quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef Ascaroth het volgende:
Pats hier weer met je nieuwe aanwinsten.
[afbeelding]
Neurosis - The Eye of Every Storm
En dezequote:Op dinsdag 7 september 2004 21:35 schreef mr_cucumber het volgende:
![]()
![]()
ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
The Quill - Hooray It's a Death Trip
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:35 schreef mr_cucumber het volgende:
![]()
![]()
Die ken ik niet, hoor er wel veel over..wat is het?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
En deze
[..]
ook
[..]
De muziek is meer heavy rock dan stoner. Je hoort er veel 70s invloeden in van bijvoorbeeld Mountain en Led Zeppelin, maar ook Soundgarden. Zanger Magnus Ekwall klinkt ook erg als Chris Cornell. Hier een review van mij:quote:Op woensdag 8 september 2004 00:11 schreef mr_cucumber het volgende:
Die ken ik niet, hoor er wel veel over..wat is het?
quote:Schizoid introduction, A Man, a city, Let there be light, Court of the Crimson King, Ladies of the road, Improv - Sailors Tale, Birdman, Epitaph, Catley's Ashes - Studio Version.
Ian McDonald (Saxophone, Flute, Keyboards, Vocals)
Mel Collins (Alto / Tenor Sax, Flute, Keyboards)
Peter Giles (Bass, Vocals)
Jakko Jakszyk (Guitar, Lead Vocals)
Ian Wallace (Drums)
Die is cool!quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Krux - Krux
Ja!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef fripper het volgende:
[..]
Ook in Arnhem geweest ?
waar vandaan???quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:29 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Original Soundtrack - Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain.
Van Leest, FRS, Fame, ze hebben 'm bijna overal erg goedkoop.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:37 schreef Timo20 het volgende:
waar vandaan???
Hoe vind je hem? Van wat ik gehoord heb klinkt die minder 'vet' dan Vs. The World, en ik vond hem ietwat tegenvallen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:14 schreef Summoner het volgende:
Amon Amarth - Fate of Norns limited edition + DVD
Hm, wat is het verschil met die van Summo? Of is alleen het hoesje anders?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:48 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Mastodon - Leviathan (limited edition)
summo heeft vast ook deze, maar dit is de slipcase die er rond zit. het was even zoeken naar dit plaatje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:50 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm, wat is het verschil met die van Summo? Of is alleen het hoesje anders?
Ik heb hem nog maar één keer geluisterd en kan er derhalve nog geen oordeel over vellen. De plaat kent wat minder snellere nummers en is misschien nog wel wat melodischer van "VS the World". Ik hou je op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:50 schreef mr_cucumber het volgende:
Hoe vind je hem? Van wat ik gehoord heb klinkt die minder 'vet' dan Vs. The World, en ik vond hem ietwat tegenvallen.
Bedoelde eigenlijk qua produktie, dat die een stuk minder vet is, misschien lag het aan de mp3's die ik heb gehoord, maar het viel me op dat het een stuk minder knalde als Vs. the World.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:41 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb hem nog maar één keer geluisterd en kan er derhalve nog geen oordeel over vellen. De plaat kent wat minder snellere nummers en is misschien nog wel wat melodischer van "VS the World". Ik hou je op de hoogte.
Dan lag het aan de mpKUT, want de productie van de nieuwe plaat is best puik. Heb hem vanmiddag nog op aanzienlijk volume gedraaid, en het knalt weer lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:53 schreef mr_cucumber het volgende:
Bedoelde eigenlijk qua produktie, dat die een stuk minder vet is, misschien lag het aan de mp3's die ik heb gehoord, maar het viel me op dat het een stuk minder knalde als Vs. the World.
Dan zal dat het zijnquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Summoner het volgende:
[..]
Dan lag het aan de mpKUT, want de productie van de nieuwe plaat is best puik. Heb hem vanmiddag nog op aanzienlijk volume gedraaid, en het knalt weer lekker.
Wasdat voor muziek? Singer/Songwriter?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:26 schreef Litpho het volgende:
Axelle Red - A Tatons en niet alleen vanwege decover
Hoe is die? Heb al es getwijfeld om 'm te kopen, maar was nog niet overtuigdquote:Ani DiFranco - Render
wanneer wordt die uitgebracht??quote:Op zondag 19 september 2004 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de Japanse uitgave van het nieuwe album van u2 (incl. boek en dvd) in bestelling staan.
nlstore heeft 'm op 17 november staan.quote:Op zondag 19 september 2004 11:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wanneer wordt die uitgebracht??
Dat jij Axelle Red niet kent...quote:Op zondag 19 september 2004 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wasdat voor muziek? Singer/Songwriter?
[..]
Hoe is die? Heb al es getwijfeld om 'm te kopen, maar was nog niet overtuigd.
Da's zo'n zangeres die ze op de radio tijdens de TdF 400x per dag draaien.quote:Op zondag 19 september 2004 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, da's de enige zangeres die ik nog niet ken.
Zal es proberen 'ergens' wat van haar te beluisteren.
Ach, de muzikale begeleiding is niet echt progrock, nee, maar die stem kan ik ųųųųųren naar luisterenquote:Op zondag 19 september 2004 12:05 schreef Reddiablo het volgende:
Dat jij Axelle Red niet kent...
uhm... tja... middelmatigtotzwakkemeukmeezingfransechansons![]()
Ik heb hem bij Boudisque gekocht, maar daar staat hij intussen weer voor ¤ 26,99quote:Op zondag 19 september 2004 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor 4,99 wil ik 'm ook wel es proberen. Waar kan ik 'm voor dat geld krijgen
![]()
.
wat een losersquote:Op zondag 19 september 2004 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Boudisque gekocht, maar daar staat hij intussen weer voor ¤ 26,99.
Die had ik gezien, ja. Zou meer concertregistratie en minder een dag in het leven van Ani moeten zijn als het goed isquote:Op zondag 19 september 2004 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een losers.
Overigens zie ik hier http://www.nlstore.nl/shop5/shopexd.asp?id=41624 een nieuwe dvd van Ani staan. Komt op 9 november uit.
Bij mediamarkt is-ie 9.99 dacht ik.quote:Op zondag 19 september 2004 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Boudisque gekocht, maar daar staat hij intussen weer voor ¤ 26,99.
Niet gevonden, maar wel:quote:Op zondag 19 september 2004 04:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijnGa morgen (straks eigenlijk) wel kijken of ik hem kan aanschaffen in de Baroeg
Nice. Die Virus moet ik ook nog aanschaffen.quote:Op zondag 19 september 2004 23:55 schreef mr_cucumber het volgende:
Niet gevonden, maar wel:
Khanate - Things Viral
Virus - Carheart
checkquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:56 schreef Summoner het volgende:
Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
Madlib - Shades of Blue: Madlib Invades Blue Note
Iron Maiden - Piece of Mind
King Crimson - Thrak
Dat zijn die verzopen cd's van hem?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Nu naast me liggend:
Zimmers Hole - Legion of flames
Devin Townsend - Infinity
Punky Brüster - cooked on phonics
Of ze het doen weet ik niet, ze zijn wel allemaal door de beste man (DT) gesigneerd
Geloof van wel jaquote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat zijn die verzopen cd's van hem?
puike plaat vooral het eerste nummer. Die gitaren.....quote:Op woensdag 22 september 2004 14:29 schreef Seborik het volgende:
Barkmarket - L Ron
Ja, heeft flink wat moeite gekost om hem origineel te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
puike plaat vooral het eerste nummer. Die gitaren.....![]()
Vooral Semi Detatched is fantastisch.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:01 schreef timbob het volgende:
updatetje van de laatste tijd
Are We Here (Single)
Lush 3-4 / Semi Detached (Promo 12")
Die zijn er alquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Björk - Debut.
Dat er nog veel Björk CD's mogen volgen.
Maar in mijn collectie nog niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:07 schreef bukgeit het volgende:
Die zijn er al![]()
Ha, te gek.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef fripper het volgende:
Ask the Ages van Sonny Sharrock.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef nipeng het volgende:
Boris ~ The thing which solomon overlooked 12" (inmiddels sold out).
ik geloofde je al niet dat het uitverkocht was ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:55 schreef bukgeit het volgende:
Andere Boris, ranja
quote:Op zondag 26 september 2004 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook naar mij.
quote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef SevenWonders het volgende:
Mind, Body & Soul van Joss Stone
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 29quote:Op donderdag 30 september 2004 15:06 schreef Man_Made_God het volgende:
[afbeelding]
Heb gisteravond tijd gehad om de cd es goed te beluisteren. Erg prettigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:36 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zondag verzonden, gistermiddag al in de brievenbus:
[afbeelding]![]()
CDWOW
![]()
![]()
idd n prettige cdquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb gisteravond tijd gehad om de cd es goed te beluisteren. Erg prettig.
Overigens ligt ie bij Media Markt hier in Maastricht voor 9,99 euro. Daar kan zelfs cd-wow niet tegenop, geloof ik.
uhuh, en check natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:23 schreef SevenWonders het volgende:
[afbeelding]
Must have voor muziekpuristen.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:35 schreef Ascaroth het volgende:
King Crimson - Lizard
Eindelijk NMA-DVD'squote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:27 schreef MuadDib het volgende:
New Model Army - Live161203 (dvd)
[afbeelding]
Justin Sullivan & Friends - Tales of the Road
[afbeelding]
die heb ik ook gisteren besteld na het horen van 1 nummer op de cd die bij de metal hammer zat. Lekker goedkoop bij www.earache.com.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Cult of Luna - Salvation![]()
heb je die in een winkel gekocht of online?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:21 schreef Ulx het volgende:
De aller-aller-aller-allerbeste muziek film ooit:
[afbeelding]
Een hilarisch optreden van The Cramps in een psychiatrisch ziekenhuis. Complete chaos. Twee patienten ontsnapten en de rest had heel wat electroshocks nodig na afloop.
Boudisque had m liggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:29 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je die in een winkel gekocht of online?
Waar heb je die hendrix cd's gekocht?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef OProg het volgende:
[afbeelding]
25th Anniversary Special Edition
Boxje uitgebracht in '97. Het bevat het album en ook de krant die erbij hoorde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 Hendrixen waren toch maar 5 euro per stuk
CD beursquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef Gyan het volgende:
[..]
Waar heb je die hendrix cd's gekocht?
Joehoe ik heb 'm ook!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:39 schreef ranja het volgende:
vandaag in de brievenbus:
Bettie serveert - Attagirl
Shit, die moet ik ook nog hebben. Helemaal vergetenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:46 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Joehoe ik heb 'm ook!
[afbeelding]
Daar heeft de vorige eigenaar dan snel afstand van gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef GLO het volgende:
Tweedehands
The Killers - Hot Fuss
In Amerika gekocht (via internet); daar is die cd al veel langer uit dan hier.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:09 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daar heeft de vorige eigenaar dan snel afstand van gedaan.
Proxis zuigt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:49 schreef Gizpat het volgende:
Na zowat een half jaar in bestelling te hebben gelegen en ook geannuleerd te zijn bij Proxis
.....en mijn CD-speler gijzelt momenteel mijn nieuwe CD....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:13 schreef cptmarco het volgende:
Chuck Prophet ~ Age of Miracles
A miracle?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:05 schreef cptmarco het volgende:
[..]
.....en mijn CD-speler gijzelt momenteel mijn nieuwe CD....
Klote ding speelt niets meer af en het wil ook het cdlaadje niet meer openen....
Ja, ik wilde mijn bestelling nog bij bol.com annuleren, omdat ik hem intussen nog goedkoper zag liggen gewoon hier in de buurt, maar bij bol.com staat (waarschijnlijk expres) niet zo handig beschreven hoe je bestelling gemakkelijk kunt annuleren. Vandaar dat ik het maar heb laten gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Proxis zuigt.![]()
Maar met bol.com heb ik ook niet al te goeie ervaringen. Nog afgezien van dat ze flink aan de prijs zijn daar.
The Killers had je ook tweedehands bij Second Spin kunnen kopen (just like me). Was je iig een stuk goedkoper uitgeweest.
Wie is Jannes??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |