Sjit dat doe ik alquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:11 schreef Debs het volgende:
Als er iemand een grapje maakt je LOL zegt inplaats van te lachen...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:13 schreef Robertje het volgende:
Verliefd worden op Yvonne Inso
quote:* wanneer je na elke zin probeert de :') smiley na te doen met je gezicht
als je huisdier een cursus gebarentaal aan het volgen is , om voortaan om zijn eten te kunnen vragenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als je kat vliegen begint aan te trekken
Als je kat zich aanmeld om een topic over "dieren eten geven" te maken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:17 schreef Xlarge het volgende:
[..]
als je huisdier een cursus gebarentaal aan het volgen is , om voortaan om zijn eten te kunnen vragen
Mij lukt het best aardig!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dielukt me gewoon niet!
Jij kan zelfs tong smilies na doen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Mij lukt het best aardig!
foto!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kan zelfs tong smilies na doen!
ja das wel heel sneuquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Slarioux het volgende:
Als je username ineens blauw, donkerblauw of rood is.
Dan ben je reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Slarioux het volgende:
1. Fokkers komen weinig buiten (degenen die er zowat dag en nacht zitten te fokken) dus grasvelden komen ze niet tot weinig tegen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Roönaän het volgende:
Waarom is er nog niets gezegt over grasvelden en frans bauer muziek?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:46 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
1. Fokkers komen weinig buiten (degenen die er zowat dag en nacht zitten te fokken) dus grasvelden komen ze niet tot weinig tegen.
2. Frans Bauer muziek is te vergelijken met 2 uurtjes downtime, een ramp!!
Dat probeer ik dus serieus regelmatig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef Xlarge het volgende:
* wanneer je na elke zin probeert desmiley na te doen met je gezicht
Een boordje kaas? jawel, maar ik kan er zelf ook 1 make dan zie ik er ook 1quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]![]()
'kan ik hier mijn ontbijt previewen?'
Is dat niet zo dan..?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:53 schreef Posdnous het volgende:als je denkt dat elke neger in het park Alberto heet.
Stappen?? Wasda?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:56 schreef Posdnous het volgende:Je gaat elk weekend ergens anders stappen, omdat het anders een reeks wordt.
Soort biertopic.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Stappen?? Wasda?
da's mooi uitgelegdquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Soort biertopic.
als je nieuwe vrouwelijke collega aan je word voorgesteld , en het enige wat je kunt zeggen is :' laat je tieten zien ! "quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:00 schreef Posdnous het volgende:Als je nieuwe mensen op je werk zo erg belachelijk maakt en uitscheld, dat je bijna ontslagen wordt.
Ow owkay...quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Soort biertopic.
en daarachter met een beteuterd gezicht zegt , dat het wel anders zou zijn als Pim nog leefdequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef Posdnous het volgende:Wanneer er iemand op straat op zijn bek gaat roep je steevast dat het door de Moslims komt.
Als je je op je sollicitatiegesprek voorstelt met je nickname van Fok!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:00 schreef Roönaän het volgende:Als je op je sollicitatie vraagt waar je je usericon kan uploaden
beidequote:Op dinsdag 7 september 2004 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
* Als je internet uitvalt, word je keikwaad en ga je meteen naar je provider bellen, ookal is het twee uur 's nachts.
* In de Fok!-downtime zit je op irc.fok.nl om na te vragen of het bij anderen ook zo is en om toch nog even wat Fok!kers te spreken (ja, dit doe ik ook).
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:24 schreef Xlarge het volgende:
je in je enthousiasme een grote F op de ene bil en een K op de andere bil hebt laten tatoeeren, en iedereen voorovergebukt je nieuwe hobby laat zien
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]Als je na een semi gevatte opmerking je tong uit je smoel laat hangen ---> .
Als je FOK!smileys gebruikt in SMSjes naar niet-FOK!kers en zij er geen drol van snappen. Als je na een grap voorover buigt en met een hand op je tafel/bank/been gaat slaan.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je baas je voorstelt aan zijn dochtertje en je zeg: "Je zou hem er verdomme toch zo inschuiven zeg."
Of als je dan vraagt of ze de FAQ al gelezen hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef DaMart het volgende:
Als iemand met pech langs de weg staat en hulp vraagt, zeggen dat ze voor hulp in PTA moeten zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je bij het prikbord in de supermarkt op alle advertentiebriefjes "TAGSSS!!" en "RICHTPRIJS!!!" gaat schrijven.
Zijn die verschillend dan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het topic lijstje van My Active Topics toch wel heel erg lijkt op het topic lijstje wat je ziet bij Active Topics
Nachtelijk Fok!kenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het topic lijstje van My Active Topics toch wel heel erg lijkt op het topic lijstje wat je ziet bij Active Topics
heb je msn?/quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
1: check
2: kan het niet met of zonder pc![]()
3: check
4: zo goed als.
5: nope.is het erg met me gesteld?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
Als je tegen iemand met een luide stem zegt: Je Caps Lock staat aan !
tekenen dat je te lang aan het fokken bentquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Je een password voor de magnetron probeert in te voeren.
1001001010010010010010101010quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Slaaitjuh het volgende:
als je in binaire taal praat en schrijft
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef Dissolved het volgende:
Als je tijdens het zoeken in een boek wenst dat je Ctrl + F kon gebruiken.
als je meer dan 40000 posts hebt en ex-blauw bentquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een hele tijd ipv een naambordje op mn brievenbus POP3 gehadquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:11 schreef Cheese het volgende:
Als je voor je huisadres "http://" zet...
Als je toetsenboard schrijft in plaats van toetsenbordquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
als je wakker word op je toetsenboard
153691306?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1001001010010010010010101010
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:16 schreef Nulkoud het volgende:
[..]
153691306?![]()
Nulkoud is een slet!quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:19 schreef Nulkoud het volgende:
reken 1001001010010010010010101010 een om naar decimaal .... rara wat komt er uit
Foto!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:13 schreef minkuukel het volgende:
Vlak voordat je je partner bespringt en roept "ik ga je lekker fokken"![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef ondeugend het volgende:
Slotje roepen tijdens een zinloze discussie
: W typen in MSN chatschermen
Dubbele punt 7 roepen als je denkt stoer te zijn
![]()
mowh ik heb er 4 collegas in messenger staan en tis handig als 3 ervan lekkere wijfen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef rj1 het volgende:
als je de msn van je collega's vraagt ....
Dat is idd ziek ja. Dat zie ik dus wel staan : Pquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:17 schreef Cheiron het volgende:
In plaats van dat je lacht denk je "Dubbele punt hoofdletter D"
En deze zijn dan nog maar van de eerste pagina waar ik last van hebquote:wanneer je door de ambulancedienst uitgeput en uitgedroogd achter je computer word gevonden, je nog net de zin kan uitbrengen :" jullie hebben toch zeker wel internet in dat ziekenhuis ?
De cd " this is bagger , vol. 1 " staat al weken in je lijst met meest gedraaide cd-tjes
wanneer je na elke zin probeert desmiley na te doen met je gezicht
Als er iemand een grapje maakt je LOL zegt inplaats van te lachen...
Je neemt ontslag bij je huidige baan en gaat thuiswerk doen, of werk waarbij je onbeperkt op internet kan.
Als je internet uitvalt, word je keikwaad en ga je meteen naar je provider bellen, ookal is het twee uur 's nachts.
In de Fok!-downtime zit je op irc.fok.nl om na te vragen of het bij anderen ook zo is en om toch nog even wat Fok!kers te spreken (ja, dit doe ik ook).
: W typen in MSN chatschermen
Als je overal met "mits bier" op reageert
Je gaat elk weekend ergens anders stappen, omdat het anders een reeks wordt.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:16 schreef killswitch het volgende:
*als jeen tijdschrift aan het lezen bent en rechtsonderaan de pagina kijkt om te kijken hoe laat het is
* als je met je afstandsbediening over tafel schuift maar de mousepointer niet kunt vinden
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef Slaaitjuh het volgende:
dus je gnig met je mobiel proberen je tv te besturen terwijl je dacht dat je aan het muizen was
ik zie meerdere verslavingen hier
quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Je iemand e-mailt die naast je woont.
Hahahahaquote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef shredder het volgende:
Als je tijdens het kijken van 'Sixth sense' steeds aan Stuart moet denken.
Oh, da's wel verontrustend zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef shredder het volgende:
ik had dat netquote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef shredder het volgende:
verdommequote:Op zondag 7 november 2004 00:21 schreef Stuart het volgende:
Als je postgemiddelde hoger is dan dat van mij![]()
jouw avatar komt trouwens van een clip die ik pas geleden op de warp vision site zag... is die niet van aphex twin?quote:Op zondag 7 november 2004 00:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had dat net![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jouw avatar komt trouwens van een clip die ik pas geleden op de warp vision site zag... is die niet van aphex twin?
die clip is idd mooiquote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik wilde een avatar met een stukje clip van LFO -freak, maar ik weet nie hoe ik er een kunstwerkje van kan make
quote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef shredder het volgende:
...om vervolgens express het internet op te gaan om dit mee te delenquote:Op zondag 7 november 2004 00:21 schreef Tokay het volgende:
Oh, da's wel verontrustend zeg.![]()
en erachter komen dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 7 november 2004 00:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had dat net![]()
Ga nu maar rustig slapen shredder, morgen is Stuart er ook nog.quote:Op zondag 7 november 2004 01:27 schreef shredder het volgende:
...om vervolgens express het internet op te gaan om dit mee te delen
[..]
en erachter komen dat je niet de enige bent.![]()
dag Stuart
ongetwijfeld , +- 150 keer per dagquote:Op zondag 7 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
En overmorgen ook. En de dag erna ook. En daarna ook. En dáárna ook.![]()
Tsja, tismewat...quote:Op zondag 7 november 2004 01:41 schreef Xlarge het volgende:
ongetwijfeld , +- 150 keer per dag
[aanvulling] als je ene bruine pannekoek in je onderbroek hebt en elke marokkaan op straat bansjiebooi noemt en je playboyfotos niet meer bekijkt op playboy.com maar in B&H en dat je aan een bevallige blondine denkt als ze in irak en afghanistan reppen over semtex-bommen en je bij elke bart smit een cordon nikky's achter de kassa verwacht, maar ook dat je denkt dat alleen de waarheid in TRU is te vinden, je denkt dat alle gijsjes van nederland verenigd zijn in 1 topic, je je vervelende vrienden altijd door bushokjes tieft, nadat er scooters doorheen zijn gereden en dat pim foruyn niet dood is maar stiekem doorpost op fok! onder de naam pro.jeex.quote:Op zondag 7 november 2004 12:01 schreef Blinky het volgende:
Je bent te lang aan het fok!ken als het om je heen een puinhoop is, de prullenbakken overvol zitten, je stinkt zelf, je houdt al uren je plasneiging in en als de telefoon gaat ruk je jezelf los van het beeldscherm, je vraagt je af waar dat gekke geluid vandaan komt en als je opneemt zeg je je usernamen
Denk ik
quote:Op zondag 7 november 2004 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[aanvulling] als je ene bruine pannekoek in je onderbroek hebt en elke marokkaan op straat bansjiebooi noemt en je playboyfotos niet meer bekijkt op playboy.com maar in B&H en dat je aan een bevallige blondine denkt als ze in irak en afghanistan reppen over semtex-bommen en je bij elke bart smit een cordon nikky's achter de kassa verwacht, maar ook dat je denkt dat alleen de waarheid in TRU is te vinden, je denkt dat alle gijsjes van nederland verenigd zijn in 1 topic, je je vervelende vrienden altijd door bushokjes tieft, nadat er scooters doorheen zijn gereden en dat pim foruyn niet dood is maar stiekem doorpost op fok! onder de naam pro.jeex.
pfff...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |