Welkom in het omstreden feedbacktopic van Muziek.quote:Don't be a prick in the roses
No one's impressed with your lack of respect.
We're all black sheep and we know it
So don't fuck it up for the rest.
Ik denk dat je voor alle andere soorten muziek eerder bij S&S moet zijn dan bij jou.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:09 schreef Kletz het volgende:
ja maar niet iedereen is hier metaal fan!
Dus voor de metalheads kan je terecht bij De heren S en S.
Voor alle andere muziek genres kunt u terecht bij de all mighty all rounder KLETZ![]()
![]()
Koel eej Als je het niet serieus bedoelt kan ik het zien aan je post icon?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor alle andere soorten muziek eerder bij S&S moet zijn dan bij jou.
Oh wacht, schrap dat "andere" ook maar.
goedzo. maar je begrijpt het blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Koel eej Als je het niet serieus bedoelt kan ik het zien aan je post icon?
Dus nu vat je het serieus op![]()
Oude stijl kan wel weg.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Maak even een keuze tussen de twee "wat luister je nu"-topics.
Jankzak. Druiloor. Poephoofd. Pitface. Hennie Huisman.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Prutsmod
er zijn slechtere zoektermenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:51 schreef Mark het volgende:
ROFLOL! Als je in zijn history kijkt: volgens mij heeft hij in Muziek op "girl" gezocht. Kneus!
Aardig boek trouwens.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Pitface.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |