Ja, stel je voor dat ze dat nooit hadden gehoeven.quote:Op maandag 6 september 2004 20:49 schreef trepper het volgende:
Mitchel op de eilandraad net. De belgen gaan dus sowieso ook een keer.
Was idd een goeie, maar ik ben het wel grotendeels met Patrick eens. Al dat geouwehoer en vergader, ik zou er ook doodziek van worden.quote:Op maandag 6 september 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Henk (met zeikstem): Nou geen chaos maken, Patrick. We zitten hier te vergaderen man!..
Ik begin Henk steeds leuker te vinden..
quote:Die Patrick is echt een mongool:
"Ik geloof in democratie, behalve als ik er niet mee eens ben."
quote:Op maandag 6 september 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
MEDEDELING:
~~~~~~
hoi
~~~~~~
EINDE MEDEDELING
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 6 september 2004 22:40 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
Ik dacht dat Boy_Snakeye dit had gepost
Dit lijkt me meer een post van Boy_Snakeye
Nee, Bjorn was incompetent, een slechte leider. Tussen de vrouwen viel hij op, omdat de vrouwen op zijn eiland geen hol uitvoerden, als Bjorn een kokosnoot geplukt had, dan stak hij er al bovenuit. Bjorn was gewoon een klootzak, iemand die zichzelf door zijn positie als leider te veilig waande, iemand die sociaal gestoord was, geen enkele visie had voor de groep en als individu handelde en niet als leider.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:42 schreef hardsilence het volgende:
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
Met zeven uur vissen breng je eten binnen, vergroot je de kans om je schaarse voedselvoorzieningen aan te vullen. Voedsel is noodzaak op het eiland, net als onderdak. Je moet prioriteiten stellen, eerst voedsel en onderdak, als je die zekerheid hebt kun je eikelen waar je maar over wil lullen, en vergaderen tot de koeien thuiskomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Murray het volgende:
Patrick is irritant ja, maar op zich heeft hij wel een punt.
Die piloot is pas echt eng volgens mij....
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:07 schreef schatje het volgende:
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik.
iets zegt me dat deze zin niet klopt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef hardsilence het volgende:
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
Ik denk dat Patrick het een beetje verkeerd brengt. Hij komt op mij over als een huilie, omdat hij geen leider is geworden. Ik kan heel goed begrijpen dat hij er van baalt dat altijd iedereen maar vergadert, wat ook helemaal terecht is. Maar ik denk dat mensen zich gaan storen aan zijn jankgedrag.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.
En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.
En de Belgen hebben 2 mooie dames
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die Belgische dames heb je trouwens wel helemaal gelijk die zijn idd![]()
//geen commentaar...
Oeps.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets zegt me dat deze zin niet klopt.
Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)![]()
Ben ik helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.
En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.
En de Belgen hebben 2 mooie dames
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Om iets te doen te hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
Ik ben ook voor de belgen, maar das meer omdat we anders niet meer binnenkomen ben ik bang... Heeft negatieve uitwerking op de inburgeringscursus...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....
Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Patrick is een gaaf persoon, juist voor dit programma.
En dat zegt een pilootquote:Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??
Dat het een is zweverig persoon is.
*LOI psychologie* gezamelijk gedragen leed zal een groter gevoel van saamhorigheid kweken *LOI psychologie*quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:30 schreef Skempi het volgende:
De belgen hebben een oneerlijkse start gekregen door ze zo lang in de kooi te hebben laten steken!
Oh jah, Judge is echt het figuur naar wie je je wil modeleren in zo'n situatie. Het publiek haatte hem, en als er ook maar iemand met een ruggegraat was geweest dan was die jankende klaploper er lang voor de finale uitgedonderdquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef turnpike het volgende:
[..]
Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.
Ik zou me eerder opstellen zoals Judge en Robin vorig jaar, die eerste week is voor verkenning, verbazing, verwondering en voor te chillen....jeweettoch.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef schatje het volgende:
Judge![]()
![]()
.
Na het ontvangen van een geldbedrag van Jutta voor zijn investering heeft Judge helemaal niets meer van zich laten horen. Dat kwam naar voren in een uitzending van Robert ten Brink die de winnares ontmoette in A'dam. Vervolgens gingen zij verhaal halen bij Judge zelf, die vertelde dat zijn experiment mislukt was en dat het gegeven bedrag van Jutta niet genoeg was om het tot een succes te maken.
Heel ondankbaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]wat ondankbaar zeg! had hij haar op zijn minst op de hoogte kunnen houden!
![]()
Ik zeg ook niet dat Judge mijn favoriete Robinson was, ik doelde alleen op zijn attitude in de eerste week....je eigen eiland, hallo ? Geniet er ook ff van.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh jah, dat geintje van Judge was zo verschrikkelijk laf.
Met recht dat hij verloren heeft, het publiek mocht kiezen, en dit keer konden zijn vriendjes hem niet meer redden, nee het volk koos, en het volk koos terecht voor Jutta.
Dat was Eva, toch?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:07 schreef Christine het volgende:
Hoe heet dat lesbische meisje van vorig jaar ook alweer? Dat jonkie?
Ilona en Karenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:15 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dat was Eva, toch?
Of Ilona?
Of Karen?
bronquote:Wekenlang 'overleven' heeft voor deelnemers Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad. Duidelijk was dat de twee het goed met elkaar konden vinden, nu blijkt er ook een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn. Voor de vrienden van Ilona was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam. De ouders van Ilona waren ook compleet in shock toen ze van het nieuws hoorden.
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:07 schreef Tweater het volgende:
eh... ik hebc eerlijkgezegd geen zin om 4 topics te lezen.. waar staat die column van Robin, iemand? haske bedankt
quote:Column Aflevering 1
Ze leren het nooit!
Hoe verknal ik mijn Robinson-avontuur al op de eerste dag? In Nederland en België wordt de expeditie al vier seizoenen uitgezonden en toch begaan sommige deelnemers ook dit jaar weer dezelfde flaters. Dat noem ik: met je ogen open in de stront trappen.
lees hier verder
Ronald vind ik nogal een eigenaardig type en best wel een engerd. Het zou me niets verbazen als hij samen met Patrick een afspraak gaat maken om eerst de vrouwen eruit te werken.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef Tweater het volgende:
hakse bedanktvind jij Ronald ook zo'n arrogante bal
![]()
dan maak je toch lekker een mooi spoiler topic aanquote:Op woensdag 8 september 2004 17:11 schreef Kylee het volgende:
Ik wil spoilers..
Nog een? Er zijn er al twee.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
dan maak je toch lekker een mooi spoiler topic aan![]()
nou en , doen we gewoon om jou te pesten , omdat jij zo'n lelijk icoon hebt.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog een? Er zijn er al twee..
Patrick is kut? Zal je verdorie een rotschop moeten geven!quote:Op maandag 6 september 2004 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Want Patrick is kut!.
Game on!.
Vorig topic: ER 2004 # 4. We zijn nog niet Klaar met Klaar
Haar werk is haar leven.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
Darline heeft geen hobbies..
Ze werkt ook in het weekend en als ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Haar werk is haar leven.
Wat een kuttrut..
Ja, ik ook. Waar dat nou helemaal vandaan komt..quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Gert het volgende:
Ik vind die enorme waardering voor Sjalalalalalala wel een beetje overdreven eigenlijk..
Wie is datquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Gert het volgende:
Ik vind die enorme waardering voor Sjalalalalalala wel een beetje overdreven eigenlijk..
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:36 schreef Nouk het volgende:
Die negerin!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is dat
Die ladyboy?
quote:Op maandag 6 september 2004 21:31 schreef Gert het volgende:
Shalalalala is volgens mij pot.![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom nou weer. Matthias Scholten?
.
Leuke uitslagquote:Op zondag 12 september 2004 11:17 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
1. Nederland 69 %
2. België 31 %
[afbeelding]
1. Nederland 87 %
2. België 13 %
Dit jaar maakt het me tot nu toe ook allemaal nog niks uit. Belgen of Nederlanders, vrouwen of mannen. Ik hoop alleen dat ik nog wel een echte favoriet krijg. Dat maakt het toch altijd leuker.quote:Op zondag 12 september 2004 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens ook veel meer voor die Belgen dan voor de Hollanders. Ik ben benieuwd waar ze vanavond weer allemaal over gaan vergaderen.
Een uur ERquote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef hardsilence het volgende:
Yes, ER is m'n afleiding voor vanavond.
inscannen?quote:Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef -Mk- het volgende:
Mooi verhaal over de Robinson eilanden op de Travel pagina van de Volkskrant.. Misschien dat ik 'm even ga overtypen als ik ECHT niks te doen heb.
Nu je het zegt, m'n ouders hebben natuurlijk een scannerquote:Op zondag 12 september 2004 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
inscannen?
stukken van de pagina , wij plakken het wel zelf aan elkaar om te lezen.
Mooi gedaanquote:Op zondag 12 september 2004 15:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die intresse hebben ....
[[url=http://img5.exs.cx/img5/4844/Untitled-231.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ergens rond half denk ik.quote:Op zondag 12 september 2004 20:05 schreef Kylee het volgende:
hoe laat begint het?
hoe kun je ER nou vergeten??????quote:Op zondag 12 september 2004 20:04 schreef elcastel het volgende:
Waarom is deze nog niet gekicked ? Ik was het bijna vergeten.
Ik corrigeerde me toch instinctief ?? Het is weer even wennen hè.quote:Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef cptmarco het volgende:
hoe kun je ER nou vergeten??????
dat is altijd standaard tijdens ER.....quote:Op zondag 12 september 2004 20:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wat is fok sloom
wordt straks nog wat
nee.... gesponsorde boodschappen....quote:Op zondag 12 september 2004 20:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reclame?????
het is te vroeg begonnen....quote:Op zondag 12 september 2004 20:30 schreef Nouk het volgende:
Hm beginstukje gemist, maarja!
Al zenden ze alleen maar reclame uit. Niemand die er wat van kan zeggen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe ze dit aan de reclamecode-commissie, of wie daar dan ook over mag gaan, verkopen
Jep, maargoed het is nog niet echt begonnenquote:Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
[..]
het is te vroeg begonnen....
Nee hoor, als je programma's onderbreekt zijn daar regels voor. Normaalgesproken mag je pas na 8 minuten een programma onderbreken.quote:Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al zenden ze alleen maar reclame uit. Niemand die er wat van kan zeggen.
Ja daar hebben wij nu tijd voor. Post zoiets voordat de reclame begint.quote:Op zondag 12 september 2004 20:35 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist. Wie kan een kleine update geven?
Ik heb nu ok geen tijd om topics door te lezen.
Oke thanks.quote:Op zondag 12 september 2004 20:38 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nu nog even geen tijd om te vertellen.
Naja
Nederlandse kamp wil alsmaar vergaderen, patrick is vervelend.
Het belgische team is veel meer samen zeg maar.
de 3 mensen die er al uit zijn moeten overleven in de mangroven maar de andere leden mogen hun niet.
Beetje irritant iddquote:Op zondag 12 september 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
ik vind die ondertitels niet zo nodig eigenlijk
die andere 2 mutsen heeft ze in elk geval niks aan...quote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef ozzietukker het volgende:
Nou ik heb er geen probleem mee als Klaar gaat versterven eigenlijk...
Dat heet natuurquote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen die krekels niet effe hun kop houwe?
ze had ze toch bij zich.....quote:Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef Nouk het volgende:
Waarom heeft zij nou in godsnaam nog steeds die oorbellen in
zometeen ruzie bij de belgen....quote:Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz reclame, gebeurd nu niet echt veel eik vandaag
Dan liggen de verstekelingen eruit.quote:Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef Lolalala het volgende:
Waarom mogen de kampen de verstekelingen niet tegen komen?
als de verstekelingen betrapt worden liggen ze er definitief uit.quote:Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef Lolalala het volgende:
Waarom mogen de kampen de verstekelingen niet tegen komen?
Allemaal, of alleen degenen die gezien/gepakt zijn ?quote:Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef cptmarco het volgende:
als de verstekelingen betrapt worden liggen ze er definitief uit.
Overleven.quote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
wat moeten de verstekelingen eigenlijk doen behalve niet ontdekt worden?
dat weten we niet....quote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef elcastel het volgende:
Allemaal, of alleen degenen die gezien/gepakt zijn ?
Eten pikkenquote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
wat moeten de verstekelingen eigenlijk doen behalve niet ontdekt worden?
volgens mij alleen diegene die betrapt is.quote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
ik debk allemaal want als de kampen eenmaal weten dat er verstekelingen zitten....quote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ten eerste weet dan alleen één kamp het nog maar, ten tweede kost zo'n zoektocht wel héél veel energie.quote:Op zondag 12 september 2004 20:52 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ik debk allemaal want als de kampen eenmaal weten dat er verstekelingen zitten....
Same here.quote:Op zondag 12 september 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
Wil de volgende topicopener gewoon Expeditie Robinson vol in de topictitel zetten. Ik zoek me steeds suf.
Wel een lekkere slome troelquote:Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
wat krijgen de verstekelingen veel aandacht
Sara is echt een slome troel....
Morgen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
wanneer komt er weer een proef????
"morgen" vanaf het punt dat je nu zietquote:Op zondag 12 september 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
wanneer komt er weer een proef????
Ja, had gewoon de eerste de beste geopend geloof ik.. kon me al niet voorstellen dat ik de enige was die actief zat te posten..quote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Daarom Gewoon Expeditie in de topictitel
wie is de fok-coordinator...quote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef ozzietukker het volgende:
Hee zullen we hier niet gaan vergaderen over hoe en wat er in de topictitel moet
quote:Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
een complot!
is er een banaan kwijt?
Da's inmiddels al vandaag.quote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef cptmarco het volgende:
dan pas.....![]()
Daar wil ik over overleggen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef ozzietukker het volgende:
Hee zullen we hier niet gaan vergaderen over hoe en wat er in de topictitel moet
De winnaar komt altijd pas later in de uitzending.quote:Op zondag 12 september 2004 21:02 schreef cptmarco het volgende:
waarom zien we eigenlijk zo weinig van Roos?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |