abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21790319
Want Patrick is kut! .

Game on! .

Vorig topic: ER 2004 # 4. We zijn nog niet Klaar met Klaar
pi_21790347
Mitchel op de eilandraad net. De belgen gaan dus sowieso ook een keer.
pi_21790390
Mohammed die zegt: Ik wil ook laten zien dat er goeie marrokanen zijn.

Ze laten wel veel beelden zien van de Expeditie
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_21790391
*tvp*
pi_21790433
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:49 schreef trepper het volgende:
Mitchel op de eilandraad net. De belgen gaan dus sowieso ook een keer.
Ja, stel je voor dat ze dat nooit hadden gehoeven. .
  maandag 6 september 2004 @ 20:53:59 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21790484
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21790601
Patrick. Wat een kloothommelige, egotrippende kwal. .
pi_21790611
"Ik hou van democratie."

Ja, iedereen in het Nederlandse kamp houdt van democratie.
  Trouwste user 2022 maandag 6 september 2004 @ 21:00:21 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_21790643
Even gekeken naar die portretjes. Ik kijk niet meer, wil m'n mening niet laten afhangen van wat ze in het dagelijks leven doen. Ze moeten zich maar laten kennen op het eiland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 september 2004 @ 21:00:21 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21790644
Henk (met zeikstem): Nou geen chaos maken, Patrick. We zitten hier te vergaderen man!. .

Ik begin Henk steeds leuker te vinden. .

Patrick: Ieder mens met een gezond stel hersens weet hoe je een vis moet vangen.

Patrick weet de eerste dagen geen enkele vis te vangen. ;').
pi_21790680
Hij is toch best wel gestoord hoor, die indiaaan.
  maandag 6 september 2004 @ 21:02:06 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_21790689
Die Patrick is echt een mongool:
"Ik geloof in democratie, behalve als ik er niet mee eens ben."
pi_21790777
Een dochter van 14.... ?
pi_21790907
Zag die bank directrice , die zat onder de insecten beten
  Moderator maandag 6 september 2004 @ 21:31:49 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_21791315
Shalalalala is volgens mij pot.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_21791516
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Henk (met zeikstem): Nou geen chaos maken, Patrick. We zitten hier te vergaderen man!. .

Ik begin Henk steeds leuker te vinden. .
Was idd een goeie, maar ik ben het wel grotendeels met Patrick eens. Al dat geouwehoer en vergader, ik zou er ook doodziek van worden.
quote:
Die Patrick is echt een mongool:
"Ik geloof in democratie, behalve als ik er niet mee eens ben."

Maar waarom hebben ze dit jaar ineens wel magnesiumsticks om vuur te maken, haken en speerpunten om te vissen

En gister nog een foutje van Ernst Paul op de eilandraad. Tegen Klaar "je bent de eerste die het eiland moet verlaten". Oeps, en Ernestine en die belgische dan? Ik hoop niet dat de groep toen al te veel heeft opgelet.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 6 september 2004 @ 22:00:59 #17
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21791980
tvp
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 6 september 2004 @ 22:01:30 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21791990
g1 foutje want Ernestine mocht officieel niet eens aan de Expeditie beginnen doordat ze de kooi niet in kwam
pi_21792001
Volgens mij was ze wel de 1e die weggestemd werd!
Misschien bedoelde hij dat
pi_21792381
MEDEDELING:
~~~~~~
hoi
~~~~~~
EINDE MEDEDELING
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 6 september 2004 @ 22:40:47 #21
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_21793051
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
MEDEDELING:
~~~~~~
hoi
~~~~~~
EINDE MEDEDELING

Ik dacht dat Boy_Snakeye dit had gepost

Dit lijkt me meer een post van Boy_Snakeye
pi_21793497
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:40 schreef Lloyd-R-Q het volgende:

[..]

Ik dacht dat Boy_Snakeye dit had gepost

Dit lijkt me meer een post van Boy_Snakeye
Waar slaat dat nou weer op

You freak me out man, stop following me!
pi_21793608
Patrick is irritant ja, maar op zich heeft hij wel een punt.
Die piloot is pas echt eng volgens mij....
pi_21794869
Hm, kandidaten aflevering gemist, vrijdag maar ff de hh kijken..
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:25:56 #25
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21797948
Patrick mag dan een kwal zijn, hij heeft niet minder gelijk over het ge-eikel met vergaderen.

Je kunt niet eindeloos vergaderen over iets simpels, dat verspilt te veel energie, op den duur gaat dat irriteren en vooral in het begin is het zaak dat er snel beslissingen genomen worden, dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21797959
Ik ben er gisteren achtergekomen dat de tv in de gemeenschappelijke keuken alleen sneeuw laat zien. En dat terwijl ik ER-de kandidaten wilde kijken!
Mon 'en!
pi_21798056
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:55:06 #28
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_21798149
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:01:35 #29
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21798215
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:42 schreef hardsilence het volgende:
Ojee, wordt Patrick de nieuwe Bjorn waar meerendeel in het begin fel tegen is, maar die later juist popi gaat worden.
Nee, Bjorn was incompetent, een slechte leider. Tussen de vrouwen viel hij op, omdat de vrouwen op zijn eiland geen hol uitvoerden, als Bjorn een kokosnoot geplukt had, dan stak hij er al bovenuit. Bjorn was gewoon een klootzak, iemand die zichzelf door zijn positie als leider te veilig waande, iemand die sociaal gestoord was, geen enkele visie had voor de groep en als individu handelde en niet als leider.
Hij gaf kritiek op de mensen van wie hij het werk stal, want ik kan me nog goed herrineren dat Bjorn de dames niet veel te doen gaf en ze het werk uit de handen nam, om vervolgens te klagen over het feit dat ze niets deden.
Daarbij was Bjorn een huichelaar, en een schijnheil, hij vond het zo erg dat er iemand weg moest, hij vond het iedere keer weer spannend, bij iedere eliminatie ronde rolde de leugens over z'n tong als diaree uit de reet van Keo.

Nee in tegenstelling tot Bjorn heeft Patrick gewoon gelijk.

Patrick weet dat je vooral in het begin niet moet discussieren en vergaderen, hij weet dat een leider sterk moet zijn en beslissingen moet maken, maar de rest is zo zwak en achterlijk dat ze een politiek correcte groep moeten creeren waarin ze elkaar constant knuffelen.
Het lijkt mijn school wel, waar je geen onvoldoendes kunt halen waar je nooit iets fouts of verkeerd doet. Nee al die negatieve labels moeten we weren... je doet niets fout, je doet het "anders" en verkeerd is een ander woord voor "op minder juiste manier".

De Belgen hadden binnen vier seconden besloten in welke volgorde ze op de balk gingen, snel beslissen, vitaal voor dat onderdeel, de Nederlanders moesten erover vergaderen, en alles overanalyseren om maar niet op iemands tenen te trappen.
Het zal me niets verbazen als ze onderling hadden gezegd tegen degene die achteraan stond: "Jij bent niet de achterste, je bent gewoon de voorste als we terug lopen, je bent een kei een kanjer, je bent net zo belangrijk als de andere leden, laten we het concept van 'eerste' en 'laatste' maar overboord gooien!"

En drie keer raden, de Nederlanders verloren. Absoluut niet gedreven om te winnen, te zwak in hun positie.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:05:31 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21798253
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Aan de andere kant....waarom niet lang vergaderen? Waarom snel beslissingen nodig? Er is geen ene ruk te doen op het eiland...of je nu 1 uur vergadert, 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt of 5 minuten vergadert 7 uur vist en de rest van de dag plat ligt.
Met zeven uur vissen breng je eten binnen, vergroot je de kans om je schaarse voedselvoorzieningen aan te vullen. Voedsel is noodzaak op het eiland, net als onderdak. Je moet prioriteiten stellen, eerst voedsel en onderdak, als je die zekerheid hebt kun je eikelen waar je maar over wil lullen, en vergaderen tot de koeien thuiskomen.

En vergaderen is niet erg hoor, als er iets uitkomt is het een handige vorm van beslissen op een niveau van de kleine groep, maar als je vergadert om te vergaderen, of vergadert terwijl je belangrijkere dingen laat schieten, dan ben je verkeerd bezig, en dat is dus wat de Nederlanders doen.
Lullen-om-het-lullen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21798563
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Murray het volgende:
Patrick is irritant ja, maar op zich heeft hij wel een punt.
Die piloot is pas echt eng volgens mij....
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??

Dat het een is zweverig persoon is .
pi_21798871
TVP
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:58:01 #33
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_21798912
Ik heb de eerste aflevering gemist, het viel me gisteren op dat vaak verschillende termen werden gebruikt om bij alle deelnemers hetzelfde te duiden, namelijk : doorzetter, winnaar, streverig, weetwatzewil enz.
In ieder geval veel personen die zich willen profileren en graag het heft in handen nemen, het lijkt erop dat dit de meest explosieve expeditie ooit gaat worden.

Op de expeditie-site zag ik dat er niks gestreamed wordt, vooralsnog. Jammer, geen 1e aflevering voor mij.
Wel is er een link te vinden naar de column die Robin schrijft voor psychologie magazine.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_21799040
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik .
pi_21799123
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21799210
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ben voor de Belgen, heb echt een broertje dood aan die Nederlandse "we overleggen ons dood om maar geen scheve gezichten te krijgen maar die krijgen we toch wel..." mentaliteit....

Ben ik wel mee eens. Ik ergerde me er ook kapot aan.

En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.

En de Belgen hebben 2 mooie dames

dinsdag 7 september 2004 @ 10:31:29 #37
99899 turnpike
pi_21799378
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:07 schreef schatje het volgende:
Aanstaande zaterdag wordt het herhaalt geloof ik .
idd, ik was net op zoek, zaterdag om 17.35 op net5.
pi_21799382
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:41:58 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21799539
Henk en Ronald zijn de leukste Vind ik
pi_21799564
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef hardsilence het volgende:
Mick wilde ex-profvoetballer worden toen hij klein was, maar hij is dat toch niet geweest hè?
iets zegt me dat deze zin niet klopt.

Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)

[ Bericht 18% gewijzigd door Boy_Snakeye op 07-09-2004 11:04:40 ]
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:50:07 #41
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21799632
Wie is nu de ex-prof voetballer, die zat er toch eentje in?

Ik vond Robin's eerste collumn eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Hij is een psycholoog en een ex-deelnemer, en wat krijgen we van hem te zien, een ietwat mager stukje tekst waarin hij iets schrijft dat iedereen al lang en breed gezien had.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21799887
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

En die patrick? Die mag ik wel. Je moet bezig zijn , dingen doen, nuttige dingen doen. Dat vele vergaderen gaat toch een keer fout. Nu heeft iedereen nog motivatie, omdat het nog allemaal net begonnen is. Maar dat zal snel over zijn.

[afbeelding][afbeelding]
Ik denk dat Patrick het een beetje verkeerd brengt. Hij komt op mij over als een huilie, omdat hij geen leider is geworden. Ik kan heel goed begrijpen dat hij er van baalt dat altijd iedereen maar vergadert, wat ook helemaal terecht is. Maar ik denk dat mensen zich gaan storen aan zijn jankgedrag.

Dat hele vergader gebeuren is sowieso zwaar irritant. Je hoeft toch niet alles van te voren te bepalen. Als je alles al vast zet, dan leer je niet eens de sterke punten van iedereen kennen. Misschien denkt iemand wel goed te kunnen vissen, terwijl diegene veel beter is in het dingen bouwen enz. Ik denk dat die Nederlanders binnen de kortste keren helemaal overhoop liggen met elkaar.

Wel jammer dat de voorstelaflevering een paar spoilers had:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die Belgische dames heb je trouwens wel helemaal gelijk die zijn idd
//geen commentaar...
  dinsdag 7 september 2004 @ 11:08:24 #43
99899 turnpike
pi_21799888
Jeroen is de ex-prof toch ? maar hoe/wat/waar is mij niet bekend.

Sja Robins column heb ik ook maar half gelezen, maar ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat Robin uitgebreid gaat analyseren, ik denk dat ze hem vooral gevraagd hebben omdat het een jolig menneke is. Dat kwam ook niet echt tot uitdrukking in die eerste column nee
pi_21799966
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
iets zegt me dat deze zin niet klopt.

Je wil profvoetballer zijn/worden of je bent een ex profvoetballer (geweest)
Oeps.
Bij intro van Mick staat wat hij vroeger worden wou: profvoetballer.

Maar iemand uit ER is ex-profvoetballer, was dat dan Mick, of iemand anders?

[edit]Jeroen dus idd, gevonden op de ER site[/edit]

[ Bericht 2% gewijzigd door hardsilence op 07-09-2004 11:18:53 ]
pi_21799984
Dat mangrove kamp... moeten ze daar ook nog proeven doen? Met verliezers die naar huis moeten?

Of zitten er op het eind gewoon een stuk of 12 in de mangrove terwijl er in normale kamp nog maar een paar man zit?

pi_21799993
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[afbeelding][afbeelding]
Ben ik helemaal mee eens!!
Altijd sprankelend.
pi_21800032
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:55 schreef Vamos het volgende:
Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
pi_21800109
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 11:17 schreef Murray het volgende:

[..]

Als er toch geen ruk te doen is, waar zou je dan over moeten vergaderen?
Om iets te doen te hebben natuurlijk.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  dinsdag 7 september 2004 @ 12:08:31 #49
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_21800940
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:

Ik ben ook voor de belgen, maar das meer omdat we anders niet meer binnenkomen ben ik bang... Heeft negatieve uitwerking op de inburgeringscursus...
pi_21801158
Die Patrick is een gaaf persoon, juist voor dit programma.
That's all folks!
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:13:44 #51
99899 turnpike
pi_21802137
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Patrick is een gaaf persoon, juist voor dit programma.
Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.

Ik zou me eerder opstellen zoals Judge en Robin vorig jaar, die eerste week is voor verkenning, verbazing, verwondering en voor te chillen....jeweettoch.
pi_21802248
quote:
Die piloot is op z'n zachts gezegd best wel eigenaardig ja. Toch was die ene opmerking van 'm over Klaar wel leuk??

Dat het een is zweverig persoon is .
En dat zegt een piloot flauw, heeeel flauw ja

Maarre, wie weet waar Jeroen gevoetbald heeft?
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21804529
De belgen hebben een oneerlijkse start gekregen door ze zo lang in de kooi te hebben laten steken!
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:41:08 #54
99899 turnpike
pi_21805920
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 15:30 schreef Skempi het volgende:
De belgen hebben een oneerlijkse start gekregen door ze zo lang in de kooi te hebben laten steken!
*LOI psychologie* gezamelijk gedragen leed zal een groter gevoel van saamhorigheid kweken *LOI psychologie*
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:05:34 #55
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21806451
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef turnpike het volgende:

[..]

Je hebt ze wel nodig ja, van die compromisloze mensen.

Ik zou me eerder opstellen zoals Judge en Robin vorig jaar, die eerste week is voor verkenning, verbazing, verwondering en voor te chillen....jeweettoch.
Oh jah, Judge is echt het figuur naar wie je je wil modeleren in zo'n situatie. Het publiek haatte hem, en als er ook maar iemand met een ruggegraat was geweest dan was die jankende klaploper er lang voor de finale uitgedonderd
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21808160
Judge .

Na het ontvangen van een geldbedrag van Jutta voor zijn investering heeft Judge helemaal niets meer van zich laten horen. Dat kwam naar voren in een uitzending van Robert ten Brink die de winnares ontmoette in A'dam. Vervolgens gingen zij verhaal halen bij Judge zelf, die vertelde dat zijn experiment mislukt was en dat het gegeven bedrag van Jutta niet genoeg was om het tot een succes te maken.
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:20:15 #57
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21808309
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef schatje het volgende:
Judge .

Na het ontvangen van een geldbedrag van Jutta voor zijn investering heeft Judge helemaal niets meer van zich laten horen. Dat kwam naar voren in een uitzending van Robert ten Brink die de winnares ontmoette in A'dam. Vervolgens gingen zij verhaal halen bij Judge zelf, die vertelde dat zijn experiment mislukt was en dat het gegeven bedrag van Jutta niet genoeg was om het tot een succes te maken.
wat ondankbaar zeg! had hij haar op zijn minst op de hoogte kunnen houden!
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_21808446
ja das idd wel een beetje triest.. bah bah..
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:35:40 #59
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21808629
oh jah, dat geintje van Judge was zo verschrikkelijk laf.

Met recht dat hij verloren heeft, het publiek mocht kiezen, en dit keer konden zijn vriendjes hem niet meer redden, nee het volk koos, en het volk koos terecht voor Jutta.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21810679
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:20 schreef niksan het volgende:

[..]

wat ondankbaar zeg! had hij haar op zijn minst op de hoogte kunnen houden!
Heel ondankbaar .

Jutta werd ook min of meer voor het blok gezet. Ik had namelijk het idee dat zij hem de confrontatie met de camera eigenlijk wilde besparen. Wel lief op zich .
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:54:55 #61
99899 turnpike
pi_21814622
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh jah, dat geintje van Judge was zo verschrikkelijk laf.

Met recht dat hij verloren heeft, het publiek mocht kiezen, en dit keer konden zijn vriendjes hem niet meer redden, nee het volk koos, en het volk koos terecht voor Jutta.
Ik zeg ook niet dat Judge mijn favoriete Robinson was, ik doelde alleen op zijn attitude in de eerste week....je eigen eiland, hallo ? Geniet er ook ff van.
Daarna bleek hij een ontzettende zeveraar ja, ik heb dan ook op Jutta gestemd.
pi_21818506
Ik heb echt weer zin in deze reeks (de NL lijken me nogal neuzelaars?).

Fijn dat Ernst Paul Hasselbach het weer co-presenteerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-09-2004 04:43:32 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 8 september 2004 @ 09:07:59 #63
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21819212
Hoe heet dat lesbische meisje van vorig jaar ook alweer? Dat jonkie?
pi_21819285
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:07 schreef Christine het volgende:
Hoe heet dat lesbische meisje van vorig jaar ook alweer? Dat jonkie?
Dat was Eva, toch?
Of Ilona?
Of Karen?
pi_21819602
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:15 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Dat was Eva, toch?
Of Ilona?
Of Karen?
Ilona en Karen .
quote:
Wekenlang 'overleven' heeft voor deelnemers Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad. Duidelijk was dat de twee het goed met elkaar konden vinden, nu blijkt er ook een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn. Voor de vrienden van Ilona was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam. De ouders van Ilona waren ook compleet in shock toen ze van het nieuws hoorden.
bron
pi_21819808
eh... ik hebc eerlijkgezegd geen zin om 4 topics te lezen.. waar staat die column van Robin, iemand? haske bedankt
pi_21819924
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:07 schreef Tweater het volgende:
eh... ik hebc eerlijkgezegd geen zin om 4 topics te lezen.. waar staat die column van Robin, iemand? haske bedankt
.
quote:
Column Aflevering 1

Ze leren het nooit!

Hoe verknal ik mijn Robinson-avontuur al op de eerste dag? In Nederland en België wordt de expeditie al vier seizoenen uitgezonden en toch begaan sommige deelnemers ook dit jaar weer dezelfde flaters. Dat noem ik: met je ogen open in de stront trappen.

lees hier verder
pi_21820108
hakse bedankt vind jij Ronald ook zo'n arrogante bal
pi_21820490
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef Tweater het volgende:
hakse bedankt vind jij Ronald ook zo'n arrogante bal
Ronald vind ik nogal een eigenaardig type en best wel een engerd. Het zou me niets verbazen als hij samen met Patrick een afspraak gaat maken om eerst de vrouwen eruit te werken.
  woensdag 8 september 2004 @ 11:30:39 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21821097
tvp
pi_21822176
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef schatje het volgende:
Ilona en Karen .
Ow ja.
pi_21822753
Ik wil spoilers. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_21822764
Die Patrick is opzich wel spraakmakend opzich, maar ook ik erger me aan dat arrogante gebeuren van hem. Jeroen daarentegen .
pi_21822970
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:11 schreef Kylee het volgende:
Ik wil spoilers. .
dan maak je toch lekker een mooi spoiler topic aan
pi_21826356
Reactie van Patrick op column Robin:

"het allerergste is toch wel (ik moest het even kwijt, sorry) het keiharde commentaar van Robin-2003 op een of andere website die meent dat je zomaar je opvolgers een jaar later in de zeik kunt zetten, wat een gemakkelijke prooi, hij moest toch beter weten hoe het in zijn werk gaat. Ik had hem verstandiger ingeschat. Wat een afknapper. Bah..... Ben ik nu ook weer te direct en te eerlijk? of zijn er meer die er zo over denken?"

Bron: Expeditie-robinson.net
  woensdag 8 september 2004 @ 22:06:58 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21826997
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

dan maak je toch lekker een mooi spoiler topic aan
Nog een? Er zijn er al twee. .
pi_21827369
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:06 schreef BVO het volgende:

[..]

Nog een? Er zijn er al twee. .
nou en , doen we gewoon om jou te pesten , omdat jij zo'n lelijk icoon hebt.

Had al ,toen ik haar voor het eerste zag, een schijthekel,. Toen ze begon te praten , nog meer en toen ze er in bleef, bij die andere 2, een immense hekel aan dat klaartjegeval
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:10:46 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21870815
Net op SBS 6:
De kijkers gaan bepalen wie er meedoen in de speciale ALL Stars expeditie Robinson!
Elke maandag presenteert Matthias Scholten ER;THe Day AFter over de kandidaat die in de uitzending daarvoor het spraakmakendst was.. ofzo..en kun je dus stemmen op wie je in all star ER wil...
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:18:39 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21871013
Karin, Giovani en Eva. .
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:21:12 #80
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21871081
BJORN BJORN BJORN
pi_21871112
Zolang het maar niet Klaar is
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 23:40:10 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_21871496
Zit nu te kijken naar de herhaling van het voorstellings programma. Hebben er nu 8 gehad en niet één kwam sympathiek over. Good work redactie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:42:30 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21871572
Oh, ik had het tweede deel gemist, ik ga ff kijken. .
pi_21871647
Waarom nou weer . Matthias Scholten? .
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 23:45:37 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_21871658
Komt zo Hopen dat ze net zo onsympathiek zijn.

Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 23:51:47 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_21871811
Geweldig ik krijg nog meer hekel aan patrick.

Dat ie het maar ver mag brengen. Nog erger dan Peter met z'n bedrijfje.

Heerlijk.

pi_21871896
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Want Patrick is kut! .

Game on! .

Vorig topic: ER 2004 # 4. We zijn nog niet Klaar met Klaar
Patrick is kut? Zal je verdorie een rotschop moeten geven!
HET LEF!

* Mordreth heet Patrick
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:01:42 #88
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21872010
Darline heeft geen hobbies. .
pi_21872035
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
Darline heeft geen hobbies. .
Haar werk is haar leven.

Wat een kuttrut. .
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:03:27 #90
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21872058
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Haar werk is haar leven.

Wat een kuttrut. .
Ze werkt ook in het weekend en als ze op vakantie is. .

Heb d'r op dat hele eiland nog niet gezien. .
pi_21872088
Op het eiland voert ze vast geen moer uit.

Beev, ik heb je nodig in het GTST-topic.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 september 2004 @ 00:04:48 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_21872094
Nou er was er niet één die ik leuk vond. Dat is ook de bedoeling van dot programma zoveel mogelijk megalomane egosentrische personen uitzoeken. En ze zijn geslaagd. Wat en stelletje zelfkickers.

Heerlijk. Let the show begin.

zaterdag 11 september 2004 @ 00:08:35 #93
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21872183
Zou trouwens Klaar, Ernestine of Sara in het Ned. kamp of Belgische kamp eten kunne stelen de komende aflevering?

Is de nieuwe vraag. .

Had het antwoord vorige week goed, dus sta bovenaan. .
  zaterdag 11 september 2004 @ 10:40:14 #94
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21876749
Nog een keertje een tussenstandje van de twee polls uit Expeditie Robinson 2004: Populariteitpolls Week 1. Als je nog steeds niet hebt gestemd, kan je dat nu nog doen. Morgen na de uitzending komen er weer twee nieuwen. .

1. Shandinella 32 %
2. Klaar 15 %
3. Frank 8 %
4. Sara 8 %
5. Jeroen 6 %
6. Kelly 5 %
7. Marjolein 4 %
8. Matthias 4 %
9. Mohamed 4 %
10. Ronald 3 %
Stemmers: 144

1. Patrick 43 %
2. Klaar 22 %
3. Ronald 10 %
4. Henk 5 %
5. Mitchel 3 %
6. Mick 3 %
7. Shandinella 3 %
8. Ernestine 2 %
9. Marjolein 2 %
10. Matthias 2 %
Stemmers: 128
pi_21881070
ik heb maar ff op patrick in de plus gestemd, die moet absoluut blijven, omdat het zo'n eikel is
  Moderator zaterdag 11 september 2004 @ 17:04:12 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_21882959
Ik vind die enorme waardering voor Sjalalalalalala wel een beetje overdreven eigenlijk..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_21883477
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Gert het volgende:
Ik vind die enorme waardering voor Sjalalalalalala wel een beetje overdreven eigenlijk..
Ja, ik ook. Waar dat nou helemaal vandaan komt..
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:31:55 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_21883488
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Gert het volgende:
Wie is dat
Die ladyboy?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_21883591
Die negerin!
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:47:39 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_21883880
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:36 schreef Nouk het volgende:
Die negerin!
Dat zeg ik!
  Moderator zaterdag 11 september 2004 @ 17:54:01 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_21884022
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef APK het volgende:

[..]

Wie is dat
Die ladyboy?
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:31 schreef Gert het volgende:
Shalalalala is volgens mij pot.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:59:09 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_21884138
Vertel nog effe over de brug, Gert.
pi_21886159
Heerlijk z'm type als patrick, dat is genieten. Verder vind ik Marjolein best oke.
That's all folks!
pi_21886684
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom nou weer . Matthias Scholten? .
Ja Waarom niet gewoon EP .

.
  zondag 12 september 2004 @ 11:17:30 #105
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21897824
Uitslagen van de polls .

Algemene Ranking na Week 1 (Combinatie van beide polls, gedurende de hele expeditie)
Shandinella
Frank
Sara
Jeroen
Kelly

1. Shandinella 32 %
2. Klaar 14 %
3. Frank 8 %
4. Sara 7 %
5. Jeroen 6 %
6. Kelly 5 %
7. Marjolein 5 %
8. Matthias 4 %
9. Mohamed 4 %
10. Ronald 4 %
11. Patrick 4 %
12. Henk 3 %
13. Peter 1 %
14. Frouke 1 %
15. Mick 1 %
16. Darline 1 %
17. Ernestine 1 %
18. Mitchel 0 %
Stemmers: 151

1. Nederland 69 %
2. België 31 %
Stemmers: 151

1. Patrick 43 %
2. Klaar 22 %
3. Ronald 10 %
4. Henk 5 %
5. Mitchel 3 %
6. Mick 3 %
7. Shandinella 3 %
8. Ernestine 1 %
9. Matthias 1 %
10. Mohamed 1 %
11. Marjolein 1 %
12. Sara 1 %
13. Frank 1 %
14. Frouke 1 %
15. Kelly 1 %
16. Darline 0 %
17. Peter 0 %
18. Jeroen 0 %
Stemmers: 134

1. Nederland 87 %
2. België 13 %
Stemmers: 134
pi_21897969
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:17 schreef BVO het volgende:

[afbeelding]
1. Nederland 69 %
2. België 31 %

[afbeelding]
1. Nederland 87 %
2. België 13 %
Leuke uitslag
pi_21898489
Vanavond weer! Ik heb er zin in!
pi_21898557
Jaah het is alweer bijna zover!
pi_21898704
Na de uitzending van vorige week dan nu de kans om echte ontwikkelingen te gaan zien. Ik ben benieuwd hoor. Iedereen kan de eerste paar dagen doorkomen, maar vanaf nu zullen de mensen hun echte karakter moeten tonen.
pi_21899258
Als ik ff terugdenk naar de aflevering van vorige week. Ik zie helemaal niet meer hoe ze aan drinken komen (viel ff op )
En ik vind het eigenlijk best stom dat ze nou al spullen krijgen om vuur te maken. Had ze het eerst laten proberen. En bij een proef laten verdienen. Dat is overleven!
pi_21899353
Ik ben trouwens ook veel meer voor die Belgen dan voor de Hollanders. Ik ben benieuwd waar ze vanavond weer allemaal over gaan vergaderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_21899414
ER in culinesse?
pi_21899432
en weer op de goede plek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_21899566
.
pi_21899652
Wehehehe.
pi_21899700
dom verhaal over scrollmuis van mijn schoonpa en de scrollbar onderaan een topic voor mods blah blah
pi_21899703
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens ook veel meer voor die Belgen dan voor de Hollanders. Ik ben benieuwd waar ze vanavond weer allemaal over gaan vergaderen.
Dit jaar maakt het me tot nu toe ook allemaal nog niks uit. Belgen of Nederlanders, vrouwen of mannen. Ik hoop alleen dat ik nog wel een echte favoriet krijg. Dat maakt het toch altijd leuker.
pi_21899723
Ik heb qua kandidaten ook nog geen echte favoriet, maar dat komt vast nog wel.
Vorig jaar was ik al heel snel voor Jutta, maar dat kwam omdat ze huisarts was
pi_21899940
Jutta was vorig jaar ook 1 van mijn favoriete nu heb ik nog geen echte favoriet maar dat zal snel genoeg komen
pi_21900438
Yes, ER is m'n afleiding voor vanavond.
pi_21900479
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef hardsilence het volgende:
Yes, ER is m'n afleiding voor vanavond.
Een uur ER
pi_21900631
Ik heb mijn eigen grote tv weer terug van de reparatie. Dus ik kan weer volledig genieten op mijn bank in de slaapkamer
Heerlijk ontspannen en genieten
pi_21900861
Mooi verhaal over de Robinson eilanden op de Travel pagina van de Volkskrant.. Misschien dat ik 'm even ga overtypen als ik ECHT niks te doen heb .
pi_21901047
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef -Mk- het volgende:
Mooi verhaal over de Robinson eilanden op de Travel pagina van de Volkskrant.. Misschien dat ik 'm even ga overtypen als ik ECHT niks te doen heb .
inscannen?
stukken van de pagina , wij plakken het wel zelf aan elkaar om te lezen.
pi_21901102
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

inscannen?
stukken van de pagina , wij plakken het wel zelf aan elkaar om te lezen.
Nu je het zegt, m'n ouders hebben natuurlijk een scanner
Een moment
pi_21902146
Nu is er op Yorin zo'n nep ER bezig
pi_21902449
Artikel Volkskrant over de Robinson eilanden:

Deel 1: Klik hier
Deel 2: Klik hier
Deel 3: Klik hier
Deel 4: Klik hier

Oja het duurde wat langer dan ik dacht want m'n internetverbinding viel eruit .
pi_21902857
Voor de mensen die intresse hebben ....

pi_21902972
quote:
Op zondag 12 september 2004 15:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die intresse hebben ....

[[url=http://img5.exs.cx/img5/4844/Untitled-231.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi gedaan !
pi_21903047
Ah leuk, ff lezen
  zondag 12 september 2004 @ 15:26:57 #131
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21903070
ER
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 17:08:12 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_21905018
Vanavond weer.

zondag 12 september 2004 @ 20:04:03 #133
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21908948
Waarom is deze nog niet gekicked ? Ik was het bijna vergeten.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 12 september 2004 @ 20:05:45 #134
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_21908992
kom op met die uitzending, geen terugblik dit jaar
pi_21908994
hoe laat begint het?
pi_21909023
laat maar, half negen. .
  zondag 12 september 2004 @ 20:07:15 #137
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21909027
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:05 schreef Kylee het volgende:
hoe laat begint het?
Ergens rond half denk ik.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_21909040
De hoeveelste editie van ER is dit eigenlijk?
pi_21909043
geloof 20:10 maar kan me vergissen...
  zondag 12 september 2004 @ 20:10:19 #140
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21909103
5e, 20:30.
pi_21909128
het begint vijf voor half negen trouwens, staat iig in de gids, vijf minuten zijn toch vijf minuten
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:11:30 #142
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909137
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:04 schreef elcastel het volgende:
Waarom is deze nog niet gekicked ? Ik was het bijna vergeten.
hoe kun je ER nou vergeten??????
  zondag 12 september 2004 @ 20:12:17 #143
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21909160
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef cptmarco het volgende:
hoe kun je ER nou vergeten??????
Ik corrigeerde me toch instinctief ?? Het is weer even wennen hè.
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:12:29 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909168
Voor de zekerheid nu al op Net 5 geschakeld.

FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:13:58 #145
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909272
oke als jullie dan ff melden als het begint dan kan ik nog ff msnen .
pi_21909305
Ahh bijna!
pi_21909330
wat is fok sloom

wordt straks nog wat
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  zondag 12 september 2004 @ 20:20:38 #149
23107 dolle_hond
topicverkoper
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:23:45 #150
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909454
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wat is fok sloom

wordt straks nog wat
dat is altijd standaard tijdens ER.....
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:25:15 #151
8443 cptmarco
it's captain...
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:26:23 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909510
We zijn begonnen.

pi_21909512
ja terugblik en dan reclame
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21909525
vergaderuhhhhhh
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zondag 12 september 2004 @ 20:27:49 #155
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909544
* Met zak chips zit klaar
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21909552
oke tnx
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:28:25 #157
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 12 september 2004 @ 20:28:53 #158
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21909568
wat een eikel die Patrick, erger me nu al en de titelsong loopt nog...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_21909574
Is de vergadering al begonnen?
  zondag 12 september 2004 @ 20:29:08 #160
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909575
Ik wil nu vast Patrick nomineren als het kan
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21909593
Reclame?????
  zondag 12 september 2004 @ 20:29:44 #162
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909594
Niet te geloven reclame nu al....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:30:18 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909607
Ze hebben wel leuke stukjes uitgezocht voor het begin. Die Klaar... toch wel een grappig mens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:30:24 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909612
Reclame. En ik hoef helemaal nog niet te pissen want dat heb ik voor de uitzending begon al gedaan.

FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:30:36 #165
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909615
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reclame?????
nee.... gesponsorde boodschappen....
pi_21909626
Hm beginstukje gemist, maarja!
pi_21909635
Ik ben toch benieuwd hoe ze dit aan de reclamecode-commissie, of wie daar dan ook over mag gaan, verkopen
pi_21909661
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:30 schreef Nouk het volgende:
Hm beginstukje gemist, maarja!
het is te vroeg begonnen....
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:32:44 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909671
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe ze dit aan de reclamecode-commissie, of wie daar dan ook over mag gaan, verkopen
Al zenden ze alleen maar reclame uit. Niemand die er wat van kan zeggen.

pi_21909687
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef Wup het volgende:

[..]

het is te vroeg begonnen....
Jep, maargoed het is nog niet echt begonnen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:33:55 #171
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909703
volgens mij moet er een x-aantal minuten tussen de reclameblokken zitten, zolang ze zich daar maar aan houden.....
pi_21909712
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Al zenden ze alleen maar reclame uit. Niemand die er wat van kan zeggen.

Nee hoor, als je programma's onderbreekt zijn daar regels voor. Normaalgesproken mag je pas na 8 minuten een programma onderbreken.
pi_21909732
Ik heb de eerste aflevering gemist. Wie kan een kleine update geven?
Ik heb nu ok geen tijd om topics door te lezen.
  zondag 12 september 2004 @ 20:35:25 #174
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21909734
Who cares ?
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:36:27 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909758
We onderbreken nu de reclame voor de reclame. Mag dat dat je de reclame als programma presenteerd zonder het reclame te noemen ?

Wat een baggerzooi trouwens.

zondag 12 september 2004 @ 20:37:11 #176
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909774
Ach kon ik in ieder geval nog ff het laatste stuk van de film The Terminal afkijken.. Overigens best een aardige film....

Reclame mag wel als het direct aansluit op een ander programma, dan telt het niet vanaf het begin het aantal minuten
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:37:13 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909775
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:35 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist. Wie kan een kleine update geven?
Ik heb nu ok geen tijd om topics door te lezen.
Ja daar hebben wij nu tijd voor. Post zoiets voordat de reclame begint.

Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:37:20 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909776
Dit wordt leuk - de verstekelingen!
niet zo tof doen
pi_21909798
Klaar
pi_21909801
Ik heb nu nog even geen tijd om te vertellen.
Naja
Nederlandse kamp wil alsmaar vergaderen, patrick is vervelend.
Het belgische team is veel meer samen zeg maar.
de 3 mensen die er al uit zijn moeten overleven in de mangroven maar de andere leden mogen hun niet.
pi_21909802
Sarah!!!
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:38:31 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909805
Haha tussenbespreking, nabespreking. Goede samenvatting van Klaar!
niet zo tof doen
pi_21909812
mooie samenvatting van Klaar
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:39:37 #184
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909844
Oh en Jeroen is leuk .
pi_21909863
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:38 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nu nog even geen tijd om te vertellen.
Naja
Nederlandse kamp wil alsmaar vergaderen, patrick is vervelend.
Het belgische team is veel meer samen zeg maar.
de 3 mensen die er al uit zijn moeten overleven in de mangroven maar de andere leden mogen hun niet.
Oke thanks.
  zondag 12 september 2004 @ 20:40:54 #187
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909873
Ehm Wat een lekkere soep
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21909874
Ik heb 2 tv's en ze doen het beiden niet goed!
pi_21909876
Oh, het is begonnen. Leuk
pi_21909883
ik vind die ondertitels niet zo nodig eigenlijk
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:41:30 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909890
De Belgen hebben ook een Patrick.
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:41:34 #192
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21909900
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
ik vind die ondertitels niet zo nodig eigenlijk
Beetje irritant idd .
  zondag 12 september 2004 @ 20:42:12 #194
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909903
Nou ik heb er geen probleem mee als Klaar gaat versterven eigenlijk...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 12 september 2004 @ 20:42:24 #195
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21909910
G.I.Jane
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:42:26 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909911
De verstekelingen hebben heel wat te verduren.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:42:48 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909925
Klaar is zo leuk. GI Jane.

pi_21909930
Ik vind die ondertitels wel handig af en toe bij die belgen.
pi_21909940
Kunnen die krekels niet effe hun kop houwe?
pi_21909945
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef ozzietukker het volgende:
Nou ik heb er geen probleem mee als Klaar gaat versterven eigenlijk...
die andere 2 mutsen heeft ze in elk geval niks aan...
eekkkssss... een dode krab....
pi_21909946
Die Mattias kijkt de hele tijd alsof er niet iemand is doodgegeaan .
  zondag 12 september 2004 @ 20:43:55 #202
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909951
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen die krekels niet effe hun kop houwe?
Dat heet natuur

Ik weet trouwens wie de belgen willen nomineren
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21909970
Waarom heeft zij nou in godsnaam nog steeds die oorbellen in
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:45:06 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909984
Weeer een vergadering. Dat ze daar niet moe van worden.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:45:07 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_21909986
De vergadering.

zondag 12 september 2004 @ 20:45:21 #206
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21909991
Hoe die Henk er ook uitziet
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:45:43 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_21909995
Spannend, direkt komen ze elkaar tegen!
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:46:06 #208
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910006
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef Nouk het volgende:
Waarom heeft zij nou in godsnaam nog steeds die oorbellen in
ze had ze toch bij zich.....
  zondag 12 september 2004 @ 20:47:37 #209
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21910040
ieks die voetsporen! ze zijn echt te dichtbij nu
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:48:08 #210
8443 cptmarco
it's captain...
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:48:19 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910050
Oe Henk gaat het verliesen.

pi_21910057
reclame
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zondag 12 september 2004 @ 20:48:53 #213
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910063
Hmzzz reclame, gebeurd nu niet echt veel eik vandaag
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21910064
Ja vind je het gek, hij is al oud en versleten..
pi_21910065
En weer reclame
  zondag 12 september 2004 @ 20:49:16 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21910074
Bonje bij de Belgen zo
  zondag 12 september 2004 @ 20:49:17 #217
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21910075
Wat een geweldig mens is Klaar toch. .
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:49:21 #218
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910078
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz reclame, gebeurd nu niet echt veel eik vandaag
zometeen ruzie bij de belgen....
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:49:23 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910079
Ze focusen als programma makers op Mick en Henk als kandidaten om af te vallen. Dus één van de twee zal het worden. Leer mij het programma kennen.

zondag 12 september 2004 @ 20:49:41 #220
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_21910090
Henk is een watje :>.
pi_21910100
Waarom mogen de kampen de verstekelingen niet tegen komen?
pi_21910102
Jeuj, Reclame
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:50:35 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910118
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef Lolalala het volgende:
Dan liggen de verstekelingen eruit.
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:50:43 #224
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910119
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef Lolalala het volgende:
als de verstekelingen betrapt worden liggen ze er definitief uit.
pi_21910128
Wel spannend, met die verstekelingen.

*zwaait alvast naar vader abraham*
Oude mensen hebben het nog nooit lang gered in ER.
pi_21910135
wat moeten de verstekelingen eigenlijk doen behalve niet ontdekt worden?
  zondag 12 september 2004 @ 20:51:47 #227
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910145
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef cptmarco het volgende:
als de verstekelingen betrapt worden liggen ze er definitief uit.
Allemaal, of alleen degenen die gezien/gepakt zijn ?
pi_21910154
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
Overleven.
pi_21910165
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef elcastel het volgende:
dat weten we niet....
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:52:34 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910169
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
Eten pikken
niet zo tof doen
  zondag 12 september 2004 @ 20:52:37 #231
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_21910170
Zouden de Belgen en Nederlanders elkaar nog gaan tegenkomen op het eiland?
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:52:46 #232
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910174
quote:

[..]

volgens mij alleen diegene die betrapt is.
pi_21910177
quote:

[..]

ik debk allemaal want als de kampen eenmaal weten dat er verstekelingen zitten....
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21910179
Oke, thanks.
  zondag 12 september 2004 @ 20:52:57 #235
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21910184
Alleen degene die gepakt zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:53:47 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910205
Wil de volgende topicopener gewoon Expeditie Robinson vol in de topictitel zetten. Ik zoek me steeds suf.

zondag 12 september 2004 @ 20:53:50 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21910207
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:52 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

ik debk allemaal want als de kampen eenmaal weten dat er verstekelingen zitten....
Ten eerste weet dan alleen één kamp het nog maar, ten tweede kost zo'n zoektocht wel héél veel energie.
pi_21910211
Ik vind dat Duivelseiland, mangroven enz. maar een zwaktebod van de makers. Als je niet van je kandidaten af wilt, laat ze dan niet wegstemmen! Het wegstemmen is gewoon een van de hardere aspecten van dit format, een aspect waar de makers blijkbaar niet blij mee zijn en zich nu in allerlei bochten wringen om spraakmakende kandidaten op het scherm te houden. Anders zouden er alleen grijze muisjes overblijven a la Karin uit ER1...
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_21910237
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
Wil de volgende topicopener gewoon Expeditie Robinson vol in de topictitel zetten. Ik zoek me steeds suf.

Same here.
Ook graag een link erbij naar de site van ER.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:55:13 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910241
Ah leuk, complotjes.
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:55:16 #241
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910255
wat krijgen de verstekelingen veel aandacht
Sara is echt een slome troel....
pi_21910258
Leuk leuk leuk .
pi_21910264
een complot!
is er een banaan kwijt?
pi_21910275
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
wat krijgen de verstekelingen veel aandacht
Sara is echt een slome troel....
Wel een lekkere slome troel
  zondag 12 september 2004 @ 20:57:28 #246
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910278
E e n voordeel dit jaar wel is dat er in ieder geval geen JUDGE bij zit....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:57:36 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910282
Ik vind die Mick wel goed: hij gaat tenminste de confrontatie aan nu. Maar ik ben bang dat hij weggestemd gaat worden.
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:57:42 #248
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910287
Dat vuur moet toch opvallen?????

Rook, branlucht enz....
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 20:58:05 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910291
Klaar is cool.

Moderator zondag 12 september 2004 @ 20:58:57 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910307
Die Belgen eten gewoon door, kan hun het schelen!
niet zo tof doen
pi_21910309
het vergadercomite heeft besloten....
  zondag 12 september 2004 @ 20:59:31 #253
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21910315
Ik zat dus in dat ER: KLaar topic te posten en vond het al verdacht rustig...

Die ene Nederlandse jongen lijkt wel erg op Giovanni, qua uiterlijk!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 12 september 2004 @ 20:59:41 #254
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910317
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
wanneer komt er weer een proef????
Morgen.
  zondag 12 september 2004 @ 20:59:44 #255
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_21910321
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
wanneer komt er weer een proef????
"morgen" vanaf het punt dat je nu ziet
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 20:59:45 #256
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 12 september 2004 @ 21:00:06 #257
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910328
Opzich heeft die Belgische pornoboer wel gelijk dat het eten niet SUPER is maar eik gewoon eetbaar maar niet meer dan dat
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 21:00:09 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910329
Ha leuk, een proef.
niet zo tof doen
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:00:14 #259
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910331
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:59 schreef elcastel het volgende:

[..]

Morgen.
dan pas.....
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 21:00:14 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910333
Daarom Gewoon Expeditie in de topictitel

zondag 12 september 2004 @ 21:00:56 #261
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910342
Hee zullen we hier niet gaan vergaderen over hoe en wat er in de topictitel moet
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 12 september 2004 @ 21:01:24 #262
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21910353
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Daarom Gewoon Expeditie in de topictitel

Ja, had gewoon de eerste de beste geopend geloof ik.. kon me al niet voorstellen dat ik de enige was die actief zat te posten..
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:01:26 #263
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910356
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef ozzietukker het volgende:
Hee zullen we hier niet gaan vergaderen over hoe en wat er in de topictitel moet
wie is de fok-coordinator...
pi_21910360
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
een complot!
is er een banaan kwijt?
Gio
  zondag 12 september 2004 @ 21:01:43 #265
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910361
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef cptmarco het volgende:
dan pas.....
Da's inmiddels al vandaag.
  zondag 12 september 2004 @ 21:01:43 #266
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_21910362
Leuke proef :>.
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 21:01:52 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910364
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef ozzietukker het volgende:
Daar wil ik over overleggen.

FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:02:15 #268
8443 cptmarco
it's captain...
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 21:02:30 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910378
Daar gaat Henk.
niet zo tof doen
  zondag 12 september 2004 @ 21:02:42 #270
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910385
Jezus Henk.
.
Ouwe lul.
pi_21910399
slechte hollanders
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 21:03:52 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910410
De Belgen gaan het eiland rulen!
niet zo tof doen
pi_21910416
kutbelgen
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_21910417
KutBelgen.
  zondag 12 september 2004 @ 21:04:13 #275
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910418
Viel zij nou ook al met haar been op de balk ?
  zondag 12 september 2004 @ 21:04:30 #276
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910426
Ik schaam me om Nederlander te zijn , nu hop die slappe oude lul van een Henk van het eiland afstemmen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:04:32 #277
8443 cptmarco
it's captain...
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 21:04:38 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910430
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:02 schreef cptmarco het volgende:
waarom zien we eigenlijk zo weinig van Roos?????
De winnaar komt altijd pas later in de uitzending.

zondag 12 september 2004 @ 21:04:45 #279
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21910435
Moeten ze nou ook naar de eilandraad, of komt er nog een proef?
pi_21910458
Tong80 niet alles verraden he
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:05:37 #281
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21910471
laat die mick oprotten
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21910472
Mick is lekker bezig.
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 21:06:19 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_21910476
Ik hoop dat je rot in je vuil
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 21:06:29 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_21910478
'Ik hoop dat je rot in je vuil'

FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:06:44 #286
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 12 september 2004 @ 21:06:57 #287
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_21910489
een discman
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_21910494
wodka en walkmans...
wat is dat voor vaag gedoe
pi_21910504
ach ach wat een zelfmedelijden heeft Nick
  zondag 12 september 2004 @ 21:07:44 #290
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_21910507
Wat loopt die Mick zielig te doen..
pi_21910514
wheheehe in de eerste 2 worden de sterksten eruit gestemd

met andere woorden ........
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21910521
Echt he, wat een sukkel die Mick, hij wil niet mee
pi_21910533
Wat een irritante lul.
pi_21910535
Wat is er met die Mick? Waarom is er ruzie?

Ik blijf die Belgen maar raar vinden
pi_21910536
Fok is weer traag
pi_21910545
Mick voert geen hol uit, hadden ze toch uitgelegd..
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:09:40 #297
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 12 september 2004 @ 21:10:12 #298
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_21910579
Hehehehe.
.
pi_21910581
Mick is nog erger dan Patrick
pi_21910582
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:09 schreef Nouk het volgende:
Mick voert geen hol uit, hadden ze toch uitgelegd..
Ja, maar het leek alsof er ook ergens anders al eerder ruzie over was.
pi_21910596
Hé die Jeroen zie ik voor het eerst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')