Mee eens.quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling voor BVO, zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om in het algemene topic alleen even een linkje te geven ipv de hele poll?? Dan heeft dit topic zo weinig nut.
it topic heeft dan nog steeds nut.. Als ik hem in het algemene topic zet stemmen er sowieso veel meer mensen, maar is 'ie 5 minuten later weer helemaal verdwenen omdat we dan alweer een topic verder zijn. Daarom heb ik daarbij nog een apart topic waar 'ie niet ondergesneeuwd word.quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling voor BVO, zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om in het algemene topic alleen even een linkje te geven ipv de hele poll?? Dan heeft dit topic zo weinig nut.
Ze is gewoon tof.quote:Op zondag 5 september 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die Shandinella zo leuk vind??? Het enige wat ze gedaan heeft is een boomstam tillem.
Ze is niet heel veel in beeld geweest en als ze het was, was het positief.quote:Op maandag 6 september 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
De anti-Klaar groep is vooralsnog in de meerderheid..
Wat maakt die Shandinella in godsnaam zo leuk, dat ze in een poll van 18 mensen op 29% staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |