Rtl 5 is beter Jambersquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
RTL 4.
Desperate measuresquote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jambers![]()
ik had al bijna een nieuwe gemaaktquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij stond al klaar pascal
Ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Zo weer genoten van Expeditie Robinson. Heerlijk programma.
Is die trainer van jullie wellicht iets voor het nederlands elftal ? het lijkt me een man met visie !quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat was weer geweldig in het kleedlokaal vanochtend.
Trainer: "Jeroen, vandaag laatste man. Moet wel lukken."
Ik: "Oh, ok. Wel al 4 jaar niet meer gespeeld, maar ok."
Trainer maakt verdere opstelling
Trainer:"Hmm, Sander is er vandaag niet zie ik. Ok, Kevin, jij vandaag laatse man. Jeroen schuift door naar de spits."
quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
De vraag is: ben jij nou een multitalent of is de trainer een randdebiel???
Nouquote:Geen pepernoot klaargespeeld natuurlijk, aangezien ik nog nooit in de spits heb gespeeld.
Het eerste is sowieso waar. De trainer is nieuw dit seizoen, dus over het tweede gedeelte kan ik nog geen uitsluitsel geven.quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
Lijkt Van Basten wel met z'n Ooijer-move.quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat was weer geweldig in het kleedlokaal vanochtend.
Trainer: "Jeroen, vandaag laatste man. Moet wel lukken."
Ik: "Oh, ok. Wel al 4 jaar niet meer gespeeld, maar ok."
Trainer maakt verdere opstelling
Trainer:"Hmm, Sander is er vandaag niet zie ik. Ok, Kevin, jij vandaag laatse man. Jeroen schuift door naar de spits."
Geen pepernoot klaargespeeld natuurlijk, aangezien ik nog nooit in de spits heb gespeeld.
Ik gok op dat 2e.quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
Volgens mij ben jij de junkquote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Erasmusch het volgende:
Mga je jhier ook schelden op kltoejunks die je eerst een fites aansemren en m dan weer trugjatten? moets gvd met ov vnandag
Een liefhebber voor de George Best award!quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Erasmusch het volgende:
Mga je jhier ook schelden op kltoejunks die je eerst een fites aansemren en m dan weer trugjatten? moets gvd met ov vnandag
studio voetbal maakt het nog een beetje goed, voor de rest wel een saaie zondag jaquote:Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
*bier geeft
*bier neemt
k mis het competitievoetbal op zondag
inderdaad, en toen hadden we eindelijk wedstrijdverslagen vanmiddag komt golfer er een slotje aan hangen.quote:Op maandag 6 september 2004 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
studio voetbal maakt het nog een beetje goed, voor de rest wel een saaie zondag ja![]()
Die George Best award is en blijft van mijquote:Op zondag 5 september 2004 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een liefhebber voor de George Best award!
Die siliconenhoeren mogen mij betalen als ik ze ooit zou willen aanraken.quote:Op maandag 6 september 2004 01:09 schreef tong80 het volgende:
Zo was een leuke documentaire op SBS. 2000 dollar voor een hoer per uur. Tong gaat sparen.
Ik hoorde van Bluezz dat je aandachtig hebt gekeken en niet voor het scherm was weg te slaan.quote:Op maandag 6 september 2004 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die siliconenhoeren mogen mij betalen als ik ze ooit zou willen aanraken.
Oké, het scherm was niet meer om aan te zien. Zat helemaal onder.quote:Op maandag 6 september 2004 01:15 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde van Bluezz dat je aandachtig hebt gekeken en niet voor het scherm was weg te slaan.
Moet je er ff van dat doorzichtige folie omheen draaien... blijft de tv tenminste schoon.quote:Op maandag 6 september 2004 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, het scherm was niet meer om aan te zien. Zat helemaal onder.
quote:Op maandag 6 september 2004 02:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik.
Goedemorgen just me.
Vanuit het altijd zonnige en vrolijke Den Bosch, ook zonder Gaston en Winston als weekend gastquote:Op maandag 6 september 2004 08:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Morrege mensen...
Ik weet het nog niet. De echte pot heb ik nog niet gezien he...quote:Op maandag 6 september 2004 08:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanuit het altijd zonnige en vrolijke Den Bosch, ook zonder Gaston en Winston als weekend gast
Ga je opzeggen?
1 lot in de wijk, helaas niet de straat. Toch leuk...quote:Op maandag 6 september 2004 09:28 schreef zjroentje het volgende:
Zat je bij de winnaars DD?
Dus Caroline was er niet bij?quote:Op maandag 6 september 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De echte pot heb ik nog niet gezien he...
Als Volkert nou eens die kale had omgelegd...quote:Die Gaston, sodeju wat een foute vent zeg.
Maar niet als in: in plaats van maar als in: ookquote:Op maandag 6 september 2004 09:36 schreef DIGGER het volgende:
Als Volkert nou eens die kale had omgelegd...
Heb ik ook wel eens gedaan en redelijk succesvol, maar niet met gepingel in de 16 natuurlijk, maar wel met gemikte schoten vanaf 10 a 16 meter, want dat was waar ik vreselijk goed in wasquote:Op zondag 5 september 2004 22:10 schreef VoreG het volgende:
Van laaste man naar spits
Volgens mij Bluezz, golfer en JustMe, de rest heeft wel iets dat op een leven lijkt blijkbaarquote:Op maandag 6 september 2004 10:49 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel hoolies zijn er btw op de 5 jaars meet geweest?
Wel cool, geen enkele reguliere Hools/VBL user afgezien van crew is dus geweestquote:Op maandag 6 september 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij Bluezz, golfer en JustMe, de rest heeft wel iets dat op een leven lijkt blijkbaar![]()
Ja ...jij en ik ...de 2-1heid van Hools !!quote:Op maandag 6 september 2004 10:41 schreef SCH het volgende:
We?
Ik heb echt wel zin in de voetbalmeetquote:Op maandag 6 september 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Wel cool, geen enkele reguliere Hools/VBL user afgezien van crew is dus geweest
ik dacht dat je de andere eenheid bedoeldequote:Op maandag 6 september 2004 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja ...jij en ik ...de 2-1heid van Hools !!
Bij mij morgen. Dadelijk weer op de trein.quote:Op maandag 6 september 2004 10:43 schreef Nyluzzz het volgende:
Slechtemorgen, vanmiddag beginnen de colleges weer.
quote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Spideyman het volgende:
Wie heeft er verzaakt?![]()
ik drink alleen maar bierquote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Spideyman het volgende:
Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt dat Nederlanders steeds minder bier drinken. Zo dronk men in 2003 78,7 liter bier per hoofd van de bevolking, terwijl dat in 2002 nog 79,9 liter was.
Het biergebruik neemt al sinds het begin van de jaren negentig geleidelijk af. Tervergelijking: in 1990 werd nog 91 liter per hoofd van de bevolking gedronken. Ondanks de dalende trend is bier nog steeds de meest populaire alcoholhoudende drank.
De consumptie van wijn neemt in tegenstelling tot bier gestaag toe. In 1990 dronken Nederlanders per hoofd van de bevolking 14,5 liter wijn. Vorig jaar was dat 19,6 liter.
Na de 5-jaar meet van zaterdag moet dat gemiddelde weer omhoog gegaan zijnquote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Spideyman het volgende:
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Spideyman het volgende:
whehe welke smaak?quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben in mijn eentje verantwoordelijk voor 78 procent van de Lessini-omzet in ons land
Trillian.quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef just me het volgende:
weet je wat k*t is.. ik kan niet meer MSN-en op de TU dat hebben ze geblokkeerd
quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben in mijn eentje verantwoordelijk voor 78 procent van de Durex extra strong omzet in ons land
Ik ook.Als ik aan 1 kop per jaar kom is het veel.quote:Op maandag 6 september 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
Enige waar ik echt grondig in verzaak is het drinken van koffie, want een espresso of 60 per jaar tikt niet echt aan natuurlijk.
we mogen niks meer zelf installeren, ze schijnen het te scannen ??quote:Op maandag 6 september 2004 11:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Trillian.
staat er niet een bepaald lock lampje aan op je toetsenbord? F5 moet gewoon werkenquote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
we mogen niks meer zelf installeren, ze schijnen het te scannen ??
Ik heb nu windows XP en mijn F5 werkt ook niet![]()
Buitenlandse toeristen zorgen natuurlijk voor de balans tegenover Nederlanders die buitenlands bier drinken.quote:Op maandag 6 september 2004 11:42 schreef DIGGER het volgende:
En ik ben rete benieuwd naar hoe ze berekenen hoeveel bier de gemiddelde Nederlander drinkt, want: Hoe meet je wat men niet in NL koopt maar wel opzuipt?
Ik zuip bier in het buitenland op vakantie, in het vliegtuig, neem vaak bier mee terug naar NL uit dat land (zeker als het Ierland is), bestel wel eens bier uit het buitenland (zeker als het hier in het geheel niet leverbaar/bestelbaar is via slijterij) etc.
Volgens mij valt het derhalve helemaal niet te meten, en als je willekeurig mensen vraagt hoeveel ze drinken, of vraagt dat bij te houden, denk ik dat je met een aanzienlijke foutmarge te maken hebt
Wij op Civiel ook niet, maar Trillian kan je gewoon op je eigen schijfgedeelte installeren. Wordt niet door de scan opgemerkt.quote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
we mogen niks meer zelf installeren,
volgens mij was ergens een site waar je online webbased kon msn-en... weten ze bij DIG vast wel.quote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand hoor lievie, gewoon de oefeningquote:Op maandag 6 september 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
Kutsirene.
probeer eens easymessage !quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef just me het volgende:
weet je wat k*t is.. ik kan niet meer MSN-en op de TU dat hebben ze geblokkeerd
Qua bier blijf ik toch liever in Nederland (en Belgie). Vooral zuid-europa is echt butt als het om bier gaat.quote:Op maandag 6 september 2004 12:00 schreef DIGGER het volgende:
Tis overigens wel zo dat NL een toeristentekort kent, we zitten meer in het buitenland dan dat toeristen ons bezoeken.
aardbeieenquote:Op maandag 6 september 2004 11:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe welke smaak?
Andy Forham zorgt daar wel in zijn eentje voor.quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Buitenlandse toeristen zorgen natuurlijk voor de balans tegenover Nederlanders die buitenlands bier drinken.
nee, dat was de sirene.quote:Op maandag 6 september 2004 13:20 schreef rubbereend het volgende:
en hoorde ik daar iemand bier roepen?
zelfs daar ben k doorheen geslapenquote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, dat was de sirene.
balenquote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef pfaf het volgende:
Vanmorgen portomonee kwijt.
Gelukkig weer terug.
Kut-dag.
Bier.
Gekkie.quote:Op maandag 6 september 2004 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
balen
mooi
jammer![]()
lekker![]()
pas dan ook op tijdens het paaldansen, uitgroei al bijgeverfd?quote:Op maandag 6 september 2004 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Sorry dat ik dat kunstwerk van Digger heb om laten vallen
Kut, 5 dagen zuipen naar de Filistijnenquote:Op maandag 6 september 2004 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Sorry dat ik dat kunstwerk van Digger heb om laten vallen
kan je weer van voren af aan beginnen met zuipen, balen zegquote:Op maandag 6 september 2004 14:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kut, 5 dagen zuipen naar de Filistijnen
webmessenger.msn.comquote:Op maandag 6 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op maandag 6 september 2004 14:36 schreef rubbereend het volgende:
uitgroei al bijgeverfd?
aha, de linkerhelf dus... ofzoiets?quote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna
![]()
link doorgemaild naar mijn werk.. bedankt !!quote:Op maandag 6 september 2004 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
webmessenger.msn.com
Werkt goed
quote:Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Student zijn is oké
Eerst mis je de achteraf verplichte introductieweek, boeit niks je mag in de loop van het jaar wel een extra opdrachtje doen. Daarna krijg je je rooster en het lijt erop dat het een plezierige vakantie wordt
Alleen op dinsdag van 8.45 tot 17.45, voor de rest halve dagen en vrijdag vrij, maandag om 13.30 beginnen.
Life can be great
Vrijetijdskundequote:Op maandag 6 september 2004 14:50 schreef pascalheister het volgende:
Wat voor opleiding doe je nu tony?
* just me geeft golfer een heerlijk biertje aan!quote:Op maandag 6 september 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Utrecht weer verruild voor de Bloemendaalse kust.
Bier!
zo ging dat op de meet zeker ook de hele tijdquote:Op maandag 6 september 2004 15:01 schreef just me het volgende:
[..]
* rubbereend geeft golfer een heerlijk biertje aan!
Dus toch...quote:Op maandag 6 september 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Utrecht weer verruild voor die Bloemendaalse kut.
communicatiequote:Op maandag 6 september 2004 14:50 schreef pascalheister het volgende:
Wat voor opleiding doe je nu tony?
En over 2 dagen kun je aan de slag bij voetbalzone.nl?quote:Op maandag 6 september 2004 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
communicatie
Over een uurtje leer ik spellen. Hoofdstuk 1 gaat over enkele en dubbele klinkers
golfer ging later over op ijsblokjes met whiskyquote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef rubbereend het volgende:
zo ging dat op de meet zeker ook de hele tijd
quote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef rubbereend het volgende:
zo ging dat op de meet zeker ook de hele tijd
Solicittatei de deur uit gedaan hebtquote:Op maandag 6 september 2004 15:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En over 2 dagen kun je aan de slag bij voetbalzone.nl?
dat is idd de andere kant van het leven jaquote:Op maandag 6 september 2004 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
communicatie
Over een uurtje leer ik spellen. Hoofdstuk 1 gaat over enkele en dubbele klinkers
Dat is toch wat anders dan 44-urige werkweken
*Proest*quote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef DIGGER het volgende:
[q]Op maandag 6 september 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Utrecht weer verruild voor die Bloemendaalse kut.
Dus toch...
Wist je dat jij overheerlijke ijsballen hebtquote:Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef just me het volgende:
gelukkig hadden we ijsblokjes gemaakt!
Ja, zijn we koploper in de reclame karavaan?quote:Op maandag 6 september 2004 15:15 schreef rubbereend het volgende:een Nederlander voorop in de Vuelta
Moet dat geen "ijsmeloenen" zijn?quote:Op maandag 6 september 2004 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat jij overheerlijke ijsballen hebt![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 15:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, zijn we koploper in de reclame karavaan?
Wie?quote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
Venneberg rijst mee in de kopgroep
Die gist altijd.quote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef rubbereend het volgende:
![]()
Die ken ik niet?quote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
Die mix-kloon van VoH en v/d Bergquote:Op maandag 6 september 2004 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die ken ik niet?
quote:Op maandag 6 september 2004 15:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
communicatie
Dat is toch wat anders dan 44-urige werkweken
Ah, dus wij hebben iemand die goed kan trappen en met ellebogen kan werken vooraan rijden met wielrennen, greatquote:Op maandag 6 september 2004 15:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die mix-kloon van VoH en v/d Berg
Kan dus niet aanvallen, nog verdedigen, maar wel goed trappen en met de ellebogen werken.
quote:Op maandag 6 september 2004 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat jij overheerlijke ijsballen hebt![]()
shit heeft hij niet eens de talenten van zlatanquote:Op maandag 6 september 2004 15:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah, dus wij hebben iemand die goed kan trappen en met ellebogen kan werken vooraan rijden met wielrennen, great
Die zou iedereen 5x voorbij proberen te rijden in de massasprintquote:Op maandag 6 september 2004 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shit heeft hij niet eens de talenten van zlatan![]()
22 uur per week college hier.quote:Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Student zijn is oké
Eerst mis je de achteraf verplichte introductieweek, boeit niks je mag in de loop van het jaar wel een extra opdrachtje doen. Daarna krijg je je rooster en het lijt erop dat het een plezierige vakantie wordt
Alleen op dinsdag van 8.45 tot 17.45, voor de rest halve dagen en vrijdag vrij, maandag om 13.30 beginnen.
Life can be great
quote:Op maandag 6 september 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
22 uur per week college hier.![]()
Eigenlijk zelfs 26, maar ja, ik kan me niet opsplitsen.quote:Op maandag 6 september 2004 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
16 uur hierquote:Op maandag 6 september 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
22 uur per week college hier.![]()
Waardeloze mod - je hebt toch zjr en oentjequote:Op maandag 6 september 2004 18:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Eigenlijk zelfs 26, maar ja, ik kan me niet opsplitsen.![]()
Je mocht willen dat je student wasquote:Op maandag 6 september 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Studenten...............(zucht)
1 nog dit kwartaal, de rest heb ik nog niet nagekeken, check je mailquote:Op maandag 6 september 2004 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Je had mn boeken btw niet meer nodig Tony
Been there, done that!quote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef Vom het volgende:
Je mocht willen dat je student was
Weet ikquote:Op maandag 6 september 2004 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Been there, done that!
Ja.quote:Op maandag 6 september 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Waardeloze mod - je hebt toch zjr en oentje
Ik zou wel student willen zijn met het salaris wat ik nu heb!quote:Op maandag 6 september 2004 19:03 schreef Vom het volgende:
Je zou willen dat je weer student was, of beviel 't niet?
*roept*quote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef Spideyman het volgende:
Afijn heb net ook al een heel verhaal getypt hierover maar dat ging mis geloof ik...quote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 Vandaag slaat even grondig de plank mis.
Een tekst van Manowar bij een reportage over House? Dat klopt niet. Desbetreffend nummer is bijna geheel een gitaarsolo, volgens mij. (Manowar - Black Arrow.)
Enfin, ik zou ook wel een heel verhaal willen typen, maar ja, m'n tijdschema laat dat niet toe.quote:Op maandag 6 september 2004 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Afijn heb net ook al een heel verhaal getypt hierover maar dat ging mis geloof ik...
Komt er op neer dat die Christen wel heel erg vervelend bezig was en niet echt de indruk gaf dat ie wist waar ie het over had
Waarom krijg ik allemaal foutmeldingenquote:Op maandag 6 september 2004 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom ben ik zomaar uitgelogd
Op kosten van WIE?quote:Op maandag 6 september 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Zo, gisteren gezellig dagje weggeweest.... Welke spyware heb je pfaf? CoolWebSearch?
Rondje op kosten van Alexei Eremenko Jr.
Het talent van Finlandquote:Op maandag 6 september 2004 19:49 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Op kosten van WIE?![]()
Wel een enge search-bar. Maar elke keer als ik 'm verwijder en ik start IE opnieuw op, komt hij weer tevoorschijn.quote:Op maandag 6 september 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Zo, gisteren gezellig dagje weggeweest.... Welke spyware heb je pfaf? CoolWebSearch?
quote:Op maandag 6 september 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Wat heb je gewonnen?
quote:Om je nog even in spanning te houden verklap ik nog niet wat je gewonnen hebt, dat zal duidelijk worden als het bezorgd wordt.
Al gewoon in je configuratiescherm gekeken bij software of ie zichzelf niet stiekem gewoon heeft geinstalleerd daar?quote:Op maandag 6 september 2004 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel een enge search-bar. Maar elke keer als ik 'm verwijder en ik start IE opnieuw op, komt hij weer tevoorschijn.
Even Spybot draaien, die doet dan scannen voordat de computer helemaal is opgestart.quote:Op maandag 6 september 2004 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel een enge search-bar. Maar elke keer als ik 'm verwijder en ik start IE opnieuw op, komt hij weer tevoorschijn.
Wordt het nog herhaald??quote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 Vandaag slaat even grondig de plank mis.
Een tekst van Manowar bij een reportage over House? Dat klopt niet. Desbetreffend nummer is bijna geheel een gitaarsolo, volgens mij. (Manowar - Black Arrow.)
Daar is 'tie weg. Verder heb ik met Hijack This, Ad-Aware, Spybot en AVG alles in gewone en veilige modus verwijderd, maar elke keer kom 'tie terug.quote:Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al gewoon in je configuratiescherm gekeken bij software of ie zichzelf niet stiekem gewoon heeft geinstalleerd daar?
Erg stom inderdaad. Komt nog bij dat zo'n paal 25 meter van de school vandaan staat ofzo.quote:Op maandag 6 september 2004 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Die 2 minuten stilte
2 Vandaag wordt inderdaad altijd 's nachts herhaald...quote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wordt het nog herhaald??
* Ajaxno1 is om 17:45 in slaap gedonderd om om 19:30 wakker te worden en te denken dat ie zich mega verslapen had
SP2 schijnt veel spyware te blokeren (lees: niet meer te laten werken) nadeel is dat er wel meer programma's niet of niet goed onder SP2 werken maar daar komen updates voor.quote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar is 'tie weg. Verder heb ik met Hijack This, Ad-Aware, Spybot en AVG alles in gewone en veilige modus verwijderd, maar elke keer kom 'tie terug.
Blegh
Hoezo fucked up ritmequote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wordt het nog herhaald??
* Ajaxno1 is om 17:45 in slaap gedonderd om om 19:30 wakker te worden en te denken dat ie zich mega verslapen had
quote:Op maandag 6 september 2004 19:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Hoezo fucked up ritme![]()
![]()
Biertje gaat er wel in hoorquote:Op maandag 6 september 2004 20:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Iemand wat drinken?
Lekker.quote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Biertje gaat er wel in hoor
Het zoeken naar manieren om minder legale software te draaien kan ook problemen opleveren.quote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik snap niet hoe iedereen aan al die spyware komt. Nog nooit last van gehad( alleen tracker cookies). De desbetreffende mensen moeten gewoon wat minder op pornosites komen.
Vroeger jahquote:Op maandag 6 september 2004 20:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Het zoeken naar manieren om minder legale software te draaien kan ook problemen opleveren.![]()
Neuken ?quote:Op maandag 6 september 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie weer normaal gaan praten. Tong voelt zich buitengesloten met die geheimtaal.
neiaardmo srettel ed teom eJquote:Op maandag 6 september 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie weer normaal gaan praten. Tong voelt zich buitengesloten met die geheimtaal.
Eindelijk iemand die normaal praat.quote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuken ?
'quote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuken ?
Ik doe mee.quote:Op maandag 6 september 2004 20:27 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga V.I. kijken.
Daar staat ze al in.quote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
We melden Bluezz wel aan voor de pabogids.
* Ajaxno1 ziet Franky door Hools heen stuiterenquote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
* Ajaxno1 is ff zijn oude Thunderdomes aan het luisteren!
Ronald.Koeman ?quote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens ik ga op de Loek tour, ik ga een nieuwe nick nemen. Nog mensen met tips?
niet kijken, je ergert je alleen maar aan die Christenhonden die de House in een kwaad daglicht willen stellenquote:Op maandag 6 september 2004 19:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wordt het nog herhaald??
Harryquote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens ik ga op de Loek tour, ik ga een nieuwe nick nemen. Nog mensen met tips?
PSvno1, ja sorry kon t niet laten.quote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno2.quote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
SCHno2quote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2004 20:42 schreef golfer het volgende:
Ajaxno2.
Ben geen relnicht!quote:Op maandag 6 september 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCHno2
quote:Op maandag 6 september 2004 20:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
Feyenoordno18 lijkt me ook wel leuk...
Alleen de 1e zou nog kunnen...quote:Op maandag 6 september 2004 20:50 schreef rubbereend het volgende:
mmmm ff denken:
Promo
Hardcore to the bone
Hakkûh en Zagûh
Geloof je nou echt dat ik "feyenoord" in mijn nick zou opnemenquote:Op maandag 6 september 2004 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die is er alquote:Op maandag 6 september 2004 20:52 schreef rubbereend het volgende:
tong81
en dan post je overal![]()
onder
Stiekem wil je dat he?quote:Op maandag 6 september 2004 20:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Geloof je nou echt dat ik "feyenoord" in mijn nick zou opnemen
En mijn uitgroei is wegquote:Op maandag 6 september 2004 20:42 schreef rubbereend het volgende:Bluezz
we denken t zelfde
quote:Op maandag 6 september 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is er al
http://forum.fok.nl/user/history/14658
quote:Op maandag 6 september 2004 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En mijn uitgroei is weg
diana?quote:Op maandag 6 september 2004 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei
doegewoon.com vervalt volgend jaar (denk ik) maar Mr Doegewoon zou ook kunnen. Ofquote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef rubbereend het volgende:
oke heb weer ff zitten denken:
doegewoon.com
MattJo
Tracking Cookies hier, en een enkele high risk, maar dat was opzettelijk voor m'n Divx.quote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik snap niet hoe iedereen aan al die spyware komt. Nog nooit last van gehad( alleen tracker cookies). De desbetreffende mensen moeten gewoon wat minder op pornosites komen.
quote:Op maandag 6 september 2004 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trudie![]()
inderdaad, weer op de back knop drukken, en opnieuw posten, weer mis, nog een keer, weer misquote:Op maandag 6 september 2004 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Het werkt idd voor geen meter.
En dan denk je dat je iets hebt geplaatst, kan de pagina weer niet gevonden worden
Werkt dat ook? Het was tochquote:Op maandag 6 september 2004 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k word een heel kleinbeetjeerg gek van dit Forum van al die pagina's die niet werken etc.
quote:Op maandag 6 september 2004 21:59 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van een uurtje heerlijk fitnessen
ja lekkerquote:Op maandag 6 september 2004 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]sportieveling AAtje dan maar?
*AAtje geeftquote:Op maandag 6 september 2004 22:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja lekker![]()
Bedankt voor de tip. Maar ik kijk als ie in Nederland wordt uitgezonden anders mis ik te veel.quote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers hier, nog the office kerstspecial deel op de bbc nu
Textpagina 888quote:Op maandag 6 september 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar ik kijk als ie in Nederland wordt uitgezonden anders mis ik te veel.
Mijn Engels is goed maar ondertiteling is wel welkom.
En keihard wegscheurenquote:Op maandag 6 september 2004 22:51 schreef pascalheister het volgende:
2 ajacieden knallen tegen elkaar met de auto
de uitgroei te lijfquote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers hier
Laatste half uur toch gekeken.quote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers hier, nog the office kerstspecial deel op de bbc nu
Memorabel stukje TVquote:Op maandag 6 september 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste half uur toch gekeken.
Happy end. ze kwam terug.
Was dat na die training in het Amsterdamse Bos vorige week, of hebben we er nog meer verzekeringswerk bij nu?quote:Op maandag 6 september 2004 22:51 schreef pascalheister het volgende:
2 ajacieden knallen tegen elkaar met de auto
quote:Op maandag 6 september 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste half uur toch gekeken.
Happy end. ze kwam terug.
Die onderste is broodje nuchter genomen.quote:Op maandag 6 september 2004 23:36 schreef tong80 het volgende:
En Bluezz heb je ook foto's zonder drank ?
quote:Op maandag 6 september 2004 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die onderste is broodje nuchter genomen.
Alleen heb ik daar groene ogen
En het is speciaal voor Rubber
wanneer verf je het is blondquote:Op maandag 6 september 2004 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die onderste is broodje nuchter genomen.
Alleen heb ik daar groene ogen
En het is speciaal voor Rubber
vind je dinsdagen eng?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Againzender het volgende:
Oh ruk, het is dinsdag
Nee, ze zijn gewoon naarquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je dinsdagen eng?
ahhhhquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon naar
Het is net niks zo'n dinsdag. Weet niet wat ik er mee moet.
Hm, ik heb net al gewerktquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ahhhh
k wel, moet moergen weer aan de bak, we hebben algemene ledenvergadering bij mijn tafeltennisclub en aangezien k voorzitter ben is t morgenavond weer ff hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |