Stond je oud-oud-oud-oud-oud oma in het dorp bekend als ''De Kale''?quote:Op zondag 5 september 2004 21:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
Volgens mij is mijn oud-oud-oud-oud opa een Duitser.
Volgens mij is ie dood.quote:Op zondag 5 september 2004 21:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
Sidekick, ik moet je complimenteren. Jouw bericht zeg ik nu al tien keer hardop en er zit kracht achter. Het is een formidabel ontzagwekkend ritme dat jij in jouw zinnen gepropt hebt.quote:Op zondag 5 september 2004 21:47 schreef Sidekick het volgende:
Monidique is mijn godheid, en ik volg hem, en ik geef hem gelijk.
Monidique, de Godheid, de Indicator, de Zionist.
eeehm, neequote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Stond je oud-oud-oud-oud-oud oma in het dorp bekend als ''De Kale''?
Dan hield ze het met iemand van eigen bodem.quote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
eeehm, nee
Ja bij mij zitten er een paar generaties terug ook wel wat duitsers tussen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik zit Americanquote:Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent vandaag weer vrouwen tegengekomen? Ja, lastig, ik probeer dat altijdn te vermijden. Vandaag hoorde ik weer zo'n leuk nieuwtje, ongelooflijk, ik kan 'm uiteraard niet vertellen en het gaat jullie ook keiniks aan, maar het doet je wel een beetje denken van: "Vrouwen..."
Butters zou ik eerder Engels noemen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een Duitse achternaam
![]()
Na het schandaal met Nico nemen ze geen risico's.quote:Op zondag 5 september 2004 21:53 schreef du_ke het volgende:
Net 5 heeft nu klussen met homo's.
TUANA!quote:Op zondag 5 september 2004 21:54 schreef Tuana het volgende:
'avond![]()
Heb zojuist een tas vol interessante boeken gehaald in Utrecht, o.a. boek over Madeleine Albright...ben benieuwd! Hoe is het hier verder? Nog belangrijk nieuws?
Ja, er is een breaking news. Madeleine Albright schijnt gelogen te hebben over haar verleden. Haar vader blijkt eigenlijk een NSB-er te zijn en haar moeder een Zwitserse die de avonturen in het oorlogsrijke Europa zocht. Al haar boeken zijn nu waardeloos geworden.quote:Op zondag 5 september 2004 21:54 schreef Tuana het volgende:
'avond![]()
Heb zojuist een tas vol interessante boeken gehaald in Utrecht, o.a. boek over Madeleine Albright...ben benieuwd! Hoe is het hier verder? Nog belangrijk nieuws?
Wat gebeurde er na de oorlog met vrouwen die zich met de bezetters hadden afgegeven?quote:Op zondag 5 september 2004 21:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom is een Duitser dan 'de kale'
Er zijn geen boekenzaken in Leiden?quote:Op zondag 5 september 2004 21:54 schreef Tuana het volgende:
'avond![]()
Nee.quote:Op zondag 5 september 2004 21:57 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Er zijn geen boekenzaken in Leiden?
quote:Op zondag 5 september 2004 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na het schandaal met Nico nemen ze geen risico's.
Nouquote:Op zondag 5 september 2004 21:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat gebeurde er na de oorlog met vrouwen die zich met de bezetters hadden afgegeven?
UCK?quote:Op zondag 5 september 2004 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
TUANA!
Overigens steunt Albright het UCK.
Gelukkig is het dan ook een boek óver haar, geschreven door Michael Dobbs. (en heb ik het voor het luttele bedrag van 3.95 op de kop kunnen tikken)quote:Op zondag 5 september 2004 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, er is een breaking news. Madeleine Albright schijnt gelogen te hebben over haar verleden. Haar vader blijkt eigenlijk een NSB-er te zijn en haar moeder een Zwitserse die de avonturen in het oorlogsrijke Europa zocht. Al haar boeken zijn nu waardeloos geworden..
Niet een boekenzaak waar ik goedkoop nieuwe boeken kan kopenquote:Op zondag 5 september 2004 21:57 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Er zijn geen boekenzaken in Leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |