abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21843818
En ikke ??? zo niemand die es op mij kakt ?

Terug ontopic :
Niemand die hierop gereageerd heeft :

http://0911.site.voila.fr/index3.htm

lol reed die Boeing over de grond ofzo ???
Zie da filmpje v/d beveiligingscamera.
Die vliegt wel serieus laag ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 9 september 2004 @ 19:04:10 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21843914
ja je zou toch zeggen dat zoiets onmogelijk is als je nieteens een zweefvliegtuig kan besturen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21844031
quote:
Op donderdag 9 september 2004 19:00 schreef UncleScorp het volgende:
En ikke ??? zo niemand die es op mij kakt ?

Terug ontopic :
Niemand die hierop gereageerd heeft :

http://0911.site.voila.fr/index3.htm

lol reed die Boeing over de grond ofzo ???
Zie da filmpje v/d beveiligingscamera.
Die vliegt wel serieus laag ...
Dus? Hij vliegt laag... kan dat niet dan?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 9 september 2004 @ 19:19:32 #204
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21844212
quote:
Op donderdag 9 september 2004 19:10 schreef The_stranger het volgende:
Dus? Hij vliegt laag... kan dat niet dan?
Nou ik kan me zo voorstellen dat ik best een vliegtuig in de lucht kan houden. Maar hem op zo'n plek parkeren en dan nieteens van bovenaf lijkt me een stuk lastiger. Ik als onervaren persoon zou hoger komen aanvliegen en dan een soort duikvlucht proberen zeg maar
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21844298
quote:
Op donderdag 9 september 2004 19:19 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nou ik kan me zo voorstellen dat ik best een vliegtuig in de lucht kan houden. Maar hem op zo'n plek parkeren en dan nieteens van bovenaf lijkt me een stuk lastiger. Ik als onervaren persoon zou hoger komen aanvliegen en dan een soort duikvlucht proberen zeg maar
tsja.. dat zou jij doen.. maar de kaper misschien niet.... Verder heb je alleen de laatste paar meters op film (en dan nog erg onduidelijk). Misschien trok de kaper na de duikvlucht (welke "rechts" van de film plaatsvind)net zijn neus omhoog, vlak voor impact..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21844941
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:06 schreef Redux het volgende:

Ik kan trouwens niet zien of dit boeing 757 wielen zijn. Het kan maar zo een heel ander type vliegtuig zien.
Ik heb bij mijn foto's netjes een bron neergezet, kun jij dat ook bij jouw foto doen? Ik zie op http://www.rense.com/general32/ die foto niet terug.
bron staat er netjes onder.
quote:
Kun je trouwens meteen links neerzetten naar die 'talloze sites' waarover je het hebt?
Ik zal er even voor moeten gaan zitten (misschien vannacht), maar zoals ik al zei er zijn allerlei sites (zie via google "flight 77 landing gear" en je krijgt er een aantal inclusief foto's).
Ik reageerde op dat jij stelde dat niemand ernaar gekeken had, maar dat is wel gebeurd, ook op veel Franse sites trouwens.

Het betreft hier uiteraard zgn non-believers (jij spreekt graag in die termen meen ik?) sites.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_21845128
quote:
Op donderdag 9 september 2004 19:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het betreft hier uiteraard zgn non-believers (jij spreekt graag in die termen meen ik?) sites.
Nee liever niet, maar ik word een non-believer genoemd, dus ik neem aan dat dat de geldende termenelogie is. Als jij een betere term hebt, ik hou me aanbevolen.

Ik heb de site bekeken, en het is inderdaad een foto van de wielen van een boeing 757.
Als je trouwens goed kijkt naar deze duidelijkere foto die van die site komt ( deze pagina: http://elsitioaeronautico.com/Fotos/pa_pag1.htm ) zie je dat het dezelfde velgen zijn als die op de foto die ik heb gepost.



pi_21845167
quote:
Op donderdag 9 september 2004 06:05 schreef Lithion het volgende:

Waar leid je uit af dat het wiel in het Pentagon een neuswiel is?
Waaruit leidt je af dat ik dat ergens uit afgeleid heb?

Maw, ik leid nergens iets uit af, Redux geeft aan dat niemand ooit moeite heeft genomen zich in het gevonden wiel te verdiepen, en ik pleur gewoon wat fotootjes en text neer (plus bron) om te laten zien dat sommige nonbelievers er druk mee zijn geweest.

Ik heb geen persoonlijke conclusies in deze, ik weet niet eens of dat wrakwiel op sommige foto's daadwerkelijk in het Pentagon is gevonden.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_21845289
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Ik heb geen persoonlijke conclusies in deze, ik weet niet eens of dat wrakwiel op sommige foto's daadwerkelijk in het Pentagon is gevonden.
Nee, maar dat zou heel makkelijk zijn. Eerst roepen dat er geen boeing-puin te zien is, kom je met een foto waarop puin van een boeing 757 te zien is, kun je gaan roepen dat je niet weet of de foto daadwerkelijk op het pentagon is genomen.
pi_21845563
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:10 schreef Redux het volgende:

Nee, maar dat zou heel makkelijk zijn. Eerst roepen dat er geen boeing-puin te zien is, kom je met een foto waarop puin van een boeing 757 te zien is, kun je gaan roepen dat je niet weet of de foto daadwerkelijk op het pentagon is genomen.
Waar heb ik me uitgelaten over het ontbreken van boeing-puin in deze reeks? (of sta ik model voor alle nonbelievers?)
Ik kom niet met een foto van boeing-puin, die foto was van jou en ik plaatste de door jou geposte foto als vergelijking bij een afbeelding van iets waarvan je uitgezoemd kunt zien dat het daadwerkelijk een 757 is.

Jij stelt dat alleen jij op het idee bent gekomen die wielen eens aan nadere inspectie te onderwerpen, ik geef aan dat ook andere believers dat hebben gedaan en geef wat voorbeelden, ik heb niet alles wat die lui beweren gecheckt en ben ook niet van plan hun redenaties te gaan verdedigen of onderbouwen, het fungeerde als voorbeeld.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_21845643
Jaja, bedoelde het meer als een opmerking voor 'believers' in het algemeen. Niet jou specifiek.

Als ik trouwens in google zoek op 'flight 77 landing gear' kom ik over het algemeen sites tegen waar men claimt dat het wiel wat tussen het pentagon-puin ligt niet van een boeing komt.
Je had het er toch over dat er talloze sites waren die ook lieten zien dat het wiel wat in het puin ligt wèl van een boeing komt?
pi_21848054
Geen tijd om te reageren vandaag (het bier wacht ) Heb alleen een interessante site, geen idee of hij al voorbij is gekomen. Het betreft hier een wetenschappijk onderzoek naar de Pentagon crash. Inclusief animatiefilm van de impact (staat in phase 2).

http://www.cs.purdue.edu/homes/cmh/simulation/
pi_21848070
NORAD heeft toegegeven dat er flaters gebeurd zijn, daarna bleek dat er toevallig veel "oefeningen" aan de gang waren, ... detailke over die "exercise" :
http://www.firstcoastnews.com/news/2002-08-22/usw_plane.asp

"toevallig" wordt hier zo het key-word
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 september 2004 @ 00:09:51 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_21850456
Het Bin laden topic zit dicht, dus maar even hier.

Nu op NL3:

The man who knew.

Docu over FBI agent John O'Neill die het onderzoek naar Al Qaida leidde, maar naar wie niet werd geluisterd. Hij verliet de FBI.
Op zijn eerste dag als hoofd beveiliging in het WTC vlogen de vliegtuigen naar binnen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_21850492
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:25 schreef Redux het volgende:
Jaja, bedoelde het meer als een opmerking voor 'believers' in het algemeen. Niet jou specifiek.
Dus ik ben een believer, thanks voor deze info.
(ik dacht dat jij onder deze subgroep viel, verwarrend allemaal)
quote:
Als ik trouwens in google zoek op 'flight 77 landing gear' kom ik over het algemeen sites tegen waar men claimt dat het wiel wat tussen het pentagon-puin ligt niet van een boeing komt.
Je had het er toch over dat er talloze sites waren die ook lieten zien dat het wiel wat in het puin ligt wèl van een boeing komt?
Ehm ik raak wat in de war nu, onder non-believers verstond ik mensen die twijfelde aan de officiële lezeing van de Pentagon ramp, vandaar dat ik je waarschuwde (ik verwachte al dat jij als believer je eraan zou kunnen storen).
Er zijn ook artikelen van believers, er zijn ook weer sites over vermeende andere wielen aangetroffen ter plekke (was je die al tegen gekomen?).

Hoe dan ook, er zijn 53.000 hits oid, ik heb ze nog niet allemaal nagekeken.
(ik ga wel even kijken of ik voor jou een believers-versie kan vinden)
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 10 september 2004 @ 00:27:55 #216
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21850827
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 00:09 schreef APK het volgende:
Het Bin laden topic zit dicht, dus maar even hier.

Nu op NL3:

The man who knew.

Docu over FBI agent John O'Neill die het onderzoek naar Al Qaida leidde, maar naar wie niet werd geluisterd. Hij verliet de FBI.
Op zijn eerste dag als hoofd beveiliging in het WTC vlogen de vliegtuigen naar binnen.
Thx, watching right now
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_21851343
Weet iemand overigens wat dit gat in het Pentagon heeft veroorzaakt?



bvd.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 10 september 2004 @ 01:11:35 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_21851604
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 00:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Weet iemand overigens wat dit gat in het Pentagon heeft veroorzaakt?

[afbeelding]

bvd.
Dat zijn we in dit topic aan het onderzoeken.

Een F16 lijkt me overigens niet waarschijnlijk, daar zijn volgens mij geen sightings van op het betreffende moment.
Een landing van de 757 op Reagan Airport lijkt me ook niet voor de hand liggend, er waren genoeg ooggetuigen en die zouden gezien moeten hebben dat het vliegtuig over het Pentagon vloog lijkt me zo....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_21851983
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 01:11 schreef APK het volgende:

Dat zijn we in dit topic aan het onderzoeken.
Nee dit is een kleiner gat elders
(zeg maar verderop als daar waar de boeing zou zijn ingevlogen)
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 10 september 2004 @ 01:40:37 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_21852101
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 01:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Nee dit is een kleiner gat elders
(zeg maar verderop als daar waar de boeing zou zijn ingevlogen)
Ah, okay.

Dat gat ligt niet in het verlengde van de inslag
Anders zal het wel veroorzaakt zijn door de doorgeschoven cockpit....
Of iets anders.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 10 september 2004 @ 03:51:10 #221
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21853121
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Waaruit leidt je af dat ik dat ergens uit afgeleid heb?
Je plaatst neuswielen van 757's ter vergelijking, duh! .

Moet alles zo voorgekauwd worden? In die andere topics over het Pentagon vond ik je een stuk beter redeneren...
pi_21853228
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 03:51 schreef Lithion het volgende:

Je plaatst neuswielen van 757's ter vergelijking, duh! .

Moet alles zo voorgekauwd worden? In die andere topics over het Pentagon vond ik je een stuk beter redeneren...
Zoals ik al eerder schreef heb ik lukraak wat dingen geplaatst die anderen schreven over wielen mbt het Pentagon, dit omdat Redux zei dat niemand zich met die wielen heeft beziggehouden.
Ik heb er amper naar gekeken eerlijk gezegd, verre van secuur maar nogmaals het gold meer als voorbeeld van het feit dat ik weet niet hoeveel personen van alles hebben geschreven mbt het gevonden schrootwiel.

Nogmaals, het betrof niet mijn mening, ik geloof ook niet in de hologrammen (dat was een grapje in vorige reeks), neem mijn posts niet te serieus svp.

Ik heb al genoeg tijd gestoken in het Pentagon gebeuren, jij had me overtuigd toch indertijd?, dus waarom zou ik nog twijfelen?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 10 september 2004 @ 05:12:44 #223
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21853264
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 04:29 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Nogmaals, het betrof niet mijn mening...neem mijn posts niet te serieus svp.
Oké, mijn excuses in dat geval. .
pi_21853426
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 04:29 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik heb er amper naar gekeken eerlijk gezegd, verre van secuur maar nogmaals het gold meer als voorbeeld van het feit dat ik weet niet hoeveel personen van alles hebben geschreven mbt het gevonden schrootwiel.
Ik heb nog geen site gezien die een foto van een normaal boeing 757-wiel heeft opgezocht. Allemaal komen ze met het puin-wiel en vergelijken het met het wiel van een drone, en iedereen kakelt elkaar na dat het geen boeing wiel is.

Heb je nog kunnen kijken naar sites waar ze een foto van een boeing wiel laten zien?
pi_21853769
En maar verder leuteren over dat wiel.
Daar heb ik mij persoonlijk nog geen vragen bijgesteld.
Zo dom schat ik ze nou ook niet in, indien alles opgezet zou zijn.
Eerst zo'n monsteroperatie op touw zetten en dan daar "zogezegd" een foutief wiel achterlaten.
Nah ...
Bekijk anders idd meer dat gat in die muur daar es ...
Boeing die 3 gebouwen ramt en dan nog zo'n mooi gaatje achterlaat.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21853904
Het mooie is dat men in het begin riep dat het geen boeing kon zijn want dat wiel, complot-sites die oa dmv dat wiel aantoonden dat het geen boeing kon zijn... Laat ik zien dat het wel een wiel kan zijn, is het wiel wat gevonden is in het puin niet belangrijk meer.
Makkelijk he?
pi_21853927
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
En maar verder leuteren over dat wiel.
Daar heb ik mij persoonlijk nog geen vragen bijgesteld.
Zo dom schat ik ze nou ook niet in, indien alles opgezet zou zijn.
Eerst zo'n monsteroperatie op touw zetten en dan daar "zogezegd" een foutief wiel achterlaten.
Nah ...
Bekijk anders idd meer dat gat in die muur daar es ...
Boeing die 3 gebouwen ramt en dan nog zo'n mooi gaatje achterlaat.
en hoeveel vergelijkings materiaal heb je om aan te tonen dat een boeing 757 geen mooi gat kan achterlaten?

Zo vaak hebben ze een 757 (gelukkig) niet een versterkte betonnen muur in laten vliegen. Weet jij welke schade een 757 aanricht?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21853959
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 08:58 schreef Redux het volgende:
Het mooie is dat men in het begin riep dat het geen boeing kon zijn want dat wiel, complot-sites die oa dmv dat wiel aantoonden dat het geen boeing kon zijn... Laat ik zien dat het wel een wiel kan zijn, is het wiel wat gevonden is in het puin niet belangrijk meer.
Makkelijk he?
sorry maar ge moet weer nie beginnen met posts van anderen te beginnen samentrekken.
Ik heb nooit iets over da wiel gezegd dus mag ik dit gerust zeggen.
Misschien es iets nuttigs inbrengen Redux ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21853986
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:01 schreef The_stranger het volgende:

[..]

en hoeveel vergelijkings materiaal heb je om aan te tonen dat een boeing 757 geen mooi gat kan achterlaten?

Zo vaak hebben ze een 757 (gelukkig) niet een versterkte betonnen muur in laten vliegen. Weet jij welke schade een 757 aanricht?
Nee en dat weten we geen van allen.

Het blijft dan opvallend dat er in eerste instantie gesproken wordt dat de vleugels mee naar binne klappen door het verstevigde beton van het gebouw, maar we zien wel aan het eind van die gebouwen een gat in een muur zitten. Er van uitgaand dat dit gat veroorzaakt is door de voorkant van het vliegtuig. Hoeveel meter heeft dan dat vliegtuid door het pentagon afgelegd?

Hadden we dan ook niet in het wtc aan de ander kant van de impact plaats een kompleet vliegtuig eruit moeten zien komen. want dat is de redenering die hier steeds gevolgd wordt. Omdat het wtc niet zo stevig was zien we wel vleugel afdrukken, dan dan had het vliegtuig wat in het pentagon gevlogen is nooit zover hebben kunnen doorschieten.
pi_21854099
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee en dat weten we geen van allen.

Het blijft dan opvallend dat er in eerste instantie gesproken wordt dat de vleugels mee naar binne klappen door het verstevigde beton van het gebouw, maar we zien wel aan het eind van die gebouwen een gat in een muur zitten. Er van uitgaand dat dit gat veroorzaakt is door de voorkant van het vliegtuig. Hoeveel meter heeft dan dat vliegtuid door het pentagon afgelegd?
Misschien is het niet zozeer het vliegtuig wat helemaal tot het einde van het pentagon doorploegt, maar is het de ontstane schokgolf wat dat laatste gat veroorzaakt..
quote:
Hadden we dan ook niet in het wtc aan de ander kant van de impact plaats een kompleet vliegtuig eruit moeten zien komen. want dat is de redenering die hier steeds gevolgd wordt. Omdat het wtc niet zo stevig was zien we wel vleugel afdrukken, dan dan had het vliegtuig wat in het pentagon gevlogen is nooit zover hebben kunnen doorschieten.
de vergelijking met het WTC is nogal krom. Er is een zeer groot verschil tussen een 50cm dik, versterkt (ook dmv eerder genoemd textiel), en gewapend beton van het pentagon en de metalen, glazen constructie van het WTC.. in de laatste kan een vliegtuig veel makkelijker doordringen, vandaar dat in de toren ook schade te zien is dat door de vleugels is ontstaan. In het pentagon is de grootste schade ontstaan door de romp..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21854230
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:05 schreef UncleScorp het volgende:

sorry maar ge moet weer nie beginnen met posts van anderen te beginnen samentrekken.
Ik heb nooit iets over da wiel gezegd dus mag ik dit gerust zeggen.
Misschien es iets nuttigs inbrengen Redux ?
Het is toch een algemeen geldende complottheorie dat het geen boeing is geweest? Al die sites hebben het erover dat het geen boeing was geweest, want oa dat wiel. Dus het is een algemeen geldende opmerking.

Hoe bedoel je iets nuttigs inbrengen???
pi_21854301
"Hoe bedoel je iets nuttigs inbrengen???" ja als je dat al nie begrijpt ...

"Misschien is het niet zozeer het vliegtuig wat helemaal tot het einde van het pentagon doorploegt, maar is het de ontstane schokgolf wat dat laatste gat veroorzaakt.."
... en hoeveel vergelijkings materiaal heb je om aan te tonen dat een schokgolf zo'n mooi gat kan achterlaten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21854371
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:34 schreef UncleScorp het volgende:
"Hoe bedoel je iets nuttigs inbrengen???" ja als je dat al nie begrijpt ...

"Misschien is het niet zozeer het vliegtuig wat helemaal tot het einde van het pentagon doorploegt, maar is het de ontstane schokgolf wat dat laatste gat veroorzaakt.."
... en hoeveel vergelijkings materiaal heb je om aan te tonen dat een schokgolf zo'n mooi gat kan achterlaten?
niet..
...maar ik ga dan ook niet in tegen het officiele verhaal, de meeste getuigenverslagen en fysiek bewijs.

Het verhaal is officieel dat er een 757 van american airlines is in gevlogen... Jij zegt van niet... Kan, maar dan ligt de bewijslast wel bij jou om het tegendeel aan te tonen... En dan kom je met aannames aan waarvan je geen idee hebt of het wel strookt met de werkelijkheid...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21854528
bah
volledig bewijzen kunnen we nooit
het enige bewijs dat jullie zouden aanvaarden is een document van de CIA waarop staat "We did it"
en kvrees dat ik dat niet ga vinden

ik vind gewoon dat er teveel eigenaardigheden of toevalligheden gebeurd zijn.
moest ik alles kunnen bewijzen stapte ik wel naar de rechtbank hoor.

ik dacht dat er hier wel es rustig van gedacht kon gewisseld worden, maar euh ... als ge niets bewijst wordt ge de grond ingeboord.
en bewijzen kunnen we dus nooit, geen van beide partijen ^^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21854653
Van gedachten wisselen met maar 1 conclusie, het is een inside job, dat is wat ik merk wat believers graag willen.
pi_21854655
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:50 schreef UncleScorp het volgende:
bah
ik dacht dat er hier wel es rustig van gedacht kon gewisseld worden, maar euh ... als ge niets bewijst wordt ge de grond ingeboord.
en bewijzen kunnen we dus nooit, geen van beide partijen ^^
Waarom vervallen jullie altijd zo snel in een slachtofferrol? Ik kan ook zeggen dat als iemand het officiele verhaal geloofd, hij meteen de grond in getrapt wordt, beschuldigd wordt van domme gedachtengang of zelfs als dom wordt bestempeld.

De mensen die niet geloven in het officiele verhaal komen vaak met punten waarvan ze geen flauw idee hebben of het in de werkelijkheid welof niet klopt. Voor hun gevoel kan het niet. Maar dat zegt helemaal niets.
Voorbeeld is het traject van de 757 vlak voor impact.. Het feit dat op de film een object (757?) zeer laag over de grond vliegt, voor velen het bewijs is dat het geen 757 was, want wie gaat/kan er nu zo laag over de grond? Echter het is misschien opmerkelijk en vreemd, maar het is wel degelijk mogelijk...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21854986
slachtofferrol ? ik ? lol no thx

en ik heb nog nooit iemand voor dom uitgemaakt omdat die mijn visie niet deelt.

Je zegt zelf : "Echter het is misschien opmerkelijk en vreemd, maar het is wel degelijk mogelijk..."

Voor mij persoonlijk zijn er op 911 zo wel 100 zaken die "opmerkelijk en vreemd" zijn maar dus ook wel degelijk mogelijk.
Het is echter de hoeveelheid eigenaardigheden die mij doet twijfelen aan de officiele uitleg.
Dat prikkelt mij en ik wil er dan meer over te weten komen.
Natuurlijk ben ik dan geneigd om eerder die complottheorieen te gaan geloven dan de officiele, waar teveel gaten in zitten.
Ik aanvaard ze ook niet allemaal direct voor 100% hoor, maar ik vind het wel fascinerend om over verder te denken.
Geef toe, er zijn weinig aanslagen of andere die achteraf zo uitgebreid aan de kaak gesteld zijn.
En gezien de impact van deze aanslag op gans de wereld zou ik het extra grof vinden moest er meer achter zitten dan dat ons verteld wordt.
En ik geloof niet meer in engeltjes of barmhartigheid van de mensen ... ik zie niets anders dan geweld, corruptie, bedrog ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 september 2004 @ 10:46:19 #238
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_21855314
even terug naar de oorspronkelijke topictitel: 9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon?

zijn we het er allemaal over eens dat het geen missile is geweest ?
Neerkomen wel!
pi_21855437
euh nee ... leg es uit
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21856013
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 00:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Weet iemand overigens wat dit gat in het Pentagon heeft veroorzaakt?

[afbeelding]

bvd.
volgens mij is dat tweede gat veroorzaakt door een motor die losgekomen zou zijn van de rechtervleugel en doorgeschoven is in een iets andere hoek.
Althans dat is de verklaring die in de meeste officiele onderzoeken staat, ik weet niet of er daarnaast resten van die motor in het binnenhof gevonden zijn.

Mocht dat waar zijn, is dat natuurlijk wel een erg sterk argument tegen een klein vliegtuigje of een raket, immers die dingetjes zullen nooit twee gaten kunnen veroorzaken, voor dat tweede gat (als het veroorzaakt is door een motor) heb je zeker een flink vliegtuig nodig met zware engrote motoren aan de vleugels.

edit:
nee, het getoonde gat is de 'punchout hole', waar de neus van het vliegtuig door gekomen is:
op http://www.rense.com/general32/phot.htm wordt een gedeelte van de brokstukken daar beschreven als zijnde een stuk van de neus van een vliegtuig, een stuk brandstofleiding, en resten van een landingsgestel.
de resten van het hier meermaals besproken 'wiel' werden daar gevonden

[ Bericht 9% gewijzigd door RM-rf op 10-09-2004 11:36:43 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21856673
Ook opgelost dus.
pi_21856821
klinkt aannemelijk Rm-rf
ze hebben idd wat gevonden

"between the B and C rings, a chunk of the 757's nose cone and front landing gear lay on the pavement a few feet away, resting against the B Ring wall."

"The nose of the plane just barely jutted out into A/E Drive (the street that runs around the inside of the building). It made a perfectly round, 5-foot hole in the wall. There was one set of landing gear (presumably from the nose) out in A/E Drive."

But then I saw the landing gear. It was on the ground in the alley between the B and C rings.

"In the C and B rings the plane had punched a hole you could a drive a truck around in, and I saw an airplane tire.

When LTC Victor Correa went back inside the Pentagon, "he found out what caused the horrific attack he survived earlier that morning; he saw the nose cone and the landing gear of the airliner."

However the following photo shows a landing gear found inside C-ring near the punchout hole.

debris lying outside the C-ring punchout hole in A-E Drive included a chunk of nose fuselage or nose cone, a landing gear, and an aircraft tire tread

Als je dit allemaal beetje samenvat hebben ze ongeveer dit gevonden :

- between B-C ring : nose cone / landing gear
- out in A/E drive : nose cone / landing gear
- between B-C ring : landing gear
- inside Pentagon : nose cone / landing gear
- inside C-ring near hole : landing gear
- outside C-ring in A/E drive : nose fuselage / nose cone / landing gear

Het is weer muggezifterij maar wat hebben ze nu eigenlijk waar gevonden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:08:24 #243
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21856869
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:00 schreef The_stranger het volgende:

[..]
De mensen die niet geloven in het officiele verhaal komen vaak met punten waarvan ze geen flauw idee hebben of het in de werkelijkheid welof niet klopt. Voor hun gevoel kan het niet. Maar dat zegt helemaal niets.
Als ik alleen maar met punten kwam waar ik geen flauw idee van zou hebben of het in de werkelijkheid wel of niet klopt waarom reageert niemand van de debunkers er dan op?

Voorbeeld:
Redux poste de timeline van de cnn site.
Ik post het stuk uit het officiele rapport waar maar heel weinig over gezegt werd en zeker geen timeline inzat waarmee ik dus die timeline en gelijk alle informatie die de media de wereld in heeft gestuurd ontkracht omdat deze in het officiele rapport niet terug komen.

9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon? deel 4

reacties daarop o,o
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:31:32 #244
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21857305
Ok dan ga ik mijn eigen stuk wel debunken
quote:
Washington Dulles: American 77. Hundreds of miles southwest of Boston, at Dulles International Airport in the Virginia suburbs of Washington, D.C., five more men were preparing to take their early morning flight. At 7:15, a pair of them, Khalid al Mihdhar and Majed Moqed, checked in at the American Airlines ticket counter for Flight 77, bound for Los Angeles. Within the next 20 minutes, they would be followed by Hani Hanjour and two brothers, Nawaf al Hazmi and Salem al Hazmi.11

Hani Hanjour, Khalid al Mihdhar, and Majed Moqed were flagged by CAPPS. The Hazmi brothers were also selected for extra scrutiny by the air-line's customer service representative at the check-in counter. He did so because one of the brothers did not have photo identification nor could he understand English, and because the agent found both of the passengers to be suspicious. The only consequence of their selection was that their checked bags were held off the plane until it was confirmed that they had boarded the aircraft.12

All five hijackers passed through the Main Terminal's west security screening checkpoint; United Airlines, which was the responsible air carrier, had contracted out the work to Argenbright Security.13 The checkpoint featured closed-circuit television that recorded all passengers, including the hijackers, as they were screened. At 7:18, Mihdhar and Moqed entered the security checkpoint.

Mihdhar and Moqed placed their carry-on bags on the belt of the X-ray machine and proceeded through the first metal detector. Both set off the alarm, and they were directed to a second metal detector. Mihdhar did not trigger the alarm and was permitted through the checkpoint. After Moqed set it off, a screener wanded him. He passed this inspection.14

About 20 minutes later, at 7:35, another passenger for Flight 77, Hani Han-jour, placed two carry-on bags on the X-ray belt in the Main Terminal's west checkpoint, and proceeded, without alarm, through the metal detector. A short time later, Nawaf and Salem al Hazmi entered the same checkpoint. Salem al Hazmi cleared the metal detector and was permitted through; Nawaf al Hazmi set off the alarms for both the first and second metal detectors and was then hand-wanded before being passed. In addition, his over-the-shoulder carry-on bag was swiped by an explosive trace detector and then passed. The video footage indicates that he was carrying an unidentified item in his back pocket, clipped to its rim.15

When the local civil aviation security office of the Federal Aviation Administration (FAA) later investigated these security screening operations, the screeners recalled nothing out of the ordinary. They could not recall that any of the passengers they screened were CAPPS selectees. We asked a screening expert to review the videotape of the hand-wanding, and he found the quality of the screener's work to have been "marginal at best." The screener should have "resolved" what set off the alarm; and in the case of both Moqed and Hazmi, it was clear that he did not.16

At 7:50, Majed Moqed and Khalid al Mihdhar boarded the flight and were seated in 12A and 12B in coach. Hani Hanjour, assigned to seat 1B (first class), soon followed.The Hazmi brothers, sitting in 5E and 5F, joined Hanjour in the first-class cabin.17


The Hijacking of American 77

American Airlines Flight 77 was scheduled to depart from Washington Dulles for Los Angeles at 8:10. The aircraft was a Boeing 757 piloted by Captain Charles F. Burlingame and First Officer David Charlebois. There were four flight attendants. On September 11, the flight carried 58 passengers.52

American 77 pushed back from its gate at 8:09 and took off at 8:20. At 8:46, the flight reached its assigned cruising altitude of 35,000 feet. Cabin service would have begun. At 8:51, American 77 transmitted its last routine radio communication. The hijacking began between 8:51 and 8:54. As on American 11 and United 175, the hijackers used knives (reported by one passenger) and moved all the passengers (and possibly crew) to the rear of the aircraft (reported by one flight attendant and one passenger). Unlike the earlier flights, the Flight 77 hijackers were reported by a passenger to have box cutters. Finally, a passenger reported that an announcement had been made by the "pilot" that the plane had been hijacked. Neither of the firsthand accounts mentioned any stabbings or the threat or use of either a bomb or Mace, though both witnesses began the flight in the first-class cabin.53

At 8:54, the aircraft deviated from its assigned course, turning south. Two minutes later the transponder was turned off and even primary radar contact with the aircraft was lost. The Indianapolis Air Traffic Control Center repeatedly tried and failed to contact the aircraft. American Airlines dispatchers also tried, without success.54

At 9:00, American Airlines Executive Vice President Gerard Arpey learned that communications had been lost with American 77.This was now the second American aircraft in trouble. He ordered all American Airlines flights in the Northeast that had not taken off to remain on the ground. Shortly before 9:10, suspecting that American 77 had been hijacked, American headquarters concluded that the second aircraft to hit the World Trade Center might have been Flight 77. After learning that United Airlines was missing a plane, American Airlines headquarters extended the ground stop nationwide.55

At 9:12, Renee May called her mother, Nancy May, in Las Vegas. She said her flight was being hijacked by six individuals who had moved them to the rear of the plane. She asked her mother to alert American Airlines. Nancy May and her husband promptly did so.56

At some point between 9:16 and 9:26, Barbara Olson called her husband, Ted Olson, the solicitor general of the United States. She reported that the flight had been hijacked, and the hijackers had knives and box cutters. She further indicated that the hijackers were not aware of her phone call, and that they had put all the passengers in the back of the plane. About a minute into the conversation, the call was cut off. Solicitor General Olson tried unsuccessfully to reach Attorney General John Ashcroft.57

Shortly after the first call, Barbara Olson reached her husband again. She reported that the pilot had announced that the flight had been hijacked, and she asked her husband what she should tell the captain to do. Ted Olson asked for her location and she replied that the aircraft was then flying over houses. Another passenger told her they were traveling northeast. The Solicitor General then informed his wife of the two previous hijackings and crashes. She did not display signs of panic and did not indicate any awareness of an impending crash. At that point, the second call was cut off.58

At 9:29, the autopilot on American 77 was disengaged; the aircraft was at 7,000 feet and approximately 38 miles west of the Pentagon.59 At 9:32, controllers at the Dulles Terminal Radar Approach Control "observed a primary radar target tracking eastbound at a high rate of speed." This was later determined to have been Flight 77.

At 9:34, Ronald Reagan Washington National Airport advised the Secret Service of an unknown aircraft heading in the direction of the White House. American 77 was then 5 miles west-southwest of the Pentagon and began a 330-degree turn. At the end of the turn, it was descending through 2,200 feet, pointed toward the Pentagon and downtown Washington. The hijacker pilot then advanced the throttles to maximum power and dove toward the Pentagon.60

At 9:37:46, American Airlines Flight 77 crashed into the Pentagon, traveling at approximately 530 miles per hour.61 All on board, as well as many civilian and military personnel in the building, were killed.

http://www.9-11commission.gov/report/911Report_Ch1.htm
Er staat nog wel meer daarover op die pagina van het officiele rapport.

[ Bericht 2% gewijzigd door OpenYourMind op 10-09-2004 12:45:10 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_21857427
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
Als je dit allemaal beetje samenvat hebben ze ongeveer dit gevonden :

- between B-C ring : nose cone / landing gear
- out in A/E drive : nose cone / landing gear
- between B-C ring : landing gear
- inside Pentagon : nose cone / landing gear
- inside C-ring near hole : landing gear
- outside C-ring in A/E drive : nose fuselage / nose cone / landing gear

Het is weer muggezifterij maar wat hebben ze nu eigenlijk waar gevonden ?
Het is niet zo vreemd dat als je 6 verschillende mensen vraagt om een getuigenis, ze allemaal een net wat andere omschrijving gebruiken van die plek, en wat ze daar exact zagen liggen:

in dit geval zijn 5 van die getuigenissen een correcte omschrijving van de plek die je ook op foto's ziet (de muur waarin het gat zit is dus van ring C, de foto's zijn genomen van de open ruimte tussen gebouw C en gebouw B).

Enkel de getuigenis die de resten plaatst aan de binnenkant van het gat in de muur van gebouw C is enigszins hiermee in tegenspraak, maar ik vind dat geen echte aanleiding om de eerdere getuigenissen, en de foto's als onwaar te betitelen, waarschijnlijk is die laatste getuige zelf een klein beetje verward en herinnert hijzelf niet exact waar de resten die hij zag lagen, ofwel het refereert aan en ander stuk van het landingsgestel, dat misschien wel nog binnenin lag (het landingsgestel kan opgebroken zijn en verspreid over een groter gebied, ofwel het is mogelijk dat er aan resten van meerdere landingsgestellen gerefereert wordt, een 757 heeft daar nl. drie van, al vermoed ik dat in dit geval niet)

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 10-09-2004 12:43:37 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:40:10 #246
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_21857479
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 11:26 schreef RM-rf het volgende:
edit:
nee, het getoonde gat is de 'punchout hole', waar de neus van het vliegtuig door gekomen is:
op http://www.rense.com/general32/phot.htm wordt een gedeelte van de brokstukken daar beschreven als zijnde een stuk van de neus van een vliegtuig, een stuk brandstofleiding, en resten van een landingsgestel.
de resten van het hier meermaals besproken 'wiel' werden daar gevonden
klopt, heb het op een andere site gelezen (ben even kwijt welke). het is de "punchout hole" (ik wist niet dat dat zo heette) van de neus van het vliegtuig.
Neerkomen wel!
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:47:25 #247
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_21857627
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:46 schreef Freeflyer het volgende:
even terug naar de oorspronkelijke topictitel: 9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon?

zijn we het er allemaal over eens dat het geen missile is geweest ?
ik had deze post even wat uitgebreider moeten doen

als we het eens zijn over dat het een vliegtuig is geweest dan kan de vraagstelling nl veranderen.
inmiddels is er voldoende bewijs geleverd dat het een vliegtuig is geweest getuige de links in alle topics tot nu toe.

wat mij betreft kan de vraag dan veranderd worden naar:
* was het een 757 of een ander vliegtuig ?
* of zijn er wellicht 2 vliegtuigen in het pentagon gecrashed ?

het verlegt de focus een beetje maar hierdoor komen we wel stap voor stap dichter bij wat we graag willen weten; de waarheid .
Neerkomen wel!
pi_21869766
Nu op National Geographic voor eenieder die het interessant vindt ...
Calmer than you are
pi_21874740
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 07:29 schreef Redux het volgende:

Ik heb nog geen site gezien die een foto van een normaal boeing 757-wiel heeft opgezocht. Allemaal komen ze met het puin-wiel en vergelijken het met het wiel van een drone, en iedereen kakelt elkaar na dat het geen boeing wiel is.
Dat heb ik ook gezien ja, dat van die drone, zelfs het hologram wordt hier en daar besproken.
quote:
Heb je nog kunnen kijken naar sites waar ze een foto van een boeing wiel laten zien?
Ja er zijn er genoeg, maar allemaal van non-believers zover ik gisteren heb gezien, en ik zocht er speciaal voor jou juist een van een believer, het zijn zoveel sites.... ik ga nog kijken even van 't weekend mocht ik wat vinden dat mogelijk interessant is voor dit topic (mbt de het wiel) dan plaats ik het (ongeacht de bron ok)

O ja, gisteren zag ik op een van die sites iemand beweren dat alle lantaarnpalen die door de 757 waren neergemaaid (of eigenlijk compleet bij de voet uit de grond getrokken) onbeschadigd waren (niet extreem verbogen oid).
Gezien de snelheid waarmee de boeing aan kwam zetten en zich door het staal boorde vond betreffende schrijver dat opmerkelijk.
Ik weet niet meer of de lantaarnpalen al aan bod zijn geweest in deze reeks, maar op zich wel interessant misschien om mee te nemen in de discussie?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_21875923
ah die lantaarpalen die omvergevlogen zijn ... zo laag zat ie

Er zijn vele getuigen die dag, de ene zag een Boeing, de andere hoorde precies een raket.
Maar zo niemand die een Boeing gehoord heeft . Normaal zouden er 1000 getuigen moeten zijn die dat gehoord hebben. Mensen die aan een vliegveld wonen kunnen wel beamen dat een Boeing die juist boven de straat vliegt een hels kabaal maakt dat nu eenmaal meer mensen zouden moeten gehoord hebben. Getuigenissen ?

Je kan misschien ook altijd es de vluchtkoers nakijken. Naar 't schijnt kwam hij uit een totale andere richting en heeft ie eerst een draai van 270° gemaakt om dan rakeloos boven de grond in te crashen. Waar zitten die amateurpiloten hier weer die beweerden dat vliegen easy was ... dit ook?
Het tart dan toch alle logica. Ook nog het feit dat hij zo laag incrasht en niet vanuit duikvlucht.

Ja hij maakt uiteindelijk een bocht van 270° voor ie crasht. Hoeveel mensen werken er in het Pentagon ? ... 20.000 ... hoeveel doden? Ik zou het moeten opzoeken. Gelukkig dat hij eerst die 270° gedraaid heeft, want het stuk waar hij ingecrasht is werd juist gerenoveerd, ... en was dus leeg quasi leeg ...

Maar soit, hij is erin gecrasht ... een Boeing mét passagiers en bagage ... en het enige wat ze terugvinden is 1 wiel, een stuk landingsgestel en een neuscone. Een Boeing laat toch wel wat meer puin achter niet ?

En dan zijn er de beelden van men in suits die stukken van een romp wegdragen, ... met 1 vinger bijna ... toevallig iemand foto's gezien van stukken van de romp ?
En die foto van die mannen die zo een container wegdragen met een blauwe doek erover. Ze steken die container met 1 hand boven hun hoofd, dus superzwaar kan het al niet zijn.
Niks speciaals zeggen jullie dan ... maar waarom die doek erover en zo geheimzinnig doen als je niets te verbergen hebt ?
http://debris.batcave.net/pent.html
http://77debris.batcave.net/AA.html

Non-believers vermoeden dat het om een Global Hawk gaat ... lichtgewicht toestel dat weinig lawaai maakt en ook minder puin achterlaat, en ja , dat ding heeft ook een wiel, een landingsgestel en een neuscone. Het enige dat niet zou verbranden van een Global Hawk is zijn aluminium binnenframe, en dat "zouden" ze weggevoerd hebben in die bedekte container.
Ik zag ook beelden van mensen die allen op een rij het gebied afstappen op zoek naar kleine details op de grond... lol ... ff een Boeing gecrasht met 60000 ton puin en ze gaan op zoek naar een speld in een hooiberg.

Kzal maar ff stoppen voor dit hier té lang wordt ...

[ Bericht 4% gewijzigd door UncleScorp op 11-09-2004 08:47:27 (links) ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')