Mn beste vriend, Noidea reed, na een inschattingsfout, de greppel in, Verdere info staat allemaal in het Gesloten Topicquote:Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
Tnx, zal nog wel even duren voordat alle mooie Add-On spulletjes er zijnquote:Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Wh33L het volgende:
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Ja dat is Wanadoo die weer over zn limiet is, ben bezig met een Cardomain op te zetten, zodat de foto's gewoon te zien zijn, check morgen weer, dan doen ze het weerquote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef jacco het volgende:
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meermaar ben zeer benieuwd naar de rest
Don't Worry, hier geen BodyKit fan.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef GWD het volgende:
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken
sterkte, ik lees mee
Das ook de bedoeling, S15 Conversionquote:Op maandag 6 september 2004 10:04 schreef pwnd het volgende:
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie![]()
![]()
Eerst waarschijnlijk ff gewoon tubbie-kitje ( ff testen of alles ok is ), maar uiteindelijjk een Greddy TD-06 TopMounted Turbo-Kitquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:07 schreef pAin het volgende:
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.
Plastic op een S13.
Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET. Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk)
??
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versiequote:Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef MikdawG het volgende:
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
Hebben we met SXOC.nl ( de club voor 200SX rijders ) geregeld, oftewel, de baan is bezetquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Klonk het volgende:
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Uhm als je het los zou kopen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef MikdawG het volgende:
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
Alleen die van Import-Fan zijn van Plastic, en breken/scheuren wanneer je ze geplaatst hebt. Daarom ZUIGEN ze ookquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef MikdawG het volgende:
Import-fan verkoopt S15 fenders geloof ik, dan koop je een leuk motorkapje, een replica voorbumpertje en dan de lampen nog. Kost volgens mij echt geen ¤3000,-...!
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:36 schreef MikdawG het volgende:
Nee, snap ik ook wel, maar er zijn echt wel goede fenders te krijgen en een stevige urethaan voorbumper zonder dat het je ¤3000 euro in totaal gaat kosten.
HAhahaha, nou liever gewoon roodquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:49 schreef Inorbit het volgende:
Woooooooow, dat megavette bruin/grijs naar rood spuiteffect is echt tha bomb man
Uit Japan kan je het ook krijgen voor minder dan ¤3000,- (daar worden die wagens immers gebouwd)...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?
Ik zeg toch net dat ik Kwaliteit wil, en een Echte Conversion-Kit. Geld speelt geen rol bij deze auto. gaat ruim 35.000 euro in waarschijnlijk
ik hou niet van Import-Fan en andere Cheap-ass kut kwaliteit spullen, doet mij maar geimporteerde dingen uit Japan( www.takakaira.com )
Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versie
aanschaf: 3000 euro
Verschepen: 500 euro of meer
Lampen-Conversie: 450 euro
Spuiten: 800 euro
Dus totaal komt dan uit rond de 4750 euro ( minimaal )
Yup, geld is geen Issue, ik wil gewoon Kwaliteit!quote:Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.
Wel gaaf hoor. Maar beter ga je dan wel stalling regelen voor je auto![]()
Ik moet geen Nederlands bedrijf, en nee onder de 3000e kan je geen S15 Conversion-Kit krijgen. ga jij er maar 1 zoeken danquote:Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef MikdawG het volgende:
Maar Kaizousya heeft goede connecties, en rekenen ongeveer dezelfde prijzen als Takakaira maar dan aan huis geleverd (was in ieder geval zo met een Border kit voor de MR2). Ze kunnen alles krijgen.
goh schelen we niet veel dan....quote:Op maandag 13 september 2004 17:35 schreef Estolan het volgende:
Estolan = 22, woon op mezelf, ben schilder
NoIdea = 22, woont nog thuis, is nog niet werkende maar wel weer bijna
Uhm Neequote:Op maandag 13 september 2004 17:36 schreef Furb het volgende:
[..]
goh schelen we niet veel dan....
ik ben 21, woon thuis en ben onderhoudsmonteur bij een grote drukkerij
maar is dat allemaal wel op te brengen als je ook een huis te betalen hebt??
haha zoiets dacht ik al ja....quote:Op maandag 13 september 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm Nee
Oftewel als Hobby nemen, en je overige geld erin stoppen
Tja S15 Conversion blijft de Droomquote:Op maandag 20 september 2004 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Bijna zonde om er dan weer een nieuw front op te maken
Neus, Koplampen enzquote:Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Wat opzich ook voor te stellen is. Al heeft 'ie zo glimmend wel een mooi neusje
Verschilt een s15 ook nog eigenlijk behalve de neus?
echt....quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Neus, Koplampen enz
[afbeelding]
Zo Dus
Vond ik nou ook, het word dan niet precies deze kit, maar het ID van de Lampen ( jaja met Xenon Spots ) en de agressieve bumper ( met daarin mijn Overkill Intercooler ) maakt het wel compleetquote:Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef Vampz het volgende:
[..]
echt....
tjah gewoon super geil man![]()
![]()
Intercooler bedoel je, en die heb je wel nodigquote:Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou die oliekoeler en die strijkplank er wel aflaten
Das meer om de lucht onder de kap vandaan te "zuigen"quote:Op maandag 20 september 2004 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat blok achterop de motorkap, het lijkt me dat daar subaru stijl een oliekoeler oid onder zit. Ging me meer om die gekker bult.
Minder mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef -Muse- het volgende:
btw; waarom maak je dr geen Sil-80 van? Das pas echt vet
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:17 schreef -Muse- het volgende:
wel "specialer" want in japan is de sil-80 echt een bijzondere auto...
Allbebei mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".
En de silvia neus is veel te hoekig, vindt ik.
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG..waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden?
Ik ben dus een groot 200sx fan en ben nu rustig aan het kijken voor een witte S13a.
Wat ik me nog afvraag: Bestaat er een S13a-> S14a conversie kit?
Dat is jammer..dan zijn er verschillende opties....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef noidea het volgende:
[..]
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.
Eeeeh.."helaas" danquote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef noidea het volgende:
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef Estolan het volgende:
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:
Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu
Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar
Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter
Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur
Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart
Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
[..]
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.
Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden@ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.
...
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
Ik neem OZ niet speciaal omdat ze goedkoper zijn, maar om de rete goeie kwaliteit, niet voor niks gebruikt in de Rallyquote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.
Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
schele je ziet toch dat ie er mee bezig is? Als je nou ff goed gelezen en gekeken had kon je ook zien dat hij nu ff op geld moet wachten?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Coupe het volgende:
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert![]()
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef noidea het volgende:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
Voortaan dan ff lezen hequote:Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef Vampz het volgende:
[..]
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
haha okquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:32 schreef noidea het volgende:
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |