abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21757749
Nou, de 300e post was in Deeltje 1 gedaan

[Project] Nissan 200sx



Dus op naar de volgende

Laatst Geposte Pixxxx

De Schade:


De Reparatie:



De Bestelde Onderdelen:

SR20DET uit een 180SX


Hybrid Intercooler:

IC = 60x30x7,5cm
Ik = 1m78
pi_21757820
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
pi_21757842
quote:
Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
Mn beste vriend, Noidea reed, na een inschattingsfout, de greppel in, Verdere info staat allemaal in het Gesloten Topic
pi_21760077
mooi project hoor, ik blijf het nog wel ff volgen ook

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_21760791
Same here. Damn hoop dat dit wat moois gaat worden.
pi_21764746
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
pi_21764835
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Wh33L het volgende:
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Tnx, zal nog wel even duren voordat alle mooie Add-On spulletjes er zijn
  zondag 5 september 2004 @ 22:25:41 #8
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21774371
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meer maar ben zeer benieuwd naar de rest
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_21774412
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef jacco het volgende:
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meer maar ben zeer benieuwd naar de rest
Ja dat is Wanadoo die weer over zn limiet is, ben bezig met een Cardomain op te zetten, zodat de foto's gewoon te zien zijn, check morgen weer, dan doen ze het weer
pi_21774856
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken

sterkte, ik lees mee
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_21775236
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef GWD het volgende:
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken

sterkte, ik lees mee
Don't Worry, hier geen BodyKit fan.
pi_21775245
Als foto's het niet doen, check dan

http://www.cardomain.com/memberpage/681188

Daar worden ze allemaal opgezet, met kleine uitleg erbij
  maandag 6 september 2004 @ 10:04:15 #13
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_21780682
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie
pi_21787006
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:04 schreef pwnd het volgende:
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie
Das ook de bedoeling, S15 Conversion
pi_21845082
Kleine Update

Vandaag naar Kleinestaarman gereden en een Voorruit gefixed a 70euro. ook tevens bij de Nissan Dealer een raamrubber setje besteld ( komt maandag binnen ) a 200 euro ongv

Auto staat nu bijna helemaal klaar voor de spuiterij. ze waren vandaag bezig mijn dak te maken ( putjes enz eruit halen ) en de roestplek bij mn raamstijl ( waardoor ik dus een nieuwe voorruit moest hebben ) is nu ook verdwenen, mooi stukkie ingelast en helemaal hersteld. Vleugel is nu ook eraf en achterklep weer helemaal egaal gemaakt.

Hopelijk dus komende week klaar, en dan 4okt naar de RDW in Waddinxveen voor de Herkeuring / APK


Daarna op naar 11okt, Drifting Day ( Niederhein )
pi_21880385
Blijft ie wingless? Een wingless S13.5 is fokking geil. Helemaal in het rood.
pi_21880975
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.

Plastic op een S13 .

Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET . Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk) ??
pi_21881034
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
pi_21884837
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 15:07 schreef pAin het volgende:
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.

Plastic op een S13 .

Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET . Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk) ??
Eerst waarschijnlijk ff gewoon tubbie-kitje ( ff testen of alles ok is ), maar uiteindelijjk een Greddy TD-06 TopMounted Turbo-Kit
pi_21884890
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef MikdawG het volgende:
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versie
aanschaf: 3000 euro
Verschepen: 500 euro of meer
Lampen-Conversie: 450 euro
Spuiten: 800 euro

Dus totaal komt dan uit rond de 4750 euro ( minimaal )
pi_21885656
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
  zaterdag 11 september 2004 @ 19:11:44 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21885737
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21885758
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Klonk het volgende:
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Hebben we met SXOC.nl ( de club voor 200SX rijders ) geregeld, oftewel, de baan is bezet
pi_21885771
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef MikdawG het volgende:
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
Uhm als je het los zou kopen bedoel je?

De conversion-kit is al zo dat je het erop kan monteren, gewone S15 onderdelen niet zover ik weet
pi_21886488
Die conversion kit is gewoon een setje dat bestaat uit twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap.

Meer is er ook niet nodig... Toch?
pi_21886497
Klopt als een huis
pi_21886559
Import-fan verkoopt S15 fenders geloof ik, dan koop je een leuk motorkapje, een replica voorbumpertje en dan de lampen nog. Kost volgens mij echt geen ¤3000,-...!
pi_21886664
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef MikdawG het volgende:
Import-fan verkoopt S15 fenders geloof ik, dan koop je een leuk motorkapje, een replica voorbumpertje en dan de lampen nog. Kost volgens mij echt geen ¤3000,-...!
Alleen die van Import-Fan zijn van Plastic, en breken/scheuren wanneer je ze geplaatst hebt. Daarom ZUIGEN ze ook

En aangezien hete en Project Auto is voor Tuning, heb je ook wel een wat lichtere en stevige voorkant nodig ( aangezien de SR ook ietsje zwaarder is ). En daarnaast ga ik niet bezuinigen oo belangrijke dingen
pi_21887064
Mja, maar voor ¤3000,- dat kitje terwijl het goedkoper kan (koop dan andere fenders) zou ik niet doen.
pi_21887221
Het gaat erom dat je wel een stevige voorkant nodig hebt als je 550pk er onder hebt hangen. en aanegzien ik geen Faky versie van een S15 wil hebben, gaat het wat geld kosten. Ik koop gewoon niks waarvan ik vantevoren al weet dat het stuk gaat onder het transport of montage
pi_21887315
Nee, snap ik ook wel, maar er zijn echt wel goede fenders te krijgen en een stevige urethaan voorbumper zonder dat het je ¤3000 euro in totaal gaat kosten.
pi_21887394
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:36 schreef MikdawG het volgende:
Nee, snap ik ook wel, maar er zijn echt wel goede fenders te krijgen en een stevige urethaan voorbumper zonder dat het je ¤3000 euro in totaal gaat kosten.
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?

Ik zeg toch net dat ik Kwaliteit wil, en een Echte Conversion-Kit. Geld speelt geen rol bij deze auto. gaat ruim 35.000 euro in waarschijnlijk

ik hou niet van Import-Fan en andere Cheap-ass kut kwaliteit spullen, doet mij maar geimporteerde dingen uit Japan ( www.takakaira.com )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2004 20:41:42 ]
pi_21887572
Woooooooow, dat megavette bruin/grijs naar rood spuiteffect is echt tha bomb man
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_21887613
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:49 schreef Inorbit het volgende:
Woooooooow, dat megavette bruin/grijs naar rood spuiteffect is echt tha bomb man
HAhahaha, nou liever gewoon rood
pi_21892966
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef Estolan het volgende:

[..]

mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?

Ik zeg toch net dat ik Kwaliteit wil, en een Echte Conversion-Kit. Geld speelt geen rol bij deze auto. gaat ruim 35.000 euro in waarschijnlijk

ik hou niet van Import-Fan en andere Cheap-ass kut kwaliteit spullen, doet mij maar geimporteerde dingen uit Japan ( www.takakaira.com )
Uit Japan kan je het ook krijgen voor minder dan ¤3000,- (daar worden die wagens immers gebouwd)...

Takakaira is fokking duur trouwens, je kan het beter rechtstreeks importeren via bijv. http://www.kaizousya.tk
  zondag 12 september 2004 @ 01:49:51 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21893150
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:33 schreef Estolan het volgende:

[..]

S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versie
aanschaf: 3000 euro
Verschepen: 500 euro of meer
Lampen-Conversie: 450 euro
Spuiten: 800 euro

Dus totaal komt dan uit rond de 4750 euro ( minimaal )
Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.

Wel gaaf hoor. Maar beter ga je dan wel stalling regelen voor je auto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 12 september 2004 @ 08:28:06 #37
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21901734
quote:
Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.

Wel gaaf hoor. Maar beter ga je dan wel stalling regelen voor je auto
Yup, geld is geen Issue, ik wil gewoon Kwaliteit!

en Stalling maakt me niet zo uit, zal weinig gebeuren
pi_21903405
Ik heb weinig aan http://www.kaizousya.tk

Staat niks op wat je kan kopen voor een 200SX, daarnaast is het nog steeds een Nederlands bedrijf ipv. een Japans bedrijf
pi_21914425
Maar Kaizousya heeft goede connecties, en rekenen ongeveer dezelfde prijzen als Takakaira maar dan aan huis geleverd (was in ieder geval zo met een Border kit voor de MR2). Ze kunnen alles krijgen.
pi_21927002
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef MikdawG het volgende:
Maar Kaizousya heeft goede connecties, en rekenen ongeveer dezelfde prijzen als Takakaira maar dan aan huis geleverd (was in ieder geval zo met een Border kit voor de MR2). Ze kunnen alles krijgen.
Ik moet geen Nederlands bedrijf, en nee onder de 3000e kan je geen S15 Conversion-Kit krijgen. ga jij er maar 1 zoeken dan
  maandag 13 september 2004 @ 17:32:14 #42
60383 Furb
Project Rotary
pi_21927284
goed bezig mannen!!

mag ik vragen hoe oud jullie zijn en wat voor werk jullie doen?? ben ik wel nieuwsgierig naar...!!geen vrouw of kinderen zeker?? haha
want dit is allemaal geen goedkoop geintje, maar wel respect voor alle tijd en moeite die jullie erin steken!! ga zo door mannen

ik zit voor mn komende wagen nog te twijfelen tussen civic type R integra type R en silvia S14...

deze S14 is echt mega sexy

Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_21927336
Estolan = 22, woon op mezelf, ben schilder
NoIdea = 22, woont nog thuis, is nog niet werkende maar wel weer bijna
  maandag 13 september 2004 @ 17:36:45 #44
60383 Furb
Project Rotary
pi_21927367
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:35 schreef Estolan het volgende:
Estolan = 22, woon op mezelf, ben schilder
NoIdea = 22, woont nog thuis, is nog niet werkende maar wel weer bijna
goh schelen we niet veel dan....
ik ben 21, woon thuis en ben onderhoudsmonteur bij een grote drukkerij

maar is dat allemaal wel op te brengen als je ook een huis te betalen hebt??
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_21927372
Dat is die van Joe Djien.. Is wel vet ja, jammer van die velgen. Gelukkig krijgt hij geile 5Zigens.
pi_21927401
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:36 schreef Furb het volgende:

[..]

goh schelen we niet veel dan....
ik ben 21, woon thuis en ben onderhoudsmonteur bij een grote drukkerij

maar is dat allemaal wel op te brengen als je ook een huis te betalen hebt??
Uhm Nee

Oftewel als Hobby nemen, en je overige geld erin stoppen

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2004 17:39:36 ]
  maandag 13 september 2004 @ 17:45:14 #47
60383 Furb
Project Rotary
pi_21927525
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:

[..]

Uhm Nee

Oftewel als Hobby nemen, en je overige geld erin stoppen
haha zoiets dacht ik al ja....
zou op zich ook wel zon project willen beginnen, maar ik moet ook over een paar jaar op mezelf dus kan t geld hard gebruiken!!
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22085548
Eindelijk hij is weer terug, en helemaal gemaakt:






Alleen nog ff de rechter spatlap eraf halen, want hij was er links al af.
En dan hebben ze ook nog een putje in de voorruit gerepareerd, zonder extra kosten.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  maandag 20 september 2004 @ 17:33:28 #49
73209 dnzl
Minimalist.
pi_22085602
[/img]
  maandag 20 september 2004 @ 17:36:49 #50
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22085686
Bijna zonde om er dan weer een nieuw front op te maken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22086178
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Bijna zonde om er dan weer een nieuw front op te maken
Tja S15 Conversion blijft de Droom
  maandag 20 september 2004 @ 18:01:37 #52
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22086272
Wat opzich ook voor te stellen is. Al heeft 'ie zo glimmend wel een mooi neusje
Verschilt een s15 ook nog eigenlijk behalve de neus?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22086601
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Wat opzich ook voor te stellen is. Al heeft 'ie zo glimmend wel een mooi neusje
Verschilt een s15 ook nog eigenlijk behalve de neus?
Neus, Koplampen enz


Zo Dus
pi_22086671
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Estolan het volgende:

[..]

Neus, Koplampen enz

[afbeelding]
Zo Dus
echt....

tjah gewoon super geil man
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22086829
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef Vampz het volgende:

[..]

echt....

tjah gewoon super geil man
Vond ik nou ook, het word dan niet precies deze kit, maar het ID van de Lampen ( jaja met Xenon Spots ) en de agressieve bumper ( met daarin mijn Overkill Intercooler ) maakt het wel compleet
  maandag 20 september 2004 @ 18:31:27 #56
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22086989
Ik zou die oliekoeler en die strijkplank er wel aflaten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22087123
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou die oliekoeler en die strijkplank er wel aflaten
Intercooler bedoel je, en die heb je wel nodig
  maandag 20 september 2004 @ 18:51:06 #58
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22087484
Nee dat blok achterop de motorkap, het lijkt me dat daar subaru stijl een oliekoeler oid onder zit. Ging me meer om die gekker bult.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22088324
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat blok achterop de motorkap, het lijkt me dat daar subaru stijl een oliekoeler oid onder zit. Ging me meer om die gekker bult.
Das meer om de lucht onder de kap vandaan te "zuigen"

Ik wil gewoone en Mooie kit, niet dit soort Add-Ons erbij
pi_22089377
Ter inspiratie, en vooral bewondering:







pi_22090852
Leuke Inspiratie, maar das een S14a, dus daar heb ik weinig aan

Btw inspiratie is er niet nodig, het hele plan is al klaar, nu het geld nog
pi_22111198
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:

Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu

Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar

Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter

Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur

Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart

Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
pi_22111823
Zo'n S15 is echt retegeil. Dus dat belooft wat Vooral ook goed dat je wat pk's gaat regelen.
pi_22113188
op hoeveel pk wil je ongeveer gaan uitkomen? 400/500 zoiets?
pi_22113209
550pk
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22113348
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:31 schreef noidea het volgende:
550pk
Moet wel gaan lukken
pi_22114055
als ik et geld had dan wist ik et ook wel ja
pi_22114076
btw; waarom maak je dr geen Sil-80 van? Das pas echt vet
pi_22114858
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef -Muse- het volgende:
btw; waarom maak je dr geen Sil-80 van? Das pas echt vet
Minder mooi
pi_22116331
wel "specialer" want in japan is de sil-80 echt een bijzondere auto...
pi_22117901
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:17 schreef -Muse- het volgende:
wel "specialer" want in japan is de sil-80 echt een bijzondere auto...
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".
En de silvia neus is veel te hoekig, vindt ik.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22122498
OMG..waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden?

Ik ben dus een groot 200sx fan en ben nu rustig aan het kijken voor een witte S13a.

Wat ik me nog afvraag: Bestaat er een S13a-> S14a conversie kit?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22122925
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef noidea het volgende:

[..]

Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".
En de silvia neus is veel te hoekig, vindt ik.
Allbebei mooi
pi_22123829
quote:
Op woensdag 22 september 2004 08:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG..waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden?

Ik ben dus een groot 200sx fan en ben nu rustig aan het kijken voor een witte S13a.

Wat ik me nog afvraag: Bestaat er een S13a-> S14a conversie kit?
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22123990
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef noidea het volgende:

[..]

Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.
Dat is jammer..dan zijn er verschillende opties....
1- Helaas..gewoon een S13a gaan rijden...
2- Zelf aan de gang gaan...
3- Even door sparen en een S14a kopen...

wel gaaf hoe jij het aanpakt wish i had the cash....
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22124283
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 22 september 2004 @ 11:19:50 #77
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22124899
als jullie die 550 pk hebben, kom me dan eens ophalen?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22125682
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef noidea het volgende:
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
Eeeeh.."helaas" dan S13a is gewoon al een fijne auto
En de S15 vind ik niet zo mooi (die conversie dan de originele wel)..
Ik heb die conversie een paar keer online gezien en ik had altijd het gevoel van.... "hij is te log van voren"..."niet meer in proporties"...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 22 september 2004 @ 12:07:41 #79
60383 Furb
Project Rotary
pi_22125869
jij wilde die conversie kit uit japan over laten komen toch??
voor 3000 toch?

bij JDM-per4mance in zoetermeer ligt ie ook voor 3000 euro....
http://82.197.205.212/jdm(...)il.php?productID=780

waarom dan de moeite nemen om m te importeren???
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22126195
Ja ligt eraan wat voor materiaal en kwaliteit die fenders zijn.
Want we zijn er al een paar tegengekomen die gewoon goedkope plastic fenders hebben, en snel scheuren.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 22 september 2004 @ 12:27:12 #81
60383 Furb
Project Rotary
pi_22126256
dan zou je ze gewoon eens een mailtje moeten sturen.... dan weet je t gelijk!
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22126388
Btw hebben ze dan ook een conversie voor de s13, want die zie ik niet op de site staan, en op die pagina die jij hebt gestuurd, staat s14.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22126581
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef Estolan het volgende:
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:

Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu

Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar

Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter

Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur

Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart

Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.

Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden @ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.

Zucht, ik droom al van mn eigen turbo auto (Mitsubishi EVO II / III / IV of wanneer ik echt geld heb een EVO V met HKS engine erin, 400 BHP standaard ), maar ik moet het nog maar eventjes doen met mn Citroen (Waarschijnlijk word mn nieuwe lease auto wel een turbo auto, Seat Ibiza TDI met chip naar 160 pk, best rap voor zon wagentje en lekker veel torque ).
  woensdag 22 september 2004 @ 12:50:41 #84
60383 Furb
Project Rotary
pi_22126717
nogmaals.... mail ze even haha

kun je dat gelijk navragen!! ik weet zeker dat ze die S13 conversie ook wel kunnen leveren
ze hebben zelf conversie voor integra 98 -> 01 en die kom je zelden tegen
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22126883
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:44 schreef pAin het volgende:

[..]

Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.

Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden @ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.

...
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.

Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22129976
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:

[..]

Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.

Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.

Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_22132237
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:

[..]

Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.

Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
Ik neem OZ niet speciaal omdat ze goedkoper zijn, maar om de rete goeie kwaliteit, niet voor niks gebruikt in de Rally en aangezien ik geen Velgen koop voor het uiterlijk ( aangezien ik een Hekel heb aan Show No Go auto's ), koop ik liever velgen waarvan ik weet dat ze 550pk aan kunnen. Tuurlijk zijn bepaalde velgen mooi, maarja, die worden ook wat sneller gejat.

Conclusie:

Liever sterk en functioneel, dan duur en een showelement ( en maybe niet zo sterk )
pi_22132496
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:

[..]

Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.

Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
Ok, duidelijk . Wat Estolan zegt ben ik het niet helemaal mee eens; volk T37's zitten onder menig zwaar getunede auto en die houden het toch echt goed uit. Daarbij zijn ze imho nog mooier ook, vooral omdat die big brake kit er dan beter uit komt .

Haha, die EVO duurt nog wel heel lang hoor (eerst wachten totdat ik mn lease auto, daarna sparen en wachten totdat ik wat schadevrije jaartjes erbij heb, anders betaal ik heel erg veel verzekeringspremie zeg maar, meer dan ik kan opbrengen ), ik weet niet eens of de SX dan nog leeft. Anders kunnen we hem wel eens gaan testen op Zandvoort / Zolder of nog beter, Nordschleiffe .
pi_22132746
Conclusie dus duidelijk ik hou niet zo van Show, Bling shit enz. aangezien de auto zwart word, zijn Titanium velgen ook wel mooi

En het gaat niet echt om exclusief te zijn, dat ben je straks al met zoveel vermogen
pi_22133707
Ieder zn keus (mijn keus zou absoluut bronze T37's onder een zwarte auto zijn ), desondanks zijn OZ's wel erg goede velgen .

haha, een S15 front op een S13 is zeker niet exclusief??
pi_22145853

Yummie...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  donderdag 23 september 2004 @ 22:43:19 #92
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_22162636
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_22163018
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Coupe het volgende:
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert
schele je ziet toch dat ie er mee bezig is? Als je nou ff goed gelezen en gekeken had kon je ook zien dat hij nu ff op geld moet wachten?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22163067
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22163695
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef noidea het volgende:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22163764
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef Vampz het volgende:

[..]

oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
Voortaan dan ff lezen he
pi_22168221
Volgens mij reageerd iemand op een opmerking dieniet naar hem gericht was?
pi_22168800
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22173325
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:32 schreef noidea het volgende:
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
haha ok
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22197327
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )

check:

Nissan CA18DET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')