quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:50 schreef Jumparound het volgende:
denk het niet static, maar er is al wel gezwommen!
quote:Op zondag 5 september 2004 00:17 schreef DarkElf het volgende:
hellow, hele leuke tijd gehad, leuke mensen gezien en *hips*
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:42 schreef static het volgende:
Zijn er al sappige roddels?
Yepquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:42 schreef static het volgende:
Zijn er al sappige roddels?
Dat is geen roddel.quote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef opa het volgende:
[..]
Yep
DarkElf =yvonnewannabee
Maar wel heel erg geil.quote:Op zondag 5 september 2004 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Dat is geen roddel.
Wie nietquote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef opa het volgende:
[..]
Yep
DarkElf =yvonnewannabee
Zei Fok!ker Eenenveertigduizendtweehonderdachtenzestigquote:Op zondag 5 september 2004 01:03 schreef PDD het volgende:
Ieuw, opa was er ook.
*vingertje opsteekt*quote:Op zondag 5 september 2004 01:06 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Wie niet
Ik niet, opa.quote:Op zondag 5 september 2004 01:11 schreef opa het volgende:
Ik heb U gemist Static
Hoe? Emotioneel?quote:Op zondag 5 september 2004 01:13 schreef opa het volgende:
Wat had ik U graag willen raken.
Met wat? Eieren? Stenen? Bierflesjes?quote:Op zondag 5 september 2004 01:13 schreef opa het volgende:
Wat had ik U graag willen raken.
Ja, sorry.quote:Op zondag 5 september 2004 01:16 schreef static het volgende:
Yvonne is toch lief static, ik hoop ooit die bepaalde levenswijsheid op te pikkenquote:Op zondag 5 september 2004 01:07 schreef static het volgende:
[..]
*vingertje opsteekt*
Zei fok!ker Zesentwintigduizendzeshooderdzesendertigquote:Op zondag 5 september 2004 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Met wat? Eieren? Stenen? Bierflesjes?
Of moet ik het meer geestelijk zien?
Gewoon 38 blijven meid.quote:Op zondag 5 september 2004 01:18 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Yvonne is toch lief static, ik hoop ooit die bepaalde levenswijsheid op te pikken
Is dit een alcoholtest van de US State Police ofzo?quote:Op zondag 5 september 2004 01:19 schreef opa het volgende:
[..]
Zei fok!ker Zesentwintigduizendzeshooderdzesendertig
Okay, fok!ker negenhonderdnegenenvijftig.quote:Op zondag 5 september 2004 01:19 schreef opa het volgende:
[..]
Zei fok!ker Zesentwintigduizendzeshooderdzesendertig
static is lief!!quote:Op zondag 5 september 2004 01:18 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Yvonne is toch lief static, ik hoop ooit die bepaalde levenswijsheid op te pikken
Omdat ik niet kon inloggen onder ripley of ripley2. Het is een complot. denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 01:48 schreef static het volgende:
Waarom rip3 eigenlijk?
Passmailer?quote:Op zondag 5 september 2004 01:51 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Omdat ik niet kon inloggen onder ripley of ripley2. Het is een complot. denk ik
* ook vingertje insteekt !quote:Op zondag 5 september 2004 01:07 schreef static het volgende:
[..]
*vingertje opsteekt*
In je luchtpijpje mag ik hopen?quote:Op zondag 5 september 2004 02:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* ook vingertje insteekt !
Buikie!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 03:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Wat mot je?
Magneet doet de staar des doods![]()
foto met toestemming geplaatst
En hoequote:Op zondag 5 september 2004 03:35 schreef fotoloog het volgende:
Buikie!!!!
en ?? was het wat enzoquote:Op zondag 5 september 2004 03:17 schreef Shark.Bait het volgende:![]()
*ook weer thuis is*
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef static het volgende:
Is er al geneukt?
We waren aan het aankloten..quote:Op zondag 5 september 2004 03:54 schreef Insomaniac het volgende:
Die ogen!!
Jaaa.. reuze gezellig. Ik heb meer foto's, maar alleen van Magneet heb ik meteen toestemming gevraagd; de anderen hou ik achter.quote:Op zondag 5 september 2004 04:00 schreef MissHobje het volgende:
en ?? was het wat enzo
quote:Op zondag 5 september 2004 04:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
En ik vertel niks
O, ik ben thuis
Mooi.. ik ga slapenquote:Op zondag 5 september 2004 04:09 schreef yvonne het volgende:
Ja
En ik vertel niks
O, ik ben thuis
Dit is een hele vage uitspraakquote:Op zondag 5 september 2004 04:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Sommige mensen kwamen vaker op de BBQ dan anderen...
quote:Op zondag 5 september 2004 04:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi.. ik ga slapen
En Faithy heb ik veilig thuis afgeleverd
Op dit moment komen er nog mensen op de BBQ denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 04:16 schreef ripley3 het volgende:
Dit is een hele vage uitspraak
Maar kwamen die vaker dan anderen?quote:Op zondag 5 september 2004 04:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Op dit moment komen er nog mensen op de BBQ denk ik
zei opa toen ie om mijn nek sloerde en bleef fluisteren over mijn blonde haar en lieve gezichtquote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef opa het volgende:
[..]
Yep
DarkElf =yvonnewannabee
Daaaaaaaaaaaar heb ik een hoop roddels over!!quote:Op zondag 5 september 2004 04:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi.. ik ga slapen
En Faithy heb ik veilig thuis afgeleverd
Ga nog even door. Straks denk ik echt dat ik 80 benquote:Op zondag 5 september 2004 04:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ripley jij zou je schoonheidslaapje gaan doen
quote:Op zondag 5 september 2004 04:21 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Ga nog even door. Straks denk ik echt dat ik 80 ben
Ik ben er ook nog, uiteraardquote:Op zondag 5 september 2004 04:21 schreef MUUS het volgende:
Ik zal wel weer de laatste zijn die alle roddels te horen krijgt.. Ze hangen hier recht voor mijn neus, maar vertellen ho maar..
.
Zal ik je mailen?quote:Op zondag 5 september 2004 04:21 schreef MUUS het volgende:
Ik zal wel weer de laatste zijn die alle roddels te horen krijgt.. Ze hangen hier recht voor mijn neus, maar vertellen ho maar..
.
Anders zit ik zo voor niets naar mijn mailbox te staren hè?quote:Op zondag 5 september 2004 04:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik je mailen?
Goede reviewquote:Op zondag 5 september 2004 09:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het was okay.
Ow wacht ff. Dié Liejannuh..quote:Op zondag 5 september 2004 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Het was leuk!
En ik lag om kwart voor 4 in mn bed!
ik kon me geen 'Lianne' herinneren als bekende usernamequote:Op zondag 5 september 2004 10:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, wat?
grmblquote:Op zondag 5 september 2004 04:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaar heb ik een hoop roddels over!!
We waren dr al kwijt
Halfuur vertraging, Lief heeft me opgepikt vanaf e'de. Uur of 2u15 dacht ik zoiets.quote:Op zondag 5 september 2004 10:38 schreef DarkElf het volgende:
hoe laat was je thuis?
quote:Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook weer thuis
hoe is het nou?quote:Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook weer thuis
slapen is voor mietjesquote:Op zondag 5 september 2004 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Het was leuk!
En ik lag om kwart voor 4 in mn bed!
Nou best okee eigenlijk hoor. Zo veel had ik niet gezopen op zich. Alleen die gifmengster die die fles smurfenmelk meenam....... Wat een BITCH is datquote:Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]hoe voel je je?
Eh, ik heb een aantal foto's waar mensen op staan die ik niet heb gesproken en/of niet ken. Ik weet niet hoe je er uit ziet, dus kan je gezicht niet wegpoetsen. Misschien kan je even een foto van jezelf hier plaatsen zodat we weten welke foto wij niet kunnen plaatsen.quote:Op zondag 5 september 2004 10:58 schreef Blinky het volgende:
Echter... ik vernam van een van de mods dat ik hier kon aangeven dat ik niet qua opnames (film en foto's) herkenbaar in beeld wil. Ik begin morgen op een school als docent en ik voel me er niet prettig bij dat leerlingen mijn gezicht bij mijn naam zouden kunnen plaatsen, daar ik best gevoelige dingen heb gepost is op fok!
Hahaha, je hebt nadat je een partij bier naar binnen hebt gekegelt wel even twee volle bierglazen Blue Curaçao achterelkaar naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 5 september 2004 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou best okee eigenlijk hoor. Zo veel had ik niet gezopen op zich. Alleen die gifmengster die die fles smurfenmelk meenam....... Wat een BITCH is dat![]()
Hahaha... nee, daar trap ik niet inquote:Op zondag 5 september 2004 11:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik heb een aantal foto's waar mensen op staan die ik niet heb gesproken en/of niet ken. Ik weet niet hoe je er uit ziet, dus kan je gezicht niet wegpoetsen. Misschien kan je even een foto van jezelf hier plaatsen zodat we weten welke foto wij niet kunnen plaatsen.![]()
Ja dat lijkt me nou echt een goed planquote:Op zondag 5 september 2004 11:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik heb een aantal foto's waar mensen op staan die ik niet heb gesproken en/of niet ken. Ik weet niet hoe je er uit ziet, dus kan je gezicht niet wegpoetsen. Misschien kan je even een foto van jezelf hier plaatsen zodat we weten welke foto wij niet kunnen plaatsen.![]()
en opa rules! Opa, je zou toch blijven slapen?quote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef opa het volgende:
[..]
Yep
DarkElf =yvonnewannabee
en Omkron deugt ook best wel.
Ja, opa was erg aardig, maar ik heb hem niet echt gesproken.quote:Op zondag 5 september 2004 11:14 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
en opa rules! Opa, je zou toch blijven slapen?
quote:Op zondag 5 september 2004 11:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt nadat je een partij bier naar binnen hebt gekegelt wel even twee volle bierglazen Blue Curaçao achterelkaar naar binnen gewerkt.
quote:Op zondag 5 september 2004 11:19 schreef Angelic1 het volgende:
Yv, er is nog meer geneukt hoor!
Neequote:Op zondag 5 september 2004 11:15 schreef yvonne het volgende:
Waar blijven de fotoooooooooooooooooo's!!
En tering Fles, je was echt poepeloere teringjantje zatjes
Geen koppijn niks?
NEEEEEE, ik niet hoor! Ik sliep.. althans, deed pogingen toe...quote:Op zondag 5 september 2004 11:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]jij ook ?
Ontkennen is toch bekennen ?quote:Op zondag 5 september 2004 11:20 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik niet hoor! Ik sliep.. althans, deed pogingen toe...
Wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 5 september 2004 11:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ontkennen is toch bekennen ?
quote:Op zondag 5 september 2004 11:21 schreef Roönaän het volgende:Namen!
Die leuke mannen waren dus minder leukquote:Op zondag 5 september 2004 11:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me![]()
En bovendien waren de leukste mannen al zo'n beetje weg
Is het HeatWave toch nog gelukt?quote:Op zondag 5 september 2004 11:19 schreef Angelic1 het volgende:
Yv, er is nog meer geneukt hoor!
Jij hoort koppijn te hebbenquote:Op zondag 5 september 2004 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemaar dat leg ik dus net uit. Ja toen ik even lekker in de zon lag was ik behoorlijk laveloos ja. Maar ik heb ook niet hoeven kotsen of niks. Eigenlijk denk ik dat er flink wat mensen zijn die het er minder goed vanaf gebracht hebben dan ik
![]()
Ik zeg niksquote:Op zondag 5 september 2004 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het HeatWave toch nog gelukt?
Dat, my dear, is een bevestigingquote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Jah!quote:Op zondag 5 september 2004 11:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me![]()
En bovendien waren de leukste mannen al zo'n beetje weg
ook???????? jeeeej, ik baal steeds meer dat ik niet kon..:(quote:Op zondag 5 september 2004 11:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]jij ook ?
Die was opeens met Omkron weg!!! Is hj niet meer met je komen praten?quote:Op zondag 5 september 2004 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah!
Waar heb je jan, willen, henk, herman oid gelaten?
Och....quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Faithy het volgende:
hm.. ik wil nu toch echt wel zeggen wie er geneukt hebben, maar dat is niet echt aardig misschien![]()
tenzij yvonne het over hetzelfde stelletje had en het eerder zegt
Ik heb wel een paar leuke foto's, alleen ik weet niet wie allemaal zijn/haar kop niet op het forum wil hebben.quote:Op zondag 5 september 2004 11:15 schreef yvonne het volgende:
Waar blijven de fotoooooooooooooooooo's!!
Hij was bang van mequote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die was opeens met Omkron weg!!! Is hj niet meer met je komen praten?![]()
Ik dacht dat jij de eerste was gisterenquote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Faithy het volgende:
hm.. ik wil nu toch echt wel zeggen wie er geneukt hebben, maar dat is niet echt aardig misschien![]()
tenzij yvonne het over hetzelfde stelletje had en het eerder zegt
En terecht!quote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was bang van me
Hoi Yvonne, ik ben Faithy! Wat heb jij een zacht knuffelbuikje!quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och....
Bezwaar!!!quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke foto's, alleen ik weet niet wie allemaal zijn/haar kop niet op het forum wil hebben.
Flash? Jij? Bezwaar?
Nee hoor, als het maar niet AL te beroerd is....quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar leuke foto's, alleen ik weet niet wie allemaal zijn/haar kop niet op het forum wil hebben.
Flash? Jij? Bezwaar?
Hoow WAT mis ik hier??????quote:Op zondag 5 september 2004 11:28 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Bezwaar!!!
Ik heb niet geneukt gisteren, daar was ik dan nog wel nuchter genoeg voorquote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de eerste was gisteren
Precies zoals het hoort jaquote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
En terecht!
Ja dat JIJ nou een ongetrainde amateur-alcoholist bent.....quote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hoort koppijn te hebben
na twaalven is vandaag...quote:Op zondag 5 september 2004 11:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt gisteren, daar was ik dan nog wel nuchter genoeg voorom het NIET te doen
![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 11:28 schreef iteejer het volgende:
Er staat nergens dat Dr_Flash in het zwembad is gekiept
Dan heb ik ook vandaag niet geneuktquote:Op zondag 5 september 2004 11:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
na twaalven is vandaag...
En het gisteren al om een uur of 6 op het forum bekend wasquote:Op zondag 5 september 2004 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en dat terwijl alleen al daarvan MINIMAAL driehonderd foto's zijn.....
Ik hou niet zo goed op foto'squote:Op zondag 5 september 2004 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoow WAT mis ik hier??????
das een leuk idee, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 5 september 2004 11:30 schreef Roönaän het volgende:
Gewoon de fok!smileys over de hoofden op fotows editen. Degene die er geweest zijn herkennen elkaar ongeveer om en nabij toch wel. En de rest krijgt een impressie van de gezichtsuidrukkingen
Lieg nietquote:Op zondag 5 september 2004 11:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En het gisteren al om een uur of 6 op het forum bekend was
Mijn buik heb je overgeslagenquote:Op zondag 5 september 2004 11:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
Hoi Yvonne, ik ben Faithy! Wat heb jij een zacht knuffelbuikje!![]()
Nou ja iets later danquote:Op zondag 5 september 2004 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieg nietIk lag pas om kwart voor zeven in dat zwembad
Ik zit ook al onder de blauwe plekkenquote:Op zondag 5 september 2004 11:30 schreef Angelic1 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ik aan al die blauwe plekken kom. Ik verdenk PrivateRyan van hardhandigheid. Hij haat me
Tsja... volgende keer beterquote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn buik heb je overgeslagen
yupquote:Op zondag 5 september 2004 04:19 schreef ripley3 het volgende:
Maar kwamen die vaker dan anderen?
Ze heeft, net als ik nog een afscheidsrondje gemaaktquote:Op zondag 5 september 2004 04:20 schreef yvonne het volgende:
Daaaaaaaaaaaar heb ik een hoop roddels over!!
We waren dr al kwijt
misschien een rood met blauw met witte auto?quote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef Roönaän het volgende:
Wiens auto heeft die onder gekotst?
Ja, en ik probeerde je nog gedag te zeggen yv, maar je luisterde niet, en toen gaf ik het maar op....quote:Op zondag 5 september 2004 11:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup
[..]
Ze heeft, net als ik nog een afscheidsrondje gemaakt
SkillSplutterquote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef Faithy het volgende:
Overigens: Ken iemand het verhaal van Skullsplitter al?![]()
ik wel![]()
oh, en dan ook nog SkullSplitter met ....
maar dat moet duidelijk geweest zijn, maar de thuisreis van hem is leuker om te vertellen
zwaailichies?quote:Op zondag 5 september 2004 11:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
misschien een rood met blauw met witte auto?
een vaardigheden splutser?quote:Op zondag 5 september 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
SkillSplutter
ik zeg nietssssssssssssssssssquote:Op zondag 5 september 2004 11:36 schreef Roönaän het volgende:
[..]
zwaailichies?![]()
Champagneontbijtje?quote:Op zondag 5 september 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
mén ik voel me een beetje brakkig
Hej, IK ben met ja alle FOK!mannen afgeweestquote:Op zondag 5 september 2004 11:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, en ik probeerde je nog gedag te zeggen yv, maar je luisterde niet, en toen gaf ik het maar op....
je wilde me niet eens gedag zeggen
*kras*
2 zachtgekookte eitjes en een kopje thee hebben wel wonderen gedaan..quote:Op zondag 5 september 2004 11:38 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Champagneontbijtje?![]()
ik ook een beetje , ik denk dat ik zodadelijk maar weer een biertje neemt , dat helptquote:Op zondag 5 september 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 11:24 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zeg niks
Watjequote:Op zondag 5 september 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
jahaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 september 2004 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hej, IK ben met ja alle FOK!mannen afgeweest
Dan plaats je ze allemaal?quote:Op zondag 5 september 2004 11:39 schreef Knut het volgende:
Foto's naar Knut@fok.nl trouwens
Dan zet ik ze wel op de fok!server
ja..quote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Watje
Understatementquote:Op zondag 5 september 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaa
maar toen ik naar huis ging, heb ik iedereen gedag gezegd zo ongeveer, maar jij stond zo te praten dat je niets tegen me zei ':'(
hele nacht niet kunnen slapen
quote:Op zondag 5 september 2004 11:41 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Understatement
Ik zou nog naar Rotterdam gaan vandaag, maar bij nader inzien... misschien vanavond.
En braaf en stil enzoquote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja..
wat verwacht je anders van zo'n lief klein meisje als ik?
Degene die door de beugel kunnenquote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan plaats je ze allemaal?
hehequote:Op zondag 5 september 2004 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En braaf en stil enzo
Ik kon het ook nauwelijks geloven....quote:Op zondag 5 september 2004 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik gepraat??
Ik??
Nah, ben een stil meiske
quote:Op zondag 5 september 2004 11:39 schreef yvonne het volgende:
Hej, IK ben met ja alle FOK!mannen afgeweest
nog niet neequote:Op zondag 5 september 2004 11:42 schreef Roönaän het volgende:
5jaar.fok.nl staat nog niets boeiend op geloof ik
vertel !!quote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef Verbal het volgende:
Wat ik wel heel grappig vond, was dat een aantal mensen die ik ontmoette er heeeeeel anders uitzagen dan ik had verwacht... echt heel grappig
V.
DarkElf met je blonde harenquote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:
just me
Mike, bijvoorbeeld. Ik daxht dat dat iemand was met zwart/bruin haar. Breuls had ik groter ingeschat (en Dwerg kleiner). DarkElf vond ik verbazingwekkend licht voor een donker elfje. Een heel veel types waren jonger dan ik dachtquote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
vertel !!
Jou heb ik niet gezien, jammer. Jou had ik wel eens irl willen sprekenquote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef DarkElf het volgende:
just me
gemiste kansquote:Op zondag 5 september 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jou heb ik niet gezien, jammer. Jou had ik wel eens irl willen spreken
Je kan toch niet aan yvonne tippen, dat kan geen enkele vrouwquote:Op zondag 5 september 2004 11:50 schreef DarkElf het volgende:
gemiste kans
Pah, ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 11:51 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb Gelly even gezien en heel even gesproken.
Pah, ik niet...quote:Wie wil er een handtekening van mij?
ja zo'n lief beleefd iemandquote:Op zondag 5 september 2004 11:52 schreef Roönaän het volgende:
Gelly is echt schattig in het echt
gelukkig niet zegquote:Op zondag 5 september 2004 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan toch niet aan yvonne tippen, dat kan geen enkele vrouw
quote:Oh oh oh, wat heb ik me weer misdragen geloof ik...
Naar de 5 jaar fokmeeting gegaan, veeeeel bier op, bijna niets gegeten, nog Schots staan lullen met een dronken Schot die dacht dat ik een Schot was, maar een paar mensen leren kennen verder en toen dronken hopeloos verdwaald toen ik terug ging, te laat voor welke trein dan ook die dag, maar dat terzijde...
Gaandeweg die loop/slentertocht door de meest vreemde wijken etc gekomen, en toen ben ik na een parkje ergens op een weg gaan lopen, zoveel mogelijk aan de kant of op de berm, en na een uur te hebben geslenterd stopte er ineens een auto, stapt een knul in uniform uit, sta je dan met je dranklucht, ontbloot bovenlichaam en in een redelijk verwarde staat. Najah, uitgelegd wat het doel was, communicatie ging iig wel ok en hij heeft me toen teruggereden naar het station. Onderweg nog uitgelegd dat hij een misschien aanstaande collega in de auto had, en dat ik die ironie wel grappig vond eigenlijk...
Daarna nog een takkeeind naar het station moeten lopen, en toen was het 3 uur, geen idee hoe lang ik toen al onderweg was...
Affijn, proberen te slapen enzo, wat best kut is op een bankje en alleen een Tshirt en broek aan (takkekoud) en vanmorgen met een halve kater naar huis vertrokken...
Ben nu de foto's aan het extraheren, komt soon dus...
quote:Op zondag 5 september 2004 11:53 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig niet zeg
Jij praat niet met een V. aan het eind, dat was toch wel een tegenvaller.quote:Op zondag 5 september 2004 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pah, ik ook.
[..]
Pah, ik niet...
V.
Ga ik eens niet naar een meet, ga jij wel.quote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef Verbal het volgende:
Wat ik wel heel grappig vond, was dat een aantal mensen die ik ontmoette er heeeeeel anders uitzagen dan ik had verwacht... echt heel grappig
V.
Ja, sorry, ik was slecht bij stemquote:Op zondag 5 september 2004 11:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Jij praat niet met een V. aan het eind, dat was toch wel een tegenvaller.
khad jou wel verwacht eik...quote:Op zondag 5 september 2004 11:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ga ik eens niet naar een meet, ga jij wel.
Da'kgingwasbekendhoor shmoopybeebsweetiequote:Op zondag 5 september 2004 11:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ga ik eens niet naar een meet, ga jij wel.
wow skullsplitter dat had ik toch niet achter je gezocht! .. .maar gelukkig goed thuisgekomen begrijp ik..quote:Op zondag 5 september 2004 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Of zoals we het aan de vrienden doorvertellen:
[..]
er is er 1 compleet vertrapt opgeraapt van het veld die kreeg een enkeltje vuilnisbakquote:Op zondag 5 september 2004 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh, als iemand trouwens mijn zonnebril heeft: neem even contact met me op![]()
Pffffft, Boebiedoe heeft op Gelly gezetenquote:Op zondag 5 september 2004 11:51 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb Gelly even gezien en heel even gesproken.
Wie wil er een handtekening van mij?
Ik wilde nog even aan je tieten zitten, maar ik kon ze niet vinden.quote:Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffffft, Boebiedoe heeft op Gelly gezeten
En ik heb Gelly slapend gezien, zo cute!!
Wanna touch me?
Alleen een stukje perron bedoezeld met 2 bescheiden kwakjes kots...quote:Op zondag 5 september 2004 11:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
misschien een rood met blauw met witte auto?
Ik weet het, ben druk bezig deze gemiste kans psychisch een plekje te geven.quote:Op zondag 5 september 2004 11:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da'kgingwasbekendhoor shmoopybeebsweetie
Beetje opletten.
Toch
V.
die zwarte die vertrapt tussen de teringzooi lag?quote:Op zondag 5 september 2004 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik probeer maar iemand te vinden die 'm wakker heeft gezien.quote:Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef yvonne het volgende:
En ik heb Gelly slapend gezien, zo cute!!
Wanna touch me?
ja naast mijn tas lag ook een flinke plasquote:Op zondag 5 september 2004 12:02 schreef Verbal het volgende:
Ik wil trouwens degene bedanken die het net heeft gered om mijn rugzak niet onder te kotsen
Scheelde amper 10 centimer...
V.
Dat vertrapte hoorde juist bij die gespleten-skull-lookquote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
die zwarte die vertrapt tussen de teringzooi lag?
Ik heb met niemand geflamedquote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef shmoopy het volgende:
Yvjebeebiesweetiepaaaai, vanavond, chat, PM, gossip.
Hoi SkillSputterquote:Op zondag 5 september 2004 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
zilver/grijs was ie toch?quote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
Bejje blind ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde nog even aan je tieten zitten, maar ik kon ze niet vinden.![]()
De paraplu kwam wel ter sprakequote:Op zondag 5 september 2004 12:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb met niemand geflamed
V.
Ik zie alleen maar foto's van dirkhquote:Op zondag 5 september 2004 12:07 schreef Knut het volgende:
http://5jaar.fok.nl/fotos/
Tot nu toe haal ik alleen maar foto's van gelly en nikky weg.[/sub]
Ahhhh, goede tijden, gouwe tijden...quote:Op zondag 5 september 2004 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
De paraplu kwam wel ter sprake
quote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik probeer maar iemand te vinden die 'm wakker heeft gezien.
Yvjebeebiesweetiepaaaai, vanavond, chat, PM, gossip.
Gallery knut. gallery. sught.quote:Op zondag 5 september 2004 12:07 schreef Knut het volgende:
Tot nu toe haal ik alleen maar foto's van gelly en nikky weg.
En ik wil meer foto's hebben zodat ik het wat "voller" kan maken.
"ik sta er debiel op! man! foto's verwijder ik niet.
Niet voor mezelf. En niet voor anderen
Dat is de enige die ze tot nu toe gemailed heeftt. Als iedereen zijn foto's mailed krijgt hij of zij ook een prachtig eigen mapje op de server waar zijn of haar foto's in terecht komen zodat ieder ze kan bewonderen.quote:Op zondag 5 september 2004 12:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar foto's van dirkh
V.
aaaawquote:Op zondag 5 september 2004 12:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
De bekwaamste DJ van allen die erachter gezeten hebben
Wel een brakke radio daarom...
heetwijf dus
jaaaaaa goed plan!quote:Op zondag 5 september 2004 12:18 schreef shmoopy het volgende:
Roo en DE, wij doen nog wel een keer een minimeet?
waren er zo weing vrouwen, of maakt ie daar liever geen foto's vanquote:Op zondag 5 september 2004 12:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar foto's van dirkh
V.
Op het moment dat ik de camera riching een vrouw richte, smeerde ze 'm.quote:Op zondag 5 september 2004 12:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waren er zo weing vrouwen, of maakt ie daar liever geen foto's van
Lag niet aan de camera!quote:Op zondag 5 september 2004 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat ik de camera riching een vrouw richte, smeerde ze 'm.
Gek hè?
gemeeld (en nee mensen , het zijn er maar weinig.. ik heb teveel geklept)quote:Op zondag 5 september 2004 12:19 schreef Knut het volgende:
Shark ?
Mail jij je foto's even naar mij ?
Knut@fok.nl of Knut@loyaldog.nl
SHMOOPS... je UI, wat doe je?quote:Op zondag 5 september 2004 12:18 schreef shmoopy het volgende:
Roo en DE, wij doen nog wel een keer een minimeet?
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van Flash, die heeft een paar close-ups genomen van jouw gezicht. Tenminste dat denk ik, of hij hield de camera zo dicht bij je gezicht om zijn tong in jouw neus te kunnen steken.quote:Op zondag 5 september 2004 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lag niet aan de camera!
ik zal mijn shitload straks even resizenquote:Op zondag 5 september 2004 12:07 schreef Knut het volgende:
Tot nu toe haal ik alleen maar foto's van gelly en nikky weg.
En ik wil meer foto's hebben zodat ik het wat "voller" kan maken.
"ik sta er debiel op! man! foto's verwijder ik niet.
Niet voor mezelf. En niet voor anderen
Dat vrees ik wel...quote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
Die kleurenquote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooie tas had je bij trouwens? Nieuw?
jij hebt best flink wat foto's gemaakt toch?quote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ik zal mijn shitload straks even resizen
Een stel vandalen die zich verveelden, denk ik, V.quote:Op zondag 5 september 2004 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
SHMOOPS... je UI, wat doe je?
V.
Volgende keer ga ik je doodknuffelen, christus wat een psychopatisch niveau van sociale ontwikkeling heb jij!quote:Op zondag 5 september 2004 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi SkillSputter
Hoe kleiner de lading poep, hoe beter...quote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
iets van 120, maar van de laatste zoveel erop kan ik me weinig herinnerenquote:Op zondag 5 september 2004 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij hebt best flink wat foto's gemaakt toch?
quote:Op zondag 5 september 2004 12:31 schreef Conflict het volgende:
Ik vertrek nu!
neem je kontebonken mee op CD?quote:Op zondag 5 september 2004 12:31 schreef Conflict het volgende:
Ik vertrek nu!
*stil*quote:Op zondag 5 september 2004 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik je doodknuffelen, christus wat een psychopatisch niveau van sociale ontwikkeling heb jij!
Mjah, tis dat ik pre-occupied was, anders was ik mijn gal ook wel even komen spuwen hoorquote:Op zondag 5 september 2004 12:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe kleiner de lading poep, hoe beter...
V.
quote:Op zondag 5 september 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Dat zei mijn vriendin vannacht ookquote:Op zondag 5 september 2004 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
(Je bent trouwens minder stijf dan ik je verwacht had)
quote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef Verbal het volgende:
...dat zei mijn vriendin vannacht ook
V.
Ja, kom op zeg, als ik een 2e moeder moest kiezen...quote:Op zondag 5 september 2004 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Die moeten eerst onwikkeld wordenquote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef DarkElf het volgende:
maarten grendel had ook veel foto's gemaakt? en cynix..
dus er zal nog genoeg komen
mooi man, 1-2tjesquote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dat zei mijn vriendin vannacht ook
V.
quote:Op zondag 5 september 2004 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
iets van 120, maar van de laatste zoveel erop kan ik me weinig herinneren![]()
Spreek me anders op msn even aan voor een zipje als het niet in een mail pastquote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Resizen voor online wil ik ook nog wel doen voor jequote:Op zondag 5 september 2004 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
gooi ze wel online voor je, mag je ze binnentrekken
robijn intensiefquote:Op zondag 5 september 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kleuren
Ariel?
das 300 MB ofzo, mail je adres even dan gooi ik gewoon een CD in de bus...quote:Op zondag 5 september 2004 12:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Resizen voor online wil ik ook nog wel doen voor je
Waarom neem je dan foto's?quote:Op zondag 5 september 2004 12:50 schreef Faithy het volgende:
en censureer de foto's ajb!!
Je kan moeilijk met een oranje vlaggetje 'liever niet op de foto' gaan rondbanjerenquote:Op zondag 5 september 2004 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom neem je dan foto's?
Je staat meer dan genoeg met je gezicht online. Hoe je dan op de foto gaat op een meeting is je eigen verantwoordelijkheid. Het is niet alsof je niet wil dat men je username aan jou kan koppelen.quote:Op zondag 5 september 2004 12:50 schreef Faithy het volgende:
op naar de verfzooi.. tot vanavond!
en censureer de foto's ajb!!
Neahquote:Op zondag 5 september 2004 12:44 schreef Roönaän het volgende:
Moet je een thumbnailer met cache hebben Knut?
Je giechelde schattig..quote:Op zondag 5 september 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |