quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:44 schreef DarkElf het volgende:
beetje van slag door het verdriet van een goed vriendinnetje van me...
Heb je je enkel verstuikt? In ieder geval beterschap Duchquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:06 schreef DuchessX het volgende:
Een hartstikke leuke dag gehad, die eindigde op de EHBO. Ik baal want ik heb pijn en moet de eerste 5 dagen met mijn pootje hoog zitten
meet was leuk jaquote:Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef DarkElf het volgende:
*hips*
hele leuke meet gehad
quote:Op zondag 5 september 2004 21:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik voel me vandaag helemaal in mijn element
. Conclusie: Heerlijke nazomerse zondag met veels te nieuwsgierige vriendinnetjes en ben nog steeds wakker
*duim*quote:Op maandag 6 september 2004 11:17 schreef ANGE het volgende:
Beetje zenuwachtig... Over een uurtje de uitslag... Wil er iemand voor me duimen??
Dank!quote:Op maandag 6 september 2004 11:43 schreef A.A. het volgende:
[..]
*duim*
nog ff volhouden
OT: als een speer!
En?quote:Op maandag 6 september 2004 11:44 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dank!Nog eventjes....
![]()
GVD! Ik weet het nóg niet.... Het tempo!!!quote:Op maandag 6 september 2004 12:54 schreef A.A. het volgende:
[..]
En?
Ben benieuwd... gaat over dat van vrijdag neem ik aan... Ik zal duimen...quote:Op maandag 6 september 2004 13:33 schreef ANGE het volgende:
[..]
GVD! Ik weet het nóg niet.... Het tempo!!!Grrr.... Krijg het pas over een uurtje of twee te horen.... Stel lamzakken daar...
![]()
Dat ging idd over vrijdag.... En... IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 14:01 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ben benieuwd... gaat over dat van vrijdag neem ik aan... Ik zal duimen...
OT: ik ben nog steeds in een blije roes met mijn afstuderen en mijn 8 voor scriptie... Kan er nog steeds niet over uit. Verder voorbereidingen voor feestje, ook leuk! Heb er zin in!
GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat ging idd over vrijdag.... En... IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!![]()
Heeft het duimen toch nog geholpen?quote:Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat ging idd over vrijdag.... En... IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!![]()
Ze zijn niet alleen wat jongens betreft nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 5 september 2004 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!
Ze willen alles weten over je nieuwe vriend?
Natuurlijk niet, maar als het niet over jongens ging zou jij niet vinden dat ze te nieuwsgierig waren, wel?quote:Op maandag 6 september 2004 20:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ze zijn niet alleen wat jongens betreft nieuwsgierig hoor
T ging er meer over met wie ik elke keer aan t smsen ben. Nieuwsgierige apen dat t zijnquote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar als het niet over jongens ging zou jij niet vinden dat ze te nieuwsgierig waren, wel?![]()
You naughty girlquote:Op maandag 6 september 2004 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus ik vertel niks meer, ook niet als t mijn zus of een vriendin is zonder nieuwsLekker even stangen
Slapen ?? Kom net uit bed . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 06:14 schreef Duracell het volgende:
Suf, ga ook naar huis en slapen
Wat voor 1? Plaatje??quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:58 schreef Double-U het volgende:
O ja, en een beetje zenuwachtig. Ga morgen m'n eerste (en laatste) tattoo laten zetten!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:13 schreef A.A. het volgende:
[..]
Wat voor 1? Plaatje??
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:03 schreef Faithy het volgende:
knip
Pull me out of the aircrash (8)quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:21 schreef Evertje het volgende:
it's gonna be a glorious day
Fijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:19 schreef DarkElf het volgende:
geamuseerd
Dan denk ik dat het stemmetje zich vermenigvuldigd heeftquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:40 schreef Jumparound het volgende:
a little sad
Ik denk dat het stemmetje het zat was bij A.A. en nu mij is komen treiteren
Mijn stemmetje blijft dan gelukkig meer op de achtergrond...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:50 schreef A.A. het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het stemmetje zich vermenigvuldigd heeft
Zolang het stemmetje niet keihard gaat brullen kan ik er wel mee leven, vind het misschien wel leuk zelfs, moet wel oppassen wat ik zeg, want als het stemmetje gaat brullen is het weer helemaal mis
Trusten!quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:48 schreef DarkElf het volgende:
sleepy...
liefie, ik weet wat het is en het is idd in het begin alsof je dood gaat zoveel pijn doet het, je mist hem al op het moment dat je weet dat ie weg zal gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:42 schreef Hert het volgende:
zo ongelooflijk, gruwelijk, verschrikkelijk slecht, dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet
Vanochtend mijn vriend gedag gekust op Schiphol. Hij gaat 'n half jaar naar 't buitenland. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ik 'm bijna niet ga zien de komende tijd en ik voel me nu al alleen.
Dit was een kl*te dag, dit wordt een kl*te tijd en 't doet pijn.
Ben de afgelopen maanden ook onafgebroken bij 'm geweest (samen op vakantie geweest o.a.), dus dat maakt 't nu nog abrupter en pijnlijker.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef milagro het volgende:
liefie, ik weet wat het is en het is idd in het begin alsof je dood gaat zoveel pijn doet het, je mist hem al op het moment dat je weet dat ie weg zal gaan.
maar dadelijk gaan jullie mailen, heel veel mailen, en dan af en toe ook bellen en je zult zien, al lijkt het nu een afrgijselijk lange tijd, dat 6 maanden niet voorbij vliegen, maar uiteindelijk nog te doen zijn.
waar gaat ie heen, kan je hem daar af en toe nog opzoeken misschien?
Nou, en dan nóg durven mensen te beweren dat jij geen hart zou hebben Milagro...?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef milagro het volgende:
Lief hart onder de riem van Hert
Toch nog iemand de het begrijptquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:22 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pull me out of the aircrash (8)
ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:29 schreef -Marjo- het volgende:
Alleen...
same here.. voel me echt weer helemaal beter, dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:43 schreef Wolkje het volgende:
Heel erg fijn en begrepen na een heel fijn gesprek..
ja knuff terug....quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Knufff...
Ik weet nu wel hoe ik me voel, over dat mailtje..quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:37 schreef gekke_sandra het volgende:
Mailtje van een meisje gekregen waar ik niet op zat te wachten.
Kweenie hoe ik me voel..
Over een paar uur weerquote:Op woensdag 8 september 2004 04:37 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Tot straks...koffie smaakt weeer voortreffelijk moet ik ff erbij zeggen
Vlieg gewoon een weekendje langs? Een retourtje kost dus niet zo heel veel.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:49 schreef Hert het volgende:
Blegh....toen ik wakker werd, dacht ik dat m'n vriend gewoon naast me lag...en toen realiseerde ik me weer dat ie in spanje zit en dat 't nog heeeel wat maanden duurt voor ik daadwerkelijk weer bij hem slaap....
Alvast gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me prima
Morgen jarig, zaterdag feesten...helemaal toppie...
Tenksquote:Op woensdag 8 september 2004 11:28 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!!!
Hoeft niet hoor. Het gaat goed met mequote:Op woensdag 8 september 2004 11:34 schreef DarkElf het volgende:
beetje bezorgd om mijn lieve kattenmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |