American Beauty: Remember those posters that said, "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:58 schreef Dizer het volgende:
Hoi. Welke films was het ook al weer met de volgende quote (weet trouwens niet of het 100% goed is....)
[..]
Ik zelf had het idee dat het FightClub was of 25th Hour...maar ik weet het gewoon niet zeker meer.
Wie kan me helpen?
Bedankt
Dat is idd Jaws 3.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:48 schreef Dennis121 het volgende:
Weet iemand welke Jaws degene is waarin ze zo'n glazen onderwater tunnel hebben. Ik ben nu Jaws 2 aan het kijken op BBC, maar volgens mij is dit niet de versie met die onderwater tunnel. 1 is het ook niet. Is het 3? Of heb je er nog meer delen van?
Of vergis ik me helemaal en is het geen Jaws film, maar een andere haaienfilm. Wie weet de titel?
Thank youquote:Op donderdag 4 november 2004 05:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is idd Jaws 3.
Bedanktquote:Op donderdag 4 november 2004 05:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
American Beauty: Remember those posters that said, "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
Fight Club: This is your life, and it's ending one minute at a time.
Never mind. Ik heb hem al gevonden. Het is Cyborg Cop. Wat een geweldige film was datquote:Op donderdag 4 november 2004 16:56 schreef Dizer het volgende:
Ik zoek de volgende film...
Een of andere spierbundel denkt dat zijn broer dood is, maar komt erachter dat het een cyborg is. En dan gaat ie wraak nemen op de mensen die zijn broer hebben omgetoverd tot een cyborg. En dus moet ie tegen een bende van Cyborgs vechten.
Nee het is niet Cyborg en ook niet een van de cyborg films van van Damme. Film stamt eregns uit begin jaren 90. Wie helpt? De acteur zelf heeft daarna nog een aantal hoge kick gehalte films gemaakt en dat was het.
Dank u wel
Het zou Dark City kunnen zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 00:46 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader kwam weer eens met een verhaal van een film die hij ooit had gezien
hij zei 3 jaar geleden komt het verhaal
Meet the Fockersquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:18 schreef MmoreIce het volgende:
Hoi!
Er was vorige week een trailer op TV van een film waarin je zag dat een kat een hond door het toilet trok en zo :-)
Er 'speelt' geloof ik een dikke witte langharige kat in. En ook een klein bruin hondje.
De film heette in ieder geval niet "Cats & Dogs".
Wie weet over welke film het gaat??
Thnx,
Is waarschijnlijk Boogie Nightsquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:41 schreef OmeRon het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een chinees jongetje binnen rotjes aan het afsteken is. Het jongetje zegt dat hij dit mag omdat hij chinees is.
Weet iemand trouwens ook de naam van dit jongetje?
Das Sharky the Sharkdog uit Eek the Cat.quote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef Yeahinho het volgende:
Uit welke tekenfilm is dit een (hoofd?)rolspeler?
[afbeelding]
Danku, had em even nodig om een nieuw icoontje te makenquote:Op maandag 8 november 2004 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das Sharky the Sharkdog uit Eek the Cat.
Dat ging toch over pizza's?quote:Op maandag 8 november 2004 19:44 schreef japiejo het volgende:
Ik zoek eigenlijk een reclame die ik wil zien op ster.nl maar ik moet de adverteerder weten:
reclame is van zon jongen en een meisje die zitten op een camping, dan gaat da vrouwtje iets bakken in de frietpan ofzo. en dan komen er nog wat mensen aan. En dan zegt die kerel met een gruwelijk vet accent tegen zijn vriendin: Ej patries, goit er veur die jongens ok wa in. of zoiets dergelijks.
Kan iemand me vertellen waarvan die reclame is....?
Moraquote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef japiejo het volgende:
jaja kan kloppen, nu het merk nog......iemand?
Jo mijn held, danku!quote:Op maandag 8 november 2004 20:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mora
http://www.adformatie.nl/images/13415.mpg
First Wavequote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef linkie het volgende:
Ik ben op zoek naar een tv serie. Ik heb er me al op rot gezocht en kan echt niet op de naam komen. De tv serie liep hier een paar jaar geleden in belgie. Het ging over iemand die een alien invasie probeerde te vermijden ofzo
Yes Dear was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:27 schreef Trachemys het volgende:
Ik zoek ik zoek... De naam van de amerikaanse comedyserie die enkele jaren terug (volgens mij zelfs vorig jaar nog) ook op een nederlands kanaal werd uitgezonden (dacht Net5).
Het betreft een serie waarin een wat meer in zijn leven geslaagde man, accountant oid bij een firma, getrouwd en een kind, zijn zwager en schoonzus (zus van zijn vrouw) in het tuinhuis laat wonen. Hij is een bewaker bij de firma waar de huiseigenaar woont. Het gaat eigenlijk over de verschillen tussen beide 'gezinnen' de huiseigenaar geslaagd maar overgevoelig en beschermend en de zwager 'slechts' bewaker en geen interesse in wat dan ook behalve op een luie reet zitten...
Wat was de titel van die serie? Hoop dat ik het duidelijk heb gemaakt...
Thanks!
Trachemys
Swat Kats?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:44 schreef CRoNiXX het volgende:
hmm 'k herinner me nog een tekenfilm van vroeger, naja ik herinner maar een klein deel..
wat ik nog weet:
bij intro filmpje zag je de camera van straat niveau helemaal zaken tot ver onde de grond.. (zag je o.a. botten liggen enzo in de lagen die je zag..) en dan was er een quote dat iets ging als: "hun schuilplaats is zo geheim dat ze zelf niet eens weten waar het is."
dat weet ik dus EN dat het allemaal katten waren.
khoop dat iemand het weet
bvd,
cronixx
Weet iemand toevallig wat voor een camera/lens dit kan zijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:15 schreef sampoo het volgende:
Ik zoek al een tijd de titel van een Duitse oorlogsfilm waarbij het meest in het oog sprong dat het hele beeld in focus was. Zowel de achtergrond als de voorgrond waren scherp. Het leek een film gemaakt in 1950-70. Het had een beetje de technicolor kleurtje. Ik heb het bekeken op een Duitse zender en kan dus nagesynchoniseerd zijn maar daar leek het nu net niet op.
dat was jay, de vriendin van Agenla Schijf in de seriequote:Op vrijdag 19 november 2004 09:21 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik weet niet of het echt hier tussen past. Maar in de nieuwe reclame van Honig (Soep van Joris> Meisje leest pakje voor, jongen doet wat er gezegd wordt en wil de groentes in de waterkoker mikken) speelt volgens mij een jongen mee die ooit in GTST speelde (geloof ik ). Hoe heet die jongen en welk karakter speelde die.
Ik kan het me niet herinneren
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef kimmuts het volgende:
Das Philip Ivanov!:) Ché speelde hij, het vriendje van Kim idd. Philip Ivanov dus
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:04 schreef manny het volgende:
[..]
dat was jay, de vriendin van Agenla Schijf in de serie
hij speelde zo'n milieu activistje bij Kim op school
G.O.R.A.quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef Afwezig het volgende:
Ik was laatst naar de bios waar een voorstukje was van een turkse film. Het was een soort parodie op amerikaanse films (onder meer "The Matrix" ). Ik ben vergeten wat de titel was, maar het leek me een buitengewoon leuke film. Iemand enig idee waar ik het over heb?![]()
Meestelijk! Bedankt.quote:
Equilibriumquote:Op woensdag 24 november 2004 01:59 schreef Haanibal het volgende:
het is een avatar van een user hier, maar ik ben te nieuwsgierig om te wachten,
zegt iemand dit iets?
[afbeelding]
bedankt!![]()
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de naam van deze serie, ik kan me er niet heel veel meer van herinneren maar was dat ook niet zoiets met een soort van metalen bloem die op het dak van de boerderij stond en die dan soms open ging??quote:Op woensdag 29 september 2004 15:41 schreef Frozen het volgende:
Ik zoek een tv serie die uitgezonden is halverwege de jaren '80.
Gaat ovr een meisje die in een soort van boerderij woont, naast een moeras. In dat moeras slaat een UFO te pletter. Beetje bij beetje vind ze de onderdelen en zet ze m weer in elkaar. Zo maakt ze contact met de buitenaardse wezens.
Ik heb geen idee meer in welke taal dit allemaal was.
Wie o wie?
Dat is geen reclame, maar komt van MTV.quote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef Matho het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een reclame.
ik heb em maar 1 keer gezien, op MTV.
situatie:
een wat ouder stel zit op de bank, moeders met een naaisetje, pa met een krant.
er komt een stevige negroide meneer binnen, en vertelt z'n vader:"dad, i'm German".
waarop hij en z'n vader opstaan en z'n vader hem een klap geeft waarop hij uit beeld rent.
dit is alles wat ik me van de reclame kan herinneren, en volgens mij is dit ook alles.
iemand een idee of dit nog ergens rond-roamt op een of andere site?
thx
Ik heb een link in mijn post gezet.quote:Op maandag 29 november 2004 13:28 schreef Matho het volgende:
klopt, Günther!
en het kan idd goed zijn dat het puur een MTV promo is?
Prince Valiantquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik zoek een tekenfilmserie die ongeveer 10 jaar geleden tussen de middag op tv kwam. Ik weet nog dat RTL 4 het uitzond en het ging over ridders en volgens mij nog de ridders van de ronde tafel met koning Arthur maar dat weet ik niet zeker. Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zoek een film over bendes, voornamelijk motorbendes... ze geven een soort groot feest waar iets plaastvind met een geit, ik geloof dat de leider van de bendes een soort geitenpak draagt... het was best scary geloof ik
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film over een homo die gruwelijk vermoord wordt door een stel Amerikaanse homofobe jongeren. De mensen uit het dorp (waar de homo woont) vinden het allemaal ok en halen hun schouders op. Deze film is ooit op BNN geweest geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 05:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dragnet?
Daar komt zo'n soort feest in voor.
Klinkt als een scene uit Labyrinth, waarbij de hond en berijder Ambrosius en sir Didymus heten.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:43 schreef Simko het volgende:
Ik zoek de titel van een serie in de jaren 80. Het enige wat ik me kan herinnneren is een behaarde beestje op de rug van een soort 'hond'. Deze 'hond' was heel erg laf, terwijl dat beestje (met een soort stok in de hand) heel erg dapper was. Let wel, zij zijn slechts een karakter uit deze serie. Samen met een paar andere karakters beleefden ze allerlei avonturen en het gebeurde vaak dat deze hond en beest omsingeld werden door trollen ofzo en zij dan: "ha you are surrounded, better give up" zeiden. Heel grappig.
Weet iemand nog welke serie dit is?
Nee dat is niet met katjes.quote:
Children of the Dog Star, vond ik ook zoooo gaafquote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef aXe_ het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de naam van deze serie, ik kan me er niet heel veel meer van herinneren maar was dat ook niet zoiets met een soort van metalen bloem die op het dak van de boerderij stond en die dan soms open ging??
Ziggy, dat is die film waar ik het over had. Heel erg bedankt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit Labyrinth, waarbij de hond en berijder Ambrosius en sir Didymus heten.
[afbeelding]
Deze?quote:Op maandag 6 december 2004 18:15 schreef smvs het volgende:
Ik zoek die reclame's van extra caffeine cola waarin je eerst zo'n rustig tafereeltje te zien krijgt en daarna een vreselijke schreeuw er doorheen. Ik kan gewoon niet meer op de naam komen.
onder andere.quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom weet je dat allemaal?
Zo veel verstand van films?
Het is inderdaad die van 1987, de tweede post dus. Heb hem onlangs nog even bekeken, ik heb hem hier namelijk liggen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Ze gaan beide over het onderwerp wat ik in mn post aangaf ... welke zou het nou zijn?
Smartass.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde link
Deze is het .
http://www.imdb.com/title/tt0094300/
Bonkers!quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:17 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een komische tv-serie die werd beschreven als Muppets voor volwassenen.
Het zou van Jim Henson zijn en heet Bonkers. Er waren niet meer dan 6 afleveringen van geweest.
Verder liep er ook een blonde dame in rond in bikini genaamd Miss Bonkers.
Uiteraard kan het zijn dat ik het me allemaal verkeerd herinnert, want ik kan er niets van vinden op IMDB.
Anyone?
Was zooo wleuk: Meeeuw mauw, meeuw mauw, mauw mauw mauw mauw mauwquote:Op woensdag 8 december 2004 21:42 schreef SillyWalks het volgende:
Ok ik heb hem nou toch gevonden, via een franse site over tekenfilms of kinderseries ofzo... begreep er niet veel van...
het heet Mio Mao!
http://www.animezvous.com/index.php?rub=fiche_da&id_da=313&display=
[afbeelding]
Ik moet gelijk aan Flubber (1997) denken. En anders wellicht Son of Flubber (1963)?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Maar mijn nutige bijdrage voor dit topic is:
Hoet heet die komische speelfilm dat er een paar mannen in een yoghurttank vallen vol met groene yoghurt (of vloeibare bubblegum?). Iets met een rabbi ofzo?
Les Aventures de Rabbi Jacobquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Maar mijn nutige bijdrage voor dit topic is:
Hoet heet die komische speelfilm dat er een paar mannen in een yoghurttank vallen vol met groene yoghurt (of vloeibare bubblegum?). Iets met een rabbi ofzo?
Child of Rage ? Met Murdock van The A-Team.quote:Op zondag 19 december 2004 21:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb er geloof ik al eerder naar gevraagd maar ik zoek nog steeds die film met dat kleine meisje met zwart haar dat steeds heel lief doet maar ondertussen ERG crimineel is. Zo slaat ze het hoofd van haar broertje tot bloedens toe tegen de vloer en zegt ze terwijl ze op haar opa's schoot zit dat ze zo geil is. De film is ooit op RTL4 geweest. Meer kan ik me er niet van herinneren.
Ja!quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Child of Rage ? Met Murdock van The A-Team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |