Children of the Dog Star, vond ik ook zoooo gaafquote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef aXe_ het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de naam van deze serie, ik kan me er niet heel veel meer van herinneren maar was dat ook niet zoiets met een soort van metalen bloem die op het dak van de boerderij stond en die dan soms open ging??
Ziggy, dat is die film waar ik het over had. Heel erg bedankt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit Labyrinth, waarbij de hond en berijder Ambrosius en sir Didymus heten.
[afbeelding]
Deze?quote:Op maandag 6 december 2004 18:15 schreef smvs het volgende:
Ik zoek die reclame's van extra caffeine cola waarin je eerst zo'n rustig tafereeltje te zien krijgt en daarna een vreselijke schreeuw er doorheen. Ik kan gewoon niet meer op de naam komen.
onder andere.quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom weet je dat allemaal?
Zo veel verstand van films?
Het is inderdaad die van 1987, de tweede post dus. Heb hem onlangs nog even bekeken, ik heb hem hier namelijk liggen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Ze gaan beide over het onderwerp wat ik in mn post aangaf ... welke zou het nou zijn?
Smartass.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde link
Deze is het .
http://www.imdb.com/title/tt0094300/
Bonkers!quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:17 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een komische tv-serie die werd beschreven als Muppets voor volwassenen.
Het zou van Jim Henson zijn en heet Bonkers. Er waren niet meer dan 6 afleveringen van geweest.
Verder liep er ook een blonde dame in rond in bikini genaamd Miss Bonkers.
Uiteraard kan het zijn dat ik het me allemaal verkeerd herinnert, want ik kan er niets van vinden op IMDB.
Anyone?
Was zooo wleuk: Meeeuw mauw, meeuw mauw, mauw mauw mauw mauw mauwquote:Op woensdag 8 december 2004 21:42 schreef SillyWalks het volgende:
Ok ik heb hem nou toch gevonden, via een franse site over tekenfilms of kinderseries ofzo... begreep er niet veel van...
het heet Mio Mao!
http://www.animezvous.com/index.php?rub=fiche_da&id_da=313&display=
[afbeelding]
Ik moet gelijk aan Flubber (1997) denken. En anders wellicht Son of Flubber (1963)?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Maar mijn nutige bijdrage voor dit topic is:
Hoet heet die komische speelfilm dat er een paar mannen in een yoghurttank vallen vol met groene yoghurt (of vloeibare bubblegum?). Iets met een rabbi ofzo?
Les Aventures de Rabbi Jacobquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Maar mijn nutige bijdrage voor dit topic is:
Hoet heet die komische speelfilm dat er een paar mannen in een yoghurttank vallen vol met groene yoghurt (of vloeibare bubblegum?). Iets met een rabbi ofzo?
Child of Rage ? Met Murdock van The A-Team.quote:Op zondag 19 december 2004 21:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb er geloof ik al eerder naar gevraagd maar ik zoek nog steeds die film met dat kleine meisje met zwart haar dat steeds heel lief doet maar ondertussen ERG crimineel is. Zo slaat ze het hoofd van haar broertje tot bloedens toe tegen de vloer en zegt ze terwijl ze op haar opa's schoot zit dat ze zo geil is. De film is ooit op RTL4 geweest. Meer kan ik me er niet van herinneren.
Ja!quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Child of Rage ? Met Murdock van The A-Team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |