Ja, preciesquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:52 schreef Chirma het volgende:
[..]
de topics van knowall
morgen zijn we er vanafquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, precies.
Nee ik weet niet exact, maar elke keer dat ik naar de AT ga zie ik nieuwe topics staan, die niet veel verschillen van alle andere nieuwe topics.
wehehehehehehequote:Op vrijdag 10 september 2004 08:10 schreef Maanvis het volgende:
Ja, gebarbecued op mijn bord!
)
Die was alleen maar leuk omdat XemmyX zich zo liet opfokken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg hier waar vrouwen beter in zijn dan mannen Leuke topics sluiten zijn ze ook best goed in.
Leuk is leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die was alleen maar leuk omdat XemmyX zich zo liet opfokken.. Verder was het gewoon bagger.
.
Whehehe, zie dat topic nu pas.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan iemand de nick van UIO even helemaal in caps doen in de OP?
Bedenk hier leuke topics die UIO-AMS kan sluiten in TRV.
( en de eerste post verwijderen aub.. [afbeelding] )
Bvd.
Ze?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe, zie dat topic nu pas.
en nog weet ze m'n nick te verkloten
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:56 schreef Insomaniac het volgende:
Done!
Dat durf ik niet...quote:Mail dr maar. .
Mwoah. Ik vond het matig. Ik heb je creatiever gezien.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:59 schreef Dirkh het volgende:
Het luchte wel op, jammer dat swets er was, maar verder was het wel leuk.
Dat laatste is iig gelukt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vond het matig. Ik heb je creatiever gezien..
Maar fijn dat je je een beetje hebt kunnen ontladen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |