erm linkiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:26 schreef Stranger het volgende:
BigWillyDerSuperSpender
Maar...maar...maar BB, de maand is nog niet voorbij. Stel, ik herhaal, stel dat er iemand komt met een geniaal topic die het topic van Croupouque overtreft en ook nog eens een keer een leuke user is, dan...dan kan het toch nog veranderen? Toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
ok het wordt dus weer croupouque !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
retorische vraagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch?
Ja mits link !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:41 schreef GWD het volgende:
kun je jezelf nominerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee je hebt het concept poll voor eeuwig voor mij verneukt conflict !quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:56 schreef Conflict het volgende:
Doe maar met poll, ik zal het niet weer verpestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop