Zijn er zat van, zoek een willekeurige reeks op en alleen users die daar populair zijn zijn welkom.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:31 schreef El.Wulfo het volgende:
er is geen topic meer voor populaire users...
Mooi, goeie actie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef jogy het volgende:
Okay, zit erin.
Post hier logische usericonsquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef jogy het volgende:
Okay, zit erin.
ik vraag me af of dat topic groei-potentie heeft.. verder issie idd leukquote:Op woensdag 8 september 2004 23:41 schreef GigaGiel het volgende:
Post hier logische usericons
Ook leuk
iet weer zon patty, andere ster-look-a-like userquote:Op woensdag 8 september 2004 23:41 schreef GigaGiel het volgende:
[..]
Ook leuk
Anders *schop* je een nuttloos topic omhoogquote:Op donderdag 9 september 2004 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
iet weer zon patty, andere ster-look-a-like user
Anyway... zie 4e post in Superrrr krachten!
Dus... volg advies
Ik wil het gewoon weg zodra een mod online isquote:Op donderdag 9 september 2004 03:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Anders *schop* je een nuttloos topic omhoog![]()
Mwoah. Even afwachten. Vind hem tot nu toe niet echt TTT-waardig.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:41 schreef GigaGiel het volgende:
[..]
Ook leuk
Ben jij mal! Ik ga geen topic dichtgooien omdat het niet loopt! Het heeft potentie, misschien wordt het nog opgepakt en anders zakt hij vanzelf wel weg.quote:Op donderdag 9 september 2004 07:49 schreef Xlarge het volgende:
gooi de mijne maar dichtloopt voor geen meter
Fok Peuterspeelplaats
oke , ik zal hem nog even proberen op te krikkenquote:Op donderdag 9 september 2004 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben jij mal! Ik ga geen topic dichtgooien omdat het niet loopt! Het heeft potentie, misschien wordt het nog opgepakt en anders zakt hij vanzelf wel weg..
Ojah! zie het nu pas had ik niet op gelet, maargoed moet jij zelf maar beslissen ik melde het alleen evenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:07 schreef Insomaniac het volgende:
@NiNi
@HV, oud topic en er zitten maar een paar echt leuke tussen. Even mening van een ander modje afwachten..
Dat je me niet ziet betekend niet dat ik er niet benquote:Op donderdag 9 september 2004 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar zit Knut toch al die tijd? Lijkt wel alsof ik hem al dagen niet meer online gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |