Gewoonquote:Op zondag 5 september 2004 23:05 schreef Drama_Queen het volgende:
Waarom in godsnaam?.
Belachelijk, ik vind dat je dit eerst had moeten overleggen met de ander actieve mods!quote:Op zondag 5 september 2004 14:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh! Goed idee p-etr-a. Ik vind het onzin om op een ander modje te wachten, dus zet ik hem er gewoon zelf bij.
quote:Op maandag 6 september 2004 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Belachelijk, ik vind dat je dit eerst had moeten overleggen met de ander actieve mods!
quote:Op maandag 6 september 2004 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
Eigenlijk zouden we een topic moeten maken, waar we alle leuke topics van het moment in kunnen vermelden. Dan hoeven mensen niet te zoeken tussen de bagger. Lijkt jullie dat niet wat?
quote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Tokay het volgende:
Nou ja zeg! Ik krijg het er inenen helemaal warm van!
En dat op zo'n suffe maandagmiddag.
Thanks Insomaniac en Bupatih.
Argh nee!!!quote:Op maandag 6 september 2004 13:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk is de openingespost van Zeg stelletje baggeraars wel materiaal voor het meesterlijke Welkom newbies! Leesvoer!
Nu nog steeds?quote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef p-etr-a het volgende:
Jogy, ik vind je een toffe mod!
Een andere gebruiker heeft haar vrijwel meteen gejat, ik was vergeten het wachtwoord te wijzigen.quote:Op maandag 6 september 2004 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Argh nee!!!
Doe je trouwens nog iets met 'Schildpad'?
Ik mis haar
Whehehe. Betrapt op een non-TTT-topic. Dat gaat slecht op je CV staan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Anders slaap je eens een keer uit ofzo.
Toch was er wel degelijk een serieuze ondertoon.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Whehehe. Betrapt op een non-TTT-topic. Dat gaat slecht op je CV staan.
Sorrie mên.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Anders slaap je eens een keer uit ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |