Ga slapen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:45 schreef Tiemie het volgende:![]()
is dit het slowchattopic voor vandaag?
Sinds wanneer ben jij nou weer blauwquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga slapen.
Zeg Bertha, ik zie het verband niet tussen 'sfeerbepalende users' en een stel pubers (en her en der een verdwaalde volwassene) die ONZ gebruiken als een MSN-dependance.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef Bertha45 het volgende:
Goh, begint het dan eindelijk te dagen dat het bannen van vrijwel alle sfeerbepalers tóch niet zo'n briljant idee was?
Sinds dinsdagavondquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:49 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nou weer blauw
dat is al eens gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:50 schreef D-Devil het volgende:
Ik denk dat we een bezigheid moeten zoeken voor een aantal, wat dachten jullie van een stok door het land te laten gaan, en deze vervolgens met plaatsnaambord te fotograferen en alles erop en eraan, dan vermelden we de plaatsen, en het aantal kilometers op een website. We noemen het de Fok-Stok.
Hou je het net zo lang vol als FF?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sinds dinsdagavond.
Of de baggeraars zoeken gewoon andere bezigheden ipv het forum vol te spuien met hun verveelde gebagger.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef teknomist het volgende:
Kunnen we niet een soort van virtueel eiland in het leven roepen waar alle baggeraars zich kunnen uitleven.
Ja, waar we zelf slotjes kunnen zetten en topictitels kunnen veranderen ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef teknomist het volgende:
Kunnen we niet een soort van virtueel eiland in het leven roepen waar alle baggeraars zich kunnen uitleven.
[IED] hielp wel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, waar we zelf slotjes kunnen zetten en topictitels kunnen veranderen ofzo.
Is dat idee eerder niet geflopt?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef teknomist het volgende:
Dat je het verband niet ziet/zag was me inderdaad al duidelijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg Bertha, ik zie het verband niet tussen 'sfeerbepalende users' en een stel pubers (en her en der een verdwaalde volwassene) die ONZ gebruiken als een MSN-dependance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |