abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21740536
Vinden jullie het nu echt leuk om de AT te verpesten? Zijn jullie er trots op dat mensen omwille jullie hersenloze gebagger ONZ uit hun AT slopen?

ONZ is geen verlengstuk van MSN of een Ilse-chat. Heus niet elk topic hoeft TTT waardig te zijn en er zijn elke dag wel meerdere verkapte slowchattopics. Maar is het nu echt nodig om voor elke scheet een topic te openen?

ONZ kan zo ontzettend leuk en gezellig zijn en ik vind al die bagger van de laatste tijd echt om te janken. Dus alsjeblieft, denk gewoon even na voor je een topic opent of een reactie plaatst. Een FiPo is niet grappig. En als iemand een kuttopic opent, post dan dat niet, maar plaats een topicreport zodat een van de modjes er naar kan kijken.

ONZ is een plaats waar creatieve mensen hun uitspattingen kwijtkunnen en die worden weggejaagd door de onaflatende stroom bagger.

Kijk eens naar de slotjeslijst en het belabberde niveau van de topics aldaar. Er zijn gewoon users die op élk ONZ-topic wat ze hebben geopend, een slotje hebben gekregen. Ik voel me net een slotjesmachine en dat vind ik helemaal niet leuk. Het liefst zou ik helemaal geen slotjes zetten en heen en weer mailen met baggeraars, maar gewoon gezellig meeposten in leuke topics.

Verveel je je? Ga geen fluttopic openen, maar doe iets. Lees bv alle topics in de TTT en laat je daardoor inspireren. Of ga naar funnygames.nl daar kan je zat leuke anti-verveel spelletjes doen.

Maar alsjeblieft, hou op met baggeren en het forum te vervuilen. We willen toch dat ONZ een leuk humorforum is?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21740574
Precies
pi_21740579
Amen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:43:41 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21740580
Hoi. Kijk eens in +, Inso.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_21740592
Goh, begint het dan eindelijk te dagen dat het bannen van vrijwel alle sfeerbepalers tóch niet zo'n briljant idee was?
pi_21740593
Zit wel wat in ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_21740600

is dit het slowchattopic voor vandaag?
pi_21740631
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:45 schreef Tiemie het volgende:

is dit het slowchattopic voor vandaag?
Ga slapen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21740643
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:48 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ga slapen.
Sinds wanneer ben jij nou weer blauw
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:49:16 #10
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21740646
ik voel mij niet aangesproken
the human mind is to limited to grasp reality in its fulness
pi_21740660
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef Bertha45 het volgende:
Goh, begint het dan eindelijk te dagen dat het bannen van vrijwel alle sfeerbepalers tóch niet zo'n briljant idee was?
Zeg Bertha, ik zie het verband niet tussen 'sfeerbepalende users' en een stel pubers (en her en der een verdwaalde volwassene) die ONZ gebruiken als een MSN-dependance.
Echte liefde!
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:50:37 #12
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21740673
dus toch gewetensvroeging insomaniac?
pi_21740674
Ik denk dat we een bezigheid moeten zoeken voor een aantal, wat dachten jullie van een stok door het land te laten gaan, en deze vervolgens met plaatsnaambord te fotograferen en alles erop en eraan, dan vermelden we de plaatsen, en het aantal kilometers op een website. We noemen het de Fok-Stok.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21740675
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:49 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij nou weer blauw
Sinds dinsdagavond .
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:51:14 #15
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21740680
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:50 schreef D-Devil het volgende:
Ik denk dat we een bezigheid moeten zoeken voor een aantal, wat dachten jullie van een stok door het land te laten gaan, en deze vervolgens met plaatsnaambord te fotograferen en alles erop en eraan, dan vermelden we de plaatsen, en het aantal kilometers op een website. We noemen het de Fok-Stok.
dat is al eens gedaan
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:51:25 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21740686
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:50 schreef teknomist het volgende:

[..]

Sinds dinsdagavond .
Hou je het net zo lang vol als FF?
pi_21740694
Kunnen we niet een soort van virtueel eiland in het leven roepen waar alle baggeraars zich kunnen uitleven .
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:51:53 #18
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21740697
ik ga ook blauw worden, tenzij insomniac me band...mark mie words
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:52:23 #19
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21740704
[BAG] zou wel okay zijn. dan pleur ik de rest van het forum uit m'n AT.
pi_21740707
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef teknomist het volgende:
Kunnen we niet een soort van virtueel eiland in het leven roepen waar alle baggeraars zich kunnen uitleven .
Of de baggeraars zoeken gewoon andere bezigheden ipv het forum vol te spuien met hun verveelde gebagger.
Echte liefde!
pi_21740714
quote:
Ja, waar we zelf slotjes kunnen zetten en topictitels kunnen veranderen ofzo.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_21740717
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_21740720
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja, waar we zelf slotjes kunnen zetten en topictitels kunnen veranderen ofzo.
[IED] hielp wel. .
Echte liefde!
  zaterdag 4 september 2004 @ 01:53:46 #24
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_21740721
quote:
Is dat idee eerder niet geflopt?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_21740723
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg Bertha, ik zie het verband niet tussen 'sfeerbepalende users' en een stel pubers (en her en der een verdwaalde volwassene) die ONZ gebruiken als een MSN-dependance.
Dat je het verband niet ziet/zag was me inderdaad al duidelijk

Naja, korte uitleg:

- Je hebt een forum
- Je hebt sfeerbepalende, originele users die slowchat e.d. verafschuwen
- Er is brood en spelen voor de hersenloze massa dus ze gaan niet kutten

Slowchatten/kuttopics gebeurt vrijwel alleen maar zodra mensen zich vervelen en tja, verveling slaat nu eenmaal toe als er niets meer te beleven valt op het forum...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')