als jij ideeen heb,!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:13 schreef Klobbert het volgende:
kunne we niet iets anders bedenken... ander leuk spel
ik vind niet dat dit spel "op" is..quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:13 schreef Klobbert het volgende:
kunne we niet iets anders bedenken... ander leuk spel
OP ? hij is alleen in het westen geweest !! Hij had nog wel een eindje te gaan voor hij Nijmegen zou bereiken ...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:14 schreef LucienS het volgende:
[..]
ik vind niet dat dit spel "op" is..
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:14 schreef LucienS het volgende:
[..]
ik vind niet dat dit spel "op" is..
iig weghouden uit Limburgquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:22 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
OP ? hij is alleen in het westen geweest !! Hij had nog wel een eindje te gaan voor hij Nijmegen zou bereiken ...
en oosten ?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:24 schreef harrie1 het volgende:
op naar het noorden?
pcies, ik was in dit topic ook lurkend aan 't afwachten wanneer de stok toch eindelijk in de buurt kwamquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tvp.
Dit spel heeft echt wel potentie. Er aren veel lurkers afwachtend tot dat ding in hun buurt kwam. Heel veel enthousiasme.En dat moeten we niet laten verpesten door een site a la FH2.
Gewoon hopen dat ie terug komt en anders is onze hoop gevestigd op Oldenzaaltjuh.
voor 7 euro per uur wil de site wel 10/7 onderhoudenquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:32 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
eerst maar een vinger terug
zo dat was dat
hmmm....
misschien moeten we eisen stellen riverx
gratis toegang tot?
of toch een bigmac?
wat vind je riverx?
Heftigquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef River-X het volgende:
hoe vinden jullie de nieuwe lay out eigenlijk![]()
Wauw, echt mooi!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef River-X het volgende:
hoe gaan we dat met de kaart doen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef harrie1 het volgende:
oldenzaaltjuh heeft een frees en heeft aangeboden een nieuwe te maken
dus het zou kunnen
daarom niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef Tiemie het volgende:
Waarom maken we niet gewoon allemaal onze eigen Fok-stok. of kopen we allemaal een spuitbus en kalken we elke trein onder met een beeje sluikreclame voor Fok!
die gaat gewoon verderquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
hoe gaan we dat met de kaart doen?
Op mysterieuze wijze is de fok-stok van limbo land naar het noorden gevlogenquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
hoe gaan we dat met de kaart doen?
Té Groen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef River-X het volgende:
hmmm, volgens mij kan dat niet zomaar,quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:14 schreef harrie1 het volgende:
fokstok2 route kan misschien in een iets afwijkend kleurtje ?
Plaatje opslaan en openen in paint.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm, volgens mij kan dat niet zomaar,
ik zal het voor de zekerheid nog even nakijken, maar ik dacht dat dat niet kon.
ik vind eigenlijk dat het kaarte gewoon verder moet gaan, hierna komt gewoon plaats 21. niet dat we weer een leeg kaartje hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik maak het kaartje namelijk rechstreeks uit autoroute.
Ik zal nog eens even de opties checken voor een andere kleur.
anders maak ik wel een nieuwe en houd ik het oude kaartje online voor naslagwerk
Ja dat kan zo wel, maar dat maakt het wel lastig met het berekenen van de afstanden en de automatische nummering.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Plaatje opslaan en openen in paint.
Voila:
[afbeelding]
maar wordt de stok dan ook weer neergelegd in de laatste plaats?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:23 schreef River-X het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat het kaarte gewoon verder moet gaan, hierna komt gewoon plaats 21. niet dat we weer een leeg kaartje hebben.![]()
zoals harrie zegdquote:Op zaterdag 4 september 2004 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik maak het kaartje namelijk rechstreeks uit autoroute.
Ik zal nog eens even de opties checken voor een andere kleur.
anders maak ik wel een nieuwe en houd ik het oude kaartje online voor naslagwerk
Ik bedoelde ook door nummeren, Maar ik dacht dat jij met een kaal kaarte wou beginnen, Het lijkt mij leuker om die oude routes er ook bij te laten op de kaart.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
maar wordt de stok dan ook weer neergelegd in de laatste plaats?
Ik kan natuurlijk gewoon doornummeren met 21, dat zou wel het makkelijkste zijn, en dan zijn we ook al weer lekker op weg naar de 100. (en we kunnen de uitgeloofde prijzen laten staan)
Nou, net nog even gekeken in de route planner.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:29 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook door nummeren, Maar ik dacht dat jij met een kaal kaarte wou beginnen, Het lijkt mij leuker om die oude routes er ook bij te laten op de kaart.
maar de stok zal natuurlijk niet in vaals verder gaan. Dus je moet (als dat kan) Niet van vaals rekenen tot de beginplek van morgen. Want die afstand heeft ie niet afgelegd
dat mag eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:36 schreef kree het volgende:
Maar het probleem is, dat de groene lijn dan wel blijft lopen van de laatste plaats (windraak) naar de nieuwe plaats.
Ah, je hebd weerquote:Op zaterdag 4 september 2004 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
dat mag eigenlijk niet.
kun je niet een oud plaatje over een nieuw plaatje pasten
dat we weer opnieuw beginnen
met de oude route
maar dan opnieuw
zodat we opnieuw beginnen
Al eens gedacht aan Flash?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:44 schreef River-X het volgende:
naar het noorden gaat hij wel!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:24 schreef harrie1 het volgende:
eerst maar afwachten hoe en wat denk je niet? riv
[..]
ik hoop het niet
maar eerst eens kijken
grappig is wel dat er een helehoop mensen dit lezen
dus je zou zeggen
we gaan door
maar van de vaste groep die dit regelen zijn er wel een paar bij die dit niet 2x in de week willen !
het spel moet wel leuk blijven
bij houden kost erg veel tijd
om maar te zwijgen van de tijd die bv riverx in zijn pagina steekt
gelukkig wil hij/wij wel verder
maar dan zal er wel animo moeten zijn
op naar het noorden?
owja heb niet zelf een frees maar me baas heft 3 grote freesmachines!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:53 schreef harrie1 het volgende:
oldenzaaltjuh heeft een frees en heeft aangeboden een nieuwe te maken
dus het zou kunnen
ik hoop niet dat je boos wordt maar heb jij dyslexie?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
zoals harrie zegd
de kleur moet anders
zodat we weten
dat dit een nieuwe stok is
want het is harries spel
en hij moet de regels maken
en die moeten wij volgen
ze komen ook op de nieuwe stok te staanquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:38 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ben er wel voor om de users die fokstok1 hebben verplaatst, toch te melden in de OP, deze users hebben namelijk de eeuwige roem veriend, en worden zo als het ware de doofpot ingeduwd
ik heb een idee, leg m bij de windraak, dan gaat ie dezelfde weg trug, en kunnen alle users hun namen erop schrijvenquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:44 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ze komen ook op de nieuwe stok te staan
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:34 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
productieproces is begonnen![]()
ben nu op me werk dus!
ik ga er niet naar toequote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef KixAss456 het volgende:
Kun je hem niet meenemen naar de 5 jaar meet?
Das wel een goedequote:Op zaterdag 4 september 2004 10:03 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb een idee, leg m bij de windraak, dan gaat ie dezelfde weg trug, en kunnen alle users hun namen erop schrijven![]()
jawel op me mobiel maar die kan ik niet zo egens naar sturenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:25 schreef woeeiiii het volgende:
Heb je al een foto hoe ie er tot nu toe uit ziet
hoe zit je nu te fokken danquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
jawel op me mobiel maar die kan ik niet zo egens naar sturen
via internet maar hoe krijg ik de foto's van me mobiel naar deze pc??quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:27 schreef River-X het volgende:
[..]
hoe zit je nu te fokken dan?
Twenthe!quote:Op zaterdag 4 september 2004 08:54 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
En das in twente
ik vroeg het ook aan APKquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:42 schreef harrie1 het volgende:
ik hop dat ik een eereplaatsje heb?
jammer dat ik niet langs oldenzaal kom
ik ga waarschijnlijk (wacht op antwoord) toch ff richting utrecht
ik hoop niet dat je boos wordt maar heb jij dyslexie?
hmmmm verstopppen is niet mijn ding
maar niet ik heb geen dyslexie
iets anders
maar dat maakt niet uit toch?
de meeste begrijpen me
Stok weg en nu wordt er een nieuwe stok neergelegdquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:51 schreef Jump het volgende:
kan iemand samenvatting maken van de voorbije 2 dagen, te lui om alles te lezen
De stok ging inmiddels kleine afstanden door Limburg en was neergelegd in Windraak.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:51 schreef Jump het volgende:
kan iemand samenvatting maken van de voorbije 2 dagen, te lui om alles te lezen
conclusie: fh2 is erger dan sgopquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De stok ging inmiddels kleine afstanden door Limburg en was neergelegd in Windraak.
Daar was ie opeens verdwenen.
Opeens kwamen leden van het forum van fh2.nl met eisen die ze stelden wilden wij onze stok terug. Gekidnapt dus, gegijzeld. Veel dreigementen later is de huidige toestand van de stok onzeker. Een foto wijst erop dat deze kan zijn verbrand door eerder genoemde FH2 leden, maar sommigen hebben nog stille hoop dat de stok nog bestaat en weer ergens zal worden gedropt.
Sommigen hebben de hoop laten varen. In ieder geval zijn we nu bezig met het plannen van een doorstart met de geweldige medewerking van oldenzaaltjuh.
Leg 'em niet bij Rossum, want dan gaat Kastanova's moeder 'em jatten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:51 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik ben me nu aan het omkleden en dan ga ik met de hond lopen! Ondertussen verstop ik de stok (uiteraard bij zo'n bord!) en maak ik er foto's van! Dan pas komen alle foto's hier te staan!
zet je ze gelijk in een nieuwe OP ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
En de stok ligt op zijn plek
*foto's upload*
en wie weet wat ze er dan mee gaat doenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:23 schreef APK het volgende:
[..]
Leg 'em niet bij Rossum, want dan gaat Kastanova's moeder 'em jatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |