FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Fok Motorclub [SC Deel 87]
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:26
HET Vervolg van Deel 86!
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 20:32
hehe eindelijk gaat die PatM een beetje sturen .. moet gewoon kunnen met die Beemer hoor.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:33
Binnenkort toch echt een Beugelslijter
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 20:33
ff'ies een uurtje naar het strand geweest en zelfs nog gezwommen. (brrr)
Alleen 10 minuten voordat ik aangekomen was bam! zon weg ..
Maar ja was toch wel weer even lekker.
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 20:39
Zo, mijn weektotaal staat nu op 1100 km

Man wat rijdt dat ding nu fijn
Vandaag weer 250 km gedaan waarvan zo'n 190 met Ralf en ondeugend.
Lekker door Drenthe en Overijssel getourd en veel brommers gezien bij het TT-Circuit.
De training van de zijspannen was bezig. Die dingen jagen ze vlak voor een haakse bocht vol in de toerenbegrenzer, dan schakelen ze terug en komt er een mooie vlam uit de zijkant
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 20:40

Waarom moet in hemelsnaam je voorwiel eraf?
Dat maakt het monteren van je voorspatbord echt niet makkelijker..
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:42
Tuurlijk wel...... zitten moeren onder de imbusjes van het spatbord, als je wiel erop zit kom je VEEL moeilijk onder het spatbord om met een steeksleuteltje die moertjes vast te houden die anders meedraaien

Denk dat wij de situatie beter kunnen beoordelen dan jij achter je monitor he
RBvrijdag 3 september 2004 @ 20:44
Ook weer thuis
ff bij frietboer langs geweest
RBvrijdag 3 september 2004 @ 20:47
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:39 schreef ZX9R het volgende:
Zo, mijn weektotaal staat nu op 1100 km

Man wat rijdt dat ding nu fijn
Vandaag weer 250 km gedaan waarvan zo'n 190 met Ralf en ondeugend.
Lekker door Drenthe en Overijssel getourd en veel brommers gezien bij het TT-Circuit.
De training van de zijspannen was bezig. Die dingen jagen ze vlak voor een haakse bocht vol in de toerenbegrenzer, dan schakelen ze terug en komt er een mooie vlam uit de zijkant
Je vergeet Flevo polder en Friesland
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 20:49
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef RB het volgende:

[..]

Je vergeet Flevo polder en Friesland
Ah, vandaar die rechte wegen
RBvrijdag 3 september 2004 @ 20:51
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ah, vandaar die rechte wegen
idd
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:52
Luc, wat betaalde jij bij Motozoom voor die Streetfighter demper? Ik had het al zo vaak gezegd he.... nooit bij Motozoom bestellen maar bij Louis.de, zelfde zaak, gaat onder een andere naam.

VEEL betere en snellere service en vooral goedkoper....

Hij kost bij Louis 99,95 ex. verzendkosten
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 20:53
quote:
Duur geintje..... ik was voor dit bij een willekeurige spuiter 350 euro kwijt geweest........

En nu 50
das wel heel erg weinig voor mij zal het ook niet de hoofdprijs zijn, als ik het laat doen dan door die kennis (schadehersteller) en ook die zal een vriendenprijs rekenen vandaar ook mijn overweging...

ok, ik had het al es gevraagd dacht ik maar waar moet ik zijn morgen om 14.00 uur? kunnen we trouwens niet voordat we naar ijsselstein gaan een stukje rijden? zo zonde van die tijd...
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 20:54
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, wat betaalde jij bij Motozoom voor die Streetfighter demper? Ik had het al zo vaak gezegd he.... nooit bij Motozoom bestellen maar bij Louis.de, zelfde zaak, gaat onder een andere naam.

VEEL betere en snellere service en vooral goedkoper....

Hij kost bij Louis 99,95 ex. verzendkosten
Damn.
Dan heb ik wel 10 hele euro teveel betaald.....
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 20:56
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
hehe eindelijk gaat die PatM een beetje sturen .. moet gewoon kunnen met die Beemer hoor.
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort toch echt een Beugelslijter
Zoals ik al zei... de BT-45 R vraagt erom om flink misbruikte te worden
Nooit gedacht dat de ME33 Laser voorband toch nog in schril contrast kan staan met de BT-45...
Achterkant stuurt lekker licht en sportief, en voorkant voelt nog steeds stug en hard aan...
Als m'n voorband van het voorjaar nog niet versleten is, vervang ik 'm toch gewoon voor een BT-45 F (aangezien het stuurseizoen toch min of meer bijna afgelopen is, overleef ik wel een halfjaartje met de ME33 Laser)

Riet: Michelin komt uit Frankrijk
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:56
@Luc:

Toch weer 10 euro

Heb je toch weer 2 maanden dommeinnaam voor
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 20:56
luc, nog interesse?


wat is trouwens een beetje een schappelijke prijs voor die dingen?
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 20:58
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat wij de situatie beter kunnen beoordelen dan jij achter je monitor he
En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.

Dat het een Soes is maakt het niet lastiger ofzo. Zit gewoon een standaard voorvork op.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:58
20 euro setje ?
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 20:58
En oja... vandaag ben ik de 80.000 km grens gepasseerd
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 20:59
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.

Dt het een Soes is maakt het niet lastiger ofzo. Zit gewoon een standaard voorvork op.
Dus snap je de situatie niet..... er zitten moertjes onder het spatbord die meedraaien op de imbusschroefjes Nogal moeilijk tussen te komen met een steeksleuteltje als je wiel erin zit...... heb je erg weinig ruimte omdat het spatbord maar een stukje boven de band zit.



One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 20:59
ben je der trouwens morgen ook luc? kan ik ze vast eraf halen voor je!
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 21:00
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, nog interesse?
[afbeelding]

wat is trouwens een beetje een schappelijke prijs voor die dingen?
Jazeker! (als het M12 is)
En morgen ben ik er niet


¤ 20 is ongeveer de nieuwprijs voor die dingen!
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:00
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:
En oja... vandaag ben ik de 80.000 km grens gepasseerd
Ik bijna de 50.000km Oud wrak
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:00
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Jazeker!

¤ 20 is ongeveer de nieuwprijs voor die dingen!
Dat bedoelde ik
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 21:01
woensdag in Oss: 16.000 mls
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:02
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik bijna de 50.000km Oud wrak
Ach, de jouwe moet nog minimaal 50.000 km door kunnen gaan, en die van mij nog 120.000 km...
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 21:02
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Jazeker! (als het M12 is)
En morgen ben ik er niet
ik haal ze er eerst af morgen, hoor je het nog. anders stuur ik ze wel op ofzo als ze goed zijn.
quote:
¤ 20 is ongeveer de nieuwprijs voor die dingen!
tja, maar nogal moeilijk te krijgen he zeg maar
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 21:02
Ik ben weer ff weg!

Laturz
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:02




@ Luc .... die onschuldige van jou ook ?
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 21:02
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik haal ze er eerst af morgen, hoor je het nog. anders stuur ik ze wel op ofzo als ze goed zijn.
[..]

zeg maar
Als ze passe, de helft?
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 21:03
zat ik ook aan te denken ik kijk morgen ff.
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 21:03
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@ Luc .... die onschuldige van jou ook ?
ja hoor!
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:05
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus snap je de situatie niet..... er zitten moertjes onder het spatbord die meedraaien op de imbusschroefjes Nogal moeilijk tussen te komen met een steeksleuteltje als je wiel erin zit...... heb je erg weinig ruimte omdat het spatbord maar een stukje boven de band zit.



Weet ik.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:08
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ach, de jouwe moet nog minimaal 50.000 km door kunnen gaan, en die van mij nog 120.000 km...
Zou je zeggen, maat van mij heeft ook een Bandit600...... in 97 nieuw gekocht, gast rijdt er ECHT als een koekwaus mee, altijd met koude motor tot in de begrenzer enz enz...

Wheelien, stoppies, burnen, staat nu 80.000km op, nog niks mee aan de hand
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:09
Speciaal voor de dames in dit topic



Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:11
Help mij maar ipv die Luc

ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:12
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 21:13
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Help mij maar ipv die Luc

morgen ff eenzelfde foto maken, riet
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:14
Is deze goed genoeg...





Morgen ben ik er niet bij hoor
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:15
Foto nr. 2 is een beetje een nichterige pose als je het aan mij vraag
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:16
Proest
One_Punch_Mickeyvrijdag 3 september 2004 @ 21:16
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Is deze goed genoeg...

[afbeelding]

luc kijkt verleidelijker nichteriger (idd PatM)
quote:
Morgen ben ik er niet bij hoor
wrom niet?
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:17
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Is deze goed genoeg...





Morgen ben ik er niet bij hoor
Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:18
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:


wrom niet?
1. Morgen kettingspanners nakijken
2. Morgen motor helemaal wassen + in de was zetten.
3. Ik weet niet eens wat er morgen te doen is
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:20
* PatrickM moet ook eigenlijk weer eens motor (met name voorkant kuip) cleaneren en in de was zetten...
Maar ach... ik krijg dit najaar toch een nieuwe topkuip... dus dat komt van het voorjaar wel weer
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...
Wieso
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Speciaal voor de dames in dit topic

[afbeelding]

[afbeelding]
Scheerapparaat defect?

Maar wel een goede foto voor z'n MSN.
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wieso
sjek de smilies
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Maar ach... ik krijg dit najaar toch een nieuwe topkuip... dus dat komt van het voorjaar wel weer
In t blauw/wit/rood?
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:

[..]

sjek de smilies
Ken heel Cor Sleutel niet.....
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

In t blauw/wit/rood?
Als het ff zou kunnen
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:22
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]

Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...
Is dat de zoon van Koos Spee ?
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:23
Hee Pepijn, denk erom he
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:24
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
Foto nr. 2 is een beetje een nichterige pose als je het aan mij vraag
Nee dat was de onschuldige, daar was ie echt met de camera aan het flirten
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:27
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Scheerapparaat defect?

Maar wel een goede foto voor z'n MSN.
Stoppeltjes vinden vrouwen sexy
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:29
Ja??


*noteert*
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:29
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Stoppeltjes vinden vrouwen sexy
Dat prikt toch zo?

Maar ik heb mijn getrimde baardje ook nog hoor .. 1.5 mm standje.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:30
Met zandkorrels in je baardje
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:31
Ja het prikt een beetje !! Kan ook pcies genoeg zijn !
ook_gekvrijdag 3 september 2004 @ 21:36
ik verwacht een foto van ondeugend
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 21:37
Mijn toestel... dus ik maak de foto's
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:38
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
ik verwacht een foto van ondeugend
Tja, niet iedereen heeft zoveel geluk als ik en een paar mede Fok!MC'ers
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:40
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
Ja het prikt een beetje !! Kan ook pcies genoeg zijn !
dat heb ik pas nog vernomen ja .. op een heel intiem plaatsje.

Zit ff met Riet te MSN'en vanaf 21:00 dus ben niet erg alert.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:41
http://www.motozoom.nl/me(...)95121&CFTOKEN=572946

Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:41
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja??


*noteert*
Het staat ook weer niet iedereen .. met name jongeren niet die gewoon te lui zijn om te scheren.
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motozoom.nl/me(...)95121&CFTOKEN=572946

Aangepast voor zwaargewichten van 19 jaar:
quote:
zwaarder te belasten.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:45


Als ik baantje heb ik koop ik die veren
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 21:46
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:


Als ik baantje heb ik koop ik die veren
Werk je niet meer bij de supermarkt?
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 21:48
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Werk je niet meer bij de supermarkt?
Hij had een winkeldief zijn Carbonknokkels laten zien. Heb je het niet in de krant gelezen over die mishandeling bij AH?
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:49
Jawel, 1 avondje in de week Vraag steeds om weer 3 avonden te gaan werken, hij moet telkens wachten op roosters van het personeel enzo

En toen ik nog 3 avonden in de week werktte wou ik dus ook full itme gaan werken, maar dat kon niet ivm bezuinigingen..... toen dus maar bij de Gemeente gegaan
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 21:50
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het staat ook weer niet iedereen .. met name jongeren niet die gewoon te lui zijn om te scheren.
[..]

Aangepast voor zwaargewichten van 19 jaar:
[..]
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 22:04
Raad eens over welke motoren het hier gaat.
quote:
Het doel van onze club is onder andere de eigenaren en berijders van de mooiste en meest karaktervolle motorfiets ter wereld met elkaar in kontakt te brengen ...


[ Bericht 66% gewijzigd door Patrick281 op 03-09-2004 22:14:37 ]
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 22:10
Klik hieronder:

Luc!

Riet!
Al rijdende geld verdienen .. wat wil je nog meer..

Dit is ook geen duur fietsie trouwens!
Als ik die had gekocht i.p..v de Beemer had ik zelfs nog geld over voor een auto..
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 22:23
In bezit van auto, motor

Heb geen auto...

En woon ook niet in Rotterdam
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 22:26
quote:
Geachte heer/mevrouw,


Een vriend van mij liet mij de vacature van Free-lance koerier.

Is het een probleem als ik alleen in het bezit ben van motor en alleen het A-rijbewijs?


Ik hoor graag nog van u,


Hoogachtend,
Stephan *censuur*

Bijlage: C.V.
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 22:28
Pepijn...... je signature, RESPECT
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 22:29
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
In bezit van auto, motor

Heb geen auto...

En woon ook niet in Rotterdam
Nee, maar Dordrecht is vanaf hier al slechts 15 minuten.

Tja auto, motor, scooter, brommer .. OMG ..
Niet allemaal tegelijk..
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... je signature, RESPECT
Het zal igg een stuk veiliger worden op de snelweg qua motorrijders als je dit moet kunnen.
Niet iedereen zal slagen namelijk.
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:35

Dit is het beste nieuws ever!
Wat een kutauto is het ook...
Patrick281vrijdag 3 september 2004 @ 22:37
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:35 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Dit is het beste nieuws ever!
Wat een kutauto is het ook...
Rommelen met Opel sinds de Opel Kadett GSi enz .. jaren 80 ellende.

Laters.
Mercy_symbolvrijdag 3 september 2004 @ 22:38
Goedeavond allemaal,


Vanavond in Tilburg geweest, waren best veel motoren aan het rijden,

het is zoiets als de bosweg maar dan met 2 bochten waarvan 1 je heel hard doorheen kan,
dus echt iets waar we best wel een keer moeten gaan rijden,

en het is nog buiten de bebouwde kom ook. O^


en nog iets !!!! IK HEB VANAVOND MIJN EERSTE WHEELY GEMAAKT


en weer een halve CM van mijn schaamrandjes eraf gereden
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:39
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nog iets !!!! IK HEB VANAVOND MIJN EERSTE WHEELY GEMAAKT ^
Per ongeluk?
Of expres
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:41
Maar uhhh.....

Wrom reageren er nog steeds geen dames (behalve ondeugend ) op mijn portretfoto's?
Er reageren alleen maar mannen.
Mercy_symbolvrijdag 3 september 2004 @ 22:42
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:39 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Per ongeluk?
Of expres
Express, eerste waren maar een paar cm,

toen ik gevoel een beetje had, ben ik hoger gegaan was echt cool.


nog niet echt heel lang en helemaal rechtop maar dat komt vanzelf
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 22:44


Hoe lezen jullie deze advertentie dan

Scooter en brommer is hetzelfde..... brommer-certificaat, dus brommer OF scooter.

Maar wel motor EN auto volgens mij....

Anyway, heb natuurlijk toch een email gestuurd
ook_gekvrijdag 3 september 2004 @ 22:44
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef ondeugend het volgende:
Mijn toestel... dus ik maak de foto's
Shit weer geen geluk

* ook_gek motor rijbenwijs gaat halen
RBvrijdag 3 september 2004 @ 22:44
Ben weer een nette burger heb de DB killer er weer ingezet


Anders mag ik straks niet met vro meedoen
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:47
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef RB het volgende:
Ben weer een nette burger heb de DB killer er weer ingezet


Anders mag ik straks niet met vro meedoen
Ik kon je brommer opeens ook niet meer horen.

Of wacht, ik had de mijne gestart en die hoorde ik opeens. Geen wonder
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 22:48
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1759

Kijk de nieuwe Bandit dan!

Bandit 650 !
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:48
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

Hoe lezen jullie deze advertentie dan

Scooter en brommer is hetzelfde..... brommer-certificaat, dus brommer OF scooter.

Maar wel motor EN auto volgens mij....

Anyway, heb natuurlijk toch een email gestuurd
Ik lees: óf een auto, óf een motor, óf een scooter óf een brommer.
RBvrijdag 3 september 2004 @ 22:49
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik kon je brommer opeens ook niet meer horen.

Of wacht, ik had de mijne gestart en die hoorde ik opeens. Geen wonder
Wat dacht je wat ik doe als VRO geweest is
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:49
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef RB het volgende:

[..]

Wat dacht je wat ik doe als VRO geweest is
Ik zou het niet weten
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 22:51
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1759

Kijk de nieuwe Bandit dan!

Bandit 650 !
Balhoofdhoek vergroot naar 26°?

Wordt het onderhand een sjoppert
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 23:01
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik lees: óf een auto, óf een motor, óf een scooter óf een brommer.
Beter
Mercy_symbolvrijdag 3 september 2004 @ 23:02
ik heb nog foto van gozer gemaakt die daar aan het rijden was,

met flink vonkende kneesliders, ging echt loeihard gewoon.



dat het hard ging zie je niet op foto jammer genoeg
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 23:04
Vraag me af, motor vd zaak of op eigen motor?

Anders is je blok zo op..... 2000km in de week

Ben je onderhand meer kwijt aan onderhoud dan dat je verdiend
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 23:07
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog foto van gozer gemaakt die daar aan het rijden was,

met flink vonkende kneesliders, ging echt loeihard gewoon.

[afbeelding]

dat het hard ging zie je niet op foto jammer genoeg
Mooi kruisje
Nu zie ik alleen maar z'n koplamp en geen vonkjes
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 23:08
Is dat bij Ressen Mercy
Rietvaerdervrijdag 3 september 2004 @ 23:08
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:07 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Mooi kruisje
Werkt gewoon.
Mercy_symbolvrijdag 3 september 2004 @ 23:10
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat bij Ressen Mercy
nee Tilburg,
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 23:19
Biw
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 23:26
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Biw
hai beeb
Mercy_symbolvrijdag 3 september 2004 @ 23:29
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Biw
RBvrijdag 3 september 2004 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Biw
Hay backseater
heb je de foto`s van de 6 cilinder ook nog?
PatrickMvrijdag 3 september 2004 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1759

Kijk de nieuwe Bandit dan!

Bandit 650 !
Ziet er idd puik uit... kijk trouwens ook eens naar de reacties van ene 'BMW K1100LT'
ZX9Rvrijdag 3 september 2004 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef RB het volgende:

[..]

Hay backseater
heb je de foto`s van de 6 cilinder ook nog?
Oeh, die was wel gaaf!
RBvrijdag 3 september 2004 @ 23:38
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:35 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Oeh, die was wel gaaf!
En zag er ook nog goed uit voor zo`n oud beessie
ondeugendvrijdag 3 september 2004 @ 23:51
Even in het algemeen zwaait
ja heb ik nog Ralf
RBzaterdag 4 september 2004 @ 00:01
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Even in het algemeen zwaait
ja heb ik nog Ralf
wil je ze hier plaatsen?
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 00:03
yep
RBzaterdag 4 september 2004 @ 00:03
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef ondeugend het volgende:
yep
Thanks
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 00:09



[ Bericht 7% gewijzigd door ondeugend op 04-09-2004 00:17:46 ]
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 00:10
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef RB het volgende:

[..]

Hay backseater
heb je de foto`s van de 6 cilinder ook nog?
Je wilde me kwijt
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 00:14
Gave fotows!
RBzaterdag 4 september 2004 @ 00:15
Allen jammer dat er een beemer bij staat met een sticker van het MF forum
RBzaterdag 4 september 2004 @ 00:16
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Je wilde me kwijt
Ikke waneer dan?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 00:16
Grappig dingetje

Synchroniseer jij effe de carbs, kleppen stellen en 6 nieuwe bougies
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 00:17
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:15 schreef RB het volgende:
Allen jammer dat er een beemer bij staat met een sticker van het MF forum
beetje jammer idd
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 00:19
En weg is het kenteken!
RBzaterdag 4 september 2004 @ 00:19
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Grappig dingetje

Synchroniseer jij effe de carbs, kleppen stellen en 6 nieuwe bougies
Dingetje
Heb er ooit eens op gereden, zijn echte gooi en smijt fietsen zeker in de bochten
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 09:35
Goeiemorgen

Ik werd wakker van het gebrom van de superbikes
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 09:38
Goedemorgen Beeb

Ik werd wakker van een poes die me kopjes aan het geven was
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 09:39
handsome

Welke was het vanmorgen ?
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 09:40
Welke denk je?

Juist!
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 09:41
Bennie
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 09:43
U gaat door voor de koelkast!

En nu ga ik m'n bedje uit!
ff lekker onder de pomp staan en een heerlijk ontbijtje maken.
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 09:45
Ga jij maar eerst douchen dan... wel opschieten ik wil ook zo
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 10:16
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 09:45 schreef ondeugend het volgende:
Ga jij maar eerst douchen dan... wel opschieten ik wil ook zo
Je kunt vooruit!
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 10:17
Ey
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 10:19
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Je kunt vooruit!
Ohhh

Ik ben al klaar hoor
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 10:20
OPM
RBzaterdag 4 september 2004 @ 10:26
S`morgens
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:27
quote:
Nee dat is geen probleem. Wel dat je in Dordrecht woont. In de advertentie staat duidelijk dat we mensen in Rotterdam zoeken.



Met vriendelijke groeten,

D. Verschoor

Transmoto Express
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:27
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:19 schreef RB het volgende:

[..]

Dingetje
Heb er ooit eens op gereden, zijn echte gooi en smijt fietsen zeker in de bochten
Zou er niet op willen rijden
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 10:29
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

sjonge, das ook echt kilometers ver weg he
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:30
Heb teruggemailed dat ik in slechts 15 minuten in Rdam zit
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 10:31
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat zo goed als aan elkaar vast geroeid was
Wat een onzin zeg.... lullo@verschoor.enel
RBzaterdag 4 september 2004 @ 10:31
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zou er niet op willen rijden
Wel op rijden maar dan wel in de winter makkelijk met zo`n breed blok gratis beenverwarming
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 10:31
gaat er eigenlijk nog iemand naar ijsselstijn behalve mercy en raus?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:33
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat zo goed als aan elkaar vast geroeid was
Neuh...... er tussenin zit Hendrik Ibo Ambacht, Zwijndrecht, Kinderdijk, Nieuw Lekkerland, Ridderkerk
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:34
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar ijsselstijn behalve mercy en raus?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:34
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef RB het volgende:

[..]

Wel op rijden maar dan wel in de winter makkelijk met zo`n breed blok gratis beenverwarming
Ja, misschien effetjes dan om te kijken hoe zo'n 6 cilinder rijdt.....
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:35
Je grootste stunt met een motor.

One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 10:36
wat heb ik gemist, riet?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:37
Wattuh ? Weet ik toch niet wat JIJ gemist hebt

Behalve dat iedereen gisteren zei dat er geen CBR-dag is in Ijsselstein
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 10:41
lekker vaag

we zouden toch gaan rijden (ok, jij niet...)?
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 10:43
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja, misschien effetjes dan om te kijken hoe zo'n 6 cilinder rijdt.....
het klinkt iig fantastisch
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 10:45
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je grootste stunt met een motor.

En dan zeggen ze wat over blonde vrouwen
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:50
Met een beetje geluk komt Luc's 2 Bro's demper op de Bandit
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 10:50
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker vaag

we zouden toch gaan rijden (ok, jij niet...)?


Weet ik veel.....
RBzaterdag 4 september 2004 @ 10:50
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef ZX9R het volgende:

[..]

het klinkt iig fantastisch
Zeker met zo`n 6 in 6 eronder
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 10:56
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zouden toch gaan rijden (ok, jij niet...)?
De week wreekt zich in het weekend ..

Maar ik ben eventueel om te praten.
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 10:58
Stairway to heaven !

* luchtgitaar speelt
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:00
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 11:00
Ja sorry.... maar ik doe het toch
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:02
Goedemorgen,

Ik denk dat ik vandaag maar weer eens met VFR ga stoeien, (wheely technieken)
misschien vanavond toch maar weer naar Tilburg, is echt gaaf om te zien wat die gasten allemaal kunnen en doen,

Zien wij nog iemand vandaag ?? Pepijn, Jesse ? is maar klein stukje

maar vanmiddag op CBR gaan rijden in IJsselstein
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 11:03
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar vanmiddag op CBR gaan rijden in IJsselstein
CBR? Heb ik iets gemist?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

Ik denk dat ik vandaag maar weer eens met VFR ga stoeien, (wheely technieken)

Is dat serieus?
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:05
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Is dat serieus?
Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,

Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:05
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef PatrickM het volgende:
CBR? Heb ik iets gemist?
Hier en alle prietpraat daarna..
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 11:07
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zien wij nog iemand vandaag ?? Pepijn, Jesse ? is maar klein stukje

maar vanmiddag op CBR gaan rijden in IJsselstein
als pepijn gaat kom ik ook
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:07
Ik ga zometeen even de SuuZ van Raus poetsen,

ze is nu aan het lessen dus daarna kunnen we gelijk weg,
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:08
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

als pepijn gaat kom ik ook
Nou die was om te praten zei ie net dus dat word gezellig dan,


bij deze geregeld


wij gaan denk ik met de SuuZ
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 11:09
Ey Riet, zag dat voor jou volgend jaar de keuze mogelijk is tussen de Cat en de Zwarte Merel...
Ik zou zeggen: ga voor de Zwarte Merel (en in het zwart heeft mijn voorkeur, die vind ik het mooist, maar is ook weer een bewerkerlijke kleur want je ziet er alles op )
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:11
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als pepijn gaat kom ik ook
Maar ik kom niet tenzij jij komt.
En ik moet mij wel excuseren voor wat slaperigheid vandaag.. gelukkig heb ik ABS ..
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 11:12
Weet iemand toevallig of ik op zaterdag ook rekening moet houden met ernstige vertraging bij Zwolle ?
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 11:12
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand toevallig of ik op zaterdag ook rekening moet houden met ernstige vertraging bij Zwolle ?
Wat is er bij Zwolle dan?
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:12
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand toevallig of ik op zaterdag ook rekening moet houden met ernstige vertraging bij Zwolle ?
Is dat in Nederland?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:15
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,

Hhm....... hoe dan?

Niet zeuren als je binnenkort nieuwe voorvorkkeeringen en balhoofdlagers moet he

Dat gebeurt namelijk als je hem te hard neerzet, wat beginners nogal vaak doen.....
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 11:15
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wat is er bij Zwolle dan?
Kilometers wegwerkzaamheden..... door de week worden er vaak files van 12 kilometer vermeld
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:18
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hhm....... hoe dan?

Niet zeuren als je binnenkort nieuwe voorvorkkeeringen en balhoofdlagers moet he

Dat gebeurt namelijk als je hem te hard neerzet, wat beginners nogal vaak doen.....
Balhoofd op marktplaats 50 euro's...

daarom oefenen,
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 11:19
Riet die foto van je in de bergen met blitse zonnebril is een leuke voor in Userfoto's
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:19
Ploderus....... powerranger



Blijft een gaaf ding Plotjuh !

Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 11:20
ik ben Suuz Poetsen,


Kijk zo nog wel even of ik iemand kan verwachten in IJsselstein,


Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:20
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,
OMG ..
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:Niet zeuren als je binnenkort nieuwe voorvorkkeeringen en balhoofdlagers moet he

Dat gebeurt namelijk als je hem te hard neerzet, wat beginners nogal vaak doen.....
Ach, het is een lichtgewicht dus die zware motor heeft dan niet zoveel te lijden.
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 11:22
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik kom niet tenzij jij komt.
laten we maar doen dan
quote:
En ik moet mij wel excuseren voor wat slaperigheid vandaag..
anders ik wel...
ZX9Rzaterdag 4 september 2004 @ 11:23
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:19 schreef ondeugend het volgende:
Riet die foto van je in de bergen met blitse zonnebril is een leuke voor in Userfoto's
Deze staat er nu!
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:24
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laten we maar doen dan
Weet je het zeker ..
OK .. dan .. als ik eenmaal onderweg ben dan zal het vast wel meevallen.

Ik zag mij meer op het strand liggen vandaag. (en zwemmen )
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 11:27
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Weet je het zeker ..
eigenlijk niet nee...
quote:
OK .. dan .. als ik eenmaal onderweg ben dan zal het vast wel meevallen.

Ik zag mij meer op het strand liggen vandaag. (en zwemmen )
ben zelf ook aardig lam eigenlijk...gisteravond was het laat en vanochtend (te) vroeg.
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:28
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

OMG ..
[..]

Ach, het is een lichtgewicht dus die zware motor heeft dan niet zoveel te lijden.
Owww.. ik dacht met de VFR!
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:37
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben zelf ook aardig lam eigenlijk...gisteravond was het laat en vanochtend (te) vroeg.
Zin of niet .. want Mercy is sowiezo toch niet alleen vandaag.

En om te rijden met een GS-500 erbij zie ik sowiezo niet zitten.
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 11:43
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zin of niet .. want Mercy is sowiezo toch niet alleen vandaag.
weet je wat, ik laat vandaag maar voorbij gaan...volgende keer maar weer
quote:
En om te rijden met een GS-500 erbij zie ik sowiezo niet zitten.
want dat is ook wel weer zo natuurlijk, niet vergeten dat er ook nog iemand achterop zit...

(heb het gevoel dat jij eigenlijk ook niet wilt ) ik ga vanmiddag wel wat dijkjes doen hier, als ik wat wakkerder ben
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 11:46
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(heb het gevoel dat jij eigenlijk ook niet wilt ) ik ga vanmiddag wel wat dijkjes doen hier, als ik wat wakkerder ben
Als jij eigenlijk ook niet wilt dan ik ook niet .. als je wel een beetje wilt dan wil ik ook wel een beetje.

Dus we kunnen nog steeds gaan hoor.
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 11:55
lol
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 11:57
Mercy, in de nieuwe ProMotor staat een test van de GS500F
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 12:01
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.

OPM is het voor jou iets verder?
Jij zou eventueel al kunnen rijden voor 13:00, daarvoor hier even posten is genoeg.

Misschien kan Mercy nog even aangeven waar hij om 14:00 moet zijn. (Motoport IJsselstein?)
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 12:03
Tjonge tjonge wat een gekeuvel zeg,

ik begrijp omdat de ene twijffel en de andere de GS500 niet bij kan houden zien ze er maar vanaf,


enne Wheely was met VFR, had de vering iets anders afgesteld dus moest wel testen en van het een kwam het ander, wel vreemd dat je na afstelling het net lijkt alsof je een andere motor onder je heb,

Suuz ziet er weer mooi uit dus we kunnen zometeen gaan,
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 12:05
VFR is geen lichtgewicht Pepijn
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 12:07
* ondeugend is out the house

RBzaterdag 4 september 2004 @ 12:08
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:07 schreef ondeugend het volgende:
is out the house

bel je vanavond wel voor morgen
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 12:11
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.

OPM is het voor jou iets verder?
Jij zou eventueel al kunnen rijden voor 13:00, daarvoor hier even posten is genoeg.

Misschien kan Mercy nog even aangeven waar hij om 14:00 moet zijn. (Motoport IJsselstein?)
Nee is niet Motport is bij ARIE MOLENAAR einsteinweg 4 3404LK in IJsselstein,
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 12:12
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge tjonge wat een gekeuvel zeg,

ik begrijp omdat de ene twijffel en de andere de GS500 niet bij kan houden zien ze er maar vanaf,
Je hebt het veel te kort van tevoren aangekondigd......

Bij de Fok MC moet alles minstens 3mnd van tevoren bekend zijn, anders word het te eng

want je zou maar 2 dagen van tevoren te horen krijgen dat er een paar leden afspreken ergens...

One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 12:16
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.

OPM is het voor jou iets verder?
Jij zou eventueel al kunnen rijden voor 13:00, daarvoor hier even posten is genoeg.

Misschien kan Mercy nog even aangeven waar hij om 14:00 moet zijn. (Motoport IJsselstein?)
ff gekeken: hoogvliet-ijsselstijn: 72 km en arnhem-ijsselstijn: 70 km klinkt alsof je nu wel weer zin hebt

edit:

pepijn, om 14.00 uur in IJsselstijn !!!

[ Bericht 5% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 04-09-2004 12:33:04 ]
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 12:23
Dordrecht - Ijsselstein: 65km
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 12:32
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Dordrecht - Ijsselstein: 65km
dit betekent dat jij ook komt
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 12:32
Den Bosch - Ijsselstein = 48Km
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 12:36
Ik ga effe naar pa

Motor helemaal wassen + in de was zetten en kettingspanners checken......
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 12:37
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dit betekent dat jij ook komt
In your wet dreams
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 12:54
routeplanner zegt 50 minuten over die 70 km, dus ik vertrek hier om 13.20 uur
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 12:57
gered .. behalve het afwassen.

IJsselstein 73.5 kilometer.
Verdorie voor mij nog het verste rijden ook.
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 13:02
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge tjonge wat een gekeuvel zeg,

ik begrijp omdat de ene twijffel en de andere de GS500 niet bij kan houden zien ze er maar vanaf,
Check de smileys ..
Bij de opmerking dat ik niet gezien wil worden met een GS-500 in de groep stond deze:
quote:
enne Wheely was met VFR, had de vering iets anders afgesteld dus moest wel testen en van het een kwam het ander, wel vreemd dat je na afstelling het net lijkt alsof je een andere motor onder je heb,
Wat had ik al gezegt op de allereerste meet.
Je moet je vering snel eens nakijken, dat wint een hoop.
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 13:06
Ik douw nu even snel 2 boterhammen acherin mijn keel, onderweg even tanken en dan zie ik jullie met met ca. een uur. En als ik ietsje later ben dan kost een kwartier mij ook niet de kop he.

Rietje kan zich nu nog bedenken.
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 14:44
Deze motor heeft m'n zwager gekocht:


Kawasaki ZX9R Ninja 2001 (5800 km op de teller) bij Hans van Wijk in Zoetermeer

a.s. zaterdag ophalen (en ik ga uiteraard mee om 'm op te halen )
RBzaterdag 4 september 2004 @ 16:01
Wat een rust hier iedereen is aan het rijden
Ben zelf net weer terug
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 16:56
Trouwens... het is nou bevestigd door een politieagent (de man van een vriending van m'n moeder)... politiemotoren zijn sneller dan de standaarduitvoeringen (zijn gekieteld). ABS is zodanig afgesteld zodat ie idd pas op het allerlaatste moment - tegen het blokkeren aan - in de ABS schiet.
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 17:34
quote:
Dat is 15 minuten en een hoop kilometers te laat.



Met vriendelijke groeten,

D. Verschoor

Transmoto Express


Motor staat trouwens helemaal in de was en is schoon gemaakt

Met de kettingspanners was niks mis....

Met momentsleutel vast gezet, 100km gereden, en nog even strak

[ Bericht 9% gewijzigd door Rietvaerder op 04-09-2004 17:42:28 ]
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 17:42
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 16:56 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... het is nou bevestigd door een politieagent (de man van een vriending van m'n moeder)... politiemotoren zijn sneller dan de standaarduitvoeringen (zijn gekieteld). ABS is zodanig afgesteld zodat ie idd pas op het allerlaatste moment - tegen het blokkeren aan - in de ABS schiet.
Open dempers?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 17:44
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:


Rietje kan zich nu nog bedenken.
Niks ervan..... Rietje heeft nu weer een normale ketting en een glimmende motor

Hij lijkt wel nieuw
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 17:48
Motorrijders die naar voren kruipen bij stoplichten.

RBzaterdag 4 september 2004 @ 18:03
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[afbeelding]


Met momentsleutel vast gezet, 100km gereden, en nog even strak
Scheelt weer een nieuwe ketting
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 18:09
En toch istie beetje versleten....... strakkere stukken erin. Maar voorlopig moet ie het nog maar even blijven doen
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 18:10
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 14:44 schreef PatrickM het volgende:
Deze motor heeft m'n zwager gekocht:

[afbeelding]
Kawasaki ZX9R Ninja 2001 (5800 km op de teller) bij Hans van Wijk in Zoetermeer

a.s. zaterdag ophalen (en ik ga uiteraard mee om 'm op te halen )
Vet ding chef

Dat wilt wel.....
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 19:20
Ik had ff op bikez.com gekeken... 148 pk en 101 Nm en 180 kg drooggewicht...
Ik denk idd dat dat best vooruit wilt
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 19:27


terug van een lekker dagje IJsselstein

ik was verkeerd gereden en het was erg druk onderweg dus ik was 20 min later terwijl Mercy en Raus al met hun 1e ritje bezig waren. Pepijn zat boven in het cafe, maarja ik dacht dat ie met hun mee was...

ieder (met rbw ) heeft op elke aanwezige motor gereden Pepijns motor die rijdt echt als een trein zo goed hij geeft je meteen een dosis vertrouwen waardoor je heel snel lekker aan het rijden bent. Koppel onderin rouleert de zithouding is goed en hij voelt erg licht aan, gewoon een fantastische motor!

Opvallend was dat de draaicirkel kleiner is dan mijn ZXR, en dat trillen he dat ben ik niet gewend, dus dat viel ook op. Maar voor je het in de gaten hebt zit op snelheden waarvoor je je rbw mag inleveren... (die snelheden zijn trouwens meerdere malen behaald vandaag...af en toe bleef ik wat achter want dan vond ik het iets te...)

Gewoon een heerlijke dag gereden dus
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 19:28
Volgens de heren op M-F kan m'n motor als ie met 100 km p/h op 3800 rpm draait niet met 120 km p/h 4200 rpm draaien... dan zou m'n motor volgens hen bij 120 km p/h 3800/100*120=4560 rpm moeten draaien.



Volgens mij heb je nog altijd met je pk/koppel kromme te maken i.c.m. snelheid...
Oftewel, je snelheid loop helemaal niet linear aan je toerental, maar ook met een kromme... (is ook logisch als je bedenkt dat elke motor een bepaald gebied heeft waar ie het sterkst en het zwaksts is)...

Ben ik nou zo slim of zij zo dom?

M-F linkje: Aanschaf toermotor
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:46
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:28 schreef PatrickM het volgende:
Volgens de heren op M-F kan m'n motor als ie met 100 km p/h op 3800 rpm draait niet met 120 km p/h 4200 rpm draaien... dan zou m'n motor volgens hen bij 120 km p/h 3800/100*120=4560 rpm moeten draaien.



Volgens mij heb je nog altijd met je pk/koppel kromme te maken i.c.m. snelheid...
Oftewel, je snelheid loop helemaal niet linear aan je toerental, maar ook met een kromme... (is ook logisch als je bedenkt dat elke motor een bepaald gebied heeft waar ie het sterkst en het zwaksts is)...

Ben ik nou zo slim of zij zo dom?

M-F linkje: Aanschaf toermotor
Die gasten zullen wel rijden in het lucht ledige Pat

En euuu jij bent toch niet blond
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 19:48
Volgens mij zou hun redenatie er ook op neer komen, dat als je naar de 100 km p/h trekt in een sprint in 4 seconden, dat je bij sec. 1 25 km p/h rijdt, bij sec. 2 50 km p/h, bij sec. 3 75 km p/h en bij 4 sec. 100 km p/h
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:50
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij zou hun redenatie er ook op neer komen, dat als je naar de 100 km p/h trekt in een sprint in 4 seconden, dat je bij sec. 1 25 km p/h rijdt, bij sec. 2 50 km p/h, bij sec. 3 75 km p/h en bij 4 sec. 100 km p/h
Is het MF niet voor blondjes bedoeld
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:51
Die lui sporen echt niet
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 19:52
Net 10 minuten terug van de eerst Fok! motorwisselmeet.

Ik heb op OPM's motor gereden en op beide CBR-600 motoren die Mercy en Raus wilden kopen.
Met de CBR nog een lekker dijkje genomen met +170 km/u.
Jesse zat achter mij te genieten hoe dat eruit zag vertelde hij.

Net als afsluiter met Raus en Mercy nog even bij de Mac Donalds Nieuwegein gegeten tot kwart voor zo 7 ofzo.

Helaas had niemand een fototoestel bij zich.
Al met al een meet die zeker in de top 4 kan van meetings.
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:52
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij zou hun redenatie er ook op neer komen, dat als je naar de 100 km p/h trekt in een sprint in 4 seconden, dat je bij sec. 1 25 km p/h rijdt, bij sec. 2 50 km p/h, bij sec. 3 75 km p/h en bij 4 sec. 100 km p/h
Dat zou dus betekenen dat je van 0 tot 100 een éénparigversnellende beweging hebt,

En het schakelen dan
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:54
WB meeters
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 19:56
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:


terug van een lekker dagje IJsselstein
[..knip]
Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.

En Mercy en ik vonden je ZXR ook lekker rijden.
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef RB het volgende:
Dat zou dus betekenen dat je van 0 tot 100 een éénparigversnellende beweging hebt,

En het schakelen dan
Dat kost niet zoveel tijd schakelen ..

Maar de luchtweerstand neemt enorm snel toe, dus je hebt steeds meer vermogen ~ koppel nodig om te kunnen versnellen.

Ik geloof dat bij 295 kilometer je 30 % meer vermogen nodig hebt om 300 te kunnen rijden.
RBzaterdag 4 september 2004 @ 19:59
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat kost niet zoveel tijd schakelen ..

Maar de luchtweerstand neemt enorm snel toe, dus je hebt steeds meer vermogen en koppel nodig om te kunnen versnellen.
blond dus
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 20:00
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:59 schreef RB het volgende:
blond dus
BTW: (bijvoorbeeld) een Hayabusa hoeft niet te schakelen van 0 tot 100.
RBzaterdag 4 september 2004 @ 20:03
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

BTW: (bijvoorbeeld) een Hayabusa hoeft niet te schakelen van 0 tot 100.
Shit ik wel
PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 20:04
Ik haal geloof ik met hangen en wurgen de 100 in z'n twee (of juist net niet)
Patrick281zaterdag 4 september 2004 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:03 schreef RB het volgende:
Shit ik wel
Misschien een Fazer 1000 niet ..
RBzaterdag 4 september 2004 @ 20:11
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Misschien een Fazer 1000 niet ..
Dan wordt dat mijn volgende fiets 1000
Rausdouwerzaterdag 4 september 2004 @ 20:12
Hey!!
Wij zitten ook weer thuis achter de computer. Wauw, wat was dat een leuke middag. Niet alleen omdat ik nu eindelijk mijn droom CBR600F heb, maar ook omdat we gewoon lekker met z'n alleen gewisselmeet (zou dit een nieuw Nederlands woord worden??) hebben!! Lekker snel, plat en met veel kabaal kwamen wij door IJsselstein gecrosst.

We kwamen daar binnen en mijn gezicht veranderde op slag van naar , want er stond 'verkocht' op de bewuste CBR en er was geen spoor van de eventuele tweede keus. Gelukkig was dat gedaan omdat de motor dan niet verkocht zou worden voordat wij 'm getest hadden en nu dus gekocht.

Raus is heel nu!!!
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 20:13
Hoi allemaal,

Wij zijn ook weer terug (nog) met witte Suz van een heerlijk middagje testrijden. Lekker op 4 verschillende motoren gereden lekker het verschil kunnen proeven,
(wel opvallend dat er toch zoveel verschil in beide CBR'en zat)

En die Beemer man net als wat OPM zei gelijk bij de eerste bocht zoveel vertrouwen geven dat je geneigd ben om op zeer illegale snelheden rond te rijden,

Die ZXR heeft ook een goede wegligging maar heeft onderin niet zoveel vermogen dat je op sommige momenten nodig heb,

dan de CBR, bij een stop licht stond OPM naast me en we gingen vrij vlot van start en in de 2e versnelling nog het voorwiel van de grond komen echt mega vet, ik hoorde OPM ook al zeggen dat hem dat overkomen was,
en gelukkig waren we het unaniem eens over welke CBR het zou moeten worden dus dat was echt cool,

Terug met het witte brommertje was niet zo tof als de testritten,

Ik vind het megaultrasupercool dat jullie gekomen waren en meegetest hebben,

[ Bericht 0% gewijzigd door Mercy_symbol op 04-09-2004 20:20:34 ]
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 20:15
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.

En Mercy en ik vonden je ZXR ook lekker rijden.
Ja OPM we hebben het wel gezien je ogen glommen helemaal toen je van die CBR afstapte
Rausdouwerzaterdag 4 september 2004 @ 20:19
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Ja OPM we hebben het wel gezien je ogen glommen helemaal toen je van die CBR afstapte
OPM, stiekem over de Beemer praten he als afleiding, maar we hebben je door!
Rausdouwerzaterdag 4 september 2004 @ 20:20
O ja, moet nu natuurlijk wel in de meetlijst gewijzigd worden he... Raus heeft nu een CBR600F
RBzaterdag 4 september 2004 @ 20:22
Gefeliciteerd Raus met je nieuwe fiets
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:24
Ik heb iets ontmaagd
Rausdouwerzaterdag 4 september 2004 @ 20:27
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets ontmaagd
Een schaap?
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:27
Raus gefeliciteerd
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:28
Mijn gezicht bij thuiskomst net veranderd van naar

*Rietje ff aan ketting voel*

*OMG weer slap*



Schiet mij maar lek !

van 13:00 tot 16:00 bezig geweest..... wiel er recht ingezet en de moer met hele lange ringsleutel 24 vast gezet......

Snap er de ballen van
Rausdouwerzaterdag 4 september 2004 @ 20:28
Dank je wel, ik ben er echt superblij mee
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 20:32
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets ontmaagd
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:26 schreef Rausdouwer

Een schaap?
was het lekker ??
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:47
Heren, vraagje:

Vertrouwen jullie een CBR600 met 30.000km en dan een nieuw balhoofd
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:50
Of een ragfiets veel wheelies met te hard neerzetten.... of een schademotor waarbij het voorwiel al eens een keer in de radiator gezeten heeft In ieder geval niet lekker

Deukje/vervormde radiator toevallig ?

Niet dat ik gelijk je blijdschap wil vergallen..... maar heb veel CBR's gezien met schade, helaas.

Ja jullie weten het, ik heb geen vertrouwen in 2e hands motorfietsen Ben in elk geval heel voorzichtig met 2e hands motoren........

Ik zeg dit omdat ik net van Raus hoorde op MSN dat die CBR een nieuw balhoofd had...

Hopelijk is je koppeling nog wel in orde als het een wheeliefiets geweest is (of wordt )

Dit met korreltje zout nemen

Just trying to help...
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 20:55
En waarom een nieuw balhoofd omdat ze hem te zwaar vonden sturen toen ze hem binnenkregen,
zei ie meteen al, dus ze hebben het zekere voor het onzekeren genomen en er gewoon een nieuwe op gezet,

verder apparaat goed bekeken en heb verder niets kunnen ontdekken wat niet klopt,

ik heb op mijn zoektocht naar nieuwe fiets ook wat afgeragde bike's gezien en dat kan je echt niet verbergen hoor
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 20:57
Tja, persoonlijk zou ik zoiets niet geloven.....

Als ik hoor dat er een nieuw balhoofd, om wat voor reden dan ook, is op gegaan zou ik hem meteen al niet meer kopen

Maar dat is ieder zijn eigen keuze....
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 21:01
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, persoonlijk zou ik zoiets niet geloven.....

Als ik hoor dat er een nieuw balhoofd, om wat voor reden dan ook, is op gegaan zou ik hem meteen al niet meer kopen

Maar dat is ieder zijn eigen keuze....
Wat ben je ook een zeikerd zeg, er is niets maar dan ook echt niets wat ik en anderen hebben kunnen vinden wat er op wijst dat ie afgeragd is, en jij zou het zonder er op gereden te hebben al verstand van hebben ?

ik heb een paar keer op afgeragde fietsen gereden en dat merk je echt wel hoor,
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 21:03
Vriend, moet je eens luisteren........ een CBR600 stuurt standaard NIET zwaar..... waarom zou er dan een ander balhoofd onder gaan

Verder wil ik alleen maar helpen dat mensen geen kat in de zak kopen !

Ik heb er idd niet op gereden, maar een ander balhoofd onder een goed-sturende fiets gooien klinkt in mijn oren als gelul....

Toevallig kan je een balhoofd ook nog strakker- en slaper stellen.....
Mercy_symbolzaterdag 4 september 2004 @ 21:10
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Vriend, moet je eens luisteren........ een CBR600 stuurt standaard NIET zwaar..... waarom zou er dan een ander balhoofd onder gaan

Verder wil ik alleen maar helpen dat mensen geen kat in de zak kopen !

Ik heb er idd niet op gereden, maar een ander balhoofd onder een goed-sturende fiets gooien klinkt in mijn oren als gelul....

Toevallig kan je een balhoofd ook nog strakker- en slaper stellen.....
Ja dat weet ik dat je hem af kan stellen, ik heb er de vorige keer niets van gemerkt dat ie zwaar stuurde of zo, dus zou best kunnen da de monteur een pietjes precies is en vond dat het vervangen moest worden,

volgens verkopen zat er een zwaar punt in en dat heb ik echt niet gemerkt of zo,

maar ja ik ben maar een beginneling ,dus zou zomaar kunnen dat Raus nu getild is
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 21:12
In het midden toevallig?

Zwaar punt = balhoofdlagers

Beetje dom van zo'n motorzaak dan om gelijk het hele balhoofd te vernieuwen
ondeugendzaterdag 4 september 2004 @ 21:14
Biw

En weer weg ook... verjaardag
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 21:15
Heren! Check deze zwaar verbouwde FJR van een clublid van ons





























PatrickMzaterdag 4 september 2004 @ 21:28
Tja... als het echt een supersport had geweest had het leuk uitgewerkt... dit heeft iets weg van een BMW 325i die is omgebouwd met wannabee M3 spullen

Opzich mooi, maar niet bij de FJR1300... het is gewoon 'te'
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 21:32


Inderdaad...... maar wel apart verder
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 21:36
Nog een jaartje



Of een Cat
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 22:04
Ey
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 22:07
Hello

Was het wat vandaag?
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 22:09
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.
dat kan kloppen want dat was ik ook wel alleen staat het stuur mij net wat te hoog zodat de zithouding niet sportief genoeg is wat mij betreft hij rijdt verder heel goed

plus, zei ik ook al tegen pepijn in de winkel dat ik nog lang niet alles uit mijn huidige motor heb gehaald dus eerst dat maar es voor elkaar krijgen en dan zien we wel verder.
quote:
En Mercy en ik vonden je ZXR ook lekker rijden.


[ Bericht 0% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 04-09-2004 23:59:39 ]
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 22:10
Ach ja, ik had er toch niks aan gehad......... waren vast niet 25kw
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 22:10
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Hello

Was het wat vandaag?
jazeker, die beemer van pepijn (zie vorige page)

ben over een dik anderhalf uur weer terug ws.
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 22:12


One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 23:38
Ey
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 23:44
Ja zeg ut es
Rietvaerderzaterdag 4 september 2004 @ 23:52
Ben pitte mzzl
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 23:55
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
in de 2e versnelling nog het voorwiel van de grond komen echt mega vet, ik hoorde OPM ook al zeggen dat hem dat overkomen was
was bij mij in de 1e versnelling...was wel vreemd want ik verwachtte het helemaal niet. we stonden naast elkaar en met groen snel optrekken. ik probeer met mijn ZXR dan de koppeling te laten slippen en automatisch ook met deze CBR...toen kwam ie een beetje los af en toe.
quote:
Ik vind het megaultrasupercool dat jullie gekomen waren en meegetest hebben,
het was zeer de moeite waard blij dat we toch zijn gegaan
One_Punch_Mickeyzaterdag 4 september 2004 @ 23:55
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben pitte mzzl
tot later
RBzondag 5 september 2004 @ 08:55
Morgen
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 09:38
Morning ..

Iemand nog intresse in deze supersport?
quote:
unieke motorfiets merk CBX bouwjaar 1989.
6 cyl. 1049CC. kleur parelmoer metallic blauwe striping en belettering.
geheel in supersport uitvoering eur 2.900,-

Bedrijf zit hier in de buurt en is gespecialiseerd in de import van Amerikaanse dreamcars.
Laten ze het daar bij houden..
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 09:47
Foto's beetje opgepoetst.

Patrick281zondag 5 september 2004 @ 09:49
Deze zijn nog wat beter gelukt. Alleen Raus is een beetje aan het "stralen" geslagen ..

Patrick281zondag 5 september 2004 @ 09:52
Check die ogen van OPM .. bij de beide groepsfoto's .. he's an alien!
ondeugendzondag 5 september 2004 @ 09:56
Goeiemorgen

HIj is vast een vermomd buitenaards wezentje
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 10:17
Check die orbs!
Rausdouwerzondag 5 september 2004 @ 11:31
quote:
Op zondag 5 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
Morning ..

Iemand nog intresse in deze supersport?
[..]

Bedrijf zit hier in de buurt en is gespecialiseerd in de import van Amerikaanse dreamcars.
Laten ze het daar bij houden..
Môgge, die kleuren ken ik ergens van...
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 11:47
quote:
Op zondag 5 september 2004 11:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Môgge, die kleuren ken ik ergens van...
Het betere jatwerk .. dat heeft Suzuki toch niet nodig.

MotoGP weer vandaag!!
Preview en warming up staat nu op .. Eurosport.
http://motograndprix.tiscali.com/en/motogp/index.html
PatrickMzondag 5 september 2004 @ 12:27
Daarnet ff een stukje wezen rijden... eindelijk eens ff kunnen sporten
Sjezus wat een grip

Mooi voorbeeldje: de bocht aan het einde van de A4 bij Delft - Tanthof en weer de A4 op.... Met de Metzeler ging het hooguit 50 a 60 km p/h en dan was het gevoel en de vertrouwen volledig weg, nu met de BT-45 gaat het 90 a 100 km p/h en is er meer dan genoeg vertrouwen nog aanwezig om nog verder te pushen, maar ik wil ook niet te ver gaan om dat ik mezelf nog te onervaren acht om het echt tot het uiterste te pushen

Echt heerlijk gewoon

En oja... hoe staat het nu met de schaamranden? Op de ME55A had ik ca. 1,5 cm schaamrand aan weerszijde, en op de BT-45 heb ik nu nog maar 0,5 cm schaamrand
Voor is m'n schaamrand zo goed als weg (op 1 a 2 mm na)

Echt een sensatie

Overigens ook nog ff bochtjes geoefend op een parkeerterrein, maar ik kan nu ook gewoon volgens de CBR normen de verrichtingen doen met de K1100LT
Echt superkorte draaicirkel mogelijk
Ik denk dat als er dalijk de BT-45 F aan de voorkant zit dat het helemaal feest wordt
* PatrickM denkt 'm niet al te ver meer te kunnen pushen met de ME33 Laser...

Echt gewoon kicke
Mercy_symbolzondag 5 september 2004 @ 12:45
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

was bij mij in de 1e versnelling...was wel vreemd want ik verwachtte het helemaal niet. we stonden naast elkaar en met groen snel optrekken. ik probeer met mijn ZXR dan de koppeling te laten slippen en automatisch ook met deze CBR...toen kwam ie een beetje los af en toe.
[..]

het was zeer de moeite waard blij dat we toch zijn gegaan
Mogge allemaal,

Bij die andere heb ik het ook nog geprobeerd maar die wilde dat helemaal niet doen,
dar duurde het gewoon nog even voordat ie op gang was, niet dat ie verkeerd reed of zo maar niet die explosie die je verwachtte,

gewoon flink gas geven was al voldoende om hem te laten stijgeren,
PatrickMzondag 5 september 2004 @ 13:04
En om echt vol te sporten moet ik nu ook gaan verzitten om de bocht door te knallen
Lijkt me overigens wel een vreemd gezicht als je er achter rijdt... een toermotor met iemand erop die verzit en 'm flinkt de bocht door veegt
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 13:07
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
gewoon flink gas geven was al voldoende om hem te laten stijgeren,
In combinatie met een grote windvanger erop. Geintje ..

Hij reed gewoon een stuk nieuwer die andere fiets, echt geen afgetrapt beessie.
Maar zoals we gisteren reden moet je er dan niet te vaak mee doen..met de Beemer ook niet.

OPM wist nog niet wat een upside down vork was trouwens. Was hem nog niet opgevallen.
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 13:11
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef PatrickM het volgende:
En om echt vol te sporten moet ik nu ook gaan verzitten om de bocht door te knallen
Lijkt me overigens wel een vreemd gezicht als je er achter rijdt... een toermotor met iemand erop die verzit en 'm flinkt de bocht door veegt
Laat maar snel eens zien dan.

Wij hoeven trouwens niet te verzitten voor een ultra bocht .. althans dat idee heb ik niet.
Met een zware toerbuffel zal je idd wat meer moeten sleuren denk ik .. zou het wel ff willen proberen.

OPM .. ging ik gisteren verzitten op dat dijkje met die ZZR achter mij aan?
PatrickMzondag 5 september 2004 @ 13:20
Piccies van m'n banden (schaamranden met ME33 Laser en ME55A Metronic combo en met ME33 Laser en BT-45 combo)

ME55A:




BT-45:





Ik zag overigens net dat het geen 5 mm schaamrand is, maar ca 3 tot 4 mm op de BT-45 op enkele hele kleine stukjes zelfs geen meer

* PatrickM begint de smaak van het echte veegwerk flink te pakken te krijgen
Mercy_symbolzondag 5 september 2004 @ 13:27
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
Maar zoals we gisteren reden moet je er dan niet te vaak mee doen..met de Beemer ook niet.
Ow ik wilde net voorstellen om bij een andere dealer of motor zaak weer 2 machines te reserveren zodat we die met zijn allen uitgebreid kunnen testen


nemen we ook wel een keer een 24Kw brommertje
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:20
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:23
Ik begin te denken dat er in het blok iets verkeerd zit? Versnellingsbak?

Dat het voorste tandwiel steeds naar achteren gaat..... en dus steeds slappe ketting, of kan dit niet?

Nu is er niet meer normaal mee te rijden.... als je rustig in zn 1 wegrijdt tot zo'n 6000rpm, begint ie erg te schokken en te hobbelen.

Echt versleten/slappe ketting dus.......

Maar waar het nu om gaat is, waarom zijn al mijn kettingsets na zo'n goeie 10.000km versleten......
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 16:24
Even 2 uurtjes strand .. letterlijk weggebrand daar zonder wind.
Zweet loopt er aan alle kanten tegelijk uit dan..
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ow ik wilde net voorstellen om bij een andere dealer of motor zaak weer 2 machines te reserveren zodat we die met zijn allen uitgebreid kunnen testen
Ik bedoel dat je niet iedere dag zo met je motor moet rijden.
quote:
nemen we ook wel een keer een 24Kw brommertje


En ik mis 1 Kw.
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:25
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:


nemen we ook wel een keer een 24Kw brommertje
Hoerejong, ik mag 25kw rijden hoor!!!!!!!!!!!!!!

Moet je er ook gebruik van maken......... kan zomaar 2km/h schelen....
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 16:29
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waar het nu om gaat is, waarom zijn al mijn kettingsets na zo'n goeie 10.000km versleten......
Merk ketting, olie, onderhoud, rijstijl. Ik neem aan dat de tandiwielen tegelijk met de ketting vervangen zijn.

Voorste tandwiel kan niet naar achter gaan, anders is er je aandrijfas permanent kapot en dat rijd voor geen meter en de afwijking zou al snel erger worden. Die is nooit even tijdelijk van zijn plek af..

En in de winter gaat het nog rapper met een ketting.

Ehhh rustig met 6.000 km?
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 16:32
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:20 schreef PatrickM het volgende:
Piccies van m'n banden (schaamranden met ME33 Laser en ME55A Metronic combo en met ME33 Laser en BT-45 combo)
Die BT-45 loopt al duidelijk een stuk ronder af dan de Metzeler die nog meer een toerband is dus.
En voor dat vegen had je er dus gisteren bij moeten zijn.
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:33
Pepijn, ik ken zat gasten met R1's/Fazer1000's die 50.000km met een kettingset doen..... en die rijden ècht niet zachtjes.... en hebben ruim 100pk meer

Merk kettingset is van DID, geen slecht merk, onderhoud is ook in orde. Ding staat altijd vet.....

Altijd compleet vervangen.

Wat bedoel je met ehhh rustig met 6000km
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 16:43
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ik ken zat gasten met R1's/Fazer1000's die 50.000km met een kettingset doen..... en die rijden ècht niet zachtjes.... en hebben ruim 100pk meer
En ook een ketting van 200 euro meer.
quote:
Wat bedoel je met ehhh rustig met 6000km
Tja rustig is een ruim begrip.
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:44
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ook een ketting van 200 euro meer.
Hoe weet jij dat nou



Ik heb een D.I.D. ketting OK, dat is echt een troep..... 1 vd beste merken, samen met Tsubaki....

Die Fazer had originele kettingset en die R1 dus DID....
One_Punch_Mickeyzondag 5 september 2004 @ 16:47
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. ging ik gisteren verzitten op dat dijkje met die ZZR achter mij aan?
verzitten is jouw standaard houding op een motor (zoals ik in Chaam opmerkte)

nee, ik kon het niet zien omdat die ZZR er nog tussen zat, en omdat ik alleen maar keek naar het mooie uitzicht van 2 motoren die synchroom en steeds harder die bocht namen vergat ik zelf snelheid te maken dus liepen jullie vrij snel uit.
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:48
Zonder gesprek gelijk gaan werken?
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 16:48
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe weet jij dat nou



Ik heb een D.I.D. ketting OK, dat is echt een troep..... 1 vd beste merken, samen met Tsubaki....

Die Fazer had originele kettingset en die R1 dus DID....
Elk model en type motor heeft een ketting aangepast aan het vermogen.

Een ketting van een R1 of andere sportfiets kan je dus niet vergelijken met die van een Bandit.

Maar het is verder geen slecht merk .. maar dus niet precies dezelfde ketting als op de fietsen die je noemt.
Mijn ketting op de GSX-R1100WP zag er mega bruut breed en dik uit..
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 16:54
Alsof er voor elke motor een speciale ketting is gemaakt

DID heeft 2 verschillende categorie kettingen, Street en Superbike/supersport

Superbike & Supersport:
quote:
O-Ring

Chain
Disp. c.c. * Main Feature

520ERV2
Max. 750 c.c.
EXCLUSIVE RACING High-End Racing Chain
En Street:
quote:
O-ring
428VM Max. 350 c.c
PREMIUM X-RING

(Half the Friction and Longer Life)*
520VM Max. 750 c.c.
525VM Max. 750 c.c.
50(530) Max. 1000 c.c.
50(530)ZVM Max. 1300 c.c.

* The maximum c.c. displacement is based on original
manufacturers recommended chain size.
Consult your owners manual
Ik heb die 530ZVM, zelfde als de R1/Fazer1000 dus

Maar een speciale ketting gemaakt voor een type motor....... nee dus
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 17:01
Volgens mij boekje moet ik deze ketting hebben:

RK50MFOZ 110schakels
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 17:13
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof er voor elke motor een speciale ketting is gemaakt
Zo raar is dat niet, doen bandenfabrikanten ook voor de topmodellen motorfietsen.
Maar misschien is het op kettinggebied wel verandert de afgelopen jaren, zal teveel gekost hebben.

Misschien heb je er geen goed voortandwiel erbij .. ketting kwam nu ergens anders vandaan dan de vorige keer keer .. maar toen was de slijtage ook al ongeveer hetzelfde toch?

Videobandje met MotoGP roept weer ..
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 17:28
Dit heb ik naar Sabra gestuurd, de echte kenners
quote:
Hallo heren van Sabra,


Ik heb een probleem met de kettingset van mijn Suzuki Bandit600. Ik kocht deze met 21500km op de teller, bij 22000km heb ik er een nieuwe kettingset onder laten zetten. Namelijk een Tsubaki ketting met JT tandwielen.

Deze set was na 13000km al versleten, ondanks goed onderhoud. Toen bij de 35000km weer een nieuw kettingset erop gezet, dit keer een DID kettingset. Nu, bij 49000km op de teller is hij weer versleten. Hij hangt telkens 50km na het opspannen weer als een hangmatje, zo slap dat ik hem tegen de achterbrug aan kan duwen.

Ik heb alles al geprobeerd, wiel uitgelijnd, moeras met momentsleutel vast gezet, maar helpt allemaal niet. Toch versleten zou je denken, maar een kettingset van een goed merk verslijten binnen 15000km met een 25kw-motor is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.

Ik smeer de ketting om de 2-300km in met Motorex witte kettingspray, en als het regent direct na de rit.

Nu is mijn vraag, hebben jullie deze week eens tijd om te kijken waar het kan liggen dat hij na 50km weer slap hangt?


Met vriendelijke groeten,
Stephan
Patrick281zondag 5 september 2004 @ 17:36
Maar gezien je overzichtje en wat ik even bij de concurrent Regina gecheckt heb klopt je verhaal wel.
Je hebt dus gelijk.

Ik was 10 jaar geleden gewend dat bij iedere nieuwe motor een nieuwe ketting uitkwam omdat het vermogen toendertijd enorm aan het veranderen was.
Dat de fabrikanten dan later deze ketting ook voor de andere (nieuwe)modellen kunnen en mogen produceren heeft natuurlijk alles met kosten te maken.

De laatste motor waarvoor toendertijd een speciale ketting uitkwam (van wat ik in die tijd in de bladen las) was de Blackbird, maar ik zie dat die nu notabene in een lagere categorie staat.

Zoef .. ik ben weer weg..tussendoor ff koken -ze moeten nog starten in de MotoGP..
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 17:38
REGINA IS KUT !

Echt Duidelijk geen concurrent
Danielsonzondag 5 september 2004 @ 18:29
Ik moet morgen afrijden voor mijn bijz verrichtingen 16 Sep "Echte" Examen Kan echt niet wachten
Rietvaerderzondag 5 september 2004 @ 18:31
Heel veel succes!