Hij is toch al verbrand?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef yogidrink het volgende:
wanneer is ultimatum?
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Hij is toch al verbrand?
Dat is toch niet eens persoonlijke informatie? Het komt zo van het FH2 forum afquote:Op donderdag 2 september 2004 23:39 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post..
Goed bezig jij.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:46 schreef elcastel het volgende:
Goed bezig jij.
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:49 schreef APK het volgende:
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.![]()
Jij begon.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:51 schreef elcastel het volgende:
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.
.
Jij begon met terugdoen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
Je kunt hem kopen op E-bay.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
And deny us our fun?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:07 schreef Lucille het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen steek die stok maar in je reet en wij maken een nieuwe?
die komt er ookquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:07 schreef Lucille het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen steek die stok maar in je reet en wij maken een nieuwe?
*Onze?*quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, die houden we. Da's één van onze mascottes.
Nou dan zal er ook wel een Fahrenhout 2/9 komen hè.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou dan zal er ook wel een Fahrenhout 2/9 komen hè..
vertel eens dan??!quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:15 schreef prupke het volgende:
harry ik heb een geweldig idee
voor de fokstok
Dan willen we de as terugquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:geband
![]()
Maar goed de stok is toch al lekker verbrand
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komtquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan willen we de as terug
Met het bierdopje
De as gaat in de fles
En de dop gaat óp de fles
Treehuggers 4 lifequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komt![]()
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komt![]()
oke ik vond het stukje vrij kansloos over komen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Ik kom over als iemant die van een leuke spelletje houd
Wat is daar weer mis mee dan
Beter dan de boel in de fik steken
Ik vint jou kansloosquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik vond het stukje vrij kansloos over komen.
Maar goed daar verschilt onze mening in kennelijk.
volgens mij bedoelde hij, Dat het nogal moeilijk wordt om aan die as te komen..quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vint jou kansloos
Met plezier te hebben door anderen hun plezier te ontnemen
Je lijkt wel een stakker
Maar dat ben je niet
Want je sig is wel ontzettend kikken!![]()
die sturen ze wel op ofzoietsquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:42 schreef River-X het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde hij, Dat het nogal moeilijk wordt om aan die as te komen..
hij heeft die stok niet voor niks verbrandquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
die sturen ze wel op ofzoiets
in een zakje ofzoiets
gelly is nu gebant toch?
dan komt alles goed
En ik tik nu volgens het boekje.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
die sturen ze wel op ofzoiets
in een zakje ofzoiets
gelly is nu gebant toch?
dan komt alles goed
neequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:53 schreef River-X het volgende:
hij heeft die stok niet voor niks verbrand
Ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef nikky het volgende:
En ik tik nu volgens het boekje..
Over ons ultimatum en zo
Oke die laatste zin isquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vint jou kansloos
Met plezier te hebben door anderen hun plezier te ontnemen
Je lijkt wel een stakker
Maar dat ben je niet
Want je sig is wel ontzettend kikken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |