Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:56 schreef sizzler het volgende:
Hou hem maar...
mag 1x raden wie er eerste wordt?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef gelly het volgende:
Met terroristen wordt niet onderhandeld, derhalve zal jullie schuilplaats met de grond gelijk worden gemaakt.
Niet zeuren kloink.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:51 schreef Klonk het volgende:
in ieder geval het einde van het fokstokspel, jongens het was zo voor lang het duurde jammer de lol verpest werd
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekkenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.
IEEEEEEEEEEEELquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekken![]()
Maar Gelly heeftg nog geen ban..quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
stokslag 12 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Morgen klokslag 12 uur gaat die hoeren teringstok
de fik in.
.
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:10 schreef Ali Salami het volgende:
Maar Gelly heeft nog geen ban..
De Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is bevrijdingsbrigadequote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
we kunnen ook de zoek de fok-stok dat eigelijk een balk is ontvoerder.
Dus de ontvoerder IPV de stok zoeken. Word meteen leuker ook.
Ik heb hier naast me nog wel een speurhond zitten die ook op commande in iemands z,n arm hangt.
afgetraind en wel.
Ik heb geen invloed meer achter de schermenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.
Hé, dat lijkt Robby williams wel.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
Hebben wij weer.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb geen invloed meer achter de schermen
Nooit gehad ook
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt Robby williams wel.![]()
die zit ook al in het complotquote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt Robby williams wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |