Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:56 schreef sizzler het volgende:
Hou hem maar...
mag 1x raden wie er eerste wordt?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef gelly het volgende:
Met terroristen wordt niet onderhandeld, derhalve zal jullie schuilplaats met de grond gelijk worden gemaakt.
Niet zeuren kloink.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:51 schreef Klonk het volgende:
in ieder geval het einde van het fokstokspel, jongens het was zo voor lang het duurde jammer de lol verpest werd
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekkenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.
IEEEEEEEEEEEELquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekken![]()
Maar Gelly heeftg nog geen ban..quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
stokslag 12 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Morgen klokslag 12 uur gaat die hoeren teringstok
de fik in.
.
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:10 schreef Ali Salami het volgende:
Maar Gelly heeft nog geen ban..
De Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is bevrijdingsbrigadequote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
we kunnen ook de zoek de fok-stok dat eigelijk een balk is ontvoerder.
Dus de ontvoerder IPV de stok zoeken. Word meteen leuker ook.
Ik heb hier naast me nog wel een speurhond zitten die ook op commande in iemands z,n arm hangt.
afgetraind en wel.
Ik heb geen invloed meer achter de schermenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.
Hé, dat lijkt Robby williams wel.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
Hebben wij weer.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb geen invloed meer achter de schermen
Nooit gehad ook
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt Robby williams wel.![]()
die zit ook al in het complotquote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Heb diverse connecties in hetg ziekenhuis, dus kan vast wel een bodybag regelen 8) Moet de inhoud door jullie worden aangeleverdquote:Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben wij weer.
Dan hoop ik dat z'n haar in de fik vliegt.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
Welnee man, dat is U die door een dronken gast is getatoe-eerdquote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:21 schreef ook_gek het volgende:lekker slim ook zo. Daar zit straks een zwarte plek op die gast z,n plafont
![]()
zat jij niet bij de politiequote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
Heeft er iemand tips anders gaan we met de Fok!knokploeg even langs!
wel nederlands praten knul anders begrijpt men het niet !quote:Op donderdag 2 september 2004 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zat jij niet bij de politie
Ik mag niet vechten van m,n moeder en ik kamg net met mensen om gaan die veel kouwgom gegeten hebben vroeger waar door ze nu met veel plakplaatjes een tekening hebben gemaak op hun arm.
agossie, hebben de stoute jongens je stokkie afgepakt?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
Heeft er iemand tips anders gaan we met de Fok!knokploeg even langs!
Die url...quote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Ik zou die Gelly maar bannen....
Ja, die ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
De FOK!-zak die ooit stok was die eigenlijk een balk was.
het is hier een nederlants forum hoor.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:38 schreef karn het volgende:
And now watch as everybody has to refer to it as - 'De FOK!-zak die ooit stok was die eigenlijk een balk was' - in their posts.
And they will![]()
En dat zoek-de-fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is-ontvoerder spel... houdt dat in dat het lijk van de ontvoerder van kerkhof naar kerkhof wordt gesleept ? uiteraard met alle overige regels van het Fokstokspel in achte genomenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
we kunnen ook de zoek de fok-stok dat eigelijk een balk is ontvoerder.
Dus de ontvoerder IPV de stok zoeken. Word meteen leuker ook.
Ik heb hier naast me nog wel een speurhond zitten die ook op commande in iemands z,n arm hangt.
afgetraind en wel.
Of het lichaam in stukjes hakken en dan door heel nederland verstoppen. MAken we er een puzzle actie vanquote:Op donderdag 2 september 2004 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zoek-de-fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is-ontvoerder spel... houdt dat in dat het lijk van de ontvoerder van kerkhof naar kerkhof wordt gesleept ? uiteraard met alle overige regels van het Fokstokspel in achte genomen
Is dat nou leuk? Een wijf te hebben wat je niet mag neuken dankzij een godje?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:42 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"WHOEHAHAHAHA
Heb ik die stok ff te pakken gehad!!
En het lijden van mijn jeugd rechtgezet!
Jep! Ik ben een echte vent
WHOEHAHAHAHA"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |