en daar ben je blij mee...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En wij hebben Fok!![]()
Nee last van jullie met jullie grafforum en kutgeintjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Heb je last van RSI?
Ja en?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en daar ben je blij mee...
Zal ik jou eens gaan volspammen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
We gaan ons gewoon allemaal reggen op fh2.nl en dan alle topics volspammen.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
dat kan niet, t doel van fh2.nl is voornamelijk topics volspammen, daarom zitten al die lui daar (dat konden op fok! niet onbeperkt baggeren dus hebben ze een eigen forum opgericht)quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook wel met dat kutforum gaan vechten om de stok. Dan organiseren we gewoon een grote battle ergens in Nederland, met als doel de stok.
Euh.... vaagquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gaan volspammen?
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:11 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...
Maar lijkt me ok, ik woon in de buurt van het meetingterrein, kom maar langs met 15 van die raskneusjes en ik zal eens ff flink over jullie heenpissen
Ik heb je toch net een uitnodiging gegevenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgen
Wat een ontzettend sneu forum.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:11 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...
Maar lijkt me ok, ik woon in de buurt van het meetingterrein, kom maar langs met 15 van die raskneusjes en ik zal eens ff flink over jullie heenpissen
Lokatie ?? Ik vind dit wel iets hebben, ook leuk voor de media eindelijk iets echt nieuws na de Flashmobsquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgen
Dan moeten er 10 mensen van Fok! willen en dan moeten we wel weten waar je woontquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik heb je toch net een uitnodiging gegeven
Kom langs zou ik zeggen, gewoon direct beginnen te slaan zodra ik de deur open doe...
Laat maar eens zien dat je buiten het forum ook zo stoer bent
Nee, jíj hebt een leuke sitequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat een ontzettend sneu forum.
Dat je zulke leden hebt
En?quote:
En dan gaan we geld inzetten wie wint enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:21 schreef LucienS het volgende:
[..]
Lokatie ?? Ik vind dit wel iets hebben, ook leuk voor de media eindelijk iets echt nieuws na de Flashmobs![]()
10 euro op Fok!
Regel eerst die mensen maar eens, ik ga niet m'n adres op het internet pleuren om er vervolgens achter te komen dat je tussen de 50000 users niet eens 10 man kunt vinden die daadwerkelijk langs willen komen zonder dat ze vooraf hun broekje besmeurenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan moeten er 10 mensen van Fok! willen en dan moeten we wel weten waar je woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |