Wacht daar eerst maar mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:17 schreef kree het volgende:
Ik wil nog wel een nieuwe deeltje openen, als jullie het nog de moeite waard vinden tenminste
Ik heb nog wel hoop dat de stok weer boven water komt.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet weizer op.
Ik vind het ook een beetje dom van hun om met deze forum mee te bemoeien, ze kunnen beter op hun NEWBIE forum blijfen, trouwens, ze kunnen niet eens zelf een forum maken, en FOK! wel.
Wij zitten in 1000X meerderheid vergeleken met hun![]()
Wij zijn vele malen groter dan die zielige kleine kutformpje van hun.
Kan maar 1 ding zeggen:
Die mensen kunnen beter maar opdonderen hier, ivp om het spel te gaan verzieken!
P.S: Look this:
11 gast(en), 21 gebruiker(s) 3 anonieme gebruiker(s)
En FOK!: Er zijn 372 ingelogde gebruikers en 331 gasten aanwezig.
Dat zou me ook niks verbazen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef Gert het volgende:
1) Er is geen foto van de verkoolde stok
2) Yvonne suggereert sterk dat de stok nog niet verloren is en weet blijkbaar meer
3) "And all of a sudden there are lots of blue mods joining in." (Karn op Sgop)
4) Morgen is de FOK! 5-jaar meet
Het zal voor niemand een ve(r)rassing zijn als dat ding morgen ergens op een camping in Utrecht opduikt, toch?
Zou jij niet van Fok! wegblijven Dirkje? De boze fokkertjes hebben je zo weer in een depressie geluld hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:09 schreef Elitefucker het volgende:
[..]
And deny us our fun?
Couldn't have that..
ik zie het meer als een grap, maar ja, jij zal wel weer zo'n Gelly zijn; een humorloos geval...quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:45 schreef Havoc het volgende:
MM tief op met je spam, ontzettende inlikkende pisvlek.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet wijzer op.
Ik vind het ook een beetje dom van hun om met deze forum mee te bemoeien, ze kunnen beter op hun NEWBIE forum blijfen, trouwens, ze kunnen niet eens zelf een forum maken, en FOK! wel.
Kan maar 1 ding zeggen:
Die mensen kunnen beter maar opdonderen hier, ivp om het spel te gaan verzieken!
Ja lach maar, wij hebben de stok.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:17 schreef SignOTheTimes het volgende:![]()
.
omg...
Je gaat me toch niet aan het twijfelen brengen he [el]?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:24 schreef elcastel het volgende:
Toch ?
En wij hebben Fok!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja lach maar, wij hebben de stok.
.
Heb je het nu tegen mij ? Ja ... eh... nee, wat was de vraag ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Je gaat me toch niet aan het twijfelen brengen he [el]?
Verdomd, daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
En wij hebben Fok!![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verdomd, daar zeg je wat.
Kut newbie... ik schijt op je!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En wij hebben Fok!![]()
Wat doe in je in 1 keer geFokt ik heb wel wat een steenpuist zeg jezelf. En ik pis je wijf je onderquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Kut newbie... ik schijt op je!
En jij hebt helemaal niks steenpuist...
Dan kunnen we ook wel met dat kutforum gaan vechten om de stok. Dan organiseren we gewoon een grote battle ergens in Nederland, met als doel de stok.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet wijzer op.
Kan maar 1 ding zeggen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |