quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:03 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben vlieft
Dat is mishandeling!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt tijd dat ik Xena laat steriliseren met al die verliefde katertjes achter haar aan
Dat wordt snijden....quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Xena, je bent nog steeds zo supercute!
Btw, Julius laat weten dat zijn balletjes er ook niet al te lang meer zullen zijn.
Mijn arm begin steeds aantrekkelijker te worden.
Ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet.quote:Op maandag 20 september 2004 00:24 schreef Xenaatje het volgende:
Ik hou mijn ogen dicht hoor
[afbeelding]
Dat is meestal zo.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:04 schreef MissE het volgende:
Wat wordt ze groot!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Julius laat weten dat je er werkelijk prachtig uit ziet! Rood staat je heel goed!
quote:En daarnaast wil ik nog wel even meedelen dat niemand me verteld heeft dat katten ook meteen mietjes worden als hun ballen eraf gaan!Stond dus net mooi op dit onchristelijke uur de bakken te verschonen omdat meneer ze te vies vond...
Ik word een beetje bang van die fotoquote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef Xenaatje het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!
Het gaat nog steeds heel goed met me, stout als altijd, vandaag deed ik die reclame na, je weet wel, van page?
Nou, wat dat hondje kan, kan ik nog veeeeeel beter
[afbeelding]
Tjah je weet hoe dat gaat met vrouwenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:15 schreef Xenaatje het volgende:
Hangmat hangt op scherp ja, ik heb er al een kuiltje in geslapen
Als ik aan de lijn blijf doen houdt ie me heus wel hoor
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:58 schreef Nuek het volgende:
Voor je het weet is ze groot en moet ze op schoolreisje de Ardennen in....
Nu nog effe flink oefenen dan maar
Naah, zo'n kleine aandachtstrekker krijgt vast snel een vriendje die wel een luchtbedje heeftquote:Op woensdag 22 december 2004 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ze eerst leren een luchtbedje op te blazen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:58 schreef Nuek het volgende:
haha
'ipv het toetsenbord mag je ook mij wel aanraken hoor!'
...deed die van mij ook altijd...
Liever niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:45 schreef Nuek het volgende:
Lekker snuffelen zekersIs het de bedoeling dat ze een buitenkat wordt of niet?
smeltquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:27 schreef Xenaatje het volgende:
Groot geworden
Hoe komen jullie erbij
[afbeelding]
[afbeelding]
"Oh wacht, kleine lettertjes: "Niet geschikt voor katten."... Discrimidingus!"quote:
Ohhhhh.... Maar als dat boek antiek was... was ie dan niet al láng aan vervanging toe?quote:Op zondag 30 januari 2005 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Die woordenboeken zijn eruit gevallen toen ze eruit sprong.
En 1 kaft is losgescheurd(Antieke kramer woordenboeken)
Maar goed, boos worden op haar is onmogelijk, en bovendien... weet zij veel![]()
"En als u ons niet steunt..."quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hou je Xena wel van het dievenpad af?
Kiraquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:06 schreef GewoneMan het volgende:
wat een dropje zeg en Kira (mijn poes) wil graag even gedag zeggen
[afbeelding]
misschien worden ze beiden spontaan lesbischquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kira
Xena vindt het vast niet erg dat je even komt buurten
Ook erg cute.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:06 schreef GewoneMan het volgende:
wat een dropje zeg en Kira (mijn poes) wil graag even gedag zeggen
[afbeelding]
Kira: miauwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 27 februari 2005 15:25 schreef Nuek het volgende:
Als xien & kiertje oud genoeg zijn mag deurtje wel een keertje komen paardje rijden toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Hier maar ff verse aanvoer
Een ballon een ballon een ballonnetje....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Té cute, en erg leuk. (Al denk ik er meer aan als deken.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Astu
Nieuw kleedje, kan ook als katten-burka
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |