hij staat ook in de OPquote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Offy ook!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Xilantof het volgende:
woei
ik heb al gestemd![]()
dan weet je iig dat de andere geen betere onderwerpen verzinnenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef Offy het volgende:
[..]
* Xilantof ook!(op 1 van haar eigen onderwerpen
![]()
)
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hij staat ook in de OP![]()
Of dat ik het niet toe wil gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan weet je iig dat de andere geen betere onderwerpen verzinnen
dat kan ook, maar dat geloof ik niet bij jouquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef Offy het volgende:
[..]
Of dat ik het niet toe wil geven
Haha..is dat een complimentje, of juist niet?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef Xilantof het volgende:
dat kan ook, maar dat geloof ik niet bij jou
jij zou het zo zeggen
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:52 schreef stil het volgende:
zo stem uitgebracht, zat wel een leuke bij,
Hopelijk wordt het niet dood, maar het vogeltje van augustus kan dan zo weer meedoen.
Ik heb er geen bezwaar tegen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
gestemd. geen idee bij mijn keuze rewimo, mag ik zomaar hier zetten dat ik op werk in uitvoering heb gestemd?? Of is het niet de bedoeling dat ik zomaar vertel dat ik op werk in uitvoering heb gestemd? Ik heb bij nog geen enkel onderwerp een idee... maar dat zal vast nog wel eens komen
Er was al iemand die ze supersaai vond, maar die hoeven we niet al te serieus te nemen, denk ik, althans niet hier over. Want je kunt met sommige onderwerpen inderdaad alle kanten op, veelbelovend, ik ben benieuwd. Ik hoop wel er deze maand meer tijd in te kunnen stoppen dan de vorige maand, want toen ging bijna al mijn tijd verloren aan de Lelystad meeting.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
En wat zeggen jullie van de onderwerpen? Ik zit te wachten op de eerste "wat een **&(%(^%( onderwerpen"
tis een compliment jaquote:Op woensdag 1 september 2004 20:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Haha..is dat een complimentje, of juist niet?
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 september 2004 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis een compliment ja
hehehequote:Op woensdag 1 september 2004 22:14 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
Ik denk dat je niet tegenhoudt dat er "overlappingen" in de onderwerpen zitten. Maar dat geeft ook niks, zolang er maar nieuwe foto's ingezonden wordenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:22 schreef m-niki het volgende:
tvp en gestemd ook hoor!!
poeh, bij sommige onderwerpen even goed nagedacht wat voor beeld er direct in me opkwam en dan zitten er een paar onderwerpen tussen waar bij mij dezelfde beelden naar boven kwamen (extremen, oud en nieuw, tegenstellingen) en dan kwam bij oud en nieuw ook meteen verval en vergane glorie bij mij naar boven!!!
De onderwerpen zijn wel interessant, ben heel benieuwd waar iedereen voor gaat....
Ik ga deze maand niet discussieren , ik zeg niks en ben het overal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef Oceanonix het volgende:
ik heb inmiddels ook gestemd. Weer lekker veel discussie onderwerpen..........
gekozen voor bomen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga deze maand niet discussieren , ik zeg niks en ben het overal mee eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |