Wat deed je daar de rest van de dag?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Even mijn week in Amerika samengevat:
Zondag
19:00-00:00 - Zuipen
Maandag
12:00-02:00 - Werken
02:00-04:00 - Zuipen
Dinsdag
18:00-06:00 - Werken
06:00-08:00 - Zuipen
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
16:00-04:00 - Werken
04:00-06:00 - Zuipen
Zaterdag
02:00-21:30 - Werken
21:30-03:00 - Zuipen
Als ik dat werk dagelijks moest doe, pleegde ik zelfmoord.
Die gasten verdienen daar 1.200 USD in de maand, en werken 66 uur per week!
Slapen!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wat deed je daar de rest van de dag?![]()
Wat een gat! In een boerenstaat.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Slapen!
Het was daar ook nog eens Dry-County, oftewel je kon er geen drank krijgen!
Was trouwens wat voor SCH geweest, echt een Rednecks plaatsje daar. Eerste wat diegene die me inwerkte zei was "I hate niggers!"
Annville, Kentucky!![]()
Wij noemen het het 'Ajax van de MLB', dus dat is feitelijk hetzelfde!quote:van stpan
De Indians roelen!
De Yankees, het Man Utd van het honkbal ;r
Zien je weken in NL er anders uit dan, in het Annville van Nederland: Weertquote:Op woensdag 1 september 2004 14:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Even mijn week in Amerika samengevat:
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:51 schreef DIGGER het volgende:
Zien je weken in NL er anders uit dan, in het Annville van Nederland: Weert
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:40 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.city-data.com/city/Annville-Kentucky.html![]()
Wel vrouwen over....quote:Op woensdag 1 september 2004 14:40 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.city-data.com/city/Annville-Kentucky.html![]()
German (5.4%), Dutch (3.4%)quote:Op woensdag 1 september 2004 15:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel vrouwen over....
Maar:quote:Op woensdag 1 september 2004 14:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Die gasten verdienen daar 1.200 USD in de maand, en werken 66 uur per week!
Huizen kosten er geen fuck, want voor dat bedrag heb je hier een grote garagebox, meer niet.quote:Median house value: $55,700 (year 2000)
klinkt me niet zo gezellig.quote:Races in Annville:
White Non-Hispanic (99.0%)
Two or more races (0.8%)
Het paradijs dusquote:Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Was trouwens wat voor SCH geweest, echt een Rednecks plaatsje daar. Eerste wat diegene die me inwerkte zei was "I hate niggers!"
Waarom is er niet bljven wonen dan??? Roodnekjes onder elkaar.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Franky noemde het al snel "LPF City"
Wilders Cityquote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is er niet bljven wonen dan??? Roodnekjes onder elkaar.
Meer Stormfront Village vrees ik
k zat eigenlijk te wchten op een "Vrees Sonck" van jequote:Op woensdag 1 september 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Louis van Gaal.... Waardeloze TD.
Informatie-avond gisteren ging wel goed, maar dan is die hele soap rond Zlatan wel een koude douche zeg...
Kon je gelijk fris gewassen je bed in.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
Informatie-avond gisteren ging wel goed, maar dan is die hele soap rond Zlatan wel een koude douche zeg...
Dat was het enige voordeel. Ik kreeg bijna Edgar Davids-neigingen en heb eerst oosterse thee gedronken.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kon je gelijk fris gewassen je bed in.
Maar alles nog wel goed met je vriendin?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna Edgar Davids-neigingen en heb eerst oosterse thee gedronken.
dat zei die van Regilio Tuur ookquote:Op woensdag 1 september 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, die heeft meegedronken. En gauw mijn Edgar Davids-bril verstopt.
en dan lekker korfballen !!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Bloktussenuur? Naar het park, Lego, met de meiden!
Ja, dat kan ook...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan lekker korfballen !!!!
Wir helfen dir!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet nog niet wat ik ga doen, het is óf naar huis óf huiswerk maken. Hangt een beetje van de hoeveelheid hw af die ik voor Duits krijg.
quote:Vitesse overweegt huursubsidie aan te vragen voor Lurling.
Het is alleen maar lezen hoor, voordeel van het deelvak Duits 1.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wir helfen dir!
is dat t zelfde filmpje als gisteren?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.6pack.tv/media/douweegberts.wmv
Yup.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Oh, je hebt nep-Duits.
ANW is verplicht.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat zijn keuzes Lego, keuzes.
Kan je voor de oudere jongere, die in 1973 voor het laatst op school zat, een vertaling geven van deze acradabada?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, wat is het nut van ANW voor iemand die N&T met Bio 1,2 heeft?
ANW=Algemene Natuurwetenschappen. Ik geef zo een voorbeeld uit mijn boek. (In het Engels, dat wel, maar in het NL is het niet anders.)quote:Op woensdag 1 september 2004 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je voor de oudere jongere, die in 1973 voor het laatst op school zat, een vertaling geven van deze acradabada?
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit, dan kan ik er ten minste nog wat mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Al die pakketten, het is onzin. Alles is makkelijker geworden, maar wel meer. Maar kwaliteit moet voor kwantiteit gaan.
Aha, waar is de tijd gebleven dat je gewoon nog 12 vakken had waarin je eind-examen moest doen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ANW=Algemene Natuurwetenschappen. Ik geef zo een voorbeeld uit mijn boek. (In het Engels, dat wel, maar in het NL is het niet anders.)
N&T = natuur en Techniek, profiel met veel nadruk op natuur~, schei~ en wiskunde.
Bio 1, 2 = Het 'hele' vak biologie. Bio 1 is wat minder bio, wat minder diepgaand. (Zelfde geldt voor Natuurkunde en Scheikunde.)
hier nog 1, ik geloof dat ik er 7 had op de havoquote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef rubbereend het volgende:
pffff k had gewoon een vakkenpakket van 6 vakken
14 vakken waarin ik examen moet doen op de een of andere manier, check.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, waar is de tijd gebleven dat je gewoon nog 12 vakken had waarin je eind-examen moest doen.
Ah, een stapelaar!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:16 schreef rubbereend het volgende:
in 1995 mavo en 1997 havodat waren nog eens tijden.
alsof werken alles isquote:Op woensdag 1 september 2004 17:20 schreef JaWi het volgende:
School.
nouja, k begon met 2 jaar havo na een rapport wat vergelijkbaar was met de toto, toen 2 jaartjes mavo en daarna weer terug om de havo alsnog af te makenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, een stapelaar!
Overigens, die Giel Beelen-banner...
Dat herinnert me er aan, morgen de wekkerradio aan laten staan. Die is naar 3FM gesprongen van de week, en aangezien ik hoorde dat Sunchaser. (Why him?) Op 3 FM was morgenochtend, heb ik hem maar even laten staan. Daarna gaat ie linea recta terug naar Radio M.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, een stapelaar!
hier ook een stapelaar alleen met 86 en 88 op de diploma'squote:[b]Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:[/b
Ah, een stapelaar!
Geen Weense wals?quote:Op woensdag 1 september 2004 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, k begon met 2 jaar havo na een rapport wat vergelijkbaar was met de toto, toen 2 jaartjes mavo en daarna weer terug om de havo alsnog af te maken
precies !!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ah zo, dus een talent dat via een satellietclub toch weer op niveau kwam.
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen Weense wals?
(1, 2, 3, 1, 2, 3.)
Ik ben ook nog maar student hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 17:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alaf werken alles is
zo klinkt t toch wel prachtigquote:Op woensdag 1 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Ah zo, dus een talent dat via een satellietclub toch weer op niveau kwam.
Stond ergens op de FP geloof ik.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom kmt sunchaser eigenlijk bij giel?
Ik had vorig jaar een herhalende wijs. (7, 8)quote:Op woensdag 1 september 2004 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom kmt sunchaser eigenlijk bij giel?
Had je niet eens een 5 erbij? Flauwe lijst dan.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een herhalende wijs. (7, 8)
En een enkele 6.
Niet eens. Heb vorig jaar nog niet eens m'n leeftijd in onvoldoendes gehaald. (Ik dacht 2/3 ook nog nét niet.)quote:Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had je niet eens een 5 erbij? Flauwe lijst dan.
komt vast omdat je hier in Hools zoveel wijsheid opdoetquote:Op woensdag 1 september 2004 17:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Niet eens. Heb vorig jaar nog niet eens m'n leeftijd in onvoldoendes gehaald. (Ik dacht 2/3 ook nog nét niet.)
Allicht. Al zou dat mijn teleurstellende cijfer voor Engels niet verklaren.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt vast omdat je hier in Hools zoveel wijsheid opdoet
Ja zeker. Het slagen voor mij opzich was uiteindelijk een groter goed dan een mooie lijst.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Met een 5 erbij, JaWi?
En je bent nu 15 of 16? Dan ben je of briljant of een studiepik.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet eens. Heb vorig jaar nog niet eens m'n leeftijd in onvoldoendes gehaald. (Ik dacht 2/3 ook nog nét niet.)
hoezo er valt hier genoeg te verbeteren aan het engels van de gem. Hools-gastquote:Op woensdag 1 september 2004 17:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Allicht. Al zou dat mijn teleurstellende cijfer voor Engels niet verklaren.
Vind ik ook! Na 10 jaar weet niemand je cijfers meer.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja zeker. Het slagen voor mij opzich was uiteindelijk een groter goed dan een mooie lijst.
Dr. Livingstone, I presume?quote:Op woensdag 1 september 2004 17:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoezo er valt hier genoeg te verbeteren aan het engels van de gem. Hools-gast![]()
Dat zei ik dus ook tegen mijn wiskundeleraarquote:Op woensdag 1 september 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik ook! Na 10 jaar weet niemand je cijfers meer.
No, Bjoro is my name....nicknamequote:Op woensdag 1 september 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Dr. Livingstone, I presume?
Allicht. Vind het alleen niet leuk als ik van gemiddeld een 9.4 op m'n eindrapport naar een 8.3 ga. (Ja, luxeprobleem.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoezo er valt hier genoeg te verbeteren aan het engels van de gem. Hools-gast![]()
je bent gvd nog niet eens begonnen, man !!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
WelkVrijdag ADV-dag, ook lekker.
dat je er niet van maakt:quote:Op woensdag 1 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Wat, al bijna 3 weken onderweg hoor.
Ik heb er 14 per jaar.
plus al die andere vrije schooldagenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Wat, al bijna 3 weken onderweg hoor.
Ik heb er 14 per jaar.
nee,Requiem for a Dream was hetquote:Op woensdag 1 september 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
Welke nu weer? Heidi in Tirol?
Ik ga bijna eten en dan vanavond eens gezellig bij mijn zwager + zus + nichtje langs. Vrijdag ADV-dag, ook lekker.
Zeer goede filmquote:Op woensdag 1 september 2004 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee,Requiem for a Dream was het
Ik wacht op je V&A topic.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
1 pc, 2 laptops, 1 beamer, 1 mobiele telefoon en een hoop gereedschap gejat.
Lucky-Fankyquote:Op woensdag 1 september 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze hadden trouwens zondagnacht ingebroken bij ons op het kantoor.
1 pc, 2 laptops, 1 beamer, 1 mobiele telefoon en een hoop gereedschap gejat.
Mijn computer was de enige die ze hadden laten staan, dus uiteraard was ik weer het middelpunt van de spot dat ik mijn vrienden goed had geinstrueerd!
Ik wilde er net één openen, maar vond het iets te flauw.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht op je V&A topic.
Puike titelsong.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
Net Shrek 2 gekeken, leuke film.
nee die hadden ze alquote:Op woensdag 1 september 2004 18:58 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds. Geen lintjes voor de sporters dit keer.
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik vind dat er is een verbod op die taal topics moet komen en op fokkers die andere fokkers verbeteren. Gezeik allemaal
ga met deze klacht maar naar Feedback of Klaagbakquote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik vind dat er is een verbod op die taal topics moet komen en op fokkers die andere fokkers verbeteren. Gezeik allemaal
Ik val niet op oude mannen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Ik word een ouwe man
Ach, wel leuk voor golfer.
pedo..quote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val niet op oude mannen.![]()
maar wel op mij he???quote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val niet op oude mannen.![]()
k verbeter wel ff:quote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is tog nieks leukrs alz andren verbetere
In de Oddworld remixquote:Op woensdag 1 september 2004 19:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zombienation
omdat ie het hier wel doet?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens iemand hier enig idee waarom www.suprnova.org eruit ligt
Hij staat hier op de ID&T classic megamix cd. Staan wel leuke stukjes op uit bijv de tijd dat trance nog mooi wasquote:Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de Oddworld remix
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog anderhalve week tot HouseQlassics!
Dan weet ik genoegquote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
omdat ie het hier wel doet?
Je gaat een triootje doen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Binnenkort:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is je vriendin ongesteld binnenkort?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Binnenkort:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het RIAGG toch ergens goed voorquote:Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef tong80 het volgende:
Had SCH maar niet op vakantie moeten gaan.
Er zijn nog kaarten....quote:Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
![]()
*jaloers is
Dat is een beurs voor ouwe landhuizen ofzo? Leuk!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog anderhalve week tot HouseQlassics!
Je kent het?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:57 schreef SCH het volgende:
Dat is een beurs voor ouwe landhuizen ofzo? Leuk!!!
Maar Ajaxno1 heeft na Mysteryland en school even geen geld meerquote:Op woensdag 1 september 2004 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten....
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je kent het?
Zullen we samen eens gaan kijken daar?
Jullie maken met z'n vieren vast wel kans op korting.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
Zullen we samen op counseling gaan, misschien krijgen we groepsreductie.
Ja, jij kan het weten.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie maken met z'n vieren vast wel kans op korting.
Jij bent onbehandelbaar, dat weet je best!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
Zullen we samen op counseling gaan, misschien krijgen we groepsreductie.
Ieke ienderdaad elleke dag ik bidden voor iek ga foken.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
nummer twee, hahahahahaha, je bent de mia audina van Fok![]()
Ik moet nog een hoop nieuw spul hebben, dus doe je loopschoenen maar aan!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Kunnen we meteen door naar de outlet voor de wintercollectie!
We gaan nu een keertje voor mijquote:Op woensdag 1 september 2004 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik moet nog een hoop nieuw spul hebben, dus doe je loopschoenen maar aan!
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
We gaan nu een keertje voor mij![]()
Je mag weer mee het kleedhokje in hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
pak je ff http://search.suprnova.orgquote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hej verbeteren rulez wel soms dus
Trouwens iemand hier enig idee waarom www.suprnova.org eruit ligt
En die werkte van de week dus nietquote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pak je ff http://search.suprnova.org
Idd m'n pop3 mail van m'n domein is ook kadukquote:Op woensdag 1 september 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:de hele boel werkt weer slecht vandaag, klote internet
geen bier voor jou Tong, jij moet morgen weer fit in de schoolbanken zittenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Zo net even Economie in m'n hoofd gestampt, tentamen morgen. Wiskunde-2 bijgeschaafd. Morgen verdomme al om tien uur op. Kut colleges. Maar gelukkig overmorgen weer weekend heb vrijdag alleen maar hoor college oud-Grieks. Bier.
ik dacht dat het een realistisch spel was.....quote:Op woensdag 1 september 2004 20:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, even Cycling Manager 4 gespeeld. Parijs - Nice gewonnen, Boogerd 3e in Milaan - San Remo en nu net Dekker een rit in de Catalaanse Week laten winnen. (Bergop aankomst.)
ja vind je t gek, een hoop psvers hebben nu ook eindelijk een beetje terug kunnen jennen; we hebben de hele zomer naar gezeik van ajaxfans moeten lusteren dat we niets van de sellectie overhielden........quote:Op woensdag 1 september 2004 23:12 schreef golfer het volgende:
De Ajax-topic gaan tegenwoordig harder dan Hools.
In een TCA taxi?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu kun je zien waar de bekwame bestuurders zitten
Grootste deel van de posts in de Ajaxtopics zijn gelukkig nog van Ajacieden op een enkele verdwaalde PSV-er na en 1 of 2 Feyenoorders.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:15 schreef rubbereend het volgende:
ja vind je t gek, een hoop psvers hebben nu ook eindelijk een beetje terug kunnen jennen; we hebben de hele zomer naar gezeik van ajaxfans moeten lusteren dat we niets van de sellectie overhielden........
en nu.............
nu kun je zien waar de bekwame bestuurders zitten
nou 2 keer vn mn leven in zo'n tca taxi gezetenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
In een TCA taxi?
Ik zie dat SunChaser morgenochtend op 3FM komt, grappig
2 redenen om niet te luisteren: Giel Beelen en Sunchaser.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef Againzender het volgende:
Ik zie dat SunChaser morgenochtend op 3FM komt, grappig
ja tis iets rustiger, maar gisteravond was t leukerquote:Op woensdag 1 september 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Grootste deel van de posts in de Ajaxtopics zijn gelukkig nog van Ajacieden op een enkele verdwaalde PSV-er na en 1 of 2 Feyenoorders.
Zoals ook in de andere topics het merendeel van de posts van Ajacieden is.
Ja maar je moet zeggen dat ik de leukste liefste meest gewaardeerde fokker ben in m'n eigen hoe geil ik op m'n zelf topic.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben hier Tong - zag je me niet?
Fok is een fukkin rechts Ajax-bolwerk.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Grootste deel van de posts in de Ajaxtopics zijn gelukkig nog van Ajacieden op een enkele verdwaalde PSV-er na en 1 of 2 Feyenoorders.
Zoals ook in de andere topics het merendeel van de posts van Ajacieden is.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok is een fukkin rechts Ajax-bolwerk.
En ik ben een zendeling met een missie
Zal De Mul wel zijn geweest, die komt nauwelijks boven het stuur uit, of is ie nog te jong voor een rijbewijs?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:29 schreef Againzender het volgende:
Over goede bestuurders en Ajax gesproken. Na afloop van de training in het Amsterdamse Bos zette een van de spelers (tenminste, volgens mij was het een speler) zijn auto wel heel enthousiast in zijn achteruit.
Gevolg was een leuke klapper tegen een andere auto, onder het oog van de AT5 camera
En hij is Belg, ik denk dat we onze roekeloze rijder gevonden hebben.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal De Mul wel zijn geweest, die komt nauwelijks boven het stuur uit, of is ie nog te jong voor een rijbewijs?
sterkte JM!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:26 schreef just me het volgende:Hools!!
ben even heel, heel weinig aanwezig omdat iemand die mij zeer dierbaar is onverwacht is overleden
* SCH pakt de stofzuiger alvastquote:Op woensdag 1 september 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
ps nog 20 minuten en Bjoro verhaard !!!!!
verjaartquote:Op woensdag 1 september 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
ps nog 20 minuten en Bjoro verjaard !!!!!
*Aftellen gaat.*quote:Op woensdag 1 september 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
ps nog 20 minuten en Bjoro verjaard !!!!!
Kaal of kammen !!!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:41 schreef SCH het volgende:
SCH pakt de stofzuiger alvast
Heb je ooit Scary Movie gezien?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:32 schreef SCH het volgende:
in welk topic moet ik nou weer over je heen spuiten?
Je laat je echte vrienden hier toch niet in de steek op je verjaardag voor zo'n vriendinnetje.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:43 schreef Bjoro het volgende:
maar ben nu alweer weg....want mijn vriendinnetje heeft wat speciaals beloofd om 0:00 uur !!
SCH zal toch niet onder mijn bed liggen
Wel een beetje te vroeg, maar ja.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:49 schreef SCH het volgende:
Het was zo stoffig onder het bed, ik feliciteer hem hier maar:
Bjoro's Birthday-topic - feliciteer hier het VBL-troetelkind
ok dan kun jij rustig met bjoro naar de kelderquote:Op donderdag 2 september 2004 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Kom JustSlaapjeDoen jullie het licht uit?
Bluezziebeeb en JustSlaapje zijn er vandoorquote:Op donderdag 2 september 2004 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Kom JustSlaapje
Kijk, zo zien we het graag.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:20 schreef Bjoro het volgende:
*zwaait de deur open en roept naar binnen:
RONDJE !!!!!!!
werd geboren vlak nadat feijenoord de EC 1 wonquote:Op woensdag 1 september 2004 23:45 schreef pascalheister het volgende:
en hoe jong wordt je Bjojo?
Dirty minds think alikequote:Op donderdag 2 september 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, zo zien we het graag.![]()
Wat was de verrassing die je vriendin om 0.00 uur in petto had?
kan nooit een flinke beurt geweest zijn als je 20 minuten later al weer post.![]()
nui maak je ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 september 2004 00:22 schreef Bjoro het volgende:
thanx voor de mooie sparta-art !!
de leuke kaart de felicitaties en het felicitopic !!!!
de verrassing (van mijn moppie) was toppie !!!!!
iiiikkkkk mmmoooeeeettttt nnnnuuuu ppppoooossstttteeennnn ttteeerrrrwwwwiiijjjjllll zzzeeeeee oooopppp mmmiiijjjnnn SSSSCCCCHHHHHooooooooooooooootttt zzzziiittttt eeeeeennnnnn eeeeeeeeennnn bbbeeeeeeeeeeeettttjjjeeeee ooooppppp eeeeeennnnn neeeeeeeeeeerrrrrr bbbeeeewwwwweeeeeeeeeeeggggggttttt !!!!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
Wat was de verrassing die je vriendin om 0.00 uur in petto had?
kan nooit een flinke beurt geweest zijn als je 20 minuten later al weer post.![]()
en je hebt niet eens een anti schok toetsenbordquote:Op donderdag 2 september 2004 00:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iiiikkkkk mmmoooeeeettttt nnnnuuuu ppppoooossstttteeennnn ttteeerrrrwwwwiiijjjjllll zzzeeeeee oooopppp mmmiiijjjnnn SSSSCCCCHHHHHooooooooooooooootttt zzzziiittttt eeeeeennnnnn eeeeeeeeennnn bbbeeeeeeeeeeeettttjjjeeeee ooooppppp eeeeeennnnn neeeeeeeeeeerrrrrr bbbeeeewwwwweeeeeeeeeeeggggggttttt !!!!!!!!
lllllleeeeuuuukkkkk hhhhheeeee ???????????
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:27 schreef Bjoro het volgende:
iiiikkkkk mmmoooeeeettttt nnnnuuuu ppppoooossstttteeennnn ttteeerrrrwwwwiiijjjjllll zzzeeeeee oooopppp mmmiiijjjnnn SSSSCCCCHHHHHooooooooooooooootttt zzzziiittttt eeeeeennnnnn eeeeeeeeennnn bbbeeeeeeeeeeeettttjjjeeeee ooooppppp eeeeeennnnn neeeeeeeeeeerrrrrr bbbeeeewwwwweeeeeeeeeeeggggggttttt !!!!!!!!
lllllleeeeuuuukkkkk hhhhheeeee ???????????
zzzziiijjjjj sssspppeelllllttt vvvvoooooooooorrrrr vvvvviiiibbbbjjjjjeeee !!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:29 schreef golfer het volgende:
Heeft zij een vibje ingeslikt of jij?
Maar dan mag je nu verklappen hoe oud/jong je bent geworden en wat die leuke verrassing was.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:34 schreef Bjoro het volgende:
*oef ....klaar is !!
wie kopt m in, k vind m te makelijk om een opmerking te postenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:34 schreef Bjoro het volgende:
*oef ....klaar is !!
zoals ik al zei......quote:Op donderdag 2 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
Maar dan mag je nu verklappen hoe oud/jong je bent geworden
een aantal maanden dus !!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:24 schreef Bjoro het volgende:
werd geboren vlak nadat feijenoord de EC 1 won
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
34!
Knap gerekend.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
34!
durf met een gerust hart naast golfer te staan hoor !!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef rubbereend het volgende:
ouwe zak
rubber bedoelt 34 wekenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap gerekend.![]()
Jammer dat het nu nog weer 34 jaar duurt voordat die club misschien weer eens de EC1/CL wint.
Tssk, scheer je weg, knaapje!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
durf met een gerust hart naast golfer te staan hoor !!!!
nou die club zal binnen 34 weken geen CL winnen!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rubber bedoelt 34 weken
ik lees weer verkeerdquote:Op donderdag 2 september 2004 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou die club zal binnen 34 weken geen CL winnen!
k dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 september 2004 00:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik lees weer verkeerd![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:54 schreef pascalheister het volgende:
ik lees weer verkeerd![]()
![]()
ha ha ha ...ouwe vent !!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
Tssk, scheer je weg, knaapje!
Valt mee dus als Newbie-winnaarquote:Op woensdag 1 september 2004 14:42 schreef dolle_hond het volgende:
OK
de "nieuwe" stand is van zondag 29 augustus, zo rond een uur of 8:30
0004. (0004) tong80 68295
0032. (0032) SCH 39766
0044. (0049) golfer 36579
0074. (0075) just me 31669
0095. (0095) DIGGER 27533
0107. (0109) Tony_Montana67 26073
0127. (0131) methodmich 22469
0128. (0129) mitt 22365
0144. (0146) Legolas_Greenleaf 21114
0148. (0152) zjroentje 20858
0172. (0171) Bluezz 18903
0191. (0191) keeper 17584
0220. (0221) DutchGooner 16522
0223. (0226) Da_Sandman 16416
0264. (0265) mat_herben 14566
0331. (0328) FrankyMcG 12648
0355. (0358) rubbereend 11809
0421. (0420) Bartoli 10450
0435. (0433) popolon 10163
0474. (0488) pascalheister 9376
0559. (0589) Bjoro 7829
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:03 schreef Bjoro het volgende:
Blijven jullie wel genoeg drinken ??????
Neem het ervan hoor...zovaak geef ik ook niet wat weg !!
als ik hem onderste boven hou ga je weer voor bronsquote:Op donderdag 2 september 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
Bjoro. Heb je ook een lijstje van users die de meeste rondjes geven ?
quote:0044. (0049) golfer 36579
de hele dag rubbie !!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds drinken van bjoro; cool doe nog maar bier
woehoequote:Op donderdag 2 september 2004 01:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de hele dag rubbie !!
je zal wel een prive leven hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:13 schreef MaxPower het volgende:
3639. (3870) MaxPower 864
en dat sinds: Geregistreerd op: zaterdag 20 mei 2000 @ 00:00
een wat?.... hoe noem je dat?quote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je zal wel een prive leven hebben
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je zal wel een prive leven hebben
dat je zeg maar niet om een uurtjje of half 2 ´s nachts op internet zitquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een wat?.... hoe noem je dat?
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:23 schreef Bjoro het volgende:
dat je zeg maar niet om een uurtjje of half 2 ´s nachts op internet zit
oke, inderdaad, stom. Buffy is begonnen. dan hoor je voor de tv te zittenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat je zeg maar niet om een uurtjje of half 2 ´s nachts op internet zit
ga zo maar ff een tukkie doen !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, inderdaad, stom. Buffy is begonnen. dan hoor je voor de tv te zitten
Trusteh Jarige Job/Bjoro!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:31 schreef Bjoro het volgende:
ga zo maar ff een tukkie doen !!!rond een uurtje of 10:00 meld ik me wel weer voor de koffie met spartaart !!!!
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga zo maar ff een tukkie doen !!!rond een uurtje of 10:00 meld ik me wel weer voor de koffie met spartaart !!!!
Trusteh Rubbertje en die 2x nono-uitzending sla ik lekker over.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:weltrusten
k ga ook maar eens slapen, misschien dat k nog ff de wekker zet om fok bij giel te volgen.
Trusteh topposter!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:40 schreef tong80 het volgende:
Trusten hools. Tot vanavond.
Is het ook, maar ik laat ze gewoon andere beslissingen nemen. Enorm aanvallend.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:51 schreef manny het volgende:
[..]
ik dacht dat het een realistisch spel was.....![]()
Da's idd schrikken, heb je nog details over deze tijdelijk ethervervuiling?quote:Op donderdag 2 september 2004 07:30 schreef Againzender het volgende:
Mogguh hools!
Dat is schrikken, wakker worden met SunChaser
Kijk even op de FP - kun je ook de hele shit terugluisterenquote:Op donderdag 2 september 2004 08:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's idd schrikken, heb je nog details over deze tijdelijk ethervervuiling?
Hebben ze wel ge-edit hoop ik, dat je niet het hele programma te horen krijgt?quote:Op donderdag 2 september 2004 08:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk even op de FP - kun je ook de hele shit terugluisteren![]()
Maar deze dope gast heeft fucking geen geluidskaart shit in z'n fucking PC.quote:Op donderdag 2 september 2004 08:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk even op de FP - kun je ook de hele shit terugluisteren![]()
Kom jij er even makkelijk mee wegquote:Op donderdag 2 september 2004 08:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar deze dope gast heeft fucking geen geluidskaart shit in z'n fucking PC.
Hey kalequote:Op donderdag 2 september 2004 09:23 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen enzo...
Hey Goddelijke Adonisquote:Op donderdag 2 september 2004 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey kale
Hey kenner van het mannelijk geslachtquote:Op donderdag 2 september 2004 09:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Goddelijke Adonis
Was meer eigenlijk een cynische opmerking .......quote:Op donderdag 2 september 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey kenner van het mannelijk geslacht
je bent niet met name genoemd digger maar er is wel iets verteld over jouw life verslag van de vuurwerkrampquote:Op donderdag 2 september 2004 08:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar deze dope gast heeft fucking geen geluidskaart shit in z'n fucking PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |