abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21696461
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:57 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik heb net serieus moeten zoeken voor ik die zin zag staan . Een beetje duidelijkere zinsopbouw zou mevrouw geen kwaad kunnen doen.
Mag ik ook chinese muur doen of mag ik al ophouden met knikkeren?
btw ctrl+F: durex

ok ik heb mn gram.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  woensdag 1 september 2004 @ 23:49:25 #52
102893 StarWars
STEM: Geert Wilders
pi_21696851
hij moet aan honkbal denken als het bijna zover is.
Stem bij de nieuwe verkiezingen op Geert Wilders, in potentie de nieuwe Fortuin van Nederland.
pi_21697902
Wat ook helpt is als hij voelt dat hij gaat komen z'n tong tegen zn gehemelte drukt. Door dit heel hard te doen verander je de focus namelijk (is een psychisch iets). Verder kun jij samen oefeningen met hem doen. Ga gewoon neuken en steeds als hij voelt dat hij bijna komt dan even stoppen... en dat vaak herhalen.

Hoe oud is je vriend trouwens?
pi_21698069
Misschien omdat ie te gespannen is?

Ik had dat ook m'n eerste paar keer, alleen het idee dat ik sex aan het hebben was maakte me al overenthousiast. Na een paar keer ging 't voor mij relaxter en dus beter.
if($person=='noob'){header('location:http://www.w3schools.com' );}
pi_21700383
Hmm ... veel mannen hebben hier last van, terwijl hun sexpartner dan niks te klagen hebben.
Ik denk dat, zoals Tuvai al aangeeft, de gedachte dat je sex hebt al voldoende is. Daarom moet de vriend van TS het vanzelfsprekend gaan vinden dat'ie het heeft.

Helaas werkt dat ook vaak niet; ook ik kom veel te snel. Mijn vrouw vind dat dus niet erg, ook al omdat ik eerst lekker met haar bezig ben (vingers, mond, penis over haar klit etc., hoewel dat laatste ook al 'gevaarlijk' kan zijn) En ook ik vind het dan heel vervelend, eigenlijk meer omdat ik nog wel even wil doorgaan ...
En een 2e keer? Doen we eigenlijk nooit; meestal zijn we dan te moe of gaan we slapen, komt er iets anders tussen, o.i.d. dus we hebben geen ervaring met een kwartier erna. (Moeten we nog wel eens proberen!)

Maar goed, hier heeft TS dus ook niet veel aan, behalve dan door te zeggen dat veel meer mannen dit hebben. Hooguit wat bekkenbodemspieren oefenen zou iets kunnen helpen, maar ik heb dat ook niet geprobeerd (ik vind het ook een vreemde oefening)
pi_21700740
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat ook helpt is als hij voelt dat hij gaat komen z'n tong tegen zn gehemelte drukt. Door dit heel hard te doen verander je de focus namelijk (is een psychisch iets). Verder kun jij samen oefeningen met hem doen. Ga gewoon neuken en steeds als hij voelt dat hij bijna komt dan even stoppen... en dat vaak herhalen.

Hoe oud is je vriend trouwens?
Dat van zn tong zal ik is tegen hem vertellen. Misschien helpt het wel...
Ook het topic over tantra heb ik gelezen, word dus komende tijd veel uit proberen!

Hij is 26...
pi_21701775
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:05 schreef tum_tum het volgende:

[..]

Dat van zn tong zal ik is tegen hem vertellen. Misschien helpt het wel...
Ook het topic over tantra heb ik gelezen, word dus komende tijd veel uit proberen!

Hij is 26...
Hij is 26, ja dan is het dus niet de "jonge" leeftijd die het had kunnen zijn. Je kunt gewoon samen met hem zorgen dat hij het orgasme onder controle kan houden. Je zegt dat hij het ook bij het pijpen heeft. Dan kun je hem dus ook pijpen en als hij dan bijna komt, stoppen. En het moment dat je stopt langzaam afbouwen (dus steeds later stoppen met pijpen). Niet alleen is dit lekker voor hem, jij leert hem zo ook nog beter kennen omdat je heel actief met hem bezig bent. Laat hem ook bij jou een onderdeel heel intensief "behandelen"
  donderdag 2 september 2004 @ 11:09:04 #58
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_21702232
Wel eens geprobeerd met die spier aan te spannen vlak voor het moment, met het resultaat dat ik dan een heeeeel klein beetje kom, maar vervolgens wel een uur kan doorgaan zonder ooit te komen. Helaas is mn piemel niet meer zo heel hard als daarvoor, maar nog wel voldoende. Kan je ook trainen dat de hardheid niet afneemt door bijv. eerder die spier aan te spannen ofzo?
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
pi_21702289
hmm ... ook weleens geprobeerd, met als gevolg dat ik meer kwam

En later nogmaals, toen ging het op zich wel beter, maar om effect te hebben moet die spier echt een lange tijd gespannen zijn (1/2 minuut of zo) en in die tussentijd ook niks doen, dus echt veel anders dan gewoon even niks doen is het niet
pi_21702424
Dat is een kwestie van oefenen mannen, dat gaat vanzelf beter.

Larzje, jij was te laat met aanspannen, kruit toch verschoten, teveel verschoten igg...
Net iets eerder aanspannen dus!!!

Mannen vergeet de bekkenbodemspier niet te combineren met een rustige en diepe ademhaling, daarmee haal je je hartslag en bloeddruk omlaag en voor een ejaculatie is een snelle hartslag en hogere bloeddruk nodig...
Alleen de bekkenbodemspier aanspannen is in verreweg de meeste gevallen niet voldoende omdat de druk erachter blijft staan, zeer zeker als je je adem inhoudt bv....

Oefen met zelfbevrediging, dan staat er wat minder druk op, dan leer je de patronen goed herkennen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 september 2004 @ 11:23:17 #61
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_21702449
Kijk daar heb je wat aan, dankjewel Erodome
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
pi_21702508
gelukkig heb ik hier geen last van.
lijkt me echt vervelend om niet zelf te kunnen bepalen wanneer je klaarkomt.
pi_21702518
Erodome, wees maar niet bang; we blijven oefenen
pi_21702803
Laat je eens van achteren nemen en als ie dreigt te spuiten laat je een flinke natte scheet. Eens kijken of ie dan nog komt...
Wôôdy
pi_21704137
Waarom doe je niet eerst ff voorspel en pas een uur later de daad ga doen? Dan kan die hem toch wel weer normaal hard krijgen?
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_21704816
quote:
Op donderdag 2 september 2004 12:58 schreef Veilside_red het volgende:
Waarom doe je niet eerst ff voorspel en pas een uur later de daad ga doen? Dan kan die hem toch wel weer normaal hard krijgen?
We zijn altijd al een uurtje of langer bezig met voorspel..Of bedoelde je dat niet?
  donderdag 2 september 2004 @ 13:52:10 #67
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_21705154
Misschien een cockring gebruiken.

Volgens mij zorgt zo'n ding ervoor dat het bloed niet uit je leuter kan stromen. Lijkt mij dat z'n leuter dan ook na het klaarkomen hard blijft.
Het is geen uitstellen van, maar hij kan nog wel effe doorgaan.
Just like the bunny!
  donderdag 2 september 2004 @ 13:57:43 #68
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_21705264
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef sizzler het volgende:
Laat hem wat alcohol drinken. Iedere glas is 10 minuten extra plezier.

bij mij dan
Werkt goed idd Veel te goed soms helaas
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_21705557
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:52 schreef TETSU het volgende:
Misschien een cockring gebruiken.
[afbeelding]

Volgens mij zorgt zo'n ding ervoor dat het bloed niet uit je leuter kan stromen. Lijkt mij dat z'n leuter dan ook na het klaarkomen hard blijft.
Het is geen uitstellen van, maar hij kan nog wel effe doorgaan.
mijn vriend blijft af en toe hard nadattie klaar is gekomen (en dat zonder rimg) maar seks kan ik dan nog wel vergeten, de boel is veel te gevoelig voor aanraking. Dus zo'n cockring zou bij ons in ieder geval nul nut hebben, na het klaarkomen is het gewoon ff over...
pi_21705764
Direct na het klaarkomen is het inderdaad gevoelig, maar het verschilt per man hoe snel dat weer over is. Sommige vrouwen hebben de neiging meteen na het klaarkomen de eikel te "masseren" o.i.d. Dat is dan niet echt lekker, gewoon even afblijven of rustig op zuigen. Na een minuutje heb ik er zelf geen last meer van trouwens en kan ik wel weer door. Een cockring heb ik nog nooit gebruikt, en heb het ook niet echt nodig, vanwege de korte herstelperiode. Voor de tweede keer klaarkomen duurt wel een stuk langer (wat ook vrij logisch is).
pi_21705810
In 56 procent van de gevallen waar gebrek aan ervaring geen rol speelt is prostatitis, een infectie aan de prostraat, de oorzaak volgens Italiaans empirisch onderzoek (bron: http://www.drmirkin.com/men/9429.html ). Chinees onderzoek geeft 46.2% en 34.7% van de proefpersonen voor twee vormen van prostatitis (bron: http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)574813&dopt=Abstract ).

Het schijnt behandelbaar te zijn, maar dan moet je wel eerst een arts vinden die niet automatisch denkt dat het psychologisch is. Ik heb geen idee of deze infectietheorie in Nederland gangbaar is onder artsen.
Write a wise saying and your name will live forever
pi_21755795
Je kunt ook gewoon doorgaan als je klaar bent gekomen. Het is bij mannen vaak zo dat ze, als ze gekomen zijn, zich omdraaien en gaan slapen. Maar je kunt ook gewoon doorgaan, dan krijg je als man ook meerdere orgasmes achter elkaar, je ejaculeert dan vaak niet meer, maar het is wel ontzettend lekker. Ik ben in ieder geval niet jaloers op vrouwen met hun 'multiple orgasms' , want dat kan ik zelf nu ook Soms wel drie keer, dan ben je wel helemaal uitgeput en je bed is vies....
Yo quiero fumar
  zondag 5 september 2004 @ 01:05:29 #73
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_21758025
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:20 schreef tum_tum het volgende:
Hij vind het zo naar dat hij zo snel klaarkomt dat hij zelfs naar zo'n test centrum wil gaan. Hij zag vanochtend namelijk een advertentie in de Spits dat ze een hetero stel zochten waarvan de man snel klaarkomt. Daar krijg je dan een vergoeding van 500 euro ofzo voor. Ik heb hem dat afgeraden en precies dezelfde woorden tegen hem gezegd die hierboven ook staan.
http://www.kendle.nl/index.php?id=3&studie=42 bedoel je die? Kan je goed mee verdienen
Budget user
pi_23562957
Ik heb van dit probleem ook last. Ben pas 19 misschien ligt het daaraan??

Wat ik doe is als ik bijna kom, hem er uit te halen en een paar keer tegen de eikel te tikken, mag best hard. Op 1 der of andere manier schrikt alles hiervan en is de soort roes direct weg.
Heeft hij dit al een keer geprobeerd? Ik kan het nu _stukken_ langer volhouden
pi_23563306
je moet denk ik wat minder geforceerd proberen, dat werkt vaak heel goed. Mijn vriend kwam te langzaam klaar vond hij, mij hoorde niet klagen maargoed..... Wat ik dus gedaan heb was toen hij klaar was, gewoon lekker aan een slappe doorpijpen, toen had hij pas echt door dat hij mij echt niks uitmaakte. Dus in jouw geval lekker doorpijpen, nadat hij gekomen is, dan zeg je niet alleen dat het niet uitmaakt , maaar dan merkt hij het ook. Misschien dat hij dan ontspannener word en toch weer een stijve krijgt. Goede sex zit tussen je oren hoor !!!!
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23564153
quote:
Goede sex zit tussen je oren hoor !!!!
pi_23564295
china brush heeft ook ooit nog wel is geholpen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 25 november 2004 @ 13:40:37 #78
84328 Lllaura
painting pictures
pi_23564320
Rhinocrème werkt heel goed. Dat moet je er een kwartiertje van tevoren opsmeren. Pabo en Christine hebben 't, dacht ik.

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet of het al genoemd is.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 25 november 2004 @ 17:20:39 #79
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_23569820
Mijn ex-vriend schuurde vaak voor de seks met een ruwe doek over zijn eikel, dan kon ie het daarna wel een uur volhouden.
  donderdag 25 november 2004 @ 17:59:18 #80
21157 sioux_
lost in space
pi_23570693
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef RigorMortis het volgende:
Mijn ex-vriend schuurde vaak voor de seks met een ruwe doek over zijn eikel, dan kon ie het daarna wel een uur volhouden.
eerst een frikadel met pindakaas eten wil ook nog weleens helpen.

sorry hoor, maar dat van die ruwe doek lijkt me echt onzin.
  donderdag 25 november 2004 @ 18:05:11 #81
62182 Georges
That's the shit
pi_23570780
Wat misschien ook kan helpen is een flinke knal voor zijn bek. NIet knock out natuurlijk.
Dit klinkt gek, maar door de pijn kan hij zodanig zijn afgeleid dat hij even de rest vergeet.

Ik knijp zelf wel eens keihard en dat werkt goed bij mezelf.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23570850
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:38 schreef RigorMortis het volgende:
Tip die fantastisch werkt!

Pijp je vriend een halfuurtje voor de echte seks even lekker klaar. Nadat je zijn zaad hebt doorgeslikt ga je wat anders doen, bv. krant of margriet lezen. Na een half uurtje houdt je vriend het veel langer vol! Succes!
Hoe romantisch
pi_23570942
Hoe zit het trouwens met zijn lichamelijke conditie? Als hij snel kortademig is bij lichamelijke inspanning in het algemeen (of misschien zelfs wel specifiek tijdens sex) dan kan dit ook veroorzaken dat ie snel klaarkomt. Misschien moet je daar eens opletten.
pi_23571341
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:55 schreef tum_tum het volgende:

iedere keer als we een 2e keer wilde proberen werd hij slap.. nu durf ik dus geen 2e keer meer voor te stellen.. Want ik weet al hoe erg hij er mee zit als hij snel komt, laat staan als zn lul het helemaal niet meer doet...
En toch betekenen, hoe begrijpelijk ook, schaamte en 'niet durven' uiteindelijk het einde van mogelijke verbetering. Dat is iets dat door je echt moet voorkomen. Niks is volgens mij zo dodelijk voor een hechte relatie als het niet je gevoelens of gedachten durven uitspreken.

Ik kan me in ieder geval voorstellen dat dit hele vervelende spanningen oplevert. Enerzijds heb je dus schaamte, angst om te kwetsen, moedeloosheid en anderzijds heb je de druk omdat het gewoon jullie hele seksleven kan gaan beheersen, terwijl het helemaal niet als extreem problematisch ervaren hoeft te worden. Het is vast ook wel op andere manieren te compenseren in de tijd dat er nog geen oplossing is voor het vroegtijdige klaarkomen, en je hebt zelf al gezegd dat het voor jou niet het belangrijkste is.

Niet het probleem zelf kan een relatie in dit soort situaties opbreken, maar meer de manier waarop er mee omgegaan wordt. Jouw houding hierin is prachtig. Het vervelende is echter dat het écht alleen zijn probleem lijkt te zijn geworden, omdat het voor jou geen noodzaak is. Zo dreig jij misschien een soort hulpverlener te worden.
Hij is ongetwijfeld teleurgesteld in zichzelf, maar hoe gefrustreerder hij raakt, des te meer hij de relatie onbedoeld schaadt. Ook al heb je hem op het hart gedrukt dat je hem niet om zijn probleem verlaat, dan nog bestaat de kans dat je hem wellicht ooit wél gaat verlaten om de problemen en frustraties die ontstaan als gevolg van dit. Want die hebben betrekking op meer kanten van jullie relatie dan alleen de seksuele.

De oplossing voor zijn probleem schuilt dus niet alleen in een manier om minder snel klaar te komen, maar ook in hoe hij hij emotioneel met dit probleem omgaat. Wat dat betreft moet de omschakeling toch van hem af komen. Mooi om te zien dat je hem daar zo fantastisch in steunt. Nu maar hopen dat hij dat zelf ook op juiste waarde weet te schatten en dat hij die waarde niet laat overschaduwen door een klotegevoel.
pi_23582324
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:33 schreef Bombie het volgende:
[..]
En toch betekenen, hoe begrijpelijk ook, schaamte en 'niet durven' uiteindelijk het einde van mogelijke verbetering. Dat is iets dat door je echt moet voorkomen. Niks is volgens mij zo dodelijk voor een hechte relatie als het niet je gevoelens of gedachten durven uitspreken.
Wat een goede uitspraak Deze gaat niet alleen op voor sex, maar voor elke mogelijke relatie!!

De rest was ook heel goed! Bombie, je krijgt van mij de prijs van de beste tip week!
pi_23585192
ik had het bij een ex vriendinnetje van mij ook wel eens, kwam omdat zij inderdaad een nogal klemmende grip had.. ze werd ook niet echt heel erg nat, toen we het een paar keer met flink wat glijmiddel probeerden ging het echt stukken beter! en verder in iederg geval goed concentreren
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:55:04 #87
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24757309
Hmmmm hier nog meer nieuwe ideeen...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:12:46 #88
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24758750
quote:
Dat is een kwestie van oefenen mannen, dat gaat vanzelf beter.
Dat is (helaas) gelul. Je kunt oefenen wat je wilt, maar als het er op aan komt kan het nog mis gaan. Het is echt niet te verhelpen door tijdens het rukken even te stoppen of aan koud water te denken. Ervaring heeft er ook weinig mee te maken. Als je echt last hebt van vroegtijdige ejaculatie dan is er maar één oplossing: medicijnen. Klaar. Het is niet alleen een geestlijk maar ook een lichaamlijk probleem.

Ik weet dit omat ik er zelf in zekere mate ook last van heb en veel informatie opgezocht heb etc. Ik heb er niet altijd last van (gelukkig) maar wat mij betreft te vaak (zeg 7 van de 10 keer). Helemaal als de laatste keer een tijd geleden is. En hoe langer het voorspel, hoe meer moeite ik heb om me in te houden. Ik heb bij mezelf het gevoel dat het ook tussen m'n oren zit. Dus elke keer als ik bezig ben dat ik denk "als ik nou maar niet.." en juist dan gebeurt het. Mijn vriendin vindt het ook niet echt een probleem (soms wel..) maar ik maak er zelf een huge deal van. Vooral omdat ik er eerst nooit last van had (mede daarom denk ik dat het bij mij tussen m'n oren zit). Ik wordt er in ieder geval bijzonder onzeker van

Maar jij en je vriend kunnen ook creatief met het probleem omgaan (dat doen ik en mijn vriendin meestal ook). Je vriend kan zichzelf rukken voordat jullie seks hebben. Nog leuker, jij kan hem rukken voor jullie seks hebben. Het allerleukste is het probleem oplossen door voorspel (eerstkomen, dan penetratie). Vervolgens gaat hij gewoon nog eens zijn best doen. Want twee of drie keer moet toch lukken?

Ik wil nog even opmerken dat ik je enorm respecteer om je begrip en medeleven voor je vriend. Het kan echt een enorm probleem zijn of worden en hij heeft jouw bevestiging echt heel hard nodig. Blijf ook gewoon zeggen dat je het niet erg vindt. Mijn vriendin maakt er bij mij ook geen punt van en daar ben ik echt gelukkig mee. En zoals ik al zei: je kunt het probleem op een creatieve manier heel erg leuk oplossen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24761120
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 13:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik wil nog even opmerken dat ik je enorm respecteer om je begrip en medeleven voor je vriend. Het kan echt een enorm probleem zijn of worden en hij heeft jouw bevestiging echt heel hard nodig. Blijf ook gewoon zeggen dat je het niet erg vindt. Mijn vriendin maakt er bij mij ook geen punt van en daar ben ik echt gelukkig mee. En zoals ik al zei: je kunt het probleem op een creatieve manier heel erg leuk oplossen.
Dankje! Ik moet zeggen dat het al een heel stuk beter gaat...
Het zijn nog geen uren, maar een half uurtje haalt hij nu wel!

En ik vind het geen probleem, mijn vriend bevredigd mij op allerlei andere manieren, ik heb niks te klagen.. We wonen nu zelfs samen, misschien is hij daardoor ook minder onzeker dat ik hem hiervoor zal verlaten. Ik hou van hem, en om hem hiervoor te verlaten zou wel erg zielig zijn..
pi_24761571
Lees ff het topic van Erodome "de bekkenbodemspier"
Mijn vriend kwam ook altijd snel klaar... heeft geoefend en t helpt!!... super!!
En ook als je vriend is klaargekomen, ff weer opgeilen, en 2x keer houden ze t wel langer uit

Succes
pi_24773121
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:20 schreef tum_tum het volgende:

[..]

Dankje! Ik moet zeggen dat het al een heel stuk beter gaat...
Het zijn nog geen uren, maar een half uurtje haalt hij nu wel!

En ik vind het geen probleem, mijn vriend bevredigd mij op allerlei andere manieren, ik heb niks te klagen.. We wonen nu zelfs samen, misschien is hij daardoor ook minder onzeker dat ik hem hiervoor zal verlaten. Ik hou van hem, en om hem hiervoor te verlaten zou wel erg zielig zijn..
Een half uur!!!! Hallo, dan hoef je niet te zeggen dat't lang duurt, zeg!! Ik ben al erg blij als ik de 5 minuten haal!!
(1x heeft het wel 15 minuten of zo geduurd - toen'k ietwat teveel gedronken had )
Dit betekent voor TS i.i.g. einde topic
alle overige tips zijn voor de echte stumpers (incl. mijzelf)

Oh ja - bekkenbodemspier-gedoe ... Dat werkt niet echt; ik denk eraan, probeer echt de juiste spieren aan te spannen (bodem) /los te houden (buik), maar dat helpt absoluut niet...

Misschien moet ze me maar eerst klaarpijpen voordat we verdergaan, maar dan moet ze al wel in de stemming zijn, maar als ze voor mij klaarkomt, is ze daarna niet meer in de stemming - zucht, dilemma's! ...
pi_24777169
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef mijn_held het volgende:
Ik heb er ook last van .
Snel klaarkomen, ik denk persoonlijk dat het ligt aan het feit dat ik al de tijd dat ik maagd was (wat erg lang was) heb zitten focussen op "het onderdeel" van sex. Waardoor de spanning ineens gigantisch toeneemt wanneer we bij dat onderdeel aangekomen zijn. Het is ook voor mij een enorme knauw in mijn zelfvertrouwen, ondanks dat mijn ex zei dat ze het niet erg vond. Waarschijnlijk gaat het binnenkort gebeuren met mijn nieuwe vriendin, maar ik zie er toch heel erg tegen op .

En het is heel raar, ook al zeggen jullie dat het niet erg is, het maakt de fun voor mij (en waarschijnlijk ook hem) een stuk minder doordat het zo snel voorbij is.
Ik heb het overigens alleen als ik echt ehm.. bij der naar binnen ga. Met pijpen of handwerk duurt het weer vrij lang.
ik heb gvd precies hetzelfde, word er niet goed van, maarja het gaat zo schijnt het vanzelf over naarmate je langer seks hebt?
Batai!
pi_24777385
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:40 schreef B-DeaD het volgende:
[..]
ik heb gvd precies hetzelfde, word er niet goed van, maarja het gaat zo schijnt het vanzelf over naarmate je langer seks hebt?
Nee dus
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:32:48 #94
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24778137
Daar was ik ook op aan het hopen..

daarom post ik ook.. ben net als het vriendje van tum_tum.. maar gelukkig word ik ook best wel gesteund..
van het weekend eens bij de kamasutra beurs kijken of ze leuke dingetjes hebben ervoor.... of ertegen eigenlijk..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24778290
Leuter afbinden met een elastiek. Wel oppassen die niet te blauw wordt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_24778796
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:41 schreef Bright het volgende:

[..]

Een half uur!!!! Hallo, dan hoef je niet te zeggen dat't lang duurt, zeg!! Ik ben al erg blij als ik de 5 minuten haal!!
(1x heeft het wel 15 minuten of zo geduurd - toen'k ietwat teveel gedronken had )
Dit betekent voor TS i.i.g. einde topic
alle overige tips zijn voor de echte stumpers (incl. mijzelf)

Oh ja - bekkenbodemspier-gedoe ... Dat werkt niet echt; ik denk eraan, probeer echt de juiste spieren aan te spannen (bodem) /los te houden (buik), maar dat helpt absoluut niet...

Misschien moet ze me maar eerst klaarpijpen voordat we verdergaan, maar dan moet ze al wel in de stemming zijn, maar als ze voor mij klaarkomt, is ze daarna niet meer in de stemming - zucht, dilemma's! ...
Dat soort dingen moet je ook oefenen, het is niet zo van lees hoe het moet en pas het gelijk toe en het werkt, maar lees hoe het moet, oefen eens een maandje, 2 maandjes en je zal zien dat het steeds beter gaat.

Mensen willen te vaak heel snel resultaat, begin eens met gewoon je bekkenbodemspier trainen zodat je die kan gebruiken zonder erbij na te denken, pak dan de ademhaling erbij en oefen ermee totdat je die 2 kan combineren zonder dat je er steeds bij na hoeft te denken, daarna ga je oefenen of je daarmee je orgasme uit kan stellen.

Als jij je oefeningen netjes doet dan durf ik je te beloven dat je met een maand of 2 maximaal verbetering begint op te merken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24780234
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je ook oefenen, het is niet zo van lees hoe het moet en pas het gelijk toe en het werkt, maar lees hoe het moet, oefen eens een maandje, 2 maandjes en je zal zien dat het steeds beter gaat.

Mensen willen te vaak heel snel resultaat, begin eens met gewoon je bekkenbodemspier trainen zodat je die kan gebruiken zonder erbij na te denken, pak dan de ademhaling erbij en oefen ermee totdat je die 2 kan combineren zonder dat je er steeds bij na hoeft te denken, daarna ga je oefenen of je daarmee je orgasme uit kan stellen.

Als jij je oefeningen netjes doet dan durf ik je te beloven dat je met een maand of 2 maximaal verbetering begint op te merken....
zucht - uiteraard (!) heb je gelijk, maar hoe zit het dan met dit soort problemen: Niet kunnen plassen in(nabijheid van) 'gezelschap'
Zo heb je een prima PC spier waardoor je helemaal niet meer kunt (This worries me!)

Daarnaast zou het ook fijn zijn als alle informatie bij elkaar staat, dus zodat wij, beginners (van goede wil!) eigenlijk niet weten of we tijdens het knijpen nu juist in- of uit moeten ademen en of we dan onze buik slap moeten houden of niet (Er stond ook ergens dat het tegenstrijdig lijkt om je buik gespannen te houden tijdens ademen, of andersom, of zo (zie je wel hoe moeilijk het is!))

Maar het is wel fijn dat je je best voor ons wilt doen hoor, Erodome! Het is ook geen kritiek in die zin.
pi_24780942
Ik kom ook vrij snel als ik voor de eerste keer naar binnen ga, maar mijn vriendin vind dat ook niet erg. Eerst veel met haar bezig zijn etc. Maar wat ik merk is dat ik wel lang door kan gaan als we eenmaal doorgaan. De eerste keer kom ik snel klaar, maar ik kan dan al vrij snel door voor de tweede keer. Ondertussen ga ik verder met haar verder te verwennen en als het weer kan ga ik er opnieuw in. Soms kom ik dan na 5 min klaar 9of nog iets langer) en de derde keer houd ik het wel een 10 minuten vol (nog veel langer als je dat dan onderbreekt etc.). De kunst is dan alleen om hem soms stijf te houden, doordat de eikel minder gevoellig is, kan dat soms wel lastig zijn...

Gewoon veel variatie, ander standje wat weer lekker voelt etc. helpt dan gewoon al een hoop. En vrouwen zullen volgens mij nooit klagen, zolang je elkaar genoeg aandacht geeft en niet alleen aan jezelf denkt. Wat ook goed helpt is niet je spieren aan te trekken en te ontspannen tijdens het neuken, is best lastig, maar trainen helpt wel...) Vooral er niet teveel mee zitten en lekker genieten van elkaar is echt het belangrijkste... het draait niet om het neuken, maar de sfeer, gezelligheid etc.
pi_24783524
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:28 schreef Bright het volgende:

[..]

zucht - uiteraard (!) heb je gelijk, maar hoe zit het dan met dit soort problemen: Niet kunnen plassen in(nabijheid van) 'gezelschap'
Zo heb je een prima PC spier waardoor je helemaal niet meer kunt (This worries me!)

Daarnaast zou het ook fijn zijn als alle informatie bij elkaar staat, dus zodat wij, beginners (van goede wil!) eigenlijk niet weten of we tijdens het knijpen nu juist in- of uit moeten ademen en of we dan onze buik slap moeten houden of niet (Er stond ook ergens dat het tegenstrijdig lijkt om je buik gespannen te houden tijdens ademen, of andersom, of zo (zie je wel hoe moeilijk het is!))

Maar het is wel fijn dat je je best voor ons wilt doen hoor, Erodome! Het is ook geen kritiek in die zin.
Een te zwaar getrainde bekkenbodemspier bedoel je, tja dat is ook waarom ik ook hamer op het ontspannen...

Stel je wilt de spieren ergens in je lichaam trainen en je traint echt alleen maar op kracht zetten, dan zal je erachter gaan komen dat die spier kort en stug wordt, als je dan atletische dingen wilt gaan doen heb je een probleem...
Maar train je je spieren op kracht en soepelheid dan zijn ze en sterk en soepel, zo dus ook met de bekkenbodemspier, het ontspannen is net zo belangerijk als het spannen.

Wbt wanneer je aan moet trekken en wanneer je moet ademen enzo, zoals ik al zei zal ik het na het weekend eens uitgebreid vertellen in het tantra topic, maar de ervaring leert me dat het niet eenduidig is voor iedereen, het verschilt nog wel eens wat voor wie werkt.

Maar dat plasprobleem zit tussen de oren en niet bij je bekkenbodemspier, vergelijk dat niet kunnen plassen maar met vaginisme, het onbewust aantrekken van de spieren, als jij netjes traint op spannen en ontspannen dan kan je beide bewust doen, dus als je niet kan plassen in het openbaar omdat dat tussen je oren gewoon niet lekker zit wat dat betrefd dan is de kans enorm groot dat je dat met een goed getrainde bekkenbodemspier juist wel kan omdat je die dan heel bewust kan ontspannen.

Maar wacht even tot na het weekend, dan zal ik het er uitgebreid over gaan hebben en gaan we erover bakkeleien als dat nodig is
  zaterdag 29 januari 2005 @ 14:10:33 #100
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24814493
Ik kijk er naar uit. Wie weet helpt 't echt...

Trouwens: toch prettig om te lezen da'k niet de enige ben. Ik heb wel ergens gelezen dat er best veel mannen zijn die er last van hebben (maarjah, hoeveel is "best veel"?) en een aantal reacties hier bevestigen dat deels.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')