abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1689484
Allereerst: ik plaats dit topic in R&P omdat ik denk dat het iets met de psychologie te maken heeft. Iets met mijn gedachten, weet het wel zeker trouwens.

Ik kan dus heel slecht plassen als er om me heen allerlei mensen zijn of bewegen.

Voorbeeld 1: In een cafe of disco moet ik heel nodig naar de wc. Zodra ik het herentoilet binnenstap hoef ik al niet na te denken over de urinoirs, want daar kan ik toch niet plassen. Als ik naast mensen sta lukt het me niet. Dan maar een toilet met een deur. Als die al vrij is. Maar zelfs dan lukt het soms niet. Wetende dat er mensen op me wachten en de geluiden om me heen hoor. Uit overmaat van ramp verlaat ik het toilet dan weer om met volle blaas weer terug te keren .

Voorbeeld 2: In het studentenhuis waar ik woon bevindt zich de douche en het toilet in het midden van het gebouw. Het is er doodstil en je hoort alle bewegingen op de gang er omheen. Als ik dan naar de wc ga en mijn huisgenoten zijn thuis, en die lopen rond enzo.. dan lukt het me ook niet. Soms helpt het als ik de kraan open zet. Dan hoor ik meer die kraan. Of soms mijn oren dicht. Maar het blijft erg moeilijk.

Wie kent dit probleem? Wie heeft oplossingen?

aub serieus reageren.

pi_1689494
Heb dat ook weleens gehad ( het gevoel dat iedereen naar je stond te kijken) is vanzelf overgegaan
pi_1689500
Hmmm proberen er niet te veel bij stil te staan en je bedenken dat iedereen wel eens moet plassen? Dat het dus heel gewone geluiden zijn?
#geen
  donderdag 20 september 2001 @ 22:09:16 #4
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1689501
Ik weiger te plassen als mensen me zouden kunnen horen
pi_1689509
Waarom moet ik nou toch meteen aan Koos van BB2 denken?

Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is Zelf heb ik er gelukkig geen last van.

donderdag 20 september 2001 @ 22:15:10 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_1689541
Hmm ik heb wel eens op een vliegveldje gestaan en een eindje weggelopen om te wateren. Dus ik trek m'n slurf eruit en net toen kwam er een vliegtuig landen. Nouja als mensen kijken dan komt er bij mij inderdaad ook nauwelijks wat uit. Dus dan sta je daar met spekkie in je handen terwijl dat vliegtuigje heeeel langzaam voorbij komt taxieën.
Da's beswel beschamend.
Voor de rest ga ik alleen naar van die ellebogen-urinoirs in café's en dan heb ik al beswel wat op dus er geen last van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 september 2001 @ 22:18:20 #7
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1689559
Als ik iets irritant vind is het wel het geluid van een waterstraal die in een wc valt van grote hoogte, gadver daar ga ik altijd van rillen. Pis dus voortaan tegen de rand (binnenkant) van de wc zodat je geen spetter geluid hoort.
pi_1689578
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Waarom moet ik nou toch meteen aan Koos van BB2 denken?

Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is Zelf heb ik er gelukkig geen last van.

Laat ik nou meteen aan mezelf gedacht hebben toen Koos zijn probleem zich voordeed.... dus ik vond het niet gek dat jij daar ook aan moest denken hoor.
pi_1689597
Niet kunnen plassen als er anderen bij zijn, dat heb ik soms ook. Zeer irritant, vooral omdat het zo raar staat wanneer je daar al een tijdje staat en het helemaal stil is.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1689619
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:15 schreef speknek het volgende:
Dus dan sta je daar met spekkie in je handen terwijl dat vliegtuigje heeeel langzaam voorbij komt taxieën.
Da's beswel beschamend.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1689627
Ik heb er zelf ook last van en das soms best vervelend als je middenin de v&d op zaterdag staat en je moet heel erg plassen!

Maar op de een of andere manier kan ik stil plassen als het moet! Gelukkig!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 20 september 2001 @ 22:28:12 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_1689637
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:26 schreef RaisinGirl het volgende:

en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1689644
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Niet kunnen plassen als er anderen bij zijn, dat heb ik soms ook. Zeer irritant, vooral omdat het zo raar staat wanneer je daar al een tijdje staat en het helemaal stil is.
Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer
pi_1689655
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:28 schreef speknek het volgende:

[..]

en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?

Jaja, ik zie het helemaal voor me. Spekkie
pi_1689656
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:29 schreef Dixidito het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer

En dan zodra de deur zich sluit *aaaaaaah* kan het ineens wel Ik moet 'm beter africhten.
pi_1689680
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik moet 'm beter africhten.
De vraag is dus.. hoe doe je dat?
pi_1689683
Misschien zijn er cursussen voor
  donderdag 20 september 2001 @ 22:36:18 #18
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_1689691
* Peewee heeft een idee!!

TIP 1 Je moet gewoon eraan denken dat het keutelen en plassen heerlijk is . Een lekkere, dampende, naar het binnenste van jou ruikende bruine vrind in die mooie witte pot deponeren moet een verlossing zijn .

TIP 2 Neem eens je post mee. De reclame van Dynabyte, Praxis of andere fullcolour reclamefolders doen 't ook goed. Ga vooral NIET je studieboeken meenemen, dan val ik altijd in slaap (net als op school)

SUC6

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_1689694
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:35 schreef Meneer_Aart het volgende:
*proest*
pi_1689706
quote:
LOL !!!!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1689722
quote:
Inderdaad die zijn er. Naar schatting hebben ongeveer 7% van alle mensen in meer of mindere mate last van deze fobie die paruresis word genoemd

http://www.paruresis.org

pi_1689729
damnz..

*rent naar wc*

Ik heb geen oplossing voor je, maar ik kan je wel zeggen dat je niet de enige bent.

I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1689736
quote:
YOU ARE NOT ALONE. In fact, recent studies show that about 7% of the public, or 17 million people, may suffer from this social anxiety disorder. Often referred to as Pee-Shy, Shy-Bladder, Bashful Bladder, etc., avoidant paruresis is nothing to be ashamed of, and you have made an important step simply by finding this website.
Dat is fijn om te horen
pi_1689754
Nou wat een opluchting, je hoeft je nergens voor te schamen Meneer Aart
  donderdag 20 september 2001 @ 22:46:40 #25
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1689762
ohw ik heb gewoon een social anxiety disorder!
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')