Hebben ze die ook met dat spul er in? Dat lijkt mij handiger.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:38 schreef maupie het volgende:
Die durexcondooms met dat spulletje erop zijn geweldig.
Nou het probleem is dus dat het spul erin hoort te zitten. Maar bij het uitpakken bleek dat het er ook op kon zat (en erin natuurlijk). Het gevolg is dat de ontvangende partij ook ongevoelig wordtquote:Op woensdag 1 september 2004 14:41 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met dat spul er in? Dat lijkt mij handiger.
Het kan natuurlijk zijn dat jouw lichaamsbouw (vooral "strakheid") heel erg stimulerend is voor hem, en dat hij dat bij andere meisjes niet gehad heeft.. Dus vraag het eens zou ik zeggen. Toch denk ik dat als je hem dan maar dat onderzoek laat doen hij misschien wat gerustgestelder is. Sowieso is dit een lastig probleem.. kijk naar hoe onzelfverzekerd mannen zijn qua dit, je kan het wel vergelijken met hoe meisjes over hun gewicht enzo denken over't algemeen... Ookal zeggen mensen van "nee joh, je ziet er goed uit!" - TOCH blijf je er mee zitten.quote:Ik ben niet zijn eerste vriendin, hij heeft me ongeveer is verteld met hoeveel meisjes hij sex heeft gehad.. dit was zijn antwoord: die meisjes zijn op 1 hand te tellen, en dan hou ik nog vingers over ook... Of hij dit bij andere meisjes ook heeft weet ik niet, heb ik het eigenlijk nooit over gehad met hem
Ik heb die advertentie afgeraden omdat ik bang ben voor die medicijnen die hij kan krijgen.. Het heet niet voor niks een test. Ik weet niet wat voor medicijnen hij krijgt en wat dat op latere leeftijd met zich mee gaat brengen..quote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef MetalMessiah het volgende:
Wat is er mis met die advertentie; je geeft hem daarmee aktief de mogelijkheid om er iets aan te doen. Voor hem is het een probleem dat nog steeds niet is opgelost wanneer jij zegt dat je het niet erg vindt.
De tijd ertussen is ongeveer 20 -25 minuutjes.. Een film tussendoor kijken is helemaal not done, want stel voor dat die film 1,5 uur duurt. Dan is het voor hem weer te lang geleden en dan komt hij weer zo snel. Geloof me, we hebben al zoveel geprobeerd..quote:Op woensdag 1 september 2004 15:00 schreef Bemiddelaar het volgende:
Wat is dan een paar minuten tegen mekaar aan liggen? 5 of 10 of meer?
Ik ben pas weer op "volle sterkte" na minstens een kwartier denk ik.. En dan is ie nog niet zo hard als de 1e x, de 2e x ben je gewoon iets minder geil..ik althans.
En als je t gaat pushen dan word t al helemaal niks meer, gaat hij zich druk maken dat ie stijf moet worden en dan kun je het vergeten. t zit allemaal in je hoofd..
Misschien een betere oplossing is om dr een hele lange pauze tussen te nemen, massage tussendoor ofzo.. filmpje etc.
ingrijpend, maar er zal zeker iets veranderen:quote:Op woensdag 1 september 2004 14:55 schreef tum_tum het volgende:
Heel fijn al deze reacties, al heb ik er nog niet echt 1 gezien waarvan ik denk dat zou kunnen helpen..
Anders lees je ff haar reacties mutsquote:Op woensdag 1 september 2004 15:38 schreef RigorMortis het volgende:
Tip die fantastisch werkt!
Pijp je vriend een halfuurtje voor de echte seks even lekker klaar. Nadat je zijn zaad hebt doorgeslikt ga je wat anders doen, bv. krant of margriet lezen. Na een half uurtje houdt je vriend het veel langer vol! Succes!
"Hallo, ik wil graag een pakje gay-condooms"quote:Op woensdag 1 september 2004 15:02 schreef maupie het volgende:
Wat je ook zou kunnen proberen (dat is minder fijn voor hem) is zo'n gay condoom.
Deze zijn iets dikker waardoor zijn toppie minder gevoelig raakt.
Hij voelt misschien wel minder, maar als ie jou er een beter gevoel bij geeft is het voor hem misschien wel weer OK
Anders geef je ff een reactie waaruit blijkt dat je het topic niet gelezen hebt.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Wat een onzinnige klotereactie. Ga met je knikkers spelen of huilen ofzo, er is tot nu toe nog geen enkel antwoord van de TS geweest betreffende Performa.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:48 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Anders geef je ff een reactie waaruit blijkt dat je het topic niet gelezen hebt.
Beterrrrrrrrr, daar zou je mij niet over horen klagen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
damn, ik kan een uur neuken en nog niet klaarkomen, soms ben ik al afgepeigerd door de inspanning voordat ik klaar ben gekomen
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het met een kater ook best lang door kan gaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef sizzler het volgende:
Laat hem wat alcohol drinken. Iedere glas is 10 minuten extra plezier.
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een onzinnige klotereactie. Ga met je knikkers spelen of huilen ofzo, er is tot nu toe nog geen enkel antwoord van de TS geweest betreffende Performa.
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:20 schreef tum_tum het volgende:
...
En durex performa is geen optie, hebben we al geprobeerd en daarmee kwam hij net zo snel klaar..
anders geef jij even een reactie waaruit blijkt dat jij niet weet wat Durex Performa is. lees anders de tekst op dat plaatje van dat doosje even.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:48 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Anders geef je ff een reactie waaruit blijkt dat je het topic niet gelezen hebt.
hmz toevallig dat je dit noemt. Dr was gisteravond op yorin meende ik een programma over sekstechnieken, sextips for girls heette dat geloof ik.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:50 schreef erodome het volgende:
Lees de topic over tantra, het beheersen van de ejaculatie, oftewel de bekkenbodemspier trainen in combi met ademhaling...
mwoah, het is ook wel eens irritant, als je al een minuut of 20-30 bezig bent en er is nog geen orgasme in zicht. Kan ook alleen doggy komen omdat ik dan mijn beenspieren een beetje goed kan spannen zodat ik kan komenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Beterrrrrrrrr, daar zou je mij niet over horen klagen hoor
Ik heb net serieus moeten zoeken voor ik die zin zag staanquote:Op woensdag 1 september 2004 15:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
Zoiets waar ze nieuwe medicijnen op mensen testen voor geld. Er zit er 1 in Utrecht, en ergens in Groningen ook nog..Dan moet je bijvoorbeeld een week of 2 medicijnen nemen voor hoofdpijn ofzo. En daar krijg je dan geld voor, ook je reiskosten krijg je vergoed..quote:Op woensdag 1 september 2004 15:46 schreef dafjedaf het volgende:
Wat is dat voor een testcentrum dan? Nooit van gehoord.
Maar hoe klein de kans ook is, er is altijd een risico... Bijvoorbeeld onvruchtbaarheid en andere hele nare bijverschijnselen... Ligt een btje aan het te testen medicijn... Maarja, hier teken je ook voor, en 500 EUR is dan ineens niet zo'n lekker bedragje meer...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:03 schreef tum_tum het volgende:
[..]
Zoiets waar ze nieuwe medicijnen op mensen testen voor geld. Er zit er 1 in Utrecht, en ergens in Groningen ook nog..Dan moet je bijvoorbeeld een week of 2 medicijnen nemen voor hoofdpijn ofzo. En daar krijg je dan geld voor, ook je reiskosten krijg je vergoed..
Er zijn hierover wat topics maar die kan ik zo snel niet vinden...
@erodome: Ik zal is kijken bij tantra. Ik had overigens een tijdje geleden tegen mn vriend gezegd dat hij anders die pc spier moest trainen.. Ik had ergens gehoord dat je dat 100 keer op 1 dag kon doen en dan iedere dag. Dat zou ook moeten helpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |