Dat is goedkoper dan verlagen he.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:26 schreef gelly het volgende:
en waarom zijn z'n banden lek ?
Pas maar op met dat soort opmerkingen, je hebt zo een reprimande aan je broek.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:24 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is die eerste voor lelijk kuthok?
Geen idee.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:24 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is die eerste voor lelijk kuthok?
geen idee, t lijkt wel een banaan iigquote:Op woensdag 1 september 2004 02:56 schreef ook_gek het volgende:
ligt het aan mij of is die bak krom getrokken?
Bij een nissan dealer hier in de buurt heb ik een fx35 zien staan, en in vorden, waar Xtreem woont stond er laatst ook 1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:08 schreef knillis het volgende:
[..]
Tja Nissan heeft ervoor gekozen om infiniti alleen in de VS als merk te brengen en helaas niet in europa. Misschien komt er in de toekomst nog verandering in, maar ik ben bang van niet.
ik kende het hele merk Geo niet eensquote:Op woensdag 1 september 2004 07:16 schreef Klonk het volgende:
die cabrio met die lekke banden is van het merk Geo, en is van Chevrolet, het is mij niet duidelijk of Geo nog steeds gevoerd word, op de site van chevrolet (www.chevrolet.com) word het merk niet meer genoemd.
in het verleden werden o.a. de Suzuki Swift en Suzuki Vitara als Geo's verkocht, de Vitara ging als Geo Tracker door het leven.
[afbeelding]
Om in de Suzuki lijn te blijven, een gelifte Baleno met een veranderde snuit en kont?quote:Op woensdag 1 september 2004 07:23 schreef Klonk het volgende:
Het merk was allemaal een kwestie van een nieuwe naam op een bestaande auto te plakken, ze hoopte zo de jongeren bij het Chevrolet te krijgen denk ik.
Ik ken het merk ook alleen maar omdat er bij mij in de buurt destijds een amerikaans gezin woonde die hun Geo Tracker en Metro mee hadden genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
De Geo Prizm, ik kan alleen niet zo snel ontdekken wat dit eigenlijk voor een auto is
hij lijkt me wat groter dan een Balenoquote:Op woensdag 1 september 2004 08:10 schreef imriyr het volgende:
[..]
Om in de Suzuki lijn te blijven, een gelifte Baleno met een veranderde snuit en kont?
quote:Op woensdag 1 september 2004 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
nieuwe panda
[afbeelding]
nieuwe volvo
beiden bij me in de straat
Ik ben gewend dat er alleen nieuwe audi,s A8 staan en AM en porsche noem maar op.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]Die zie ik dagelijks... ik welk kut gehucht woon jij dat je daar van op kijkt?
ja maar hij is KLEIN!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:47 schreef aKra het volgende:
Zo'n Volvo V50 T5 is ook niet duur trouwens
Kost maar 45K met alles erop en eraan...
Had m'n pa er maar eentje genomen ipv die X-Type 2.0d
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:55 schreef Hellrazor het volgende:
dat is al gezechtgd![]()
dat is neit echt bijzonder nee...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:10 schreef Fugie het volgende:
ik heb een smart roadster gespot! of is dat niet meer bijzonder ?
bedoel maarquote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
dat is neit echt bijzonder nee...![]()
Misschien in Zeeland wel natuurlijk![]()
gefeliciteerd dan jongen!! was het je eerste smart überhaupt of je eerste roadster?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
bedoel maar
nee 3de smart roadster al man! Ik zag ook nog zon dikke chrysler 300 c rijde, maar ik deed er te snel voorbij rijden om het zeker te wetenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan jongen!! was het je eerste smart überhaupt of je eerste roadster?![]()
Zo sjeik ziet je omgeving er niet uit.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat er alleen nieuwe audi,s A8 staan en AM en porsche noem maar op.![]()
mee eens isquote:Op donderdag 2 september 2004 03:24 schreef Hugster het volgende:
Hij woont in Scheveningen dus ziet hij wat vaker een mooie auto dan in Dokkum, en hij mag het toch gewoon melden als hij wat mooi's heeft gezien?
me 2, ook_gek post altijd vette foto's..quote:Op donderdag 2 september 2004 08:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mee eens is
Ja, en als een ander wat post is ook_gek er als de kippen bij om op te merken dat die specifieke auto helemaal niet bijzonder is omdat hij zon ding wel 16 keer per dag ziet.quote:Op donderdag 2 september 2004 03:24 schreef Hugster het volgende:
Hij woont in Scheveningen dus ziet hij wat vaker een mooie auto dan in Dokkum, en hij mag het toch gewoon melden als hij wat mooi's heeft gezien?
das waar.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, en als een ander wat post is ook_gek er als de kippen bij om op te merken dat die specifieke auto helemaal niet bijzonder is omdat hij zon ding wel 16 keer per dag ziet.![]()
nou enquote:Op donderdag 2 september 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh dus ik moet maar zeggen vanWat een auto. Wat meesterlijk ding zeg
Gast ik heb het geluk dat ik in scheveningen woon. En zeker in de zomer is het 1 groot feest van zien en gezien worden. Eddow heeft dit ook wel eens bewezen. Die kwam van 2 uurtjes scheveningen terug met auto,s die hier zelden genoemd worden.
Feit is dat zeker met mooi weer in scheveningen veel mooie auto,s rond rijden. En ja de XK8 van jaguar kijk ik echt niet meer van op. Zie ik elke dag rijden. Honda S2000. Spijt me zeer maar ik kom er 3 per dag tegen.
Dus ja dan is het niet gek als ik zeg dat ik ze VAAK zie rijden. Iedereen ziet de panda altijd rijden. Voor mij was het deze week voor het eerst dat hij er stond.
Oh?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:29 schreef aKra het volgende:
Zie hem heel vaak hier in Laren touren... Die Spyker C8 dus
verwachten zker een overstroming danquote:Op donderdag 2 september 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Er staat een boot bij mij in de straat![]()
Blijf daar Ik kom je aanraken !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Er staat een boot bij mij in de straat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |