Mjah.quote:Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben
Ah, dat zie ik ook net, zijn we dan ook net op tijd vanaf en veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
Lees gerust terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Nog 34 minuten om een nieuwe spits te vinden.
Heb ik het trouwens goed begrepen dat Kone niet door de medische keuring is gekomen? Voorzover ik heb kunnen zien was er toch niet veel mis met hem.
Whehe, hebben wij toch ook nog wat leedvermaak vanavond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
Nemen die keuringen zoveel tijd in beslag? ze hebben nog 30 minuten, en die man is toch wedstrijd fit dus waarom is die überhaupt al niet door de eerste keuring gekomen!? Wel klote zo, en het is op deze manier niet echt een goede dag voor Ajax geworden.quote:
De Ivoriaan onderging in Amsterdam een
medische keuring,maar die verliep niet
helemaal vlekkeloos.Een tweede keuring
was noodzakelijk,maar door het sluiten
van de transfermarkt ontbrak de tijd om
die nog uit te voeren.
Dan krijg je Jaakke en van Eijden er gratis bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Kunnen we het komende halfuur Koeman en Van Gaal ook nog even ergens slijten bij 1 of andere rijke club?
Of je leest de context even frustiquote:He lulletje, even sssst
supporters van jouw club even stil zijn als het over de CL gaat
Welnee, ik hoop dat hij het hele team verstiert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Mr.Mills het volgende:verwend nest
je bent een van de weinige die blij is voor zlatanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een spanning weer zeg.
Na ja, Zlatan was toch overgewaardeerd, dat kan binnen de huidige selectie wel opgevangen worden. Gaan we misschien weer eens echt des Ajax spelen.
Droppen we Koeman en Gaal bij Roda, halen we Koné alsnogquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Kunnen we het komende halfuur Koeman en Van Gaal ook nog even ergens slijten bij 1 of andere rijke club?
Ik wil geen ondankbare spelers zoals Trabelsiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dat zie ik ook net, zijn we dan ook net op tijd vanaf en veel plezier ermee!
(als 'ie weer zijn draai vindt is het een prima speler natuurlijk)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Klote dat Kone niet komt
[..]
Nemen die keuringen zoveel tijd in beslag? ze hebben nog 30 minuten, en die man is toch wedstrijd fit dus waarom is die überhaupt al niet door de eerste keuring gekomen!? Wel klote zo, en het is op deze manier niet echt een goede dag voor Ajax geworden.
Lijkt me niet eens zo vreemd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef JeroenV het volgende:
Waarschijnlijk wordt Sonck man 1, Ananas 2, Babel 3 en Sagnoy 4.
Maak je geen illusies, koeman komt echt niet door de medische keuringquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Droppen we Koeman en Gaal bij Roda, halen we Koné alsnog![]()
't Ging meer om 't prestatiecontract wat 'm aan werd geboden. Hij wilde basisloon, zekerheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wil geen ondankbare spelers zoals Trabelsi
Een paar weken geleden waren zijn financiele eisen Arsenal nog te gortig en Arsenal kennende zullen ze hem geen minimumloon hebben aangeboden
Graag of niet
De mijne is groter,leuk voor de bank zo'n Hatemquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehe, hebben wij toch ook nog wat leedvermaak vanavond.
Allemaal naar een oliestaat. De tering wat een wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dan krijg je Jaakke en van Eijden er gratis bij.
Dan liever Hoogstrate...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Hey Ajax, willen jullie anders Van der Schaaf huren van ons? Zet 'm in de spits en hij legt er in ieder geval meer in dan Koné bij jullie zal doen, omdat die niet komt
Tevez.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Hey Ajax, willen jullie anders Van der Schaaf huren van ons? Zet 'm in de spits en hij legt er in ieder geval meer in dan Koné bij jullie zal doen, omdat die niet komt
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Allemaal naar een oliestaat. De tering wat een wanbeleid.
Ik woon trouwens vlakbij koeman!
Krijgt ie de kans niet voor bij Arsenequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Welnee, ik hoop dat hij het hele team verstiert.
Ja ik probeer er met enige extreme vorm van understatement het minder erg te laten lijken. :'(quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, koeman komt echt niet door de medische keuring![]()
![]()
16 miljoen bruto zal niet genoeg zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tevez.
Kom op man, dat is een diepte-investering! Dat vinden onze aandeelhouders fijn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om over die minder dan 16 miljoen in 387 jaar nog maar te zwijgen
Doe er je voordeel mee...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef JaWi het volgende:
Ik woon trouwens vlakbij koeman!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.
Waar willen ze die van betalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tevez.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. We kunnen hem natuurlijk wel even bellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.
Ook over 387 jaar niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
16 miljoen bruto zal niet genoeg zijn
Met die Zuid-Amerikaanse mentaliteit krijg je vast wel een transfer voor mekaar in 24 minutenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef Nashje het volgende:
Nu gewoon 20 miljoen bieden op Tevez.
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee...
Tsja, inderdaad. Waarom niet. 't Is de helft van de begroting. Valt 't mee, is 't mooi. Valt 't tegen, hoeven we alleen maar een faillissement aan te vragen en onder een andere naam in de 4e klasse amateurs te beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef Nashje het volgende:
Nu gewoon 20 miljoen bieden op Tevez.
Jij had nog wat te zuipen, ik was aan het koken en zat met mijn moeder aan de telefoon, en dan lees je op eens dit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef HeatWave het volgende:. kom je terug van een leuke borrel , lees je dat Ajax even het hele seizoen naar de klote helpt. Wat een amateuristische prutsers zeg
.
En Boukhari kan vast nog wel ergens een werkvergunning vandaan trekkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Met die Zuid-Amerikaanse mentaliteit krijg je vast wel een transfer voor mekaar in 24 minuten![]()
Je kan zo in de spits volgens Koeman!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werken.
lekker onwetend...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op man, dat is een diepte-investering! Dat vinden onze aandeelhouders fijn!
Met een bestuur dat als amateurs opereert zijn we al aardig op de goede weg daarheen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef twi het volgende:
hoeven we alleen maar een faillissement aan te vragen en onder een andere naam in de 4e klasse amateurs te beginnen
Ja en dan nemen we ook Wamberto terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Bij PSV loopt nog ene Gerald Sibon werkloos te zijn, misschien moeten we die nog eens proberen.
"You know JaWi? You only met JaWi four times. Go ask people who know JaWi! Ask them!"quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werken.
Hier mag ik eigenlijk niet om lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
een geintje van het PSV netwerk over waarom de keuring mislukt is, met dank aan Philips
[afbeelding]
Ja heel leuk, als je er ook nog eens bij verteld wat het voorsteld is het helemaal fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
een geintje van het PSV netwerk over waarom de keuring mislukt is, met dank aan Philips
[afbeelding]
Jij had ook een borrelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we Koné niet gewoon kidnappen en gewoon laten meespelen in de Champions League onder de naam van Yakubu? (Weten zij veel wie Vitesse is)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja heel leuk, als je er ook nog eens bij verteld wat het voorsteld is het helemaal fantastisch
Idd, snap er ook weinig vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja heel leuk, als je er ook nog eens bij verteld wat het voorsteld is het helemaal fantastisch
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef twi het volgende:
"You know JaWi? You only met JaWi four times. Go ask people who know JaWi! Ask them!"
Kwam er nog bijna een glimlachquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
"You know JaWi? You only met JaWi four times. Go ask people who know JaWi! Ask them!"
een achtbaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
10.8 miljoen, dan hebben we 2 miljoen op 'm verdiend. 2 fucking miljoen. Wij maar lachen over Kezman, en twijfelen of Ibrahimovic nou het dubbele, of slechts anderhalf keer zoveel als Robben op zou brengen. Dit is de grootste schande sinds de leegloop in '95/'96.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef mat_herben het volgende:
van 1 spits verkopen, vergaat de wereld nog niet hoor![]()
35 doelpunten in 77 competitiewedstrijden
Ja tot morgenmiddag 12:30 uur, maar dat gaat niet lukken, want de medische staf wil uitslapen tot 13:00 uurquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef du_ke het volgende:
Een stukje leedvermaak leeft er nu toch wel bij mee.
Maar die kone dat is toch binnenlands dan mogen ze er wat langer over doen dacht ik.
Kom op zeg, de wereld vergaat nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef JeroenV het volgende:
17 minuten te gaan.
Waarom tel ik ook eigenlijk af?
wat een onzinverhaal....die vennootschapsbelasting betaal je pas bij winst in een boekjaar.,..Daarnaast stond zlatan nog gewoon voor 4 mln in de boeken ofzo..dsu dat er wel eventjes afhalen. en als er voor het einde van het boekjaar nog spelers worden gehaald, hoef je misschien helemaal geen extra belasting te betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef Spideyman het volgende:
Geen Zlatan
Geen Trabelsi
Geen Koné
Geen Rosales
Wat krijgen ze terug:
16 miljoen verspreid over 4 jaar. - vennootschapsbelasting minimaal 25%, hou je over 12 miljoen - 10% opleidingskosten aan Malmo hou je over 10,8 miljoen verspreid over 4 jaar.
Ik neem aan dat iedereen die aandeelhouder is van ajax het ontslag eist van Jaakke en Van Gaal, want dit kan gewoon niet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we Koné niet gewoon kidnappen en gewoon laten meespelen in de Champions League onder de naam van Yakubu? (Weten zij veel wie Vitesse is)
Zlatan Apocalyptivicquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op zeg, de wereld vergaat niet
toch?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
een achtbaan
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zlatan Apocalyptivic
ga daar maar niet van uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef manny het volgende:
Sta ik straks te juichen voor Sonck .
ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
10.8 miljoen, dan hebben we 2 miljoen op 'm verdiend. 2 fucking miljoen. Wij maar lachen over Kezman, en twijfelen of Ibrahimovic nou het dubbele, of slechts anderhalf keer zoveel als Robben op zou brengen. Dit is de grootste schande sinds de leegloop in '95/'96.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef Mr.Mills het volgende:
NOS meldde net dat Al-Qaeda erachter schijnt te zitten.
Wordt steeds gekker.
lulletje,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
een achtbaan
Als supporter voel je je gewoon keihard genaaid door je eigen bestuur. Dat al langer wanprestaties levert. Logisch dat er nu woede is. Zal wel overgaan, of niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan worden
Zelfs van 't bestuur van Lazio kan Ajax nog lerenquote:Lazio Roma koopt negen spelers ineens
31/8/2004 22:45
Lazio Roma besloot op de laatste dag van de transfermarkt nog liefst negen spelers aan te trekken, om de gedecimeerde selectie aan te vullen.
Lazio kocht in eigen land aanvaller Tommaso Rocchi van Empoli, verdediger Sebastiano Siviglia van Parma, de Australische back Anthony Seric van Verona en de tweeling Antonio en Emanuele Filippini van Livorno.
Vanuit Argentinië kwamen de middenvelders Esteban Gonzales en Bryan Robert over van Gimnasia de la Plata en verdediger José Leonardo Talamonti van Rosario Central. In Venezuela vond Lazio Miguel Angel Mea van Caracas.
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
Blijf nog maar even stil in een hoekje en ga je a.u.b. helemaal niet bemoeien met onze CL selectie, wat betreft de CL hebben mennekes van jouw clubje ons namelijk heel weinig te vertellen
Ben het jammergenoeg met je eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaar
Als we niet opeens een wederopstanding van spelers hebben vrees ik het ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaar
Maar die kans is kleinquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
En als zo over 11 minuten blijkt dat in het diepste geheim Tevez door de medische keuring is gekomen, juichen we weer met z'n allen voor dit bestuur.
Ik vrees dat John Jaakke al gewoon naast Bettina ligt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
En als zo over 11 minuten blijkt dat in het diepste geheim Tevez door de medische keuring is gekomen, juichen we weer met z'n allen voor dit bestuur.
quote:Zlatan Ibrahimovic weggegeven
Zlatan Ibrahimovic werd op het nippertje nog verkocht voor 16 miljoen euro bruto, een prijs die velen zullen zien als een weggeefprijsje. Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben. Wanneer deze gegevens juist zijn, dan zou de door Juventus te betalen transfersom gecorrigeerd voor inflatie slechts 15 miljoen euro bedragen.
Reken er maar op dat ajax in de plus staat aan het eind van het jaar. En dan gaat daar zeker 25% vanaf, das namelijk een afspraak tussen de BVO's en de overheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef mooiegek het volgende:
[..]
wat een onzinverhaal....die vennootschapsbelasting betaal je pas bij winst in een boekjaar.,..Daarnaast stond zlatan nog gewoon voor 4 mln in de boeken ofzo..dsu dat er wel eventjes afhalen. en als er voor het einde van het boekjaar nog spelers worden gehaald, hoef je misschien helemaal geen extra belasting te betalen.
Oh nee hoor, ik heb er vertrouwen in dat Sonck er 6 in schiet tegen ADO. 't Seizoen hoeft niet meer gespeeld te worden, zonde van de energie. En Bayern moeten we nog steeds kunnen hebben, Zlatan zal bij Juve direct achttien wedstrijden worden geschorst en Maccabi Tel Aviv wordt op 't Kasteel overlopen met 7-0, na thuis al met 4-0 gewonnen te hebben. Zo worden we op doelsaldo eerste in de poulequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan worden
Nogal gefrustreerd zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
Blijf nog maar even stil in een hoekje en ga je a.u.b. helemaal niet bemoeien met onze CL selectie, wat betreft de CL hebben mennekes van jouw clubje ons namelijk heel weinig te vertellen
frustratie druipt er vanaf...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
1995 Revived.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:45 schreef HeatWave het volgende:
met 3 weken spelen we met jong Ajax in de Cl
Dat klopt, behalve dan die wedstrijd om die fruitschaal tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef PyTh het volgende:
maar er is nog niks verloren voor ajax hoor!![]()
Escudé is nog wel een tijdje ongesteld denk ik zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef HeatWave het volgende:
Als we niet opeens een wederopstanding van spelers hebben vrees ik het ook.
Ook al vliegen we er in de eerste ronde uit ( zoals vorig jaar ) dan nog zijn wij per definitie altijd de nederlandse club die europees de meeste kans heeft. dat heeft de historie toch wel uitgewezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef ik nog geen ongefundeerde posts van gefrustreerde mensen te pikkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef Suijk het volgende:
Kom op, beetje frustratie is ook wel te begrijpen.
Vooralsnog vind ik onze voorhoede niet onderdoen voor die van jullie.
een 2plaats is niet lelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef Scarface_ het volgende:
Juve heeft trouwens ook Cannavaro gehaald..dus we krijgen het moeilijk in de CL
Tuurlijk niet we worden nog gewoon kampioenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
frustratie druipt er vanaf...
neusjes hadden hier 1 maand terug nog zo'n grote mond en die wordt nu gewoon gesnoerd..
Pfff, volgens mij ben jij een beetje lichtelijk gefrustreerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nogal gefrustreerd zeker
Ik antwoorde op een vraag, ga de incompetentie van jullie bestuur maar op iemand anders afreageren, want voor je het weet spoken de namen van Lausanne Sport en Kopenhagen hier weer rond...
Daar speelt Jong Ajax zijn thuiswedstrijden, wist je dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef Haspel33 het volgende:
De jeugd heeft nl. de toekomst.![]()
je pakt het goed op golferquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klopt, behalve dan die wedstrijd om die fruitschaal tegen Utrecht.
Klopt,maar feitelijk heb je er weinig aan,en daar gaat het om,de feitenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:53 schreef manny het volgende:
[..]
Ook al vliegen we er in de eerste ronde uit ( zoals vorig jaar ) dan nog zijn wij per definitie altijd de nederlandse club die europees de meeste kans heeft. dat heeft de historie toch wel uitgewezen.
Even uit laten razen, het is al laat en jouw goede humeur is te begrijpen maar even wat moeilijker te slikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef ik nog geen ongefundeerde posts van gefrustreerde mensen te pikken
Laat escude ff lekker perpetual PMS krijgen ofzo,kan ie ook niet blunderen.. prutser.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Escudé is nog wel een tijdje ongesteld denk ik zo.
Ook niet meer altijd.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar speelt Jong Ajax zijn thuiswedstrijden, wist je dat?
Dit is de druppel. Ik ga slapenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef twi het volgende:
Waar zijn we eigenlijk mee bezig? Ibrahimovic, last pak, kan je beter kwijt dan rijk zijn. Trabelsi verkocht voor een fantastische prijs die niemand meer had verwacht, we hebben vreselijk goede talenten die doorstromen. Rosales niet nodig, want De Ridder en De Mul kunnen fantastisch uit de voeten op rechtsbuiten positie. Door 't vertrek van Ibrahimovic gaat van der Vaart weer als aan de lopende band scoren, het vertrouwen van Sonck groeit weer waardoor 'ie topscorer wordt van de HCE.
Let maar op, als we straks terugkijken op seizoen 2004/2005 ziet iedereen dat de op het eerste oog rampzalige gebeurtenissen miraculeus als bevrijding voor Ajax en opening tot nieuw decennium van nationale en internationale overheersing heeft geleid. Bedankt Zlatan, bedankt Jaakke, zelfs bedankt Trabelsi en medische staf.
Ajax gaat heersen!!!! KAMPIOENENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!
Goeie afsluiting van de dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef twi het volgende:
Waar zijn we eigenlijk mee bezig? Ibrahimovic, last pak, kan je beter kwijt dan rijk zijn. Trabelsi verkocht voor een fantastische prijs die niemand meer had verwacht, we hebben vreselijk goede talenten die doorstromen. Rosales niet nodig, want De Ridder en De Mul kunnen fantastisch uit de voeten op rechtsbuiten positie. Door 't vertrek van Ibrahimovic gaat van der Vaart weer als aan de lopende band scoren, het vertrouwen van Sonck groeit weer waardoor 'ie topscorer wordt van de HCE.
Let maar op, als we straks terugkijken op seizoen 2004/2005 ziet iedereen dat de op het eerste oog rampzalige gebeurtenissen miraculeus als bevrijding voor Ajax en opening tot nieuw decennium van nationale en internationale overheersing heeft geleid. Bedankt Zlatan, bedankt Jaakke, zelfs bedankt Trabelsi en medische staf.
Ajax gaat heersen!!!! KAMPIOENENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet altijd neequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook niet meer altijd.....
Heb er maar wat commentaar op gegeven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef Haspel33 het volgende:
1. Zlatan was een blok aan het Ajax-been, qua groeps-akkefietjes en qua spel. Wedden dat het nu beter gaat draaien.
Hij had ook nooit een beslissende actie ofzo.
2. Rosales en Kone zijn niet nodig, die passen toch niet.
Die heb je al in het Ajax shirt zien spelen? Goed hoor.
3. De Ridder, de Mul, Babel en Sangoy kunnen het allang aan.
De Ridder mag het nog steeds laten zien, net als de Mul. Sangoy wil ik nog niemand over horen, die heb je ook amper zien spelen.
1 + 2 +3 = 0!
0 = Wij worden geen kampioen en geen CL-winnaar, en liggen er in de eerste ronde uit
Ja, zij hebben Mwamba ofzoiets gekocht van Vitasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:57 schreef Leshy het volgende:
Ik ga geld op Maccabi Tel-Aviv zetten, denk ik
Contract kan ook wel met de fax, dus iemand uit Madrid of zo kan ook wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:57 schreef Saekerhett het volgende:
Maarre, nog 3 minuten, dan moeten we maar iemand van Haarlem HEEL snel kopen, en dattie dan als de donder zijn kont in Amsterdam krijgt.
Museumplein bedoel jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:59 schreef Againzender het volgende:
En alle niet-Ajacieden zich maar vermaken om wat er hier gebeurt
We zien aan het eind van het seizoen wel hoe druk het op het Leidsplein is
Stampvol hoop ik
Die houd je zonder problemen achter je, die zijn al blij met Mbambaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:57 schreef Leshy het volgende:
Ik ga geld op Maccabi Tel-Aviv zetten, denk ik
Oja, ok nog 2 seconden, schijnt ene Zidane rond te hobbelen daar, die is wel goed dacht ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:59 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Contract kan ook wel met de fax, dus iemand uit Madrid of zo kan ook wel.
waar heb je het over. Meneer de PSV'er loopt te sarren over vertrek van goede speler en maakt opmerking over onze kansen in de CL. Mag ik hem er dan even op wijzen dat ik dat vanuit zijn perspectief opmerkelijk vind.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even uit laten razen, het is al laat en jouw goede humeur is te begrijpen maar even wat moeilijker te slikken.
Een beetje minder overdreven kan ook wel hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef manny het volgende:
[..]
waar heb je het over. Meneer de PSV'er loopt te sarren over vertrek van goede speler en maakt opmerking over onze kansen in de CL. Mag ik hem er dan even op wijzen dat ik dat vanuit zijn perspectief opmerkelijk vind.
Dus nix uitrazen. Tony-montana zou respect moeten tonen voor de club die waarmaakt waar zij alleen van kunnen dromen.
zullen nog wel wat winst mogen wegstrepen ivm dat verlies van 2 seizoenen gelezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ajax in de plus staat aan het eind van het jaar. En dan gaat daar zeker 25% vanaf, das namelijk een afspraak tussen de BVO's en de overheid.
Zlatan-achtige actie t.o.v. de staf tijdens een fors duel?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef golfer het volgende:
Zo, de termijn is verstreken.
Ben benieuwd hoe er morgen bij de traning op de technische staf wordt gereageerd.
Ik zie zo'n wedstrijd al helemaal voor me. Elk team gaat met 11 man op de doellijn staan, en spurt in de 89e minuut keihard naar de middellijn om de bal een hengst richting doel te gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gewoon 4-5-1 spelen tegen Bayern en Juve en dan counteren naar een resultaat
Hij is een successupporter....................... lalalalaalalalaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef manny het volgende:
Zwaar k-zooi. Sta ik straks te juichen voor Sonck... niet te geloven zeg..
Moet werken. Zou wel gaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef JeroenV het volgende:
Gaat er hier iemand naar de training morgen?
Laten we hier maar mee ophouden, dit heeft echt geen zinquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef manny het volgende:
Dus nix uitrazen. Tony-montana zou respect moeten tonen voor de club die waarmaakt waar zij alleen van kunnen dromen.
Weinig spelers aanwezig hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef JeroenV het volgende:
Gaat er hier iemand naar de training morgen/vandaag dus?
neusjes ? waar heb je het over. Zit je in het verkeerde forum ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
frustratie druipt er vanaf...
neusjes hadden hier 1 maand terug nog zo'n grote mond en die wordt nu gewoon gesnoerd..
Hmmz, net zo'n etter als Zlaten..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
schijnt ene Zidane rond te hobbelen daar, die is wel goed dacht ik
wrom? zoals eerder gezegd,ik en velen met mij zien de CL voor de verandering voor PSV rooskleuriger tegemoet dan voor ajax dit jaarquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef manny het volgende:
[..]
Mag ik hem er dan even op wijzen dat ik dat vanuit zijn perspectief opmerkelijk vind.
Verstandig van je Tony, ik raad Manny hetzelfde aan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee ophouden, dit heeft echt geen zin
Flikker is op naar je eigen boerentopic. Kutboerquote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een successupporter....................... lalalalaalalala
Hadden we nu nog maar Sikoraquote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie zo'n wedstrijd al helemaal voor me. Elk team gaat met 11 man op de doellijn staan, en spurt in de 89e minuut keihard naar de middellijn om de bal een hengst richting doel te geven
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef twi het volgende:
Ik zie zo'n wedstrijd al helemaal voor me. Elk team gaat met 11 man op de doellijn staan, en spurt in de 89e minuut keihard naar de middellijn om de bal een hengst richting doel te geven
prima. suc6 verder.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee ophouden, dit heeft echt geen zin
Ik hoop dat ie wat respect krijgt over 14 dagen, dat verdient ie echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ben alleen bijzonder benieuwd naar de reactie van het ajaxpubliek op Zlatan, hij heeft in principe niets fout gedaan, maar geprofiteerd van de incompetentie van het bestuur
Ik denk dat het bestuur het in eerste instantie echt wel zal merken. Ze mogen blij zijn dat er deze week geen clubvoetbal is, dus de ergste 'schok' zal al verwerkt zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bijzonder benieuwd naar de reactie van het ajaxpubliek op Zlatan, hij heeft in principe niets fout gedaan, maar geprofiteerd van de incompetentie van het bestuur
en vervolgens in de wedstrijd vd Vaart neerhoekt ofzoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat respect krijgt over 14 dagen, dat verdient ie echt wel.
naar mijn idee hoort maar 1 (of eik meerdere) een striemend fluitconcert of spandoeken te krijgen, en dat is het kut bestuur. Zlatan verdient respect.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zlatan heeft - als de bronnen kloppen - iets fout gedaan door aan de telefoon vanuit Turijn te zeggen "Bekijk 't maar, ik kom niet meer terug naar Ajax".quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Ik ga hem zeker niet uitfluiten, dat doe ik nooit met oud-Ajacieden, wat ze ook geflikt hebben later.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En dan de reacties van de Ajacieden vergelijken met toen Van der Vaart neer werd gehaald tegen Zweden. Toen waren de reacties 'Van der Vaart moet niet zo dik zijn' 'Van der Vaart is niks, Zlatan is de manquote:Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en vervolgens in de wedstrijd vd Vaart neerhoekt ofzo
Wat nou respect, hij verdomde het om Nederlands te praten. Gaat weg bij de eerste de beste kans die hij krijgt. Hoon moet zijn deel worden. Wil je niet bij Ajax spelen, schakel je Juventus hoger in OK. Maar verwacht geen heldenontvangst. Schitterend doelpunt en in potentie dankzij Ajax de beste speler van europa is geen vijbrief om weg te gaan. Hij verlaat ons op het laatste moment vlak voor dfe CL. Ik ben een fan van hem als voetballer. Maar is het gras ergens anders groenen dan moet je de mest maar vreten waar het door groeit.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde mensen die een paar minuten daarvoor 'm nog uitfloten toen 'ie het veld op kwam.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
Maar er zullen wel weer van die trieste lui tussen zitten die hem de hele wedstrijd gaan lopen verketteren, terwijl ze tijdens de wedstrijd tegen NAC zo'n beetje flauw vielen van hun lofuitingen aan zijn adres.
Pff wat een heldquote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan de reacties van de Ajacieden vergelijken met toen Van der Vaart neer werd gehaald tegen Zweden. Toen waren de reacties 'Van der Vaart moet niet zo dik zijn' 'Van der Vaart is niks, Zlatan is de man' etc. Kijken wat de jongens van 020 dan als reactie zullen geven
![]()
Die reactie kan ik me wel voorstellen. Ajax en Juve hadden een overeenkomst en Zlatan kon een contract tekenen waardoor hij een gigantische slag kon slaan; als dat dan gedwarsboomd wordt door Ajax vanwege een bankgarantie zou je als speler gek zijn om je er bij voorbaad al bij neer te leggenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef twi het volgende:
Zlatan heeft - als de bronnen kloppen - iets fout gedaan door aan de telefoon vanuit Turijn te zeggen "Bekijk 't maar, ik kom niet meer terug naar Ajax".
Ik hou het voorlopig bij het laatste.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef Radegast het volgende:
Hé Louis, zijn wij nou zo slim of ben jij zo dom??
Yup, is een fout van Ajax. En ik kan 't begrijpen. Maargoed, als speler moet je ook begrijpen dat er wel betaald dient te worden. Nu gaat dat natuurlijk van je lang zal ze leven niet gebeuren, dat al die termijnen keurig netjes op tijd gaan worden betaald. Maargoed, aangezien ik toch niet verwacht dat het volledige bedrag aan spelers zou worden uitgegeven, zal dat me reet roesten. 't Gaat meer om de prestige, de trots die ermee gepaard gaat. En die heeft dankzij 't bestuur een stevige knauw gekregen.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die reactie kan ik me wel voorstellen. Ajax en Juve hadden een overeenkomst en Zlatan kon een contract tekenen waardoor hij een gigantische slag kon slaan; als dat dan gedwarsboomd wordt door Ajax vanwege een bankgarantie zou je als speler gek zijn om je er bij voorbaad al bij neer te leggen
Het is niet netjes, wel menselijk
Filipe wie? Een van die naamloze Argentijnen die voor de concrete interesse van PSV in Tevez als talenten werden betiteld? Waar we uberhaupt trots op waren dat we ze zo slim konden huren, voor over te gaan op kopen?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:14 schreef JeroenV het volgende:
Even nog iets, had die Filipe nou al een werkvergunning? Dat was vandaag ook nog niet rond, en die zou ook voor het eerste gehaald worden.
You're completely right.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij. Koeman en Zlatan deugen niet. Duidelijker ?
Moet dat dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij.
Alles bij Ajax wat een pak draagt tijdens een voetbalwedstrijd deugt niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij. Koeman en Zlatan deugen niet. Duidelijker ?
Kunnen we niet gewoon weer terug naar de tijd van een regenjas of een trainingsjack?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Alles bij Ajax wat een pak draagt tijdens een voetbalwedstrijd deugt niet.
Ahja, backup van Maxwell. Da's mooi, hebben we tenminste nog iemand om op terug te vallen wanneer AC Milan 'm morgen presenteert als nieuwste aanwinst. Want 3 miljoen, da's natuurlijk een koopje voor Maxwell Cabelino Andrade, voetballer van het jaar in Nederland, opvolger van Roberto Carlos.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Nee, een Braziliaanse linksback. Zou de backup van Maxie worden, omdat O Brien steeds gebleseerd is. Moest alleen nog terug om een werkvergunning te halen, maar daar hebben we nog steeds niks van gezien.
idd,Don Leoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon weer terug naar de tijd van een regenjas
Wie ben je al vergeten?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Zlatan wordt overschat.
In drie seizoenen 35 goals.
Ik ben hem al vergeten
Weet je wat, ik denk dat ik Leo Beenhakker tot heilig zou moeten verklaren als ik de vergelijkingen zou moeten trekken tussen Koeman en de manier hoe van Gaal de positie van TD tot nu toe in vult.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,Don Leo
Gelul, dat is weer van die Hugo Borst napraat flauwekul die nergens op gebaseerd is, behalve op de laatste twee wedstrijden waar 'ie toevallig 2 keer goed speelt en 1 keer slecht, omdat 't zogenaamd weer rustig zou zijn rondom de persoon Zlatan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
Als de supporters een beetje actieve hersenactivciteit hebben, wat doorgaans een probleem is, fluiten ze hem niet uit. Een uitgefloten Zlatan speelkt altijd beter. Hij moet nu eenmaal rellen en gezeik om hem heen hebben, wordt ie getergd en scherp van, anders is het ook kmaar een slome duikelaar. Gefluit zal hem juist in de wedstrijd spelen. Koppen dicht dus, en hem laten verzuipen in zijn geklungel.
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CLquote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
Als de supporters een beetje actieve hersenactivciteit hebben, wat doorgaans een probleem is, fluiten ze hem niet uit. Een uitgefloten Zlatan speelkt altijd beter. Hij moet nu eenmaal rellen en gezeik om hem heen hebben, wordt ie getergd en scherp van, anders is het ook kmaar een slome duikelaar. Gefluit zal hem juist in de wedstrijd spelen. Koppen dicht dus, en hem laten verzuipen in zijn geklungel.
En je laat ze stikken in de competitie?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Dat is niet iets van de laatste 2 wedsrijden nee. Dat is al zo vaak geweest. Vorig jaar idemdito na gezeur met overtredingen en elleboogjes. Week erop, uitwedstrijd en veel consternatie op de tribune, en weer uitblinker zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, dat is weer van die Hugo Borst napraat flauwekul die nergens op gebaseerd is, behalve op de laatste twee wedstrijden waar 'ie toevallig 2 keer goed speelt en 1 keer slecht, omdat 't zogenaamd weer rustig zou zijn rondom de persoon Zlatan.
Ja aan het begin en aan het eind.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Ga maar lekker applaudiseren als je thuis weer met 0-4 van het veld word geveegd door Arsenalquote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Wat wil je doen dan? In je eentje het behalen van de derde plek vieren?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En je laat ze stikken in de competitie?
Jongens, kan iemand effe de snelste route uitleggen van Hengelo naar het Leidseplein i.v.m. voorzorgsmaatregelen?
Hey Kezman is weg he, dus:quote:Op woensdag 1 september 2004 00:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ga maar lekker applaudiseren als je thuis weer met 0-4 van het veld word geveegd door Arsenal![]()
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat, ik denk dat ik Leo Beenhakker tot heilig zou moeten verklaren als ik de vergelijkingen zou moeten trekken tussen Koeman en de manier hoe van Gaal de positie van TD tot nu toe in vult.
Duh. Hoort Zlatan bij het eigen team? Jullie klappen voor de tegenpartij? En ga nou niet doen alsof ze in Eindhoven weten hoe ze moeten supporteren als het even meezit. De keren dat het daar ijzig stil was als het tegenzat zijn niet te tellen. Wat dat betreft kunnen ze hier over het algemeen nog een hoop leren van Engeland.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon eerst vol op zijn enkel raken, daarna Heitinga's noppen in zijn rug duwen en dan vol die bodycheck op zijn neus maken.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
Nee hoor, dan zingen jullie: 'en wie niet springt...'quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
Nee met zijn tweeënquote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? In je eentje het behalen van de derde plek vieren?
Ahja, PSV'ers klappen eventjes voor hun oude spelers. Daarna zijn ze de rest van de avond stil.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ach ze proberen het wel, je hoort alleen niks door die ontzettende hekken die ervoor hangen.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ahja, PSV'ers klappen eventjes voor hun oude spelers. Daarna zijn ze de rest van de avond stil.
Marseille heeft nog ongeveer 6 miljoen euro betaald voor Mido.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.
Dankzij Koeman zijn we Mido kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.
PSV - Panathinaikos 0-3 en klappen dat ze doen daar in Eindhoven. Ze blijven applaudiseren, minuten lang klink het applaus oorverdovend vanaf de tribune!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Och, heb ik ineens de verklaring voor die supporters in E'hoven die een tijdje terug de hekken open deden. Het was gewoon om het geluid er beter door te laten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ze proberen het wel, je hoort alleen niks door die ontzettende hekken die ervoor hangen.
True true...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Maar ff objectief: Probeer Foppe te strikken of zoWant die staf van jullie is echt butt
Wanneer zouden ze hun ontslag krijgen..?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Maar ff objectief: Probeer Foppe te strikken of zoWant die staf van jullie is echt butt
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat ze elkaar allemaal de schuld geven en dat uiteindelijk niemand het heeft gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:35 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze hun ontslag krijgen..?
Wat ben ik blij dat Harry de transfers bij PSV regelde..
3 jaar,2 titels bij PSV,niet slecht voor opaquote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.
Rinus Michels is ook nog vrij voor zover ik weetquote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.
Zullen de aandeelhouders van het bedrijf Ajax trouwens ook blij mee zijn, met wat er nu gebeurt..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedden dat ze elkaar allemaal de schuld geven en dat uiteindelijk niemand het heeft gedaan?
Oh Foppe met z'n briljante vermogen voor scouting is te oud voor jullie?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
"Jaaaa, want in '74 heb ik het totaalvoetbal geïntroduceerd met dus namen als Cruijff, Krol, Rensenbrink......"quote:Op woensdag 1 september 2004 00:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Rinus Michels is ook nog vrij voor zover ik weet![]()
Ajax wil altijd graag eigen jeugd in het team en ipv een combo van het zweedse en finse nationale elftal, vandaar..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh Foppe met z'n briljante vermogen voor scouting is te oud voor jullie?Nou vooruit, omdat bij Ajax de jeugd het enige is wat telt zou ik zeggen: Peter Bosz 4 president
Ja Beenhakker trok gisteren heel mooi z'n schapenkleren aan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dankzij Koeman zijn we Mido kwijtgeraakt.
Maar daarbij, de meeste dromen zijn natuurlijk bedrog..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, kiften jullie maar lekker door, ik ga lekker dromen over de prachtgoals die Wesley en Wesley mij dit jaar gaan tracteren in de Champions League
Voetbalzone.nlquote:Op woensdag 1 september 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens: De enige plek waar ze harder balen van dit nieuws is voetbalzone.nl Wie maakt er een standaard mailtje met een tip over het ontslag van Koeman? (6)
*Ergertquote:Op woensdag 1 september 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
Als Djekko en cultheld nu ook braaf hun eigen mandje onder hun PSV-dekbedjes willen opzoeken gaan en nu ophouden met de trollerige posts, kan iedereen verder gewoon lekker gaan slapen.
Mogen de niet-Ajacieden best nog wel in hun eigen clubtopics verderwat leedvermaak hebben en de Ajacieden zich nog even ergeren hier.
Dan zal ik maar zometeen gaan dromen over het ontslag van Koeman en hoe de pleuris is uitgebroken bij Ajax..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
Als Djekko en cultheld nu ook braaf hun eigen mandje onder hun PSV-dekbedjes willen opzoeken gaan en nu ophouden met de trollerige posts, kan iedereen verder gewoon lekker gaan slapen.
Mogen de niet-Ajacieden best nog wel in hun eigen clubtopics verderwat leedvermaak hebben en de Ajacieden zich nog even ergeren hier.
Uit bronnen binnen de Ajax staf is gebleken dat Ronald Koeman is ontslagen vanwege wanprestaties richting de club. Het verlies van de finale om de Johan Cruijff schaal en de schandalige transferkarambool die door de oefenmeester in gang is gezet, wat leidde tot het vertrek van Zlatan Ibrahimovic en het uitblijven van de komst van Rosales en Koné, schijnen de reden voor ontslag te zijn geweest.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:44 schreef Djekko het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Maak alvast een begin met het mailtje dan..![]()
Ken je die mop van Rosales?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:50 schreef Radegast het volgende:
Komt Rosales nou nog naar Ajax? Of is dat ook van de baan?
geeft de links maar ik c/p welquote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef JeroenV het volgende:
Ajax had als opvolger voor Ibrahimovic Arouna Koné op het oog. De landskampioen was al akkoord met Roda JC over de overgang van de 20-jarige spits. Die overgang ketste echter af omdat de Ivoriaan niet door de medische keuring kwam bij Ajax. Voorzitter Jaakke liet weten geen vervanger aan te trekken voor Ibrahimovic.
Jaakke heeft dus al gezegt dat er niemand bij komt. (telegraaf.nl)
En kan iemand de links van AD.nl openen? Ik kan mijn registratiecode niet vinden.
quote:
1-09-2004
Transferstress in Kerkrade
Door Ludo van Denderen
Wat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus Roda JC oplevert? Paniek en stress. Een dolle dag in Kerkrade die eindigt in een mini-drama.
Maandag, 22.30 uur
Roda JC-trainer Wiljan Vloet zit in de auto als zijn telefoon gaat. Het is algemeen directeur Frank Rutten. Zijn mededeling is helder: Ajax wil Arouna Koné en het Amsterdamse bod is te goed om te negeren. De gehele thuisreis is de coach vervolgens aan het bellen, op zoek naar een geschikte vervanger. Natuurlijk heeft de club een lijstje met kandidaten. Daarop onder meer Yannis Anastasiou en Arnold Bruggink.
Dinsdag, 9.00 uur
Zoals iedere dag is Wiljan Vloet vroeg in het stadion. Maar deze keer heeft dat een speciale reden, er moet een nieuwe spits komen en snel een beetje. De club praat met verschillende kandidaten. Anastasiou is de meest serieuze optie. Tegelijkertijd is er naarstig overleg met Ajax over Koné.
11.05 uur
Nee dus. Anastasiou laat Roda weten geen trek te hebben in een terugkeer naar Limburg. Rutten hoopt dat Ajax vlug met Juventus rond komt over Zlatan, zodat ook Roda echt een aankoop kan doen. Teletekst meldt ondertussen doodleuk dat de overgang van zowel Koné als Anastasiou afgerond is.
13.32 uur
Terwijl er gewerkt wordt aan de grootste transfer uit de clubhistorie, slaat technisch adviseur Nol Hendriks een balletje. Dinsdag is namelijk zijn golfdag. Maar de textielboer houdt uiteraard contact met Rutten. ,,Het wordt de duurste binnenlandse transfer ooit, meer dan FC Twente ooit voor Vennegoor kreeg.'' Naar verluidt wil Ajax bijna tien miljoen euro voor Koné betalen.
15.12 uur
De selectie traint, maar Vloet ontbreekt. In de catacomben is hij druk telefonerend met zijn bestuur. ,,We krijgen direct versterking. Het is nu wachten op Ajax en dan kunnen wij toeslaan. We hoeven alleen nog 'ja' tegen deze speler te zeggen.'' De naam van de aanwinst wil hij niet noemen.
19.58 uur
,,Er is nog geen witte rook.'' Rutten klinkt gestressd. ,,Als Zlatan niet snel rond komt, gaan die andere transfers ook niet door'', zegt hij. Rutten ziet de euro's al aan zich voorbij gaan.
21.30
De transfer van Zlatan Ibrahimovic is defintief rond, maar de overgang van Arouna Koné naar Ajax blijkt ineens van de baan. Rutten belt naar Amsterdam en hoort dat tijdens de keuring vragen zijn gerezen rond de Ivoriaan. ,,Voordat die zouden zijn opgelost, is de deadline van de Champions League verstreken. Daarom wilde Ajax niet meer. Jammer, maar begrijpelijk.''
quote:Bij Ibrahimovic zit op z'n ene schouder een duivel en op de andere een engel
Geniaal en beetje gek
Door Maarten Wijffels
Met het vertrek van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus verliest het Nederlandse voetbal een van de kleurrijkste spitsen ooit. Soms briljant, dan weer stuitend irritant. Maar altijd onnavolgbaar.
Zlatan Ibrahimovic in actie. Hij verlaat vrijwel zeker Ajax en vervolgt zijn voetbalcarriere bij Juventus. Foto ANP
Eindelijk gaat Fabio Capello werken met de spits van wie hij al jarenlang droomt. Geen trainer sprak de afgelopen jaren zo gepassioneerd over de kwaliteiten van Zlatan Ibrahimovic als hij.
Toen de 17-jarige zijn eerste wedstrijden voor Malmö FF speelde, nam Capello namens AS Roma al contact op. Later probeerde hij de Zweed met Bosnisch - Kroatische roots nogmaals naar Rome te halen en nu, in de zomer van 2004, heeft Capello als trainer van Juventus na vijf jaar smachten eindelijk zijn zin.
Ajax en Nederland nemen afscheid van een van de kleurrijkste spitsen in 50 jaar betaald voetbal. Nooit een saai moment met Ibrahimovic, een speler die op zijn ene schouder een engel had zitten die hem influisterde en op zijn andere een duivel.
Elleboogstoten
Hij deelde nietsontziend elleboogstoten uit. Nationale ophef en forse schorsingen waren zijn deel. Maar hij toonde ook een sociale kant, die veel minder vaak is belicht. Wie dieper tot Ibrahimovic doordringt, ziet een weliswaar vreemde vogel, maar ook een uiterst gevoelige en grappige jongen met een diepe hunkering naar gezelligheid, geborgenheid en vertrouwen. Nog altijd is een van zijn beste vrienden in Nederland zijn Turkse buurjongen in Diemen met een baantje bij McDonalds. Bij Ajax ontfermde hij zich als eerste over Nicolae Mitea, een ventje van twee turven hoog dat buiten Roemeens geen enkele andere taal sprak en verstond. Mitea, the little gangster, noemt Zlatan hem liefkozend.
Ibrahimovic kijkt niet naar rangen en standen. In de nabijheid van gehandicapten slaat hij vaak heimelijk een kruisje. Het is zijn manier om op ingetogen wijze zijn medeleven met hen te tonen. Een vriend van een verslaggever die bij een ongeluk een been was kwijtgeraakt, gaf hij zijn shirt. In viltstiftenletters had hij er uit eigen beweging op gezet: Voor Friso. Groeten Zlatan.
Onnavolgbaar voor zijn tegenstanders, maar tegelijkertijd ook voor zijn medespelers. Dat was Zlatan in Ajax-tenue op het veld. Zijn grillige karakter viel alleen al op te tekenen aan de hand van de verschillende typen voetbalschoenen en haardrachten waarmee hij zich in drie jaar Ajax presenteerde. Ronald Koeman verzuchtte na het echec bij Club Brugge - Ajax dat hij Ibrahimovic in de warming-up wel vier keer van schoeisel had zien wisselen. Het bevestigde Koeman in zijn indruk: jonge twintigers als Zlatan waren nog zodanig met zichzelf bezig, dat ze in wedstrijden onmogelijk de verantwoordelijkheid konden dragen voor het grotere geheel.
Wie voetbal puur op zijn schoonheid beoordeelt, zal Ibrahimovic in gedachten laten voortleven als een zaalvoetballer op het veld. Een speler bij wie frivoliteit het zeker in het begin (te) vaak won van effectiviteit. Al bij zijn eerste wedstrijd voor een groter publiek gooide Zlatan zijn trucendoos open. Ajax - Liverpool op het Amsterdam Tournament; staand op de achterlijn dolt hij Sami Hyypiä. De beweging is later door de beste zaalvoetballer van Nederland Jermaine Vanenburg omschreven als een akka. Je doet net of je de bal de ene kant op sleept en op het laatste moment ga je de andere kant op. Vanenburg: ,,Je hoort klak, klak. Dat zeggen wij op zo'n moment ook: klak-klak. In de eredivisie heb ik vol bewondering naar Zlatan gekeken. Weet je hoe goed hij is?''
'Shit-players'
Goed was hij inderdaad, maar dan moest Zlatan wel zin hebben om uit te blinken. Gingen dingen niet zoals hij wilde, dan viel er geen land met hem te bezeilen. Kleine dingen konden hem al uit zijn concentratie halen. De vaste volgers van Ajax herinneren zich hoe Ibrahimovic op trainingskamp in Portugal Victor Sikora en Tom Soetaers publiekelijk afserveerde na drie mislukte voorzetten op rij. 'You are shit-players', klonk het voor iedereen hoorbaar.
Soms beantwoordden medespelers zijn gekanker - ook na vier jaar nog altijd in het Engels - met eenzelfde soort cynisme. Jari Litmanen liet zich niet intimideren nadat zijn eigenwijze ploeggenoot hem uitschold. De Fin eindigde zijn tirade met de woorden: and take some fuckin' Dutch classes, you don't understand shit.
Uitbarstingen zoals die tegenover Sikora, Soetaers en Heitinga (Ibrahimovic ging hem te lijf toen hij zich te hard aangepakt voelde) permitteerde Ibrahimovic zich letterlijk onder de neus van Louis van Gaal. Die volgde Ajax afgelopen winter een week lang op de stage in Portugal. Zittend op een stoel langs het oefenveld observeerde Van Gaal nauwgezet de manschappen. Het evaluatiegesprek dat volgde bracht een drastische verwijdering tussen de nieuwe technisch directeur en de spits.
Van Gaal begon met te zeggen dat Ibrahimovic veel meer voor het team moest werken als nummer 9 in het Ajax-systeem. Zlatans reactie was er een van opperste verbazing en verwarring. Kort voordien had Marco van Basten, zijn grote idool, hem juist verteld dat hij minder moest doen en zich meer moest concentreren op het maken van doelpunten. In de ruzieachtige sfeer die ontstond beheerste Zlatan zich niet langer: ,,Wie heeft er nou eigenlijk meer gescoord in zijn leven. Jij of Marco van Basten?''
Speler met ballen
Van Gaals voorganger Leo Beenhakker introduceerde de jonge spits in de Arena als 'een speler met ballen'. Als Zlatan en Mido van het parkeerdek scheurden in hun Porsche en Ferrari, counterde Beenhakker de geïrriteerde blikken om hem heen met één opmerking: ,,Als er straks kleine Mido-tjes en Zlatannetjes komen die niet in zo'n Ferrari passen, dan kopen ze vanzelf wel een stationwagen.''
Je zou het niet direct zeggen na zijn misdaad tegenover Giovanni van Bronckhorst tijdens Zweden - Nederland, maar in het afgelopen jaar is Zlatan wel degelijk veranderd. Rustiger en wijzer geworden. Hij wisselde van zaakwaarnemer en zijn nieuwe zakelijk begeleider Mino Raiola heeft regelmaat in zijn leven gebracht. In de Arena prikkelde Ronald Koeman het verantwoordelijkheidsbesef van de speler door hem en Van der Vaart tot leiders van Ajax te bombarderen. Afgelopen zomer op trainingskamp in Engeland maakten de blikvangers met de botsende karakters er zienderogen het beste van op één slaapkamer. De hoop op het ontstaan van een échte band tussen hen werd echter definitief de grond in geboord door alle ontwikkelingen rond Zweden - Nederland.
Ibrahimovic vindt dat Van der Vaart in de nasleep van de interland twee onvergeeflijke daden heeft begaan. Hij reageerde met een gezicht als een oorwurm op Zlatans schitterende treffer tegen NAC. En Van der Vaart bleef zijn teamgenoot na Zweden - Nederland afvallen in de pers, ondanks een verontschuldigend telefoontje van Ibrahimovic al direct na de wedstrijd.
Ibrahimovic maakte de afgelopen dagen duidelijk dat elke basis voor wederzijds respect en vertrouwen wat hem betreft was verdwenen. De spelers en trainers van Ajax kozen geen partij in de niet meer te herstellen relatie tussen de eerste spits van Ajax en de eerste aanvoerder. Het abrupte vertrek van Ibrahimovic wordt dan ook ingegeven door drie dingen: de brandende ambitie van de spits om te spelen in Italië, het uitzicht van Ajax op een spectaculaire transfersom en het ontbreken van een natuurlijke hiërarchie in de selectie van Ajax, waardoor dieper liggende problemen niet meer zijn op te lossen.
Ik hoop dat ie zo'n striemend fluitconcert krijgt dat de ruiten kapot gaanquote:Op woensdag 1 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kezman kopen voor 30 miljoen gulden en dan verkopen voor 17 miljoen guldenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:35 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat Harry de transfers bij PSV regelde..
quote:Op woensdag 1 september 2004 01:39 schreef cultheld het volgende:
proest http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14594
nou ik snap niet dat jullie hem willen uitfluiten, hij wil helemaal de nek van Rafael niet brekenquote:"Toen Juventus zich meldde, wist ik dat dit de kans was, die ik misschien nooit meer zou krijgen. Tegen de club kon ik geen nee zeggen. Ik hoop dat de supporters en andere mensen rondom Ajax dat kunnen begrijpen", aldus de Zweed tegen de Amsterdamse televisiezender AT5.
"Ik ben met name Koeman zeer dankbaar. Ik heb veel van hem geleerd. Ik ben klaar voor het grote werk en Juventus is een van de grootste clubs. Ik wil iedereen bij Ajax het allerbeste wensen, inclusief Rafael van der Vaart. Hij is een heel goede voetballer en ik heb nooit een probleem met hem gehad."
hij is niet door de medische test bij ajax heengekomen, maar dat wil niet zeggen dat hij niet fit en gezond isquote:Op woensdag 1 september 2004 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Komt die Kone nou nog of is ie afgekeurd?
Daarom willen we hem juist uitfluitenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:43 schreef rubbereend het volgende:
nou ik snap niet dat jullie hem willen uitfluiten, hij wil helemaal de nek van Rafael niet breken
Respectievelijk nee en ja.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Komt die Kone nou nog of is ie afgekeurd?
Laat dat nou net een probleem zijn, ze zijn vergeten te zorgen een vervanger ... foutje bedankt.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:28 schreef Chadi het volgende:
hahahahaha mooi caaaash en dat hijJuve kiest boven Ajax gun ik hem van harteEindelijk af van een hoop irritaties tijdens de wedstrijden van Ajax en nu een voetballer op die positie neerzette.
quote:Op woensdag 1 september 2004 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Whehehe
en ergens kan ik het je ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 1 september 2004 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Whehehe
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:21 schreef JeroenV het volgende:
Met twaalf spelers win je wel ja...
Ja laten we met 10 man gaan spelenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zat ook te twijfelen tussen de opstelling van zo-even en deze:
--------------------------Stekelenburg--------------------------
-de Jong-------Hetinga--------------Escudé--------Maxwell-
-----------------------------Galásek-----------------------------
--------Pienaar---------------------------------Sneijder--------
------------------------------------v/d Vaart---------------------
---------------------Sonck----------------------------------------
Die postte ik op een ander forum, misschien dat ik dus de “gulden middenweg” maar moet kiezen...
Fuckin’ gisteren na twaalven mezelf maar volgegooid, want zulke dagen zijn niet echt goed voor de supporter, maar echt helder wordt je d’r niet van...
We merken dat je nog niet helder bent. Eerst post je een opstelling met 12 man, daarna een met 10quote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Fuckin’ gisteren na twaalven mezelf maar volgegooid, want zulke dagen zijn niet echt goed voor de supporter, maar echt helder wordt je d’r niet van...
Met Obodai erbij kon dit wel eens de CL opstelling worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zat ook te twijfelen tussen de opstelling van zo-even en deze:
--------------------------Stekelenburg--------------------------
-de Jong-------Hetinga--------------Escudé--------Maxwell-
-----------------------------Galásek-----------------------------
--------Pienaar---------------------------------Sneijder--------
------------------------------------v/d Vaart---------------------
---------------------Sonck----------------------------------------
Die postte ik op een ander forum, misschien dat ik dus de “gulden middenweg” maar moet kiezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |