quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:21 schreef Bartoli het volgende:
hadden we dit al ergens gezien: http://www.hln.be/hlns/ca(...)l?wt.bron=kanaalArt1
![]()
Bronquote:**Lornah Kiplagat is met groot vertoon
van macht wereldkampioene op de cross
geworden.Onze landgenote hield in het
Keniaanse Mombasa de concurrentie uit
Ethiopië ruim achter zich.
De cross werd in de geboortestreek van
Kiplagat gehouden en dat was te merken.
De 32-jarige atlete voelde zich in haar
nopjes in de - door de extreme hitte -
zware omstandigheden en nam vanuit de
start de koppositie.
Drie Ethiopischen,onder wie titelhouder
Tirunesh Dibaba,wisten Kiplagat even
bij te houden.Een demarrage halverwege
was echter ook voor hun te veel.
En dan gaat ie weer naar Wust of een andere sportster. Niet dat ik het Wust niet gun, maar atleten maakt altijd weinig kans.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:14 schreef Leatherface het volgende:
Knap werk.De onverslaanbaar geachte Ethiopische dames verslagen.
Ze zal nu wel weer een nominatie voor sportvrouw van het jaar verdienen, aangezien ze dat vorig jaar ook kreeg. Helemaal als ze straks op het WK Atletiek in Osaka ook nog een medaille wint op de 5 of 10 km.
Er is een Run2day in Amsterdam.quote:Op zondag 1 april 2007 16:00 schreef jojomen4 het volgende:
IK heb 2 vragen.
-Kan iemand me de naam en plaats van een winkel geven in de buurt van Amsterdam/Utrecht waar ze gespecialiceerd zijn in hardloop schoenen?
- Heeft iemand een idee hoeveel gram lichaamsgewicht gemiddeld iemand verliest die tijdens 1 uur hardlopen rond de 1000 calorien verbrand?
* PieterBas is ook een atleet bij AV Olympus'70quote:Op zondag 15 april 2007 13:55 schreef FiXeR999 het volgende:
Hey atletiekers, ik doe zelf ook atletiek. AV Oss 78!
Je bent alleen een stukje ouder, anders had ik misschien een keer je gezien op een wedstrijdquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas is ook een atleet bij AV Olympus'70
vandaag de gehele dag in Rotterdam rondgelopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |