quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:50 schreef Paxlie het volgende:
Drank, alcohol en nog meer zuiptroep!
Je bent een slet, je bent hier mod en nog neem je de OP niet mee
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je vergeet deel 5
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik zal niet weer eenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met wat sturing kan je het wel
Ik ga zeer waarschijnlijk wel met de auto jah, je kan wel meerijden lijkt mequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal niet weer eenpost plaatsen, maar ik was allang bezig jochie
.
Zorg jij nou maar dat je je drank hebt. Trouwens, ga je met de auto? Ik kan wel een lift gebruiken met alle apparatuur dit ik mee til.
Oew goed plan... ikke fles ginquote:Super!
*pakt een fles vieux in*
* Paxlie doet alvast naar Heatwave
Hmm dat ga ik niet halen... heb de avond daarvoor een feest en nog geen idee waar ik de volgende ochtend wakker wordquote:zullen we rond 13:00 uur afspreken op CS. ik weet niet hoe het eruit ziet anders kunnen we een plek kiezen die voor iedereen duidelijk is.
OK. moeten we nog ff bespreken dan, want ik weet niet hoelaat ik er moet zijn. Ik moet natuurlijk ook nog helpen met opbouwen enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga zeer waarschijnlijk wel met de auto jah, je kan wel meerijden lijkt me
Bleu komt wat later omdat die eerst moet werken
Ik zing wel met je mee, Baboontje. Ik kwel graag mensen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen Drs P dus.
Nou ja, dan ga ik 's nachts wel gewoon wat zingen.
*Naast bikini en zonnebril ook oordopjes inpakt*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zing wel met je mee, Baboontje. Ik kwel graag mensen.
Vergeet je honkbalknuppel niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:55 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
*Naast bikini en zonnebril ook oordopjes inpakt*
Die heb ik tegenwoordig altijd bij me en zijn nog van die dure op maat gemaakte dingen ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:55 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
*Naast bikini en zonnebril ook oordopjes inpakt*
Dat is miss_bleu haar afdelingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vergeet je honkbalknuppel niet.
Die ligt standaard in mijn achterbakquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vergeet je honkbalknuppel niet.
Jij was ook de eerste persoon aan wie ik dacht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:47 schreef Stranger het volgende:
I.R.
Wij gaan de griekse tango ter gehore brengen
Die was 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef Paxlie het volgende:
De pre-indrink-meet is zeker alweer geweest?
spreken we 8 uur in de ochtend af en dan gaan we zuipenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef Paxlie het volgende:
De pre-indrink-meet is zeker alweer geweest?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:43 schreef Skaai het volgende:
Om 13:00 op CS. Je bent binnen een kwartier op die camping, dan ben je way te vroeg.
Ik kom wat later, dan zijn er al wat lui, dan is er al wat sfeerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef Angelic1 het volgende:
[..]Als jullie er 2 uur zijn is het vroeg genoeg. Eerder mag je er toch nog niet op!
Fijn dat FOK er genoeg aan doet om vroege vogels te bedanken voor hun enthousiasme.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef Angelic1 het volgende:
[..]Als jullie er 2 uur zijn is het vroeg genoeg. Eerder mag je er toch nog niet op!
Heb je ook nog een plek over voor een tentloze fokker of moet ik verder zoeken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft besloten toch ook haar tentje maar op te zetten, dus de fles whiskey gaat ook achterin!![]()
Moet je even mailen denk ik zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:28 schreef Minkeltje het volgende:
EHmm ik heb mij 12 augustus al afgemeld voor de meet. Vreemd genoeg sta ik nog steeds in de lijst, en heb ik mn geld ook nog niet terug :S
Iets met een aanhanger, Eindhoven en Utrecht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef Paxlie het volgende:
Waar is de trekhaak voor nodig
Er moet een legertent vervoerd worden van Ehv naar Utrecht en zondag weer terug!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets met een aanhanger, Eindhoven en Utrecht.
Wat ik er uit op kon maken is dat er een aanhangwagen van Eindhoven naar Utrecht gereden moet worden.
En volgens mij ook weer op zondag terug, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
22 graden zaterdag zegt de weerfiguur
's avonds tussen de 14 en 12 graden
oh nu ineens wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kom ook
weer een newbie er bji.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kom ook
Je staat niet in het lijstje, dus je komt niet! Punt uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kom ook
Dat kan ook in een willekeurige auto ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Er moet een legertent vervoerd worden van Ehv naar Utrecht en zondag weer terug!
deze is heeeeeeeeeeeeel groot !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat kan ook in een willekeurige auto ?
Met campzone genoeg van die krengen gezien
Welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je staat niet in het lijstje, dus je komt niet! Punt uit.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 31-08-2004 23:27 ]quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef yvonne het volgende:
Wel
Niet ruzieen, anders sluit ik deze reeksquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 31-08-2004 23:27 ]
![]()
Neem je zaterdag pepperspray mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet ruzieen, anders sluit ik deze reeks
heb je betaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel
Nee, wel sambal, die vind ik al heet genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Neem je zaterdag pepperspray mee?
Gelukkig maar, ik was al bang dat we het zonder je moesten doen! Kom je bij mij in de tent ? Ingrid gaat al bij Chandler slapen geloof ik...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ik kom ook
Gelly komt bij mij in de tent geloof ik..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bang dat we het zonder je moesten doen! Kom je bij mij in de tent ? Ingrid gaat al bij Chandler slapen geloof ik...
Heeft Nikky eindelijk iemand gevonden die hem wil hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Gelly komt bij mij in de tent geloof ik..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Gelly komt bij mij in de tent geloof ik..
Gelly slaapt vrij snel heb ik gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft Nikky eindelijk iemand gevonden die hem wil hebben?
Hebbie een trekhaak?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ik neem ook geen tent mee, heb ik geeneens. ik kijk daar wel of er nog een plekkie is en anders slaap ik in me auto. Hoop gewoon dat er wat plekken vrij zijn
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
Gelly slaapt vrij snel heb ik gezien
Oh ja....?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bang dat we het zonder je moesten doen! Kom je bij mij in de tent ? Ingrid gaat al bij Chandler slapen geloof ik...
je loopt achterquote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef just me het volgende:
de eerste roddels en de meet is nog niet eens begonnen
ik denk meer te weten dan ik laat blijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je loopt achter.
hij wil dan wel dat je zijn oorhaartjes weghaaldquote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef just me het volgende:
de eerste roddels en de meet is nog niet eens begonnen
*plof*quote:Op woensdag 1 september 2004 00:09 schreef nikky het volgende:
[..]
hij wil dan wel dat je zijn oorhaartjes weghaald
Nope, dat is zonde van de autoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hebbie een trekhaak?
Nou Chandler, je hoort het...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef Djeez het volgende:
Aangezien Ingrid bij Chandler wil slapen, is er nog een plaats over. Die is voor Cartwoman, als ze zin heeft...
Je kunt ook een afneembare trekhaak nemen, die heb ik ook...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nope, dat is zonde van de auto![]()
haaaaiquote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Hai nikky
baaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 1 september 2004 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
haaaai
oorhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 1 september 2004 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
baaaaaaaaaai
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef nikky het volgende:
[..]
oorhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ogen dicht en het is zo voorbijquote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef gelly het volgende:
het wordt vast niet gezellgi
Dat kan ook. Maar als ik wat moet vervoeren jat ik wel de Volvo van me ouders of ik huur een busjequote:Op woensdag 1 september 2004 00:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je kunt ook een afneembare trekhaak nemen, die heb ik ook...
Wellus!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef gelly het volgende:
Nee, ik mag als fervent Ajax-aanhanger niet in PSV-stad Eindhoven komen. Daarbij kan ik absoluut niet rijden met een aanhanger...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar dan kan jij toch rijden?![]()
en ik ga niet vanuit Den Haag naar het oosten rijden om de auto van me ouders op te halen en dan naar Eindhoven om een aanhanger op te halenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik mag als fervent Ajax-aanhanger niet in PSV-stad Eindhoven komen. Daarbij kan ik absoluut niet rijden met een aanhanger...
Of ex-crew.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg eens, hoeveel procent van de meeters is nu eigen ook crew? Als ik dat zo zie is het percentage vrij hoog.
GELUKKIG WEL. ANDERS WAS HET GEEN ECHTE MEETING GEWEEST HČ?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:33 schreef gelly het volgende:
GELUKKIG KOMT QYROZ OOK !
preciesquote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
GELUKKIG WEL. ANDERS WAS HET GEEN ECHTE MEETING GEWEEST HČ?
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
ogen dicht en het is zo voorbij
Goed dat je me eraan herinnerdquote:Op woensdag 1 september 2004 00:09 schreef nikky het volgende:
hij wil dan wel dat je zijn oorhaartjes weghaald
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:26 schreef Den_Haag het volgende:
Niemand kan bij deze mij al een slaapplaats beloven?
Herinnert.quote:Op woensdag 1 september 2004 07:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnerd
*check*
[afbeelding]
Dat lijkd me een goet idee.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Herinnert.
Zal ik zaterdag dan maar een spellingscursus gaan geven. Ik denk dat er meer dan genoeg behoefte aan is.
Hoe laad begind de worksjop? Dan zorch ik ervoor dad ik optijt bent.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Herinnert.
Zal ik zaterdag dan maar een spellingscursus gaan geven. Ik denk dat er meer dan genoeg behoefte aan is.
Ik neem zeker me matje mee en me slaapzak. Ga niet me aerobed meeslepen. Beetje te veel moeite.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:13 schreef Angelic1 het volgende:
Als er vervoer is voor de legertent, dan kunnen daar ook altijd nog mensen in slapen denk ik. Neem dan iig een luchtbed enzo mee.
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Herinnert.
Hoi Vquote:Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Hoi Y.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi V
Y
Kun jij je nog herinneren welke user het woord 'genootzaakt' gebruikte? Komt hij ook op die meeting?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Herinnert.
Mooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Brighteyes heeft besloten toch ook haar tentje maar op te zetten, dus de fles whiskey gaat ook achterin!![]()
Mooi.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef golfer het volgende:
Dan heb ik voor het geval ik teveel gedronken heb om auto te rijden, bij deze dus een overnachtingsplekje gevonden.
*wink*quote:Op woensdag 1 september 2004 19:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi.
Dan heb ik een auto om daarin een lekkere fok!ker te ontvoeren
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:25 schreef Bluezz het volgende:
*golfer erg dronken gaat voeren*
Misschien kunt ie dat welquote:Op woensdag 1 september 2004 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren welke user het woord 'genootzaakt' gebruikte? Komt hij ook op die meeting?
Prutser.
Een man met die naam krijgt misschien wel een lift aangebodenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Dan neem ik ook ff een tentje mee, want als ik het zo lees gaat er behoorlijk gekanteld worden. en dan heb ik zo'n teringhekel aan de nachttrein
Kom je me ook nog een beetje helpen zaterdag?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet ik maar niet teveel bier gaan drinken, maar des te meer foto's gaan maken![]()
O ja ik zou samen met iemand een uurtje deurdienst doen he?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Kom je me ook nog een beetje helpen zaterdag?![]()
oooh baby!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik zou samen met iemand een uurtje deurdienst doen he?Ja is goed
Ik heb alleen ff geen idee waar en hoe laat PRECIES ik verwacht word. Maar ik ben in principe vanaf zaterdag een uur of 10:00 wel beschikbaar
Zeg maar wat je van me wil, en ik geef het je
![]()
Okee, half twee prima. Maar dan moet het bier er ook al zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
oooh baby!Ehm.. nou, als je er half 2 bent is vroeg genoeg
Ow moeten we verkleed? Wat is het thema?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, half twee prima. Maar dan moet het bier er ook al zijn
Ik zal herkenbaar zijn op niet mis te verstane wijze
Je loopt de hele dag in een flesquote:Op woensdag 1 september 2004 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal herkenbaar zijn op niet mis te verstane wijze
Bijnaquote:Op woensdag 1 september 2004 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag in een fles![]()
Huur gewoon ff een busje voor die tentquote:Op woensdag 1 september 2004 21:38 schreef nikky het volgende:
iemand nog in het bezit van een kar en trekhaak hier?
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
BijnaIk loop wel heel de dag rond, met een Fles in mij
Ik ken nog wel iemand met zo'n enorme Amerikaanse pickupquote:Op woensdag 1 september 2004 21:38 schreef nikky het volgende:
iemand nog in het bezit van een kar en trekhaak hier?
Die ranzige gedachte had ik nou ook. Dacht dat het aan mij lagquote:
Zegquote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die ranzige gedachte had ik nou ook. Dacht dat het aan mij lag
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg![]()
Hij heeft z'n fles alquote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Je wilt zeker meteen niet meer met mij samen...?
Als ik ook nog naar je sig kijk......quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Je wilt zeker meteen niet meer met mij samen...?
Oepseknoeperd is een geuzentitelquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef Rabrynil het volgende:
@Dr_Flash: Je moet er wel eerder zijn dan Nolius, dan heb je nog even de tijd voordat Oepseknoeperd om je oren vliegt...
Ik ben echt een heel lief en rustig meisje hoor... ECHT!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ook nog naar je sig kijk......
nog EVEN en ik word echt bang
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 1 september 2004 22:17 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ik ben echt een heel lief en rustig meisje hoor... ECHT!![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Is het al zaterdag?
Nachtdienst raak je je ritme kwijtquote:Op woensdag 1 september 2004 22:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee.
Wat een stomme vraag.
V.
Opkrikpostquote:Op woensdag 1 september 2004 22:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee.
Wat een stomme vraag.
V.
ikke ookquote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
Ej ik ga eindelijk Verbal meeten
En ik jou!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
En ik jou !!!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
ikke ook
en jou weer
Jaiks!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga eindelijk mensen van FOK! meeten..
Jij bent gewoon meeting geilquote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
Nietus. Ik vind het eng, meetings.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Jij bent gewoon meeting geil
We zijn dus allemaal meetjes.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
...och, hij is af en toe net een mens.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
Mail even naar 5jaar@fok.nl Wie weetquote:Op woensdag 1 september 2004 22:52 schreef Flikky_Nench het volgende:
Kan ik nou nog meedoen??
Wou jij beweren dat achter al die posters op Fok! echte mensen zitten die je ook in het echt kunt ontmoeten?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
Oow ga ik gelijk doenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:54 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Mail even naar 5jaar@fok.nl Wie weet
Net alsof dat wat boeitquote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef royjn het volgende:
hoe hebben we het bier? flesjes,tap of blikjes?
Mij boeit het wel iig, vooral het merk is interessant. Ohja, ik wil het vrouwtje, Ingrid19, wel es dronken zien. Helpen jullie mee ?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof dat wat boeit![]()
Pincet staat hier al weken klaar!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef gelly het volgende:
Alleen als jij je weer eens laat ontmaagden.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef Djeez het volgende:
Mij boeit het wel iig, vooral het merk is interessant. Ohja, ik wil het vrouwtje, Ingrid19, wel es dronken zien. Helpen jullie mee ?
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als jij je weer eens laat ontmaagden.
Jij ging toch met Golfer aan de rol hoorde ik?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pincet staat hier al weken klaar!
Het wordt gewoon voor de mix, dus zo best zal hij niet zijn, geen dure single maltjes oidquote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
BE, zorg je wel dat het een beetje behoorlijke whisky is die je meeneemt?
Ja, daar kan je mij dus niet echt mee verleiden.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt gewoon voor de mix, dus zo best zal hij niet zijn, geen dure single maltjes oid
Komt Mike ??quote:Op woensdag 1 september 2004 23:23 schreef Tijn het volgende:
Ik herhaal: Mike. Mike komt ook.
Nou, het lijkt voor mij bijna wel een 'debutanten-bal'.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ging toch met Golfer aan de rol hoorde ik?
je laat je echt door iedereen verleiden hčquote:Op woensdag 1 september 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar kan je mij dus niet echt mee verleiden.
Voor jou 10 anderen!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar kan je mij dus niet echt mee verleiden.
Je zult met betere argumenten moeten komen.
Ik ben een slettebak.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:33 schreef just me het volgende:
je laat je echt door iedereen verleiden hč![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben een slettebak.![]()
Wie?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:41 schreef Cynix Ž het volgende:
Mike komt ook!
Mikequote:Op woensdag 1 september 2004 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?
ow ja.. helemaal vergetenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:48 schreef miss_bleu het volgende:
Gefeliciteerd Mike
Als die nympho van een BE haar tentje te vol wordt, mag ik dan anders bij jou in je tentje kruipen?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:40 schreef just me het volgende:
![]()
hoef je toch niet te vragenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die nympho van een BE haar tentje te vol wordt, mag ik dan anders bij jou in je tentje kruipen?
Haha! Bang dat je het niet aan kan?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die nympho van een BE haar tentje te vol wordt, mag ik dan anders bij jou in je tentje kruipen?
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:21 schreef Ripley het volgende:
V, kom je echt?
Awwwwwwwquote:Damn, dat maakt de verleiding groot om toch langs te komen ondanks te laat zijn voor aanmelding![]()
Nee, bang dat JIJ bezwijkt onder je volle balboekje en iets te veel (golf)ballen denkt aan te kunnen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha! Bang dat je het niet aan kan?
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, bang dat JIJ bezwijkt onder je volle balboekje en iets te veel (golf)ballen denkt aan te kunnen.
*heel vies plaatje voor ogen krijgt*quote:Op woensdag 1 september 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
en iets te veel (golf)ballen denkt aan te kunnen.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:02 schreef Verbal het volgende:
*heel vies plaatje voor ogen krijgt*
[insert ril-smiley]
V.
Als jij zegt wie jij bent, doe ik dat ookquote:Op donderdag 2 september 2004 00:03 schreef just me het volgende:
Verbal, je komt toch wel even zeggen wie je bent hč !!
*voor is!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:03 schreef just me het volgende:
Ik weet wie hij is, ik heb hem al paar keer gezien en herken hem wel.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:03 schreef just me het volgende:
Ik heb irl geen tv-kast om me heen, hoor...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet wie hij is, ik heb hem al paar keer gezien en herken hem wel.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:06 schreef Verbal het volgende:
Ik heb irl geen tv-kast om me heen, hoor...
V.
Sorry, ik zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:05 schreef Verbal het volgende:nog effe zo doorgaan en ik blijf weg...
V.
Hmmm, da's toch minder leuk...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, wie? V.? Tsss, boeien!
Ja, wat wil je nou?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hmmm, da's toch minder leuk...
V.
Ik ben af en toe net een wijfquote:Op donderdag 2 september 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?of
of
of
of
of
of
of
of
of
![]()
Zeg het maar hoor!
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben af en toe net een wijf
V.
De grote T. ontmoeten natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*voor is!
De grote V. te mogen ontmoeten! *zucht*
What more can a Fok!ker want?
Ja en er komt alleen maar incrowdquote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nietus. Ik vind het eng, meetings.
Ah, een gastdocent.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren welke user het woord 'genootzaakt' gebruikte? Komt hij ook op die meeting?
Prutser.
Mike uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2004 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna niemand op die meet. Wie moet ik te vriend houden?
Doe maar een biertje..of eh...maak er maar 2 van.quote:Op donderdag 2 september 2004 07:26 schreef livEliveD het volgende:
Hey Mike toffe gozer. Kan ik nog koffie voor je halen?
Nee, da's Barb.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Mike, is dat die jongen die altijd op je stoel gaat zitten als je even weg bent
Is Barb een jongen?quote:Op donderdag 2 september 2004 07:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, da's Barb.
Stomme vraag.quote:Op donderdag 2 september 2004 07:10 schreef livEliveD het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna niemand op die meet. Wie moet ik te vriend houden?
Geeft niet V.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:29 schreef Verbal het volgende:
Is Barb een jongen?
V.
Hier alvast wat dingen die je kunt verwachtenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:14 schreef erodome het volgende:
Ik ken ook nog niemand, dus dat gaat nog wat worden
Geen glaasje rode wijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 07:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Doe maar een biertje..of eh...maak er maar 2 van.
ben ik tenminste niet alleen alleenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:14 schreef erodome het volgende:
Ik ken ook nog niemand, dus dat gaat nog wat worden
Het zag er allemaal zo vredig en lief uit tot die foto van het moderator slaan....quote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier alvast wat dingen die je kunt verwachten
tuurlijk wel! Gaan we samen unhappy zijn en dan worden we vanzelf wel weer happyquote:Op donderdag 2 september 2004 13:31 schreef miss_bleu het volgende:
* Angelic1 voelt zich niet zo happy, misschien dat ik dus wel niet aanwezig ben zaterdag
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
Dan kom je gezellig bij erodome en mij zitten. Mijn zijn 3'en alleen
jah! Negatief en negatief wordt positief. Toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:35 schreef miss_bleu het volgende:
Unhappy & Unhappy = melig happy?
neem wel een extra fles wijn mee zaterdagquote:Op donderdag 2 september 2004 13:40 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
jah! Negatief en negatief wordt positief. Toch?
rosé was het he?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neem wel een extra fles wijn mee zaterdagworden we zeker melig
voor die tijd hebben wij de eerste liter al achter de kiezen, dus who caresquote:Op donderdag 2 september 2004 11:03 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd hoe het is, ken bijna niemand
yeah, -r- en DE irl zuipendquote:Op donderdag 2 september 2004 13:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]
voor die tijd hebben wij de eerste liter al achter de kiezen, dus who cares
Jij mag er ook gezellig bij hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ikke dan!
Kom er ook maar lekker bijzitten hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ikke dan!
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom er ook maar lekker bijzitten hoor
Uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende: ga je nog blowen zaterdag?
oew I hear yaquote:Op donderdag 2 september 2004 15:01 schreef erodome het volgende:
Mentalnote: neem levensgevaarlijke blows mee, dan is er nog iets gevaarlijks aan me
Ik alleen voor mezelfquote:Op donderdag 2 september 2004 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben voor niemand bang.
Mag ik ook bij je op schoot? Ik ben licht (voor mijn lengtequote:Op donderdag 2 september 2004 14:55 schreef erodome het volgende:
Nou verbal, dan mag je ook bij ons komen zitten, als je heel lief bent(en niet te zwaar, anders draaien we het om) dan mag je bij mij op schoot komen zitten
Zelfs dat niet, ik kan mij wel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 15:34 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ik alleen voor mezelf![]()
Blowen én harsenquote:Op donderdag 2 september 2004 15:39 schreef Jumparound het volgende:
wat gaan we blowen?!? owshit, en ik dacht dat het een leuke meeting werd
Moet ik wéér blowen![]()
Dat gaan mijn benen erg erg erg fijn vindenquote:Op donderdag 2 september 2004 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blowen én harsen
Zullen we weer Burrito's bestellen?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:54 schreef Jumparound het volgende:
Dat gaan mijn benen erg erg erg fijn vinden
Ja lekker, op de warmoesstraat?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we weer Burrito's bestellen?
Blowen is niet verplicht iigquote:Op donderdag 2 september 2004 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga alleen zuipen. Mag dat ook of moet ik blowen?
Je hebt ze eerst voorgeschoten toen, nadat we ons rotgeschrokken waren van de prijs, en toen hebben we je terug betaaldquote:Op donderdag 2 september 2004 16:09 schreef Jumparound het volgende:heb ik die trouwens betaald? ik weet het echt niet meer
Ja!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga alleen zuipen. Mag dat ook of moet ik blowen?
Geluksvogel.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
Dan zit ik straks tussen DarkElf en erodome![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt ze eerst voorgeschoten toen, nadat we ons rotgeschrokken waren van de prijs, en toen hebben we je terug betaald
kijk maar uit dan zaterdag voor Bluezzquote:Op donderdag 2 september 2004 16:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je had gewoon vet misbruik van me kunnen maken!
Gewoon opblijven tot een uur of negen, dan rijden de treinen wel.. kun je als nerd best hebben een nachie doortrekkenquote:Op donderdag 2 september 2004 16:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geluksvogel.
IK heb nog helemaal geen overnachtingsplaats
oeoeoeoe wat gemeenquote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[chantage]
Als er werkelijk "drugs" gerookt / gespoten gaan worden ben ik de politie als ik geen slaapplaats krijg.
[/chantage]
Je bent politie of je bent het niet. Wat is het nou?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[chantage]
Als er werkelijk "drugs" gerookt / gespoten gaan worden ben ik de politie als ik geen slaapplaats krijg.
[/chantage]
Ik pas wel op jequote:Op donderdag 2 september 2004 15:34 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons beidenquote:Op donderdag 2 september 2004 16:57 schreef just me het volgende:
kijk maar uit dan zaterdag voor Bluezz
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:57 schreef just me het volgende:
[..]
kijk maar uit dan zaterdag voor Bluezz
slijmbalquote:Op donderdag 2 september 2004 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou tegen MIJ is ze altijd POESlief hoor
![]()
Zo eng was je de vorige keer in Rdam op je verjaardag nietquote:Op donderdag 2 september 2004 15:34 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:55 schreef erodome het volgende:
Ja miss_bleu, ik kom 100% zeker, dus je moet komen, wie weet hoelang het duurt voordat ik weer op een meeting kom, misschien schrik ik me wel een hoedje van al die gekke luitjes![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaaaaZe is jaloers
Psstt.. Hij is dichtquote:Op donderdag 2 september 2004 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
dat zou je niet verder vertellen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |