Rot op man. Echt een ongelooflijke zeikverhaallijn dat geest verhaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Dizer het volgende:
Jah!! Dit wordt leuk!! Benjamin als geest!
het werd weer tijd dat er een geest kwam
Ik vermoerd dat Yasmine haar korte termijn geheugen eerst kwijt is,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:14 schreef digispeed het volgende:
ik ben benieuwd of isabella vrij uit kan blijven gaan.
Dat was ook sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot op man. Echt een ongelooflijke zeikverhaallijn dat geest verhaal.
Hahahaha. Had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef Bupatih het volgende:
En Yasmin moet nu, omdat ze brandwonden op haar rug heeft, op haar zij liggen.
Want op haar buik liggen gaat sinds een paar jaar ook al niet meer
Wat ik me afvraag... zouden ze die brandende balk expres op haar rug hebben laten vallen uit veiligheidsoverwegingen ? Of zijn siliconen niet licht ontvlambaar ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef Bupatih het volgende:
En Yasmin moet nu, omdat ze brandwonden op haar rug heeft, op haar zij liggen.
Want op haar buik liggen gaat sinds een paar jaar ook al niet meer
Gelumkkig dat ik dit nog net lees.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was ook sarcastisch bedoeld
Haha...oh...ik voel me nu heel dom...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:17 schreef Dizer het volgende:
Dat was ook sarcastisch bedoeld
denk het niet, denk dat Jef toch weer wat stoms doet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik denk dat Barbar en jeff weer bij elkaar komen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |