quote:Clyde Wijnhard traint momenteel mee met Darlington. De Nederlandse spits hoopt bij de club uit de League Two, het vierde niveau in Engeland, een contract te verdienen. De dertigjarige aanvaller was eerder op proef bij Oldham Athletic. Wijnhard komt uit de jeugd van Ajax en speelde in Nederland verder voor FC Groningen, RKC Waalwijk en Willem II.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Kut Darlington
Met dank aan Hugo Borstquote:Op zondag 26 september 2004 23:22 schreef Aeroxie het volgende:
Atletico Madrid geintereseerd in Kuyt
Zou dom van hem zijn om naar Twente te gaan...quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:07 schreef Moody het volgende:
Hofs van Vitesse kan naar Twente, maar hij moet er nog ff over nadenken
Ik vind 'm geen 10 miljoen euro waard, dus wat mij betreft lapt een andere club dat voor 'm neer. Realiseer je je hoe belachelijk veel geld dat is?quote:Op maandag 27 september 2004 15:43 schreef heiden6 het volgende:
Ik lach Ajax echt zo hard uit als die Koné straks ergens anders in Europa de sterren van de hemel speelt.
Wat moest die Zweedse elleboog ook alweer kosten?quote:Op maandag 27 september 2004 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen 10 miljoen euro waard, dus wat mij betreft lapt een andere club dat voor 'm neer. Realiseer je je hoe belachelijk veel geld dat is?
net zo duur ongeveer als Vennegoor dusquote:Op maandag 27 september 2004 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen 10 miljoen euro waard, dus wat mij betreft lapt een andere club dat voor 'm neer. Realiseer je je hoe belachelijk veel geld dat is?
Die is toch een heel stuk verder in z'n ontwikkeling, met een gespeeld EK, WK, Champions League wedstrijden en twee kampioenschappen en een nationale beker in z'n tas. Gooi al die interlands van Zweden erbij, niet het minste Europese land, en Kone is daar echt de helft nog niet van waard.quote:Op maandag 27 september 2004 15:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wat moest die Zweedse elleboog ook alweer kosten?
De waarde van een speler is wat de potentieele koper ervoor over heeft. Niets meer, en niets minder.quote:Op maandag 27 september 2004 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die is toch een heel stuk verder in z'n ontwikkeling, met een gespeeld EK, WK, Champions League wedstrijden en twee kampioenschappen en een nationale beker in z'n tas. Gooi al die interlands van Zweden erbij, niet het minste Europese land, en Kone is daar echt de helft nog niet van waard.
Denk je dat?quote:Op maandag 27 september 2004 17:23 schreef twi het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. En Kone is een begenadigd talent, maar Ajax zou gestoord zijn om voor hem met hun financiele positie 10 miljoen euro voor te geven.
Niet dat Ajax krap bij kas zit na alle transfers de afgelopen 2 seizoenen, maar 10 miljoen voor het aantrekken van een speler is gewoon absurd. Dat betalen zelfs de buitenlandse topclubs nauwelijks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |