Tering ik dacht precies hetzelfde, het leek al een stukje korter dan GTST te duren naar mijn gevoelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
We worden besodemieterd! ONM duurt per aflevering ongeveer 3 minuten korter dan voorheen.
Waar ben jij het afgelopen jaar geweest? Die uitdrukking is al tig keer gebruikt.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:03 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Taralalala! Leuke opmerking.Tenminste hij keek er zo geinig bij.
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
irriteert het jullie ook zo dat ze alles steeds "uitleggen"...??
"sinds ik en Doris bij jou wonen"... (normaal: sinds WE bij jou wonen)
"toen ik bij Daphne in Milaan was" (toen in bij Daphne was, of: toen ik in Milaan was...)
Dat komt doordat Benjamin gaat sterven. Winston Post gaat GTST verlaten.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:07 schreef babette21 het volgende:
overigens kan het nog altijd erger: bij gtst zijn ze het spoor volledig kwijt rond 't Benjamin-verhaaltje....
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
ik was even bang dat meisje Klomp zou gaan huilen....
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:07 schreef babette21 het volgende:
Al met al was aflevering 3 er één vol ergernissen: naast de eerder genoemde "uitleg" begin ik ook de luxaflex-schaduwen mateloos irritant te vinden...
Nu of morgen?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:33 schreef MirSus het volgende:
nu krijgen we dat drama morgen![]()
ha haquote:Op woensdag 1 september 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nu of morgen?
Spijker al die ramen maar dicht. Dan zien we bepaalde figuren niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:35 schreef MirSus het volgende:
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!
Maar dat doen ze natuurlijk om te laten zien dat er echt daglicht door echte ramen in het net echte ziekenhuis schijnt.. Maakt t reeelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:35 schreef MirSus het volgende:
[..]
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!
Dat was in de vorige seizoenen ook al......quote:Op woensdag 1 september 2004 20:38 schreef Mvnl het volgende:
Maar dat doen ze natuurlijk om te laten zien dat er echt daglicht door echte ramen in het net echte ziekenhuis schijnt.. Maakt t reeel![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
ow MirSus, voor ik 't vergeet: wonen Do en Pim nog steeds in Den Haag?! Want in dat geval heb ik Pim vandaag gezien.... maar kweet 't dus niet zeker....
haha ja ik zag het vandaag ook ineens!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Sven, ik heb ff opgelet, maar je had gelijk hoor: Ellen kopt Lizzy weg!!
Zondermeer vind ik dat ze de beelden wel netjes gemonteerd hebben in de intro.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Sven, ik heb ff opgelet, maar je had gelijk hoor: Ellen kopt Lizzy weg!!
Hoe is dat nou weer bedoeld?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Ellen kopt Lizzy weg!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |