quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef Dada het volgende:
Ik ga Tom_Tom- bellen hoor. Al die spoilers, mijn tere zieltje kan dat niet hebben.
Jij bedoelt:quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef Bupatih het volgende:
--> spoilertopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
M'n telefoon staat uit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef Dada het volgende:
Ik ga Tom_Tom- bellen hoor. Al die spoilers, mijn tere zieltje kan dat niet hebben.
MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:58 schreef Dizer het volgende:
Trouwens!!!!! Charlie vond ik best goed acteren! Toen ze Barbara redde!!! Dat was echt een mooi stukje!!
Ik vertel jou net nog dat ik een tere ziel heb. En jij zet je telefoon dan uit? Godverredomme ik ga mijn radicale linkse dierenvriendjes bellen, die weten jou te vinden....met je "MAVO meisjes" grappen. Je zal verbaasd zijn waar de radicale linkse dierenvriendjes hun vrouwelijke leden vandaan halen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n telefoon staat uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
tvp
Zolang er maar spoilertags komen is het wel te doen denk ik...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even over het spoilertopic.
Tot op heden heb ik nog niemand gehoord die er blij mee is. Het werkt niet fijn, iedereen vergeet erin te posten en doed het gewoon hier.
Wat willen jullie? Het aankijken of weer gewoon hier de spoilers posten, maar dan dus wel in de tags?
Kijk ik vind, we hebben de spoilertags. Dat is toch genoeg? Als de mensen die geen spoiler willen lezen dan toch die spoilerstukkies gaan lezen...tja....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat willen jullie? Het aankijken of weer gewoon hier de spoilers posten, maar dan dus wel in de tags?
Zoals ik in de spoilertopic al heb gepost, wordt het er mijns inziens niet overzichtelijker op als je meerdere topics hebt. Ik zie overigens ook niet het verschil tussen iets in deze topic plaatsen of een bericht posten dat je iets in de spoilertopic heb geplaatst. In beide gevallen kun je zelf kiezen of je het wilt lezen of niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tot op heden heb ik nog niemand gehoord die er blij mee is. Het werkt niet fijn, iedereen vergeet erin te posten en doed het gewoon hier.
Ik ben altijd tegen een spoilertopic geweest. Ik bedoel.. de enige spoilers die er zijn zijn de weekoverzichten en de nieuwtjes van "Milan gaat uit de serie" (vaak zelfs zonder bron)quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maakt mij niet uit pissebedquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef Dizer het volgende:
Jef en Barbara komen weer bij elkaar
Dat moet gewoon!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig Tom_tom-, bedankt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay, duidelijk..
Spoilertopic gaat dicht.
Nee, Jef krijgt iemand anders. Maar dat staat in het spoilertopic.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef Dizer het volgende:
Jef en Barbara komen weer bij elkaar
Dat moet gewoon!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |