in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een nieuw record met volspammen van een topic.
Ongeveer 3 uur en 40 minuten.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:55 schreef Romius het volgende:
waar is vuurschijf gebleven (firedisc? vertalen is ook al moeilijk) Ligt die dijkduikelaar al beneden aan de dijk met z'n Blade?
Maar de groep moet ook niet TE groot worden hequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...
nee idd! wat is het max? 10 motoren? de rest wordt dan gewoon buitengesloten ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ach, we mogen blij zijn als we es een keer 10 motoren bij elkaar krijgen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.![]()
Serieus .. alsjeblieft niet te druk.![]()
Mannetje of 10 (gemiddeld) bij een meet is wel zat toch.
Blijft dus iets te wensen over.![]()
Idd!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, we mogen blij zijn als het eens droog is tijdens een meet...
kenmerkend voor de harde kernquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
We zitten wel op 1 lijn met 10 ..![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:06 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Dit is de SC topic?
Klopt de link niet, of snap ik er écht niets van?
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy en ik kunnen woensdag wel. Onze voorkeur gaat dan wel uit naar droog weer.![]()
Ik denk dat er anders niet zo veel aan is.
Gewoon een lekker ritje, niet al te vlot en er wordt rekening gehouden met de langzaamste rijderquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)
Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bochtquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef ZX9R het volgende:
Rijd regelmatig (nou ja, twee keer dan) met een groepje mee met een stuk of 10 motoren.
En dat gaat best lekker. Gemiddeld zo'n 30 à 40 km boven toegestaan!
50 is max jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht
In principe word er met iedereen rekening gehouden,quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)
Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Tja, in bochten mogen ze je toch niet snelheid toch niet metenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
50 is max jamet 130 ben je in 2 tellen door ressen heen gereden...
Laserogen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
... Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht![]()
Wel je voeten op de stepjes zetten he in de bocht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,![]()
![]()
![]()
![]()
PatM heeft ook minder speling dan de rest en komt op de rechte stukken gewoon weer bij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
? Een banaan als beloning voor het werken..quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:22 schreef Rietvaerder het volgende:
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1093686760//28v0
Is wat voor mij!!!!!!
Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
Daar heb je wel gelijk in...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.
Mijn BMW R1100S uit 2001 stuurt al veel beter dan een GSX-R1100WP uit 1993 die ik vroeger had.![]()
Ontwikkelingen gaan erg hard.
Anders had je klapjes gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:34 schreef Parabola het volgende:
Dit is geen terugvindpost![]()
Het is ook cool .. ik heb ooit bijna een Benelli 750 sei gekocht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:35 schreef Mr.Zed het volgende:
Daar heb je wel gelijk in...
Maar ik ben verliefd geworden op die ZES-CILINDER IN-LIJN.
Vind dat er gewoon super geil uitzien.
quote:Air cooled six pot 4 stroke. 56mm bore x by 50.6mm stroke. 747.7cc
Max power 71bhp @ 8900rpm. Compression 9:1. - 2 valves per cylinder
SOHC. 3 Dell' Orto Carbs. Elect start.
Maximum speed 113mph. 1/4 mile SS 14.4secs
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef Parabola het volgende:
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.
Je hebt natuurlijk altijd mensen die overdrijvenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.![]()
![]()
Ik snap het nog niet (ben niet zo technisch): geluid en koppel worden toch altijd toegeschreven aan 2-cylinders? Over geluid en smaak zou je nog kunnen twisten, maar koppel is een stuk meetbaarder. Bij gelijk vermogen is de inhoud per cylinder toch minder bij een 6-cyl? Waar redeneer ik dan verkeerd?quote:Uitlaatgeluid .. en het is gewoon erg apart zo'n massief blokkie.
6 cylinder zou erg veel koppel moeten hebben, dus dat rijdt gewoon machtig lekker.
Ik vind alleen dat aantal toeren van de Benelli wel erg opvallen voor een motor uit 1975.
Bij 8.900 toeren max vermogen.![]()
Alle mogelijkheden aangrijpen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb een kennis van me die werkt bij Office Centre Spaanse Polder.... kan ik ook een open sollicitatie heensturen volgens hem. Is wel parttime, maar ja. Ook eens ff doen...
Ze niet dat ze niet bestaan .. Yamaha SZR-660. Heb ik gehad. Trilde lekker en uitlaatgelaat was super geweest als ik een open demper had.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:58 schreef Parabola het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd mensen die overdrijven
Kijk maar naar 6 cylinder auto blokken zijn groter in inhoud, meer solide dus worden ontworpen als zijnde lage toeren koppelbeesten.quote:Ik snap het nog niet (ben niet zo technisch): geluid en koppel worden toch altijd toegeschreven aan 2-cylinders? Over geluid en smaak zou je nog kunnen twisten, maar koppel is een stuk meetbaarder. Bij gelijk vermogen is de inhoud per cylinder toch minder bij een 6-cyl? Waar redeneer ik dan verkeerd?
Inderdaad weinig ervaring hier.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef Mr.Zed het volgende:
http://www.cbxclub.nl/ned/vzantenold.html
en ook een mooi plaatje:http://www.cbxclub.nl/
De mensen die lid zijn van die club zijn, zijn uiteraard alleen maar lovend, dus vroeg ik mij af wat de Fok! ers er van vinden, maar ik begin nu te denken dat er geen mensen met ervaring omtrent dit "fietsie" aanwezig zijn.
Gek he, bij een club heb je een verzameling van gelijkgestemden. Dat geldt voor iedere merken/typen club.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef Mr.Zed het volgende:
De mensen die lid zijn van die club zijn, zijn uiteraard alleen maar lovend, dus vroeg ik mij af wat de Fok! ers er van vinden, maar ik begin nu te denken dat er geen mensen met ervaring omtrent dit "fietsie" aanwezig zijn.
1. zoals ik zei, ben ik niet zo technisch. De termen gaan dus nogal eens de mist inquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:12 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord vermogen waar je cilinderinhoud bedoelt...
Om maar ergens te beginnen.
De CBX was ook een supersport (of gooi ik nu termen door elkaar?)... in 1978.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gek he, bij een club heb je een verzameling van gelijkgestemden. Dat geldt voor iedere merken/typen club.
Liefhebbers zijn vrij zeldzaam .. dus met 10 fokkers en ook nog supersport georienteerd maak je idd weinig kans.
zie reactie van Patrick 281...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:16 schreef Parabola het volgende:
[..]
1. zoals ik zei, ben ik niet zo technisch. De termen gaan dus nogal eens de mist in
2. welke invloed heeft deze fout op de redenering?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:20 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
zie reactie van Patrick 281...
Ik heb er ook niet zo veel verstand van.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:17 schreef Mr.Zed het volgende:
De CBX was ook een supersport (of gooi ik nu termen door elkaar?)... in 1978.![]()
Dan kom ik even shoppen .. vergeet jij even af te rekenen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, Alternate ook laten weten dat ik aan de bak moet
quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan kom ik even shoppen .. vergeet jij even af te rekenen.![]()
![]()
OK .. ook goed.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
"Medewerkers Technische Dienst "
Mij zie je niet achter een kassa
Je focus op Riet is fascinerend.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
ben er weer effe, ik mocht gewoon een proefrit maken van de handelaar waar ik ga proefrijden en waarschijnlijk kopen !! zal morgen wellis zeggen hoe het was
hee rietvader hoe krijg jij je achterwiel zo in de lucht in je plaatje onder je naam???
Stoppie: Voorrem inknijpen en goed doseren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
ben er weer effe, ik mocht gewoon een proefrit maken van de handelaar waar ik ga proefrijden en waarschijnlijk kopen !! zal morgen wellis zeggen hoe het was
hee rietvader hoe krijg jij je achterwiel zo in de lucht in je plaatje onder je naam???
Ik kan het beter, heb vorig jaar nog mijn achterwiel 2 meter hoog in de lucht gehad met zo'n actie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
Ach ja, mij lijkt het wel leuk.... beetje pc-tjes in elkaar zetten en fixen....quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. ook goed.
Ik heb nog een brak moederbord liggen van Alternate .. ruil 'em ff om ja ..![]()
En je hebt daar meer gezeik aan de servicebalie dan bij de verkoop. (die wel weer erg druk is)
En daarna goed neerkomen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het beter, heb vorig jaar nog mijn achterwiel 2 meter hoog in de lucht gehad met zo'n actie.![]()
![]()
Ghe ghe .. Parabola is niet van de domme he ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:41 schreef Parabola het volgende:
Je focus op Riet is fascinerend.
en begint zelfs wat doorzichtig te worden![]()
Ach het kon slechter aflopen met een gangetje van 40 km/u op het asfalt klappen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En daarna goed neerkomen?
Waar word ik nu weer van beschuldigdquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. Parabola is niet van de domme he ..![]()
![]()
Dit ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:34 schreef Parabola het volgende:
Dit is geen terugvindpost![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar word ik nu weer van beschuldigd
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:00 schreef ondeugend het volgende:
Dit ook niet
Ja ik zag hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Deel 82 heb je he-le-maal gemist.
![]()
![]()
Dat is de pest met kloontjes. Als je er allert op bent, heb je ze er vaak zo uit. Als je er niet op bedacht bent, kan het nog zo opvallend zijn, maar valt het toch niet op.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit hee, heeft nog lang geduurd, Parabola is de eerste die dacht Vuurschijf weleens een kloon van mij kon zijn?
Toch niet zo slim hierIk had wel verwacht dat ik op een manier postte waardoor het direct duideiljk was dat ik OPM na wou doen
Maar nee
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Ja ik zag het
Nu heb ik geen smoes meer om chips te pakken
Ik had ook al zitten denken normaal krijg ik wel een reactie op mijn posts, en zeker hoe ik over vuurvlek sprak e.d,quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat is de pest met kloontjes. Als je er allert op bent, heb je ze er vaak zo uit. Als je er niet op bedacht bent, kan het nog zo opvallend zijn, maar valt het toch niet op.
Ik ging onraad ruiken door jouw lauwe reacties. Zo ken ik je niet![]()
Hij boekhouder.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM, gezien we nu allebei werkloos zijn, zullen we een bedrijfje opstarten?
Kan misschien best wel...
Onbegrijpelijk dat sommigen geen dikke kont hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker op je gemakje nalezen met baggervette chips en cola light ..
![]()
Ik heb vandaag 2 keer gebak op ..![]()
Vanochtend aardbeien met slagroomgebak, en net een apeltaart met suikerlaagje wat nog over was van vanochtend. Raar dat niemand meer een 2'de keer wilde .. doen alleen maar aan de lijn hier.En ik wilde nog wel een derde keer .. maar dat mocht niet ..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat sommigen geen dikke kont hebben
Jij uitgezonderd danquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nope ik ga ook niet wil niet nat wordenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:15 schreef ZX9R het volgende:
Nee, het is mij te regenachtig!
En ik krijg opeens onverwacht bezoek.
Ga jij nog wel?
Ben benieuwd of de hele rit wel doorgaat met dit weer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:15 schreef RB het volgende:
[..]
Nope ik ga ook niet wil niet nat worden![]()
Hebben ze nog ruimte?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:16 schreef RB het volgende:
Heb een VRO1 cursus geboekt voor 24 September in Assen![]()
dat horen we volgende keer wel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de hele rit wel doorgaat met dit weer.
Nice ! Kan het van harte aanbelevenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:16 schreef RB het volgende:
Ik ga gewoon van die achterbrugbusjes bestellen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:18 schreef RB het volgende:
[..]
dat horen we volgende keer wel.
Nog nagedacht over je motorbok?
http://www.knmv.nl/quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben ze nog ruimte?
Lijkt mij ook wel wat.
En wat kost het?
Hmmmmm toch wel ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:16 schreef RB het volgende:
Weet ik maar je kunt beter voorbereid zijn: Better safe than sorryquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmmmm toch wel ?
Je leek er in eerste instantie niet veel oren naar te hebben.
¤ 250 voor één dagquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
Tering. Wat duur!
Nog maar ff laten voor wat het is......
Ja daarom haalde ik het ook aan laatstquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:23 schreef RB het volgende:
[..]
Weet ik maar je kunt beter voorbereid zijn: Better safe than sorry
Als het bevalt ga ik ook de tweede cursus doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja daarom haalde ik het ook aan laatst
¤ 251,50 om precies te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:24 schreef RB het volgende:
[..]
¤ 250 voor één dag
Hij rijd wel op een hele gave brommer!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:27 schreef RB het volgende:
Luc het kan hier ook en het is goedkoper
http://www.motorvaardigheid.nl/
Domme actie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:41 schreef ondeugend het volgende:
Owww dat filmpje uit je sig Luc
Die Coureur die omvalt bij de start !
Ach ik zit liever aan jou iets bredere kontje dan aan die gespierde strakke van mij hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:13 schreef ondeugend het volgende:
Onbegrijpelijk dat sommigen geen dikke kont hebben![]()
Ik ga dat maar als een compliment opvatten denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ik zit liever aan jou iets bredere kontje dan aan die gespierde strakke van mij hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga dat maar als een compliment opvatten denk ik![]()
En deze keer helemaal onaangekondigd gehouden op Fok!quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mijn vriendin heeft haar rbw (B) gehaald
*oogkappen op heeft gedaan voor bericht alleen aan ZX9R*quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:39 schreef klaus_beyer het volgende:
@zx9r: Het volgende heb ik weten te bemachtigen:
- leren combi-pak van alpine blauw/zart/witDan loop je echt rond als een bikkel
- spidi laarzen zwart
- spidi zomerhandschoenen zwart
- nolan helm van glasvezel met groot vizieropening! blauw/zwart/wit
- oordopjes...open laser uitlaat zit er namelijk op![]()
Relaxte verkoper bij Termaat.
ja, blijft een motortopic hequote:Op maandag 30 augustus 2004 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
En deze keer helemaal onaangekondigd gehouden op Fok!
dat vind ik helemaal niet erg, morgenavond begint het meteen goed: feestje en zij is de bobquote:Gecondoleerd voor verlies van je auto als dagelijks vervoersmiddel aan haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat vind ik helemaal niet erg, morgenavond begint het meteen goed: feestje en zij is de bob
Maar ......................................quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
Gecondoleerd voor verlies van je auto als dagelijks vervoersmiddel aan haar.![]()
![]()
dat zien we dan welquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik spreek je weer als je werk hebt en door de regen moet, aankomende winter enz ..
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar ......................................
Gefeliciteerd met het feit dat je je baco's kunt drinken ipv terug te rijden
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mijn vriendin heeft haar rbw (B) gehaald
Elk voor/nadeel heeft zijn na/voordeel he.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zien we dan wel![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Elk voor/nadeel heeft zijn na/voordeel he.
Even J.C op vaagheid verslaan..maar ja ik moet ook centjes verdienen.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:05 schreef Miss_User het volgende:
Heb ik weerDie gasten slowchatten je de oren van je kop. Kom ik langs, is er geen hond
![]()
Parttime undercover vandaag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:05 schreef Miss_User het volgende:
Heb ik weerDie gasten slowchatten je de oren van je kop. Kom ik langs, is er geen hond
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]hey
Volgens mij ken ik jou nog van mijn eerdere Fok!-tijd Kan het zijn dat je al langer op PTA rondhangt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Parttime undercover vandaag.![]()
Zou kunnen hoewel ik hiervoor meestal in SEX zat.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:19 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou nog van mijn eerdere Fok!-tijd Kan het zijn dat je al langer op PTA rondhangt?
en Patrick 281 ook?
Dat kan het niet geweest zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoewel ik hiervoor meestal in SEX zat.Na een rondje ONZ, het zoeken naar mijn "ik" in R&P
tssssk, niet luisteren naar je psychquote:ben ik door mijn psychiater weer doorverwezen naar PTA. "Ga jij maar met dinky toys spelen knul." Rebels als ik ben heb ik dus mijn A en een motor gehaald.![]()
Ik zwerf tussendoor overal wel een beetje rond dus het zou goed kunnen hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat kan het niet geweest zijnIk zat vooral in PTA, POL, MUZ en OOG (is nu NWS)
Mwah valt mee, hij wilde mijn B laten afpakken omdat ik niet helemaal 100% zou zijn dus ik dacht als ik nou snel mijn A haal dan heb ik in ieder geval vervoer...........quote:tssssk, niet luisteren naar je psych![]()
stoute jongen! Billenkoek!![]()
![]()
Die Boeing zal het niet zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
3 keer raden
Yep, een Monster 900, van een jaartje of zes oud alweer. Mijn gedachten gaan stilletjes richting een Monster S4...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
In 1 keer goedU gaat door voor een dijkenritje met de Fok MC
Het is idd een Bandit600......... 25kw
En jij, een Monster zeker?
De Thundercat komt er waarschijnlijk volgend jaar
Ik zei ook, zo ongeveer uit 1 stukquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
PatM!! Hoe kan het dat een BMW K1100LT die hier in Hoogvliet stond wel een originele BMW uitlaat heeft met slip on bevestiging onder de voetsteunen terwijl jij zegt dat de uitlaat uit 1 stuk is?![]()
![]()
haha... lolquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM... wel wakker blijven he, was een kloontje van mijHet leverde iig wel reacties op, zoals die van jou
geintje moet kunnen
Moest er wel ff aan denkenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Was toch wel duidelijk dat ik OPM in den beginne na wou doen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mach 2 al gezien?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Boefje he
Ja, je was zo je best aan het doen om harder dan 150 te rijdenquote:Gisteren op de snelweg ging je er ook rap vandoor trouwens........
Ja, tegenwind.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:14 schreef PatrickM het volgende:
Ja, je was zo je best aan het doen om harder dan 150 te rijden
Toen moest ik er gewoon ff gas op zetten![]()
Is wel gaafquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vond je het wat?
Wat zei ik jequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is wel gaaf
Die gasten zijn redelijk gek tot ernstig gestoord
Iig vele malen leuker dan die ghostrider
Daarom moet ik ff een plek zoeken waar er weinig grip is. Desnoods eerst ff een beetje zand strooien...quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, en je koppeling niet verneuken heVorige keer in Assen lukte het je ook niet
Niet met je voorwiel erop gaan staan danquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef PatrickM het volgende:
Desnoods eerst ff een beetje zand strooien...
Bij mij zit er meer gewicht op achter + dat de aandrijving niet echt een meewerkende factor is... (beter gezegd: de type transmissie werkt niet mee)quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom? Als het mij lukt met 40pk moet het jou ook lukken met 100pk en veel meer koppel....
En wilde hij ook bijna met het slot nog om het voorwiel wegrijdenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, en je koppeling niet verneuken heVorige keer in Assen lukte het je ook niet
Gisterenochtend reed ie zelfs weg met het slot erop.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En wilde hij ook bijna met het slot nog om het voorwiel wegrijden
Er viel weinig weg te rijden omdat ie gelijk tegen m'n remklauw aan zitquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gisterenochtend reed ie zelfs weg met het slot erop.....
Hmmm..... interesting....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:
Maar die heeft geen directe transmissie...
Bij mij is het letterlijk in 1 lijn: krukas -> versnellingsbak -> cardan
FJR heeft een wat gebruikelijkere overbrenging (cardan is haaks op de krukas geplaatst)
Ik was druk aan het typenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja praat er maar overheen
Daarom doe ik hem ook altijd aan de achterkantquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er viel weinig weg te rijden omdat ie gelijk tegen m'n remklauw aan zit
* Rietvaerder is ervaringsdeskundige in het wegrijden met remschijfsloten
In Assen ging het net goed gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er viel weinig weg te rijden omdat ie gelijk tegen m'n remklauw aan zit
* ondeugend is ervaringsdeskundige in het wegrijden met remschijfsloten
Tja, ach, nou ging het ook goed omdat ik iig zo wijs ben om m'n slot gelijk achter m'n remklauw te plaatsen zodat je nauwelijk verplaatst als je 'm eens vergeet. Scheelt iig een kromme schijfquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In Assen ging het net goed gelukkig
Maar ik zag het wel !![]()
Tja... euhm... vooralquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe was het op cursus Pat?
.. De verkoper zei al .. dit moederbord heb ik zelf ook .. dan moet je eigenlijk hard weghollen als verkopers dat zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Nvidia......................................................
Net als mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:37 schreef ZX9R het volgende:
Ja sorry.
Stamt nog uit mijn nerdtijd.
En dat is dan nog met mijn oude MSI moederplank en met een 2000+ en zonder raid controlerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Net als mij![]()
Mooi systeem chef, *jaloers op is*
Ach ja, jij hebt dat ding gewoon later gebouwd, en dus nieuwere onderdelen
Ik heb alleen wel een betere videokaart, puhhhhh!GF4 MX
AMD rules
Zal ook eens een foto posten van mijn kassie morgen......
Alleen ik vind dat je de ruit niet zo hoog moest maken. Voeding e.d. is niet mooi om te zien...... ik had hem niet hoger gemaakt tot aan de scheiding van mobo en voeding...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dat is dan nog met mijn oude MSI moederplank en met een 2000+ en zonder raid controler
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Nee joh niet weghalen !
Of je moet bang zijn voor je imageal weet ik nu je echt aard
quote:
Wel nodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:43 schreef Rietvaerder het volgende:
RAID is wel aardig, maar heb het niet nodig.... wel leuk om mee te patsen
Nope, niet gezien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Thunderbirdjes van vroeger waren echt lachenFilmpje gezien toendertijd van Tom's Hardware Luc ? Tijdens Quake2 haalde ze de heatsink van de CPU af..... binnen 2 sec. ging ie roken en vervolgens smeltte de hele core
Die Thunderbird 1400 werd het warmst........ iets van 381 graden dacht ik
![]()
Die heb ik vandaag al eens eerder gezien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:47 schreef ondeugend het volgende:
Vroeger ........
Vroeger was alles beter
:')
Zal hem eens zoeken.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nope, niet gezien!![]()
Had ik met die 2000+ wel gedaan. met de 2600+ doe ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je je AMD'tje al unlocked Luc...... ? Kan je je MP eindelijk instellen
Bij de Thunderbirds ging dat nog met potloodje..... maar sinds de Palomino is het een stuk ingewikkelder, maar wel gelukt
Daar had ik hem ook gezien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik had hem eerder in het nostalgietopic al gepost
Ah ..... ja jij mag er ook komen he ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook gezien!
dertigplusser hè!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah ..... ja jij mag er ook komen he ?
Mietje waarom nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Had ik met die 2000+ wel gedaan. met de 2600+ doe ik dat niet meer.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Filmpje van de ThunderbirdsDe Heethoofden :
http://www4.tomshardware.com/images/thg_video_1_cpu_cooling.zip
Filmpje van het unlocken van de AMD XP :
http://www4.tomshardware.com/images/thg_video_2_ocing_xp.zip
En hier staan nog wat leuke filmpjes voor de nerd![]()
http://www4.tomshardware.com/site/videos/thg_videos-01.html
Tjee en je had geen verstand van computers zei je idd eerder..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]Kom ik net 1 IDE te kort![]()
Ik noem het gewoon gezamelijke intresses .. mooi he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Denk ik hier in het stoere motormannen topic te zitten
Blijken het allemaal Nerds te zijn !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
@OPM, ik ben gisteravond niet meer op FOK geweest, gefeliciteerd voor je vriendin!!![]()
Mooi kassie .. had hem zaterdag ook zien staan bij de computerzaak: ¤ 149,00 valt best mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ze weten het dan wel goed te camoufleren he? Thuis stiekem een nerd, voor de buitenwereld een stoere motormanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Denk ik hier in het stoere motormannen topic te zitten
Blijken het allemaal Nerds te zijn !
:')quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Ben je geen nerd dan als je precies alle gegevens van ieder onderdeel weet dat in je computer zit?![]()
![]()
Gelukkig gedraag je je niet als een nerd en zie je er al helemaal niet als een nerd uit.![]()
![]()
Ach, sommige vrouwen doen ook net alsof ze zo onschuldig en verlegen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze weten het dan wel goed te camoufleren he? Thuis stiekem een nerd, voor de buitenwereld een stoere motorman![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, sommige vrouwen doen ook net alsof ze zo onschuldig en verlegen zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Ja daar heb je gelijk in. Dus Mercy geen nerd meer noemen hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag trouwens in de spychologie van de afgelopen maand een test of je een mannen of vrouwen brein hebt, en de gegevens van je computer hoorde bij de mannenvragen. Geen nerd dus.![]()
![]()
Pas als je in een afslankkamp moet voor verslaafden die alleen nog maar chips en cola achter de computer eten de hele dag is het erg met je gesteld.![]()
Ik heb het nooit gedaan .. als is iemand met een Citroen, notabene een BX en dan ook nog een diesel wel verdacht.Heeft hij je daarmee op de eerste date mee afgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Dus Mercy geen nerd meer noemen he-> Mercy liev
![]()
Ik heb geen BX meer,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan .. als is iemand met een Citroen, notabene een BX en dan ook nog een diesel wel verdacht.Heeft hij je daarmee op de eerste date mee afgehaald.![]()
![]()
Tja toch hoort het bij je CV.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb geen BX meer,![]()
![]()
Is wel kewl hoor, ik vind hem stoer,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja toch hoort het bij je CV.![]()
En nu weer een motor met een naaimachine geluid.![]()
![]()
Weet jij dan wel hoe een naaimachine klinkt??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja toch hoort het bij je CV.![]()
En nu weer een motor met een naaimachine geluid.![]()
![]()
Ach ja liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Is wel kewl hoor, ik vind hem stoer,![]()
![]()
quote:je ben gewoon jaloers op mijn VFR![]()
![]()
Grofweg .. ach ik heb vroeger ook wel eens zelf een trui zitten breien hoor .. althans aan begonnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Weet jij dan wel hoe een naaimachine klinkt??![]()
Ondanks dat ik jou Beemer heel erg mooi vind wil ik toch niet ruilen hoor,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja liefde maakt blind.![]()
[..]
Ruilen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondanks dat ik jou Beemer heel erg mooi vind wil ik toch niet ruilen hoor,![]()
![]()
Vind dat ik veel te weinig terug krijg voor mijn VFR dus we moeten nog even onderhandelen,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach .. ik wilde al een schappelijk voorstel doen alleen voor jou maar 8.000 euro bijbetalen ..
Kan je Raus ermee verrassen. Dus niets zeggen he .. gewoon voor komen rijden op dat ding.![]()
![]()
Je moet soms eens een kleine beslissing kunen nemen zonder je partner..![]()
Heb je al een lijstje gemaakt met alle voor en tegen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou je het over beslissingen nemen hebt, mijn moeilijkste beslissing ooit is volgens mij wel of ik die CBR600F nu zal kopen ja of nee. Ik neig naar ja.... maar ja....
Ben je al boos op Mercy.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
Kies met jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou je het over beslissingen nemen hebt, mijn moeilijkste beslissing ooit is volgens mij wel of ik die CBR600F nu zal kopen ja of nee. Ik neig naar ja.... maar ja....
het is al eens eerder gezegd dacht ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:32 schreef Rausdouwer het volgende:
wrom?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je al boos op Mercy.![]()
![]()
Gratis proefrit is beterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is al eens eerder gezegd dacht ik: huur es een dag een CBR600F, dan heb je de hele dag de tijd om te kijken of het je iets lijkt. en daarna weer op je GS stappen zal je beslissing wel beinvloeden, denk ik
Mijn GS-500 is ook te klein voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag vanochtend iemand zo groot als Riet op een GS-500 rijden, dat was echt geen gezicht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Duurt nog 2 uur voordat ie wakker is, die slaapkop![]()
![]()
Is goed advies maar als je op zo'n ding gereden heb is verstandig kiezen moeilijk,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kies met je![]()
Lijstje maken is niet nodig. Bovenstaande telt toch het meeste.![]()
![]()
als ie echt zo goed bevalt is de beslissing alleen maar makkelijker tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en wat OPM zegt over huren is een goed idee, maar dan heb je de hele dag lol gehad en dan valt het super tegen om weer op GS500 te gaan rijden denk ik,
Tja als je verstandig bent dan zou ik eerst ervaring opdoen met de GS en misschien groei je ondertussen alweer over die CBR heen en kan je echt de ultieme droomfiets kopen na een jaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
moeilijk moeilijk allemaal,
Hoe bedoel je dat ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja als je verstandig bent dan zou ik eerst ervaring opdoen met de GS en misschien groei je ondertussen alweer over die CBR heen en kan je echt de ultieme droomfiets kopen na een jaar.![]()
Anders blijft echt het geld heen en weer rollen .. op die CBR ga je echt wat verliezen .. zelfs al levert de GS nu wat extra op.
Maar goed ik kan ook nooit wachten met dat soort dingen. Beste stuurlui staan altijd aan wal.
Algemeenheden ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe bedoel je dat ?
CBR is best scherp geprijst, ik heb er al veel vergeleken maar deze is zeker niet duur, ( voor de staat van onderhoud en KM stand, )
Tja kan sneller gaan dank je denkt, ik stapte van 250 cc over naar een (in die tijd) gelikte GSX-600F in showroomstaat:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat ik zo snel over die CBR600F heen groei hoor... Ik moet het echte motorrijden nog helemaal goed onder de knie krijgen en deze CBR kan heel wat aan.
Alleen nog even mee in het echie voor langer-dan-even-wat-met-Mercy-toeren rijden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb mijn Suz 3 maanden![]()
Was voor Luc!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Maar niet klikken dan he ?
Hehehe ik had al een tijdje geleden voorspeld dat ze geen jaar met suuz zou doen, maar dat ze hem na 3 a 4 maanden al zat was had ik nooit verwacht, en ik kan me haar dilemma best wel voorstellen, in de bebouwde kom is suuz perfect, maar voor langere afstanden is ie niet echt handig, en CBR vind ze al heel lang mooi, en is wel meer all round motor dan suuz,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen nog even mee in het echie voor langer-dan-even-wat-met-Mercy-toeren rijden.
Zoals je zelf al zei leer je pas rijden na het behalen van het papiertje.![]()
TSsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag vanochtend iemand zo groot als Riet op een GS-500 rijden, dat was echt geen gezicht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Toen ik net mijn rijbewijs B had, heb ik ook meteen een splinternieuwe auto gekocht. Heb ik nog steeds en er is nog geen schade aan.
Nee dat niet, maar heel veel mensen (de koekblikkers) reageerden toen zo'n beetje net zo als jullie nu. Dat snap ik op zich wel en ik waardeer jullie goede raad ook zeer zeker. Daarom twijfel ik namelijk nog een beetje, anders stond de CBR waarschijnlijk al in de schuur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]..Volgens mij kan een auto niet omvallen.
.. En is niet te manoevreren met de motor uit / aan de hand.
.. Uit de tuin enz ..
![]()
Die kleine GS onder die man welteverstaan. Nieuwe Fireblade is trouwens ook een lilliputter motor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
TSs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |