3 maanden zijn 13 weken.quote:Om recht te krijgen op een WW-uitkering moet in de periode van 39 weken voorafgaand aan de werkloosheid in minimaal 26 weken gewerkt zijn. Een week telt mee als in die week op ten minste één dag is gewerkt.
Dus je moet fulltime gewerkt hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
3 maanden zijn 13 weken.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus je moet fulltime gewerkt hebben?
Maar zoals ik al zei, ik werk dus al 3 jaar bij een supermarkt....... tot mei 3 avonden per week, nu 1 avond per week. Maar dit word dus niet als een dag gezien?
Is wel voldaan aan de wekeneis, maar niet aan de jareneis, dan ontvang je alleen een kortdurende uitkering van een half jaar ter grote van 70% van het minimumloon. wekeneis stond hierboven al, jareneis is niet van toepassing omdat je pas 3 jaar bij de supermarkt werkt.quote:Werkte de persoon in kwestie minder dan tien uren, dan moet hij minimaal de helft van zijn arbeidsuren hebben verloren om aanspraak te kunnen maken op een WW-uitkering.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:51 schreef corr het volgende:
Zag in een ander topic dat er een krantenwijk beschikbaar is gekomen.
Nieuwsflits: NEDERLAND BEZUINIGD, ER KAN NIET MEER FULL-TIME GEWERKT WORDENquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk je dat ik dat niet gevraagd hebDat kan niet ivm bezuinigen...
Ik ga liever dood.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:12 schreef _Arthur het volgende:
Anders verkoop je je brommer..
Er zijn meer eisen;quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
3 maanden zijn 13 weken.
er zijn inderdaad meer eisen, maar al die eisen zijn cumulatief en hij voldoet nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef Napalm het volgende:
Er zijn meer eisen;
niet schuldig zijn aan de werkloosheid. volgens mij in 4 van de afgelopen vijf jaar een x aantal weken gewerkt te hebben. TS kan de WW wel vergeten. Enkeltje bijstand.
De Topicstarter is 19 jaar. Bijstand voor personen onder de 21 jaar is gelijk aan studiefinanciering.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:23 schreef Matchy het volgende:
Bijstand zou misschien nog wel kunnen, maar dat hangt van vele factoren af..
Dat levert ook geld op.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga liever dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |