abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21638256
en verder.
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:54:47 #2
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:55:11 #3
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21638275
nee hoor!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_21638284
waar is vuurschijf gebleven (firedisc? vertalen is ook al moeilijk) Ligt die dijkduikelaar al beneden aan de dijk met z'n Blade?
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_21638325
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een nieuw record met volspammen van een topic.
Ongeveer 3 uur en 40 minuten.
in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...
pi_21638358
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:55 schreef Romius het volgende:
waar is vuurschijf gebleven (firedisc? vertalen is ook al moeilijk) Ligt die dijkduikelaar al beneden aan de dijk met z'n Blade?


Geen idee waar ie is....
pi_21638366
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...
Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:00:57 #8
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21638384
SC topic?
wazda?
Kunst zonder trein.
pi_21638388
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
nee idd! wat is het max? 10 motoren? de rest wordt dan gewoon buitengesloten ofzo ?
pi_21638404
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:00 schreef Mr.Zed het volgende:
SC topic?
wazda?
klik
pi_21638413
8 of 10 idd......

Daarboven word het tempo negatief beinvloed
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:02:43 #12
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638418
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.

Serieus .. alsjeblieft niet te druk.
Mannetje of 10 (gemiddeld) bij een meet is wel zat toch.
Blijft dus iets te wensen over.
pi_21638442
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.

Serieus .. alsjeblieft niet te druk.
Mannetje of 10 (gemiddeld) bij een meet is wel zat toch.
Blijft dus iets te wensen over.
ach, we mogen blij zijn als we es een keer 10 motoren bij elkaar krijgen...
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:03:42 #14
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_21638443
tvvvvvvvvvvvvvvvp
Die Glatze Arschlog
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:04:28 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638457
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ach, we mogen blij zijn als het eens droog is tijdens een meet...
Idd!
pi_21638468
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
We zitten wel op 1 lijn met 10 ..
kenmerkend voor de harde kern
pi_21638486
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Idd!
we pikken ook altijd die kutdagen uit he tijd om es een keer op een zaterdag te meeten, want dan is het vaak mooi weer...
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:06:31 #19
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21638492
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

klik
Dit is de SC topic?
Klopt de link niet, of snap ik er écht niets van?
Kunst zonder trein.
pi_21638501
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:06 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

Dit is de SC topic?
Klopt de link niet, of snap ik er écht niets van?
heb ik iets fout gedaan met de link
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:07:28 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638504
De directeur (man van 65) praat bijna nooit hier .. werkt de hele dag als een beer in stilzwijgen.
maar als DJ Tiesto op de radio is zoals nu dan gaat'ie volhard aan!
Of we nou in gesprek zitten, aan de telefoon o.i.d. maakt niet uit.
Knalt vol de radio eroverheen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:07:59 #22
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21638515
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_21638526
Mercy en ik kunnen woensdag wel. Onze voorkeur gaat dan wel uit naar droog weer.

Ik denk dat er anders niet zo veel aan is.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:09:23 #24
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21638539
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)

Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Kunst zonder trein.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:09:24 #25
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21638542
Rijd regelmatig (nou ja, twee keer dan) met een groepje mee met een stuk of 10 motoren.
En dat gaat best lekker. Gemiddeld zo'n 30 à 40 km boven toegestaan!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_21638543
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy en ik kunnen woensdag wel. Onze voorkeur gaat dan wel uit naar droog weer.

Ik denk dat er anders niet zo veel aan is.
ok droog is wel een voorwaarde natuurlijk, weinig actie als het regent.
pi_21638550
Woensdag schijnt het goed weer te zijn....
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:10:25 #28
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21638566
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)

Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Gewoon een lekker ritje, niet al te vlot en er wordt rekening gehouden met de langzaamste rijder
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_21638573
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef ZX9R het volgende:
Rijd regelmatig (nou ja, twee keer dan) met een groepje mee met een stuk of 10 motoren.
En dat gaat best lekker. Gemiddeld zo'n 30 à 40 km boven toegestaan!
Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht
pi_21638584
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht
50 is max ja met 130 ben je in 2 tellen door ressen heen gereden...
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:14:02 #31
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21638626
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)

Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
In principe word er met iedereen rekening gehouden,
dus als je niet snel ben of kan dan passen we ons gewoon een beetje aan,


we wachten dan wel even om de 25 Km op je
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_21638652
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

50 is max ja met 130 ben je in 2 tellen door ressen heen gereden...
Tja, in bochten mogen ze je toch niet snelheid toch niet meten
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:18:39 #33
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21638713
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
Kunst zonder trein.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:20:13 #34
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638746
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
... Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht
Laserogen?
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,
Wel je voeten op de stepjes zetten he in de bocht.
pi_21638908
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
PatM heeft ook minder speling dan de rest en komt op de rechte stukken gewoon weer bij.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:28:58 #38
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638919
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:22 schreef Rietvaerder het volgende:
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1093686760//28v0

Is wat voor mij!!!!!!
? Een banaan als beloning voor het werken..
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:31:51 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21638977
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.

Mijn BMW R1100S uit 2001 stuurt al veel beter dan een GSX-R1100WP uit 1993 die ik vroeger had.

Ontwikkelingen gaan erg hard.
pi_21639033
Dit is geen terugvindpost
Slaapt winter
en zomer
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:35:42 #41
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21639056
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.

Mijn BMW R1100S uit 2001 stuurt al veel beter dan een GSX-R1100WP uit 1993 die ik vroeger had.

Ontwikkelingen gaan erg hard.
Daar heb je wel gelijk in...
Maar ik ben verliefd geworden op die ZES-CILINDER IN-LIJN.

Vind dat er gewoon super geil uitzien.
Kunst zonder trein.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:40:44 #42
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21639167
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:34 schreef Parabola het volgende:
Dit is geen terugvindpost
Anders had je klapjes gehad.
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:35 schreef Mr.Zed het volgende:
Daar heb je wel gelijk in...
Maar ik ben verliefd geworden op die ZES-CILINDER IN-LIJN.

Vind dat er gewoon super geil uitzien.
Het is ook cool .. ik heb ooit bijna een Benelli 750 sei gekocht.
Hij was net voor mijn neus verkocht. Maar zal wel weer de nodige Italiaanse ellende bespaart hebben.
quote:
Air cooled six pot 4 stroke. 56mm bore x by 50.6mm stroke. 747.7cc
Max power 71bhp @ 8900rpm. Compression 9:1. - 2 valves per cylinder
SOHC. 3 Dell' Orto Carbs. Elect start.
Maximum speed 113mph. 1/4 mile SS 14.4secs
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:41:59 #43
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21639191
Gave uitlaat
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_21639237
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.
Slaapt winter
en zomer
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:46:24 #45
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:46:34 #46
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21639311
Die benelli ziet er ook wel grappig uit... moet wat moois mee te doen zijn (Mr.Zed is van plan om de CBX te verbouwen...)
Ben alleen bang dat de prestaties wat tegen vallen, aangezien ik nu die VT1100 al gewend ben. (ik wil best wel wat rapper)
Kunst zonder trein.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:50:04 #47
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21639395
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef Parabola het volgende:
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.
Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.

Uitlaatgeluid .. en het is gewoon erg apart zo'n massief blokkie.
6 cylinder zou erg veel koppel moeten hebben, dus dat rijdt gewoon machtig lekker.
Ik vind alleen dat aantal toeren van de Benelli wel erg opvallen voor een motor uit 1975.
Bij 8.900 toeren max vermogen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:57:06 #48
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21639591
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.
Je hebt natuurlijk altijd mensen die overdrijven
quote:
Uitlaatgeluid .. en het is gewoon erg apart zo'n massief blokkie.
6 cylinder zou erg veel koppel moeten hebben, dus dat rijdt gewoon machtig lekker.
Ik vind alleen dat aantal toeren van de Benelli wel erg opvallen voor een motor uit 1975.
Bij 8.900 toeren max vermogen.
Ik snap het nog niet (ben niet zo technisch): geluid en koppel worden toch altijd toegeschreven aan 2-cylinders? Over geluid en smaak zou je nog kunnen twisten, maar koppel is een stuk meetbaarder. Bij gelijk vermogen is de inhoud per cylinder toch minder bij een 6-cyl? Waar redeneer ik dan verkeerd?
Slaapt winter
en zomer
pi_21639634
Heb een kennis van me die werkt bij Office Centre Spaanse Polder.... kan ik ook een open sollicitatie heensturen volgens hem. Is wel parttime, maar ja. Ook eens ff doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')