in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een nieuw record met volspammen van een topic.
Ongeveer 3 uur en 40 minuten.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:55 schreef Romius het volgende:
waar is vuurschijf gebleven (firedisc? vertalen is ook al moeilijk) Ligt die dijkduikelaar al beneden aan de dijk met z'n Blade?
Maar de groep moet ook niet TE groot worden hequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in ons SC topic wordt het ook steeds drukker, nu nog op de meetings...
nee idd! wat is het max? 10 motoren? de rest wordt dan gewoon buitengesloten ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
ach, we mogen blij zijn als we es een keer 10 motoren bij elkaar krijgen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tenzij de harde kern van de rest een toelage krijgen als dank voor het oprichten.![]()
Serieus .. alsjeblieft niet te druk.![]()
Mannetje of 10 (gemiddeld) bij een meet is wel zat toch.
Blijft dus iets te wensen over.![]()
Idd!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, we mogen blij zijn als het eens droog is tijdens een meet...
kenmerkend voor de harde kernquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
We zitten wel op 1 lijn met 10 ..![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:06 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Dit is de SC topic?
Klopt de link niet, of snap ik er écht niets van?
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar de groep moet ook niet TE groot worden he
okquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy en ik kunnen woensdag wel. Onze voorkeur gaat dan wel uit naar droog weer.![]()
Ik denk dat er anders niet zo veel aan is.
Gewoon een lekker ritje, niet al te vlot en er wordt rekening gehouden met de langzaamste rijderquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)
Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bochtquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef ZX9R het volgende:
Rijd regelmatig (nou ja, twee keer dan) met een groepje mee met een stuk of 10 motoren.
En dat gaat best lekker. Gemiddeld zo'n 30 à 40 km boven toegestaan!
50 is max jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij Ressen mag je toch 50 OPM? Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht
In principe word er met iedereen rekening gehouden,quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:09 schreef Mr.Zed het volgende:
Op zo'n meet... dan wordt er gestreefd naar hoge snelheid in bochten?
(Dan zal ik jullie niet ophouden met mijn veel te laag hangende uitlaat)
Of hoe ziet zo'n dag er verder uit?
Tja, in bochten mogen ze je toch niet snelheid toch niet metenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
50 is max jamet 130 ben je in 2 tellen door ressen heen gereden...
Laserogen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
... Ik zag regelmatig 130 voorbij komen in de lange bocht![]()
Wel je voeten op de stepjes zetten he in de bocht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Een keer flink gasgeven en weg zijn ze,![]()
![]()
![]()
![]()
PatM heeft ook minder speling dan de rest en komt op de rechte stukken gewoon weer bij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
? Een banaan als beloning voor het werken..quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:22 schreef Rietvaerder het volgende:
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1093686760//28v0
Is wat voor mij!!!!!!
Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de CBX er is...
Eens kijken wie dan de meeste grondspeling heeft.
Daar heb je wel gelijk in...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schijnt best aardig te sturen, maar is natuurlijk niet meer van deze tijd.
Mijn BMW R1100S uit 2001 stuurt al veel beter dan een GSX-R1100WP uit 1993 die ik vroeger had.![]()
Ontwikkelingen gaan erg hard.
Anders had je klapjes gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:34 schreef Parabola het volgende:
Dit is geen terugvindpost![]()
Het is ook cool .. ik heb ooit bijna een Benelli 750 sei gekocht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:35 schreef Mr.Zed het volgende:
Daar heb je wel gelijk in...
Maar ik ben verliefd geworden op die ZES-CILINDER IN-LIJN.
Vind dat er gewoon super geil uitzien.
quote:Air cooled six pot 4 stroke. 56mm bore x by 50.6mm stroke. 747.7cc
Max power 71bhp @ 8900rpm. Compression 9:1. - 2 valves per cylinder
SOHC. 3 Dell' Orto Carbs. Elect start.
Maximum speed 113mph. 1/4 mile SS 14.4secs
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef Parabola het volgende:
Die dempers boven elkaar, het heeft wel wat. Maar wat zijn verder de voordelen van een 6-cilinder? Als V2-rijder zou ik zeggen, minder is beter.
Je hebt natuurlijk altijd mensen die overdrijvenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je dus een 1 cylinder gaan brommen.![]()
![]()
Ik snap het nog niet (ben niet zo technisch): geluid en koppel worden toch altijd toegeschreven aan 2-cylinders? Over geluid en smaak zou je nog kunnen twisten, maar koppel is een stuk meetbaarder. Bij gelijk vermogen is de inhoud per cylinder toch minder bij een 6-cyl? Waar redeneer ik dan verkeerd?quote:Uitlaatgeluid .. en het is gewoon erg apart zo'n massief blokkie.
6 cylinder zou erg veel koppel moeten hebben, dus dat rijdt gewoon machtig lekker.
Ik vind alleen dat aantal toeren van de Benelli wel erg opvallen voor een motor uit 1975.
Bij 8.900 toeren max vermogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |