En dan met name de vetgedrukte delen.quote:I don't think you trust,
In, my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die
In my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die
Father, Father, Father, Father,
Father/ Into your hands/I/commend my spirit,
Father, into your hands,
Why have you forsaken me,
In your eyes forsaken me,
In your thoughts forsaken me,
In your heart forsaken, me oh,
Trust in my self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die,
In my self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die.
Kippenvel indeed.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:10 schreef brainiac11 het volgende:
..opa...
"..somestimes I sit at home wondering if she's sitting at home, thinking of me and wondering if I'm sitting at home, thinking of her.."quote:Op woensdag 15 september 2004 11:09 schreef CRoNiXX het volgende:
somestimes I sit at home and I wonder if she's sitting at home, thinking of me and wondering if I'm sitting at home, thinking about her....
Blink 182 - Wasting Time
Uit het origineel:quote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef Bosui het volgende:
niet iedereen kan een held zijn
er moeten ook mensen gered
acda & de munnik
slaap zacht elisabeth
Krangquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:15 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
ik ben een junkie van de taal, en verslaafd van het woord
Krank
Acda en de Munnikquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:09 schreef Goofup het volgende:
Ik houd van haar, zij haat ook veel van mij... Van wie ook weer? Ik vind het een kutnummer, maar die zin is briljant
Acda en de Munnik - De Kapitein Deel IIquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:09 schreef Goofup het volgende:
Ik houd van haar, zij haat ook veel van mij... Van wie ook weer? Ik vind het een kutnummer, maar die zin is briljant
Whehe die heeft mn leraar Japans eens in de bus op de terugweg van Parijs naar Maastricht nogal vals gezongenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:21 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan hier heel blij van worden:
Hit me with your rhythm stick.
Hit me! Hit me!
C'est si bon, mm? Ist es nicht?
Hit me! hit me! hit me!
Hit me with your rhythm stick.
Two fat persons, click, click, click.
Hit me! Hit me! Hit me!
Precies, daar moet wel een beetje op gelet wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dames en heren, het gaat om Zinnen uit songteksten, niet complete songteksten. Foei!
Oorspronkelijk van John Lennon was het:quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:09 schreef mirelia het volgende:
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
'Laat me slapen'van Acda en De Munnik maar oorspronkelijk van John Lennon
oeh, is me dat even een goeie plaat!!!.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:23 schreef Bombie het volgende:
everybody knows what's going wrong with the world
but I don't even know what's going on in myself
The The - "Slow Emotion Replay"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |