Wat begrijp je niet aan het woord briljantquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:15 schreef _BR_ het volgende:
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar de mensen onbewust zin in mosselfeesten krijgen..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:08 schreef De_idioot het volgende:
Stukje uit De eeuwige soldaat, van Boudewijn de Groot, die heeft (bijna) alleen maar briljante teksten:-)
ook Pink Floyd:quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:58 schreef FuifDuif het volgende:
Pink Floyd - Remember a day (ik krijg altijd weer gevoelens van nostalgie als ik deze zinnen hoor):
Remember a day before today
A day when you were young.
Free to play alone with time
Evening never came.
Is uiteraard van Jacques Brel. Maar daarom niet minder briljant.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:42 schreef Daphne85 het volgende:
'In de stad Amsterdam waar de zeelui gaan zuipen en maar zuipen en zuipen en dan nog een keer zuipen.'
Sorryquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:03 schreef Daphne85 het volgende:
Ik wilde ook 'als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?' van Acda & De Munnik vermelden
Maar wat ik ook goed vind: 'Ik ga lopen tot de zon komt', 'Het geeft niet dat je mij het liefste nu verrot zou slaan', 'Geluk, het lacht me toe vanuit mijn vaatwasapparaat' en van Blof: 'Het regent harder dan ik hebben kan' en 'Goud en zilver hebben mij nooit iets gebracht. Goud en zilver zijn mijn onmacht'.
Ja inderdaad, mooi liedje: Keep Talkingquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef s9601694 het volgende:
ook Pink Floyd:
Supergave text
...knip...
Zullen we daar gewoon de Kapitein deel 1 van maken? deel II is qua tekst niet bijzonder hoogstaand i.m.o... (CD van jou, CD van mij)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef m28740 het volgende:
[..]
Aan stuurboord liggen kapers, lief
En aan bakboord zwemmen haaien
Maar ik hou vannacht het roer wel recht
De nacht deint als een zee rustig om me heen
En ik weet precies waarheen we gaan
Want ik ben de kapitein
Dit huis is mijn kajuit
En het schip kan alleen nog maar vooruit
dekapitein deel 2
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:55 schreef hooibaal het volgende:
Is uiteraard van Jacques Brel. Maar daarom niet minder briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |