Ik sta er uberhaupt niet bij.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook al maanden door het leven als 'hibibo'.
Je moet natuurlijk wel een bijdrage geleverd hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:57 schreef k_man het volgende:
Ik sta er uberhaupt niet bij.
Kheb diverse suggesties gedaan die ook overgenomen zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een bijdrage geleverd hebben.
Zo! Ik ben best trots op m'n topic. Gepland of geplanned?quote:Op zaterdag 13 november 2004 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yvonne, ik wil een TTK ban voor dit sujet![]()
Ik ben ook trots op jequote:Op zaterdag 27 november 2004 08:32 schreef Finchy het volgende:
Zo! Ik ben best trots op m'n topic. Gepland of geplanned?
Als jullie me toen gebanned hadden, was dat niet gebeurd.
Dat kan je allemaal uitstekend nalezen in de VGV van dit forumquote:Op zondag 28 november 2004 20:02 schreef Lolalala het volgende:
Helleu...
Dit is een nieuw eh, forum, toch? Hoe is het ontstaan dan? Was was het eerst?
Geen probleemquote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Stuart het volgende:
Mag de TT van dit topic: Woordenassociatiespel ! 454 - neem er nog een! aangepast worden naar # 454
Thanks![]()
Geen probleemquote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Stuart het volgende:
Mag de TT van dit topic: Woordenassociatiespel ! 454 - neem er nog een! aangepast worden naar # 454
Thanks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |