Ik sta er uberhaupt niet bij.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook al maanden door het leven als 'hibibo'.
Je moet natuurlijk wel een bijdrage geleverd hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:57 schreef k_man het volgende:
Ik sta er uberhaupt niet bij.
Kheb diverse suggesties gedaan die ook overgenomen zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een bijdrage geleverd hebben.
Zo! Ik ben best trots op m'n topic. Gepland of geplanned?quote:Op zaterdag 13 november 2004 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yvonne, ik wil een TTK ban voor dit sujet![]()
Ik ben ook trots op jequote:Op zaterdag 27 november 2004 08:32 schreef Finchy het volgende:
Zo! Ik ben best trots op m'n topic. Gepland of geplanned?
Als jullie me toen gebanned hadden, was dat niet gebeurd.
Dat kan je allemaal uitstekend nalezen in de VGV van dit forumquote:Op zondag 28 november 2004 20:02 schreef Lolalala het volgende:
Helleu...
Dit is een nieuw eh, forum, toch? Hoe is het ontstaan dan? Was was het eerst?
Geen probleemquote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Stuart het volgende:
Mag de TT van dit topic: Woordenassociatiespel ! 454 - neem er nog een! aangepast worden naar # 454
Thanks![]()
Geen probleemquote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Stuart het volgende:
Mag de TT van dit topic: Woordenassociatiespel ! 454 - neem er nog een! aangepast worden naar # 454
Thanks![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
Voor Isabeau's woordenboek:
Gesjeesde Pillendraaiers woorden:
Jeh! 1. Uitroep van geluk. 2. Orgasme. 3. (Brabants en drents) Ja.
Batsie! Uitroep van pure verveling.
Hakketee! Uitroep van euforie.
Vjol? (Ret.) Verbastering van Nederlandse 'vol'
Wop Wop begroeting ten tijden van literaire verveling
Het boek van John Zorn natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En ik ben dan weer heel benieuwd welk boek Seborik !
Hoe durf ik het te vragenquote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het boek van John Zorn natuurlijk.
...en waarom loop je niet even naar een boekenwinkel, als het online zo'n drama is? Of bel je even?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:00 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil een boek kopen, echter weet ik geen NEDERLANDSE boeken sites (op bol.com na) ik weet wel amazon etc, maar zou toch een boeken koop site willen hebben waar ik Mastering Windows 2003 server zou kunnen kopen, helaas bied Bol.com deze niet. Ik neem aan dat er hier genoeg mensen zijn met goede sites, dus vandaar deze post.
Ik heb zelf totaal, maar dan ook echt totaal, niks met boeken. Dus ik zou zo geen site weten. Maar ik denk wel dat je hier beter een apart topic over kunt openen.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:00 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil een boek kopen, echter weet ik geen NEDERLANDSE boeken sites (op bol.com na) ik weet wel amazon etc, maar zou toch een boeken koop site willen hebben waar ik Mastering Windows 2003 server zou kunnen kopen, helaas bied Bol.com deze niet. Ik neem aan dat er hier genoeg mensen zijn met goede sites, dus vandaar deze post.
Omdat ik werk van 6 uur s'ochtends tot 7 uur s'avonds en dit boek niet bij elke winkel te koop is?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en waarom loop je niet even naar een boekenwinkel, als het online zo'n drama is? Of bel je even?
V.
Dus jij komt nooit in een winkel? Jij werkt 6 dagen per week 13 uur per dag?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Omdat ik werk van 6 uur s'ochtends tot 7 uur s'avonds en dit boek niet bij elke winkel te koop is?
Verbal,quote:Op donderdag 16 december 2004 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus jij komt nooit in een winkel? Jij werkt 6 dagen per week 13 uur per dag?
Of zijn er nog (zater)dagen of (koop)avonden dat je je weleens in de buurt van zo'n economische eenheid bevindt?
Enne, ik lees vaak zat boeken die de boekwinkel niet heeft. Die bestelt ze dan. Dat heet 'service'.
En dat bestellen zal niet langer duren dat het online bestellen bij een webwinkel die je nog moet gaan vinden.
Sterker nog; als je de telefoon had gepakt ipv hier te posten was het boek al besteld geweest.
V.
Wat is TTK?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
@Aneurism
Zoals ik net al zei kun je beter een topic hier over openen in TTK, ik denk dat je daar meer mee opschiet dan hier
Ik wil er niet graag in geloven, te verstorend voor m'n nachtrustquote:Op donderdag 23 december 2004 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is toch een beetje te betreuren dat de TTK-modjes tevens die mensen zijn
die regelmatig al voor twaalven op bed liggen...
De mooiste schilderijen en de beste gedichten hebben zich toch 's nachts onthuld.
Zelfs al is dat niet het geval, dan is dat het geval; omdat een schilder of dichter daar nu eenmaal graag in wil geloven.
Nu ja,
ik wil graag geloven dat een schilder of dichter daar graag in wil geloven.
Ik wil je best helpen, AR,quote:Op donderdag 23 december 2004 10:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil er niet graag in geloven, te verstorend voor m'n nachtrust![]()
Maar Do2, als jij me helpt klussen in m'n huisje, dan heb ik 's avonds meer energie over, en blijf dus langer online..
It's up to you
Ze zei "Lieve.."quote:Op donderdag 23 december 2004 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Do2, vreest niet. Ik ben regelmatig de hele nacht wakkerEn vooral blijven geloven waar je in wilt geloven.
Isabeau is ff niet online volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Isabeau
Even een vraagje.
Een topic over cabaret op tv hoort toch in TTK?
Natuurlijk mag je mijn prangende vraag beantwoorden. Daar ben je immers voor.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isabeau is ff niet online volgens mij
Maar als ik je vraag mag beantwoorden; in principe hoort cabaret inderdaad bij TTK
Zijn jullie de tel kwijt??quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:44 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhh mag deze: Woordenassociatiespel # 464 - Merry Christmas ! worden aangepast naar 464
Sorry
Thanks alvast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |