Expeditie Robinson overlapt 24 met een half uurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:23 schreef Mr_Romano het volgende:
Dat worden leuke tv-avonden op zondag met ER & 24
http://home.planet.nl/~medialog/yorinsept04.pdfquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:03 schreef CloudStrife het volgende:
Weet je trouwens wel zeker dat het volgende week al begint?
Ik dacht zelf namelijk pas 12 september.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:37 schreef scanman01 het volgende:
Wel is het weer lekker verrassend. Toch vind ik dat Bauer in dit seizoen veel te ver gaat om zijn doel te bereiken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
2000 - 2100 Yorin Travelquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:21 schreef Roa het volgende:
scanman01, opzich mag je best wel spoiler tekens gebruiken.
Niet slim van Yorin, ze hadden hem beter op half 10 kunnen zetten, gelukkig heb ik hem al gezien, kan ik gerust Robinson kijken
Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:33 schreef CloudStrife het volgende:
Volgens mij 12 september.
Dat verwachtte ik ook al en heb het daarom niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:29 schreef CloudStrife het volgende:
Zitten spoilers in dat artikel!![]()
Het stond wel in het schema van Yorin, en die is gebruikt om advertenties te verkopen. Kunnen ze denk ik niet maken om dan opeens een ander programma te programmeren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:29 schreef CloudStrife het volgende:
Zitten spoilers in dat artikel!![]()
Chase Edmonds, het is nog altijd Chase Edmunds.
En zoals ik het bekijk verschijnt 24 niet op 5 of 12 september op Yorin.
In de Veronica gids van volgende week is niets te bekennen van 24. Ook bij het stukje "Volgende week op TV" zie ik niets staanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Het stond wel in het schema van Yorin, en die is gebruikt om advertenties te verkopen. Kunnen ze denk ik niet maken om dan opeens een ander programma te programmeren.
Ik zit nu op aflevering 14 en moet zeggen dat ze inderdaad wel weer hun best hebben gedaan. Het is allemaal weer goed spannend!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het 3e seizoen is weer toppie dus alle fans moeten het zeker kijken!
Samenvatting in spoilertagsquote:Op woensdag 1 september 2004 06:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit nu op aflevering 14 en moet zeggen dat ze inderdaad wel weer hun best hebben gedaan. Het is allemaal weer goed spannend!
Ik zag vanmorgen trouwens voor het eerst het alternatieve einde van seizoen 1. Die staat me best aan![]()
De keuze voor het einde die wij kennen was wel de juiste denk ik. Daar kunnen ze in de jaren daarna (zoals we hebben gezien) veel meer mee. Toch was die alternatieve aangenamer om naar te kijken
Zei ik tochquote:Op woensdag 1 september 2004 16:34 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hmm, volgens de veronica gids begint 24 zondag niet, en die zondag daarna óók niet
Er zitten een paar gebeurtenissen in die echt door merg en been gaan. Ik moet zeggen (en ik zit nu 5 afleveringen voor het einde) dat dit toch wel de spannendste 24 is tot nu toe. Voor de liefhebber een samenvatting zonder echte erge spoilers, maar wel tussen spoilertags.quote:Op woensdag 1 september 2004 08:46 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Samenvatting in spoilertags?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zéér zenuwslopend derde seizoen!My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zitten een paar gebeurtenissen in die echt door merg en been gaan. Ik moet zeggen (en ik zit nu 5 afleveringen voor het einde) dat dit toch wel de spannendste 24 is tot nu toe. Voor de liefhebber een samenvatting zonder echte erge spoilers, maar wel tussen spoilertags.haha, dit ga ik nog niet lezen, ik bedoelde eigenlijk het alternatieve einde van S1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zéér zenuwslopend derde seizoen!
// Last.fm
Alstu:quote:Op donderdag 2 september 2004 09:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
haha, dit ga ik nog niet lezen, ik bedoelde eigenlijk het alternatieve einde van S1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je wel begrijpt is dat een rukeinde en is het maar goed dat ze die niet gebruikt hebben
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op donderdag 2 september 2004 10:34 schreef khazad het volgende:
[..]
Alstu:Ach.. ik weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben. Ik snap waarom ze dit einde niet hebben gekozen.... maar persoonlijk had ik er geen moeite mee gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je wel begrijpt is dat een rukeinde en is het maar goed dat ze die niet gebruikt hebben
My soul is painted like the wings of butterflies
AS nog niet, hopelijk volgende weekquote:Op donderdag 2 september 2004 14:44 schreef TFM het volgende:
Maar wat is het nu? Aankomende zondag voor de buis zitten of niet?
Mooi, want ik heb weer zin om net zoals vorig jaar de ontwikkelingen van Jack en co driftig te bespreken in dit topicjequote:Op donderdag 2 september 2004 15:20 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
AS nog niet, hopelijk volgende week
Het alternatieve einde past totaal niet in het plaatje van de serie. Het gebruikte einde was zeer geschikt om een 2e serie te maken. Als ze niet van plan waren om een 2e serie te maken, zelfs dan zou het alternatieve einde toch iets onwerkelijks hebben, vind ikquote:Op donderdag 2 september 2004 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach.. ik weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben. Ik snap waarom ze dit einde niet hebben gekozen.... maar persoonlijk had ik er geen moeite mee gehad
Ik heb ook net de laatste gezien. Wel weer vooral 1 zeer spectaculair moment.... Wel was het einde net iets minder dan in seizoen 1 en 2 vond ik, terwijl de rest van het seizoen eigenlijk het beste was!quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 3 gezien op DVD. Was geweldig!Jullie gaan genieten!
Ik zag het ook! Hij stond gister in middelburg bij het concert van Novastar, zag er zeer tof uit jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:35 schreef Tokus het volgende:
Ik zag gisteren nog een leuke auto rijden in België, met opdruk van 24. als promotie voor dat ook daar de serie weer begint. Een zwarte mini, met gele opdruk "Contaminated Car", en het 24 logo en wanneer het op tv is. Het zag er best gaaf uit.
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:20 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
AS nog niet, hopelijk volgende week
Wel poging gedaan, maar telefoon maakt niet zulke duidelijke foto's 's nachtsquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
Foto's!
Op de Yorin site, bij alle programma's van het nieuwe seizoen staat dat 24 12/9 begintquote:Op zondag 5 september 2004 20:21 schreef Djeez het volgende:
Volgende week is het er ook niet op trouwens...
Ik juist niet. Uit principe kijk ik geen series waar je steeds een week moet wachten op het volgende deel. Helemaal bij '24' word je daar helemaal gestoord van.quote:Op maandag 6 september 2004 22:07 schreef Thomas B. het volgende:
Heb speciaal gewacht tot ie op tv uitgezonden wordt.
Daarom heb ik dus de hele serie op DVDquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik juist niet. Uit principe kijk ik geen series waar je steeds een week moet wachten op het volgende deel. Helemaal bij '24' word je daar helemaal gestoord van.
Exact. Ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus de hele serie op DVD![]()
Ruim 17 uur spannende tv op één dag!quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Ik dus ook.
Ik heb er een week over gedaan. Afwisselend 3 of 4 afleveringen per dag. Om alles in 1 dag te kijken is een beetje zonde eigenlijk (vind ik tenminste). Maar al met al is het derde seizoen wel ERG spannend en zéér de moeite waard!quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ruim 17 uur spannende tv op één dag!
Heb voor het weekend al een kijkdag gepland![]()
quote:Hartelijk dank voor uw email.
De startdatum van 24 de derde serie is veranderd naar 3 Oktober, om 21:00
uur op Yorin, de serie wordt herhaald op Woensdag op RTL5 om 22:25
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
RTL Nederland
Hmm, vervelend, maar iig wel zekerheid. Kan iemand even de topic titel aanpassenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:39 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja vind ik normaal ook altijd vervelend. Als ik op een lan ben ofzo trek ik ook wel altijd een paar seizoenen van wat series binnen, maar deze wil ik dus met mn pa zienquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik juist niet. Uit principe kijk ik geen series waar je steeds een week moet wachten op het volgende deel. Helemaal bij '24' word je daar helemaal gestoord van.
Was er niet, BBC zond 'm dit jaar niet uit omdat een commerciëel station 24 S3 had aangekocht, en die kunnen we in Nederland niet ontvangen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:11 schreef Doc het volgende:
Asjemenou! Heb ik een 24 serie op de BBC gemist of was-ie niet op de BBC?!
[pimp mode=on]quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:37 schreef Faithy het volgende:
ik krijg m over een week of 2 op DVDheel seizoen 3
dus dan ga ik even die-hard kijken
Dat lang genieten is dan wel een voordeel ja. Ik was er in 1 week doorheen. Bij jou gaat het dus 24 weken durenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd zoMaar ik ga hem weer lekker op televisie volgen en dan later alsnog aanschaffen, ik vind het wel wat hebben, ff een weekje theorien bedenken (die in mijn geval nooit kloppen) en lekker lang genieten van 24!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Search werkt niet als je "24" intikt.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:51 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom moeten er in dit topic allemaal spoilers geplaats worden? Daar is die andere topic van "24" toch voor?
24 season 4 (plus napraat s3)quote:Op donderdag 9 september 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Search werkt niet als je "24" intikt.
wtf man?! Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:07 schreef bloodymary het volgende:
Volgens de gids niet............![]()
Ik ben vergeetachtig. Dat is mijn excuus...quote:Op donderdag 9 september 2004 17:48 schreef CloudStrife het volgende:
Jullie lezen de topic niet goed!
Wat zei ik nu een paar reacties terug?? 3 oktober!
Omdat het 3 oktober pas begint, moeilijk hè lezenquote:Op zondag 12 september 2004 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
waarom stond ie niet in de gids?
Hey, tis zondagquote:Op zondag 12 september 2004 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het 3 oktober pas begint, moeilijk hè lezen(niet beginnen over de TT, het staat hier een paar posts boven)..
Stuur ze een mail zou ik zeggen...quote:Op zondag 12 september 2004 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar waarom zo'n vertraging?
en dan weer zo'n zinloos antwoord terug krijgen, magoed...quote:Op zondag 12 september 2004 12:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Stuur ze een mail zou ik zeggen...
Wat is Yorin aan het kutten zeg!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:46 schreef Gravit het volgende:
3 oktober begint het dus nu pas?
Edit:
Jack Bauer weer in actie
Nog even en we kunnen Jack Bauer weer in actie zien in de topserie 24. Het derde seizoen begint bij Yorin in november. Vanaf dan vind je op deze plek meer info.
Wat een sukkels daar zegquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:46 schreef Gravit het volgende:
Edit:
Jack Bauer weer in actie
Nog even en we kunnen Jack Bauer weer in actie zien in de topserie 24. Het derde seizoen begint bij Yorin in november. Vanaf dan vind je op deze plek meer info.
Wat is dat nou weer voor schrale kutplanning???quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:46 schreef Gravit het volgende:
Edit:
Jack Bauer weer in actie
Die neiging heb ik ook, maar aan de andere kant vond ik het wel altijd leuk om elke dinsdag/zondag weer een kleine 24-kick te krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ik bestel over 2 weken gewoon de dvd's
En dat het dan een half jaar duurt voordat je er eindelijk door bent? Ik kan me nauwelijks iets ergers voorstellen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:28 schreef Kontiki het volgende:
... maar aan de andere kant vond ik het wel altijd leuk om elke dinsdag/zondag weer een kleine 24-kick te krijgen
Vind jequote:Op zaterdag 18 september 2004 21:43 schreef SlimShady het volgende:
Beter een half jaar dan een weekend, of verspreid over 2 weken.
een week spanning kan geen kwaad bij zo'n serie hoor, daar zit hem wellicht ook de kracht inquote:Op zondag 19 september 2004 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je
24 is geweldig als je iedere dag 1 of 2 afleveringen kunt kijken.![]()
Is wel leuk, wordt een soort hobby dan. "Zo even sporten, en daarna lekker 24 kijken"quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:31 schreef scanman01 het volgende:
En dat het dan een half jaar duurt voordat je er eindelijk door bent? Ik kan me nauwelijks iets ergers voorstellen.
Het moet verdomme toch niet gekker wordenquote:Op zondag 26 september 2004 20:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
7 november pas!![]()
Dat dacht ik ook, maar toen kwam ik seizoen 2 tegen voor 30 euro tja dan laat je die kans niet liggen en kan niet zeggen dat ik er spijt van heb.quote:Op zondag 26 september 2004 21:29 schreef sannuh het volgende:
waarom bestellen jullie de dvd van seizoen 1 en 2? Je weet dan toch al wat er gaat gebeuren enz? Lijkt mij niet zo leuk meer dan
Nou met series is het wel zo dat ik het niet leuk vind als ik al weet wat er gaat gebeuren.. maar cd's luister ik wel meer dan 1 keer hoorquote:Op zondag 26 september 2004 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
omdat het leuk is om de serie nog eens te kijken...? Of ben jij zo'n figuur die alles maar 1x beluisterd en bekijkt (de droom van BREIN overigens)
Nu schrikt iedereen zich het leplazerus omdat ze denken het gemist te hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:44 schreef Shogo het volgende:
Verander het topictitel eens.![]()
films zijn dat betreft hetzelfde als hele seriesquote:Op maandag 27 september 2004 15:46 schreef sannuh het volgende:
[..]
Nou met series is het wel zo dat ik het niet leuk vind als ik al weet wat er gaat gebeuren.. maar cd's luister ik wel meer dan 1 keer hoor
Omdat het pas in november begint, maar iedereen te lui is om de TT te veranderenquote:Op maandag 27 september 2004 18:15 schreef gurlie het volgende:
Waarom hebben ze daar geen reclames over laten zien???!!!
Ja nou zag ik het ook.quote:Op maandag 27 september 2004 18:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat het pas in november begint, maar iedereen te lui is om de TT te veranderen
Klik deze link en aanschouw de goedkoopheid.quote:Op zondag 26 september 2004 22:30 schreef HomerJ het volgende:
Waar is goedkoop de DVD te krijgen? En is het Regio 2?
Of dat echt zo is moeten we nog maar even afwachten.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:26 schreef CloudStrife het volgende:
6 oktober ligt als het goed is 24 Season 3 met NLO al in de winkels. Vaaaaaaaaaaag!
And where did you get this intel?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:26 schreef CloudStrife het volgende:
6 oktober ligt als het goed is 24 Season 3 met NLO al in de winkels. Vaaaaaaaaaaag!
Oh zeker wel!quote:Op woensdag 29 september 2004 16:37 schreef Chepke het volgende:
Ik hoop dat seizoen 3 het w88 waard is...
Dat was waarschijnlijk import.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:35 schreef Doc het volgende:
Ik heb de DVD van seizoen 3 al een tijdje geleden in de winkel gezien ...
linkquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:16 schreef imago het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de DVD box van seizoen 3 voor een redelijke prijs te koop is? Ik heb geen geduld om te wachten op Yorin
Of je kan nog een paar daagjes afwachten of misschien de nederlandse box volgende week beschikbaar is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:16 schreef imago het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de DVD box van seizoen 3 voor een redelijke prijs te koop is? Ik heb geen geduld om te wachten op Yorin
De prijs is alleen nog wel schrikken. In oud Nederlandse guldens is het al zo'n 175 gulden. Zodra dat de helft gezakt is ga ik er over denken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:00 schreef CloudStrife het volgende:
DVD set is dus al te koop met Nederlandse Ondertiteling, bijvoorbeeld op http://www.rodisc.nl/
Ach, S1, S2 & S3 voor 120 euro...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De prijs is alleen nog wel schrikken. In oud Nederlandse guldens is het al zo'n 175 gulden. Zodra dat de helft gezakt is ga ik er over denken.
Zelf gemaakt. ja jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef CloudStrife het volgende:
Voor de mensen die het op Yorin gaan volgen:
Ik heb een eigen season 3 teaser gemaakt.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/24/24teaserseason3.wmv
Bruut he?
Ja idd, ik zag het de eerste keer niet, maar de 2e keer viel het me ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. ja jaWaarom heb je er dan FOX ingezet aan het begin en niet Yorin
Die stukjes met tekst "new" "day" etc heb ik geript uit een ander filmpje. Die stukjes die je ziet van seizoen 3 heb ik er zelf ingeplakt met Studio 9quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. ja jaWaarom heb je er dan FOX ingezet aan het begin en niet Yorin
Nicequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:07 schreef CloudStrife het volgende:
Hier met Yorin logo (en andere scenes): laat Yorin deze maar uitzenden
http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/24/24yorin.wmv
Mooi gedaan CloudStrifequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:07 schreef CloudStrife het volgende:
Thanks.quote:Op maandag 1 november 2004 08:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi gedaan CloudStrife
Gaaf manquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:07 schreef CloudStrife het volgende:
Ja idd het seizoen is in nederland nog niet begonnen of bijna een topic volquote:Op maandag 1 november 2004 21:43 schreef TFM het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het groeien van dit topicde discussies en verhalen over 24
altijd lol
Mijn reactie was misschien sentimenteel.. maar posten in dit topic na het zien van een aflevering is uberquote:Op maandag 1 november 2004 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd het seizoen is in nederland nog niet begonnen of bijna een topic vol![]()
Klopt die tijd denken jullie?quote:Elke zondag vanaf 21.00 uur
Was het dat altijd zo lang geledenquote:Op maandag 1 november 2004 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Klopt die tijd denken jullie?
Ik heb liever 22:00
Opsturen naar Yorin dat dingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:07 schreef CloudStrife het volgende:
Met Pinnacle flans je zo'n ding inderdaad zo in elkaar. Jammer dat het programma legaal zo idioot duur is. Maar het is wel hét software programma voor iemand die clips en dergelijke wil maken. Ik gebruik het zelf al een paar jaar. Perfecte software!quote:Op maandag 1 november 2004 20:24 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn eerste Studio 9 creatie![]()
![]()
Die tijd klopt echt, in mijn TV gids van volgende week staat ook 21.00 uurquote:Op maandag 1 november 2004 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Klopt die tijd denken jullie?
Ik heb liever 22:00
Geef mij maar spannende series als 24 en CSI, ipv die softe humor/romantische films, gebeurte toch altijd 't zelfdequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:14 schreef SlimShady het volgende:
Ik wist niet dat er vrouwen waren die ook van actiefilms/series hielden.
Dan weet ik dat ook weer.
Idd Hier gebeurt tenminste nog wat. Nog wat zeg ik heel veelquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Die tijd klopt echt, in mijn TV gids van volgende week staat ook 21.00 uur
[..]
Geef mij maar spannende series als 24 en CSI, ipv die softe humor/romantische films, gebeurte toch altijd 't zelfde![]()
Ik heb gisteren een promo gezien op Yorin (of RTL4). Dus ze zijn er welquote:Op donderdag 4 november 2004 11:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Waarom worden er nog geen promo's uitgezonden op RTL4/Yorin
Bij zo'n serie als 24 lijkt het mij dat je ná de eerste aflevering niet veel meer nieuwe kijkers zal trekken.
Copy paste het artikel ffquote:Op donderdag 4 november 2004 12:09 schreef TFM het volgende:
Mwah.. promo's .. ik denk dat je nooit meer zo'n sterke promo vind als toendertijd Frans Bauer vs Jack Bauer..die was geniaal.
Anyway, er staat wel een geinig artikel in de Vara TV Magazine van deze week over 24, alleen wordt daar de mening gegeven door een groep vrienden die altijd samen de serie kijken en ook nog eens werkzaam zijn in de tv-wereld. Totaal niet interessant wat zij nu wel of niet goed vinden aan de serie. Dat maak ik zelf wel uit. Maar goed. het is wel aardig om te lezen als opwarmertje..
Ik herinner me weinig van wat er daarna gebeurde.quote:Een heleboel mensen stonden achter hekken om naar de president te zwaaien.
Het gebied was goed beveiligd. Genoeg politie en bodyguards in de buurt.
Toen begon de president verschillende mensen (burgers) de hand te schudden.
Een vrouw met kwade bedoelingen had een soort folie/plastic/iets anders in haar binnenhand zitten.
Ze gaf de president een hand en een paar seconden later viel hij neer. Misschien flauwgevallen.
Er gebeurde verder niks meer THE END in season 2 danquote:Op donderdag 4 november 2004 22:49 schreef SlimShady het volgende:
Ok, ik zal het wel vertellen. Dan kan ik alvast beginnen met mentaal voorbereiden.
[..]
Ik herinner me weinig van wat er daarna gebeurde.
ja heb het net gelezen op de officiele site van 24, maar toch bedankt. de huid op zijn hand is vergebrand en palmer valt dan flauw, en dan is het verhaal afgelopen...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:49 schreef SlimShady het volgende:
Ok, ik zal het wel vertellen. Dan kan ik alvast beginnen met mentaal voorbereiden.
[..]
Ik herinner me weinig van wat er daarna gebeurde.
Zeker kopen heb hem ook je gaat toch niet elke weer wachtenquote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja heb het net gelezen op de officiele site van 24, maar toch bedankt. de huid op zijn hand is vergebrand en palmer valt dan flauw, en dan is het verhaal afgelopen...
Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik het 2e seizoen op dvd kan krijgen, weer ff mijn geheugen opfrissen. Ben het een beetje kwijt. Er was ergens in het begin van de serie een aanslag op palmer gepland ofzo. Daarna kwam dat gedoe met die nuclearbom, en syed ali, kingsley ... Weet niet meer hoe dat allemaal in elkaar stook...
Maar ik zie al dat je seizoen 3 hier in nederland kan kopen. Opzich heb ik het geld er wel voor over maar blijft het dan wel zo leuk? Aan de ene kant is het kut dat je steeds een week moet wachten op een nieuwe aflevering maar an de andere kant is dat juist ook weer de spanning van de serie. Dus ik weet niet of ik het voor mezelf verpest als ik die dvd's koop. Wat denken jullie?
Joa dag het wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 02:01 schreef TFM het volgende:
Was het trouwens niet zo dat de vrouw die Palmer de hand schudde niet ook die vrouw was die de bom had laten exploderen in het vliegtuig in seizoen 1 redelijk aan het begin van de serie? ik weet het bijna zeker...
Yup, thats lesbian chick Mandyquote:Op vrijdag 5 november 2004 02:01 schreef TFM het volgende:
Was het trouwens niet zo dat de vrouw die Palmer de hand schudde niet ook die vrouw was die de bom had laten exploderen in het vliegtuig in seizoen 1 redelijk aan het begin van de serie? ik weet het bijna zeker...
volgens een preview van de Microgids gaat dit seizoen over een drugsbaron die in de gevangenis zit. Als hij niet wordt vrijgelaten zal er een biochemische aanslag komen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:52 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb het een beetje opgezocht want ik was vergeten wie Mandy ook al weer was.
Ik denk dus dat de belangrijke terroristen van seizoen 1 en 2 samen komen in dit seizoen.
Mooi webiconquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Whoei, nog maar 2 nachtjes slapen!
Dank je had eerst een animated gif gemaakt maar die was te groot :'( nou ja zo is ie ook leukquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi webicon
Was me ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:45 schreef Chepke het volgende:
Nog steeds geen reclame gezien dat het weer gaat beginnen. Dat vind ik wel raar want ik kijk toch best veel TV
ik kijk bijna nooit TV, maar al 3x flarden van meegekregen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:45 schreef Chepke het volgende:
Nog steeds geen reclame gezien dat het weer gaat beginnen. Dat vind ik wel raar want ik kijk toch best veel TV
Op Yorin.nl kan je de, spoiler-vrije, promo bekijken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:45 schreef Chepke het volgende:
Omg, ik had er bijna op geklikt, maar bedacht het zelf ook alquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
WARNING! LEES DIT!
Op de Yorin site staan gruwelijke spoilers bij de cast-sectie! Daar NIET komen voor wie de serie nog NIET heeft gezien!!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Op Yorin.nl kan je de, spoiler-vrije, promo bekijken.
Ja, wat een debiele hequote:Op zaterdag 6 november 2004 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
WARNING! LEES DIT!
Op de Yorin site staan gruwelijke spoilers bij de cast-sectie! Daar NIET komen voor wie de serie nog NIET heeft gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:43 schreef Cee het volgende:
SHERMAN, antwoord op jouw vraag (zonder 't verhaal inhoudelijk te verraden);SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
quote:Bron: http://www.varesesarabande.com/upcoming.asp
FINALLY! The much anticipated soundtrack for the enormously successful television series 24 is coming!!
SEASON ONE immediately became the most talked-about and acclaimed new series of the year!
SEASON TWO built on the first season, proved even more popular, and both seasons were among the best-selling DVDs of the year!
SEASON THREE debuts on DVD on December 7, the same day as this first ever soundtrack release of the series!
Music from ALL THREE SEASONS is included on this CD!
Jack Bauer, an agent of CTU (Counter Terrorism Unit), is having another one of his “very bad days.” Such a simple idea — yet so fiendishly complex in execution. 24, as surely everyone knows by now, is a thriller that takes place over 24 hours, in 24 one-hour episodes. Everything takes place in real time.
The show is an enormous, award-winning success — including its Emmy Award-winning music!
Sean Callery’s score is both powerful and brooding. Fans of the show have been calling for a soundtrack release since the first season. Finally, in time for the holidays, released along with the THIRD SEASON DVD and in advance of the much-anticipated premiere of SEASON FOUR this January, comes the blockbuster soundtrack from 24!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, dat doet verder niets aan de spanning af, het is echt verslavend!Iedere droom moet je in een potje vangen.
Hmm, je hebt wel wat voorgeschiedenis nodig maar dat wordt wel vaak in het kort tussen neus en lippen door verteld tijdens de afleveringen. De dingen die ze vertellen zijn dan meestal in de vorige twee series gebeurd.quote:Op zondag 7 november 2004 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb 1 en 2 heel slecht (lees niet) gevolgd.. kan ik zo instappen bij Seizoen 3?
Dus als ik globaal weet wie Jack is en wat er gebeurd is vorige seizoen kan ik meedraaien?quote:Op zondag 7 november 2004 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm, je hebt wel wat voorgeschiedenis nodig maar dat wordt wel vaak in het kort tussen neus en lippen door verteld tijdens de afleveringen. De dingen die ze vertellen zijn dan meestal in de vorige twee series gebeurd.
snel??quote:Op zondag 7 november 2004 18:10 schreef Cee het volgende:
Zit ik trouwens de hele zomer als een gek alle afleveringen te downloaden omdat de BBC het niet uitzendt, zijn ze op de nederlandse tv een keer wél snel met een serie. Ach ja, ik ga 't denk ik nog een keer volgen, zo gaaf was 't wel!
komt wel goedquote:Op zondag 7 november 2004 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dus als ik globaal weet wie Jack is en wat er gebeurd is vorige seizoen kan ik meedraaien?
Nou ja, sneller dan dat ik verwachtte.quote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
snel??
Ik zit al bijna 2 maanden te wachten
Sure... geen enkel probleem. Het is sowieso een nieuw verhaalquote:Op zondag 7 november 2004 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dus als ik globaal weet wie Jack is en wat er gebeurd is vorige seizoen kan ik meedraaien?
BBC heeft 24 verloren aan een andere zender die meer bood.quote:Op zondag 7 november 2004 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, sneller dan dat ik verwachtte.Ik dacht dat BBC eerst zou zijn, en dan Yorin zo aan 't begin van 2005 of zo. Gelukkig niet dus.
Onderbouwing?quote:Op zondag 7 november 2004 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Seizoen 2 vond ik trouwens beter dan 1.
Spannender, leuker thema. Ik kon steeds niet wachten tot de volgende aflevering. Dat had ik bij seizoen 2 niet zo.quote:Op zondag 7 november 2004 19:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zou erg stom zijn. juist tijdens populaire programma's is de duurste reclamezendtijdquote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef Chepke het volgende:
Ze zenden toch zonder reclame ondebrekingen uit?
De officiele eerste aflevering duurt +/- 52 minuten (exclusief reclame)quote:Op zondag 7 november 2004 20:53 schreef flapp0r het volgende:
Als ze het zonder onderbrekingen gaan uitzenden dan moeten ze daarna 15min aan reclame gaan uitzenden, of ze moeten een of andere speciale versie van de eerste ep hebben.
waar zie je dat?quote:Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
De officiele eerste aflevering duurt +/- 52 minuten (exclusief reclame)
De geknipte versie 42. (exclusief reclame)
Waarschijnlijk in de playlist van zn Media Playerquote:Op zondag 7 november 2004 21:04 schreef flapp0r het volgende:
[..]
waar zie je dat?
quote:Op zondag 7 november 2004 21:30 schreef flapp0r het volgende:
iedereen vraagt zich nu af waarom jack zo doet
undercover gaan bij een Mexicaans drugskartel? ..quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
En hoe komt ie aan die big-ass tattoo op zn onderarm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |