Hoi Stoopkind. Nee, je hoeft mij niets te betalen. Dat vind ik onzin. Want ik rij er zelf ook gratis heen. Vandaar dat ik dat wel kon opbrengen en evenals gekregen efteling kaartje voor mijn verjaardag.quote:funnie als je echt krap bij kas zit wil ik best wel mee betalen aan het vervoer als ik met je mee kan rijden. Dat ik jou bijv, het geld geef wat ik anders aan de NS had moeten betalen.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:27 schreef octopussy het volgende:
Meegaanders:
..jada jada jada..
Heb ik het zo goed?
Minkeltje ik kom redelijk langs vlaardingen, dat is voor mij niet echt een omweg. Dus als je mee wil rijden is dat geen probleem (tenzij Isabeau er moeite mee heeft). Mail even je adres naar mijn e-mail (staat in profiel).
Niet gelezen dit, maar alsnog bedankt Octopussy
De vorige keer haalde YPPY ons voor op. Da's ook handiger, want daar kun je eventjes parkeren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:06 schreef Pandorah het volgende:
Wat mij betreft prima!
Kuch, ik kan niet lezen
9.30 Den Bosch CS dus! Waar (voor (bij busstation) of achter)?
En wat ga jij dan doen in de tussentijd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:03 schreef Funnie het volgende:
Ik wacht wel op stoopkind tot na het etenGeen probleem!
Volgens mijn informatie wel jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef Riann het volgende:
Dus het is zo
Funnie en stoopkind rijden samen naar de Efteling?
Octotpussy samen met isabeau naar de Efteling?
En dan Fannetje en Pandorah gaan naar den Bosch en worden op gehaald door YPPY om half 10.
En minkeltje en ik (Riann) rijden samen naar de efteling.
En dan om 10 uur bij de efteling voor???
okquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie wel ja
dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:13 schreef Fannetje het volgende:
Net gebeld en het restaurant zat al stampvol op 11 september.
De enige mogelijkheid was nog om voor 17.30 te reserveren, omdat we uiterlijk 20.15 weer weg moeten zijn omdat die tafel dan alweer nodig was. Dus dat heb ik maar gedaanBetekent wel dat we rond 17.00 de Efteling zullen moeten verlaten om op tijd te zijn. Maar goed, als we daar om 10.00 zijn moet dat ook wel lukken lijkt me
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:21 schreef Minkeltje het volgende:
ik allemaal met alleen vrouwen op stap *AARGGHH*
Juist, dat zijn dus de iets duurdere gerechten. Dan kost het een euro of twee euro meer.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:17 schreef Riann het volgende:
Even een vraagje dat keuze menu kost dan 22 euro staat er. En dan kun je uit die dingen kiezen. voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht. En als je dat kiest uit dat lijstje kost het samen 22 euro. Maar wat betekent die + 1 of 2 euro dan. Dat je dat kiest dat er dan bijv een euro boven op die 22 euro komt????
Daarom zei ik ook of zo erachterquote:Op donderdag 9 september 2004 22:00 schreef Fannetje het volgende:
[..]
6 geloof ik
Als je eens wist hoeveel moeite het heeft gekost om iedereen op deze zaterdag bijeen te krijgen....ik zou echt niet op het idee komen om dat niet door te laten gaan want dan kan het best zijn dat we iedereen pas weer over een half jaar zien!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef Riann het volgende:
wij vieren mijn verjaardag en dat van mijn vader zondag middag![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je eens wist hoeveel moeite het heeft gekost om iedereen op deze zaterdag bijeen te krijgen....ik zou echt niet op het idee komen om dat niet door te laten gaan want dan kan het best zijn dat we iedereen pas weer over een half jaar zien!!
jij hebt het iig goed geregeld
Alsof je daar nog niet vaak genoeg hebt gegeten...quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:11 schreef Fannetje het volgende:
Vanavond ga ik de eeterij vast even uitproberen met een vriendin..
maar je gaat meequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:46 schreef Funnie het volgende:
* Riann pakt genoeg asperines in
Ik voel mij helemaaaaaaaal niet lekker![]()
Funnie, als je ziek bent moet je echt gewoon thuisblijven. Uit ervaring weet ik dat je je dan namelijk alleen nog maar beroerder gaat voelen en vervolgens ook nog schuldig ten opzichte van de rest van de groep. Natuurlijk wil ik ook dat je meegaat, maar als je je echt beroerd voelt moet je gewoon niet meegaan vind ik. Maar ja, dat zou natuurlijk wel weer vervelend zijn voor stoopkind...quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:56 schreef Funnie het volgende:
uiteraard ga ik mee, maar geen idee hoe ik eruit zal zien/voelen.
Als je ziek bent moet je gewoon thuis blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:56 schreef Funnie het volgende:
uiteraard ga ik mee, maar geen idee hoe ik eruit zal zien/voelen.
Ik heb ook nog geen kaartje, maar loop zo maar ff snel langs de AH. Moet ik er voor jou ook 1 mee nemen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef Fannetje het volgende:
Ben ik nu overigens de enige die nog geen kaartje heeft? Ook zo vervelend als jullie allemaal op mij moeten wachten..
Ik kan helaas niet rijden, ben pas net begonnen met lessen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Funnie het volgende:
Nee, ik ga wel me. Zonde anders toch ook van mijn kaartje tenslotte?
En alles staat al klaar. Heb tig dingen uit de kast gehaald en er weer ingestopt. Enz enz. Heb stapel te klein erbij gepakt. En dat doe ik morgen aan want ik pas het nu![]()
Ik heb net ook wat asperines ingenomen. Helpen doet het niet echt. Maar ik hoop een nacht slapen wat meer goed doet. Stoopkind, heb jij een rijbewijs? Zodat we eventueel af kunnen wisselen?
Morgenvroeg gaat om 6 uur mijn wekkerMaar kweet niet hoelaat ik in bed kan. Want Henk heeft feest in Duitsland en moet hem daarna weer ophalen. (Als ik niet verdwaal
![]()
) De weg naar Tsjechië doe ik blindelings, maar hier net over de grens ken ik niets.
Is goed, loop ik wel naar dat pleintje, kun je makkelijk keren.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:07 schreef Funnie het volgende:
ja route planner zegt 2 uur, maar mij staat ook nog bij dat het 3 uur duurt.
10 moeten we er zijn ... 7 uur dus weg. Ik ga hier dus eerder weg richting jou toe.
Kunnen we bij die Sanders afspreken? Anders vind ik het waarschijnlijk weer niet met mijn slaperige kop.
Heb net 2 lessen gehad, dus de snelweg op lijkt me niet goed voor Funnie-s zenuwenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Joh, als je les hebt kun je rijden
Hoe minder mensen er zin hebben in de Efteling hoe beterquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:31 schreef Riann het volgende:
wel een shit weer
Sorry, te laat gelezenquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:43 schreef YPPY het volgende:
Verstandig dat je toch thuisblijft Funnie. Je wordt anders alleen maar beroerder van de hele dag lopen en wachten en drukte. De volgende meet ben je er gewoon weer bij!
Je kaartje kun je in v&a zetten, als je een paar euro korting geeft, raak je het vast kwijt.
Stoopkind, je zult het wel niet meer lezen, maar je kunt natuurlijk meerijden vanaf Den Bosch. Funnie, kun je haar nog sms'en? Ik heb een blauw/groene corsa.
Tot straks allemaal!
Gelukkig!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef YPPY het volgende:
Ik ben weer thuis. Wel alleen, want vriendje is nog aan het werk.
Het was erg gezellig en we zijn elkaar niet eens kwijt geraakt!Het weer was toch nog erg goed. Fannetje is als enige kletsnat geworden en dat was al voordat we naar de Efteling gingen. Jammer van de chocolade taart, maar stratiatellaroomijs (?) met chocoladesaus is ook erg lekker.
Funnie: we hebben elkaar gezien op het station.
Betaal jijquote:Op zondag 12 september 2004 11:53 schreef Funnie het volgende:
Naar TsjechiëLekker skien voor de mensen die dat kunnen lekker lanterfanten en shoppen voor de mensen die dat niet kunnen LOL
I wish it was summer of 2005![]()
Nu ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op zondag 12 september 2004 13:01 schreef Minkeltje het volgende:
Ben net thuis (long story)
hehehequote:Op zondag 12 september 2004 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel nieuwsgierigGing jij niet iemand thuis afzetten?
![]()
ik was denk ik rond kwart over 9 thuis schat ik zo en toen is hij netjes naar huis gereden hoorquote:Op zondag 12 september 2004 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Doe es even ophelderen
quote:Op zondag 12 september 2004 13:35 schreef Minkeltje het volgende:
jaaaaaa voor mij een weet
We wachten allemaal nog met smart op jouw verhaalquote:Op maandag 13 september 2004 23:12 schreef Minkeltje het volgende:
tis wel stil geworden gelijk zeg
hahaquote:Op dinsdag 14 september 2004 01:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
We wachten allemaal nog met smart op jouw verhaal
Daarom is het voor een nieuwe dieeter misschien moeilijker om ook mee te gaan....jullie kennen elkaar allemaal alquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:14 schreef Riann het volgende:
Trouwens ik wil de volgende keer wel weer wat nieuwe dieeters ontmoeten. Ik kon iedereen al van de meet![]()
Jullie zijn allemaal helemaal niet dik!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:04 schreef octopussy het volgende:
de foto's kan je hier bekijken. Echt een groepsfoto is er niet, maar we staan er allemaal wel een keertje op.
Jullie zijn echt slank, dat was het eerste dat ik dachtquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:02 schreef Riann het volgende:
Ripley We waren dikwe zijn met zun alle al superveel afgevallen. En we gaan met zun allen nog meer afvallen
![]()
plaatje volgt weerquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ook iedereen slank, Ripley
Ik ga denk ik maar niet mee tot ik ook slank ben.....
het ziet er wel gezellig uit, alleen zou ik wel willen weten wie wie is!
Owkee, dan haal ik deze weg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:25 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga effe rellen. Verwijzen naar een foto op een andere site kan wat mij betreft wel maar een foto hier op het forum hoeft van mij niet zo.
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy deel 2quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:40 schreef Riann het volgende:
misschien stomme vraag maaruh waarom hebben jullie icoontje met Danyel erin?
Bij Solmar tours kost het dus "slechts" 12,5 euro, maar de opstapplaatsen liggen allemaal in of rondom Brabant, niet handig voor Rotterdammers, Hagenezen, Enschedeërs en Groningersquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:14 schreef Meimeltje het volgende:
Fannetje: ik ben afgelopen 2 jaar met connexxion naar de kerstmarkt geweest. Eerste x naar Köln en vorig jaar naar DüsseldorfWas erg leuk zo'n dagje shoppen en rondneuzen. Met bus heen en bus terug....was ongeveer 25 euro ofzo, weet het niet meer precies. Bij ons in de tram hangt vanaf ergens oktober altijd zo'n aanplakbiljet met telefoonnummer om kaarten te reserveren. De opstapplaats is dan Utrecht.
Dan wil ik het al helemaal weten...ben dol op ranzige verhalenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:11 schreef Minkeltje het volgende:
wrom willen jullie allemaal t verhaal wetentis echt ranzig hoor
neequote:Op donderdag 16 september 2004 16:14 schreef Minkeltje het volgende:
pissebedden, zegtdat genoeg?
jajaquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry hoor
of nog volledig in trance van de meetingquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:32 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, niets van Minkeltje aantrekken hoor, die is nog high van de insectenverdelger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |