Ik zeg: een rekenfoutje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Schopje GC, misschien dat ze er daar wat mee kunnen.
80 km op een oude damesfiets lijkt me trouwens meer dan heel erg stug
Heuvel af, storm mee, met twee zware boodschappentassen, twee kratjes bier en twee fietstassen volgeladen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zeg: een rekenfoutje..
Ik gok zo dat als je zo'n snelheid wil halen op een oma-fiets je benen een omwentelingsnelheid moeten hebben van de propellor van een vliegtuig..
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest benquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:37 schreef Sport_Life het volgende:
Haha 80 km/h![]()
![]()
. Dat is nog harder dan de prof wielrenners doen met een racefiets man
Die speciale stoffen zullen wel in je koppie gaan zitten ipv je beentjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
right...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
HAHAHA sukkel 80 km/h HAHAHA tuurlijk jongen, je moeder heeft je zeker gister avond wat te veel spinazie laten etenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ehm , het werelduurrecord op een supersonisch fietsmodel , gereden op een speciaal afgevlakte wielerbaan met maanden voorbereiding en een opgepompte wielrenner staat nog maar ergens in de 60 km , ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hem op zijn minst pure anabole steroïden in een sausje van EPO op een bedje van nandrolon gegevenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:44 schreef Vampz het volgende:
[..]
HAHAHA sukkel 80 km/h HAHAHA tuurlijk jongen, je moeder heeft je zeker gister avond wat te veel spinazie laten eten![]()
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Bredaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:33 schreef Lucille het volgende:
Welk traject was het?
Heerlijk toch ? Een betere therapie is er bijna niet lijkt mequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb zojuist keihard gefietst. Doe ik wel vaker als ik aggresief word. Gewoon op een oude damesfiets zonder versnellingen. Ik ben 40 minuten onder weg geweest en heb net nagemeten dat ik een afstand van 38 km heb afgelegd.
Dat betekent dus dat ik gemiddeld 57 km/uur heb gereden. Op rechte stukken heb ik naar schatting snelheden van 70 tot 80 km/u gehaald
Hiermee wil ik maar even aantonen dat mensen in een vlaag van verstandsverbijstering tot extreme prestaties kunnen komen.
M'n aggressie is inmiddels weer afgenomen dankzij de fietstocht. Ik kan het iedereen aanraden
vriendelijke groet,
N-G
O, dan kan het...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Breda
Dan heeft hij 23 km/h gereden , voor een niet getraind iemand op zo'n fiets al een behoorlijke snelheid ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef Jordy-B het volgende:
niet toevallig één uur en veertig minuten weggeweest?
60? Nee 56 slechts.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ehm , het werelduurrecord op een supersonisch fietsmodel , gereden op een speciaal afgevlakte wielerbaan met maanden voorbereiding en een opgepompte wielrenner staat nog maar ergens in de 60 km , ...![]()
ik heb dat ik 9 was ook wel eens gezegt dat ik ff met een raket naar de maan ben geweest :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja maar als je bedenkt dat een wielrenner op een supersonische fiets niet eens 80 kan halen, waarom jij wel dan? En mocht je dat kunnen halen, dan zou je na 10 seconden dood van je fiets afvallen ipv nog eens 40 minuten door te fietsen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jammer dat ik niet geloofd word. Ik ga nu lekker eten met m'n vriendin, ik zal het haar ook eens vertellen.
Jij haalt dat dus echt niet op het vlakke he!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:10 schreef qwertyuiop het volgende:
Mijn oma fiets gaat bij 50 (getest ja) kraken vanwege het feit dat mn benen teveel kracht zetten op de constructie, dus dat zegt al dat je niet vele sneller moet...80 is dus echt onmogelijk. Bovendien trapt zo'n fiets mega kut.
Toen ik die 50 zag ben ik meteen gestopt met trappen, 40 rijden valt wel mee, de stap van 40 naar 50 met dat kut ding is moeilijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij haalt dat dus echt niet op het vlakke he!
Heb je naast een scooter gereden? Die snelheidsmeters zijn niet betrouwbaar!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:12 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
2 sec, 40 rijden valt wel mee, de stap van 40 naar 50 met dat kut ding is moeilijk
hallooho dit is geen onrealistische prestatie hoor (itt de TS)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je naast een scooter gereden? Die snelheidsmeters zijn niet betrouwbaar!
Rightquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:19 schreef qwertyuiop het volgende:
voorbeeldje: stel je fietst 25 km/h (please zeg me dat je dat kan)
als ik 50 wil hoef ik maar 4 keer zoveel kracht te geven (want luchtweerstand neemt kwadratsch toe met de snelheid, dus snelheid x2 = weerstandlucht 2^2 = 4)
aannemende dat de rolweerstand te verwaarlozen is he
"Maar" 4 keer zo snel? Als je 25 km/h op een oma fiets fietst, trap je toch ook al aardig door hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:19 schreef qwertyuiop het volgende:
voorbeeldje: stel je fietst 25 km/h (please zeg me dat je dat kan)
als ik 50 wil hoef ik maar 4 keer zoveel kracht te geven (want luchtweerstand neemt kwadratsch toe met de snelheid, dus snelheid x2 = weerstandlucht 2^2 = 4)
4 maal zoveel kracht!!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
"Maar" 4 keer zo snel? Als je 25 km/h op een oma fiets fietst, trap je toch ook al aardig door hoor!
Ja dat bedoelde ik, 4 keer zoveel kracht is toch redelijk wat hoor. Plus dat je benen haast niet zo snel rond kunnen draaien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
4 maal zoveel kracht!!!!!
Nou nee 25 is niet zo snel hoor, ik moet zeggen dat ik ook vaak mountainbike en een reacfiets heb.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:28 schreef qwertyuiop het volgende:
Ik ben dus niet degene met een slap verhaal oke
respect voor mijn natuurkunde jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Right![]()
Hoe gekker, hoe beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:28 schreef Lucille het volgende:
Hij is echt gek
Hoge versnelling is dus meer weerstand. Meer weerstand is meer kracht moeten leveren. Meer kracht leveren is dus verzuring van de spieren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Een oude oma fiets is constant in trap-zwaarte, ik trap ook liever in de zwaarste versnelling. De lichtste versnelling is zonde van de energie. Dat Armstrong altijd in de lichtste versnelling rijdt en toch wint, begrijp ik niet. Bij een zware versnelling ga je meer vooruit, bij lichte versnelling is dat helemaal anders, en trap je voor de honds-klote.
Er zijn geen wielrenners die een uur lang 50 volhouden op een normale wielrennersfiets... Dus het is redelijk snel ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:31 schreef Gianluca het volgende:
Zijn jullie (ik weet niet precies wie) zulke watjes of is 50 als je je best doet echt zo snel???????????
Maar toch, ik heb op de mountain bike vroeger vaak in de lichte getrapt, je trapt je een ongeluk maar houdt je eigen niet bij. Trap je in de zwaarste is het ook niet goed. Trap je in de beste versnelling dan gaat het rap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoge versnelling is dus meer weerstand. Meer weerstand is meer kracht moeten leveren. Meer kracht leveren is dus verzuring van de spieren.
Ligt er aan op wat voor fiets.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:31 schreef Gianluca het volgende:
Zijn jullie (ik weet niet precies wie) zulke watjes of is 50 als je je best doet echt zo snel???????????
Hij zegt toch dat ie maar hee lkort 50 reed, hij is niet de TS, dat zijn 2 verschillende personenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn geen wielrenners die een uur lang 50 volhouden op een normale wielrennersfiets... Dus het is redelijk snel ja.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb op de mountain bike vroeger vaak in de lichte getrapt, je trapt je een ongeluk maar houdt je eigen niet bij. Trap je in de zwaarste is het ook niet goed. Trap je in de beste versnelling dan gaat het rap.
Armstrong trapt naar mijn idee in de te lichtste, als ik zijn benen zag draaien, dacht ik van, je maakt 5000 rotaties, waarvan er 2000 teveel zijn en overbodig. Dan trap je dus wel, maar helpt het niet.
Armstrong wint ook alleen maar door baasje en haantje te spelen, hij heeft de hele tour de france in eigen beheer
Hij is de snelste. Als iemand anders wil winnen moeten ze maar harder fietsen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb op de mountain bike vroeger vaak in de lichte getrapt, je trapt je een ongeluk maar houdt je eigen niet bij. Trap je in de zwaarste is het ook niet goed. Trap je in de beste versnelling dan gaat het rap.
Armstrong trapt naar mijn idee in de te lichtste, als ik zijn benen zag draaien, dacht ik van, je maakt 5000 rotaties, waarvan er 2000 teveel zijn en overbodig. Dan trap je dus wel, maar helpt het niet.
Armstrong wint ook alleen maar door baasje en haantje te spelen, hij heeft de hele tour de france in eigen beheerwel knap natuurlijk, maar ik zie liever wielrennen als individuele sport, zoals mountainbiken op de olympische spelen.
Heeft Armstrong zelf gewonnen? nee, hij heeft gewonnen dankzij anderen, dat is de enige reden.
Ik zeg alleen dat het vrij snel is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:34 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie maar hee lkort 50 reed, hij is niet de TS, dat zijn 2 verschillende personen
Bekijk het als een intelligentietest , als je vriendin dit gelooft zit je met op zijn minst een "dom blondje"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jammer dat ik niet geloofd word. Ik ga nu lekker eten met m'n vriendin, ik zal het haar ook eens vertellen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bekijk het als een intelligentietest , als je vriendin dit gelooft zit je met op zijn minst een "dom blondje"![]()
Cycling manager 2 Proquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:36 schreef GenesiZ het volgende:
Weten we wel zeker dat zijn vriendin ook wel bestaatof hij heeft gewoon een fietspelletje met een cheat gebruikt
en niet te zuinig ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef qwertyuiop het volgende:
iig lult de TS uit zn nek
Overigens, in het belang van de Nederlandse samenleving zou ik hem willen adviseren als hij dat uitgerekend heeft en zij dat gelooft om nooit samen de voortplanting te verzorgen ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:12 schreef Matty_ het volgende:
we hadden je nog zo gezegt dat je van de lsd af moest blijven...
Triestquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb godverdomme net 42 kilometer gelopen in een UUR!!!!
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskiaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen![]()
niet snapt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskia
Precies, die goedkope kutschoenenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Triest
Tis net d'r vaderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskia
afremmen met die snelheid is levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen
ben jij ff blij dat je geen klap-gympie kreeg he :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ben jij ff blij dat je geen klap-gympie kreeg he :-)
Hij is het z,n vriendin aan het vertellenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:22 schreef qwertyuiop het volgende:
Waar is die TS nu met zn praatjes, kijken of ie zich durft kan verdedigen
*trots is*quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is het z,n vriendin aan het vertellen![]()
sjemig zeg < dus je wist geneens zeker dat het niet kon ?? hehehehequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:30 schreef qwertyuiop het volgende:
Ik vroeg het even aan iemand met meer verstand van fietsen dan ik...hij lachde me keihard uit toen ik hem vertelde over dit 80 km/h verhaal
Dat maakt mn geloofwaardigheid hoger sufferdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef bonke het volgende:
[..]
sjemig zeg < dus je wist geneens zeker dat het niet kon ?? hehehehe
neej doefus je wist het niet zeker want je had gewoon een expert nodig :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:32 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Dat maakt mn geloofwaardigheid hoger sufferd
omfgquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:39 schreef bonke het volgende:
[..]
neej doefus je wist het niet zeker want je had gewoon een expert nodig :-)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
Komop man, dat haal je nog niet als Theo van Gogh achter je aanzit met een stijve pik!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:50 schreef twiFight het volgende:
50+ is wel mogelijk, maar never nooit niet op een oma fiets.
op mijn oude -basic- gazelle met 3 versnellingen was 25 de optimale snelheid om in de tweede versnelling te zitten. wou ik sneller dan moest ik schakelen. maximaal kon ik 32 km/u halen in de tweede versnelling, en dat alleen maar voor een seconde of 10.
zelfs in de derde was 45 km/u ongeveer het max wat betreft het trappen van de benen.
sneller wil bij mij alleen op een fiets met zwaardere versnellingen.
dus ik geloof ook het persoon dat beweert 50 te kunnen in de 2e versnelling (oftewel een fiets zonder versnellingen, vergelijkbaar) niet.
en armstrong wint alleen door basigheid etc? waarom won hij dan ALWEER een tijdrid, die hij toch echt in zijn eentje moet doen.
Of beter organiseren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is de snelste. Als iemand anders wil winnen moeten ze maar harder fietsen.
Hoe kan het dan dat ie in 93 al wereldkampioen werd toen bijna niemand hem kende? En hoe won ie de Tour in zijn 1e jaren na zijn ziekte dan? Werd de Tour toen ook al voor Armstrong uitgestippeld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of beter organiseren?
bluffert :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef royjn het volgende:
armstrong is iig niet de beste wielrenner, hij is de beste van de tour.
de rest rijdt ie niet.
zo kan ik ook wel de tour winnen door alleen die te rijden ...
jij bent een goeie vriend van de TS en gaat veel om met hem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef royjn het volgende:
armstrong is iig niet de beste wielrenner, hij is de beste van de tour.
de rest rijdt ie niet.
zo kan ik ook wel de tour winnen door alleen die te rijden ...
38 km door Breda? Geef mij die route maar eens, dan zal ik m wel ff nameten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zeker toen ie uit een vliegtuig gemietert werd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
De hoogste snelheid op een fiets ooit gehaald is 340 km per uur.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb niet over een omafiets gesproken. Het is een damesfiets waarvan ik de bandjes lekker hard heb opgepompt. Ik heb bijna geen wrijving met het asvalt en mede daardoor bereik ik zulke snelheden.
die zijn natuurlijk ook keihard opgepompt omdat je daar ook al een deed van je woede op uitgeleefd hebt? nja als die bandjes kapot knallen dan geloof ik natuurlijk wel dat je de 80km/h hebt gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb niet over een omafiets gesproken. Het is een damesfiets waarvan ik de bandjes lekker hard heb opgepompt. Ik heb bijna geen wrijving met het asvalt en mede daardoor bereik ik zulke snelheden.
Gozer, serieus, lees dit topic nou eens door... dan zie je o.a. dat ze bij de Olympische Spelen die snelheden nog niet eens halen... geloof je je zelf nou echt nog, of probeer je gewoon achterlijk over te komen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Oh sorry nee dan kan het welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Het is een damesfiets waarvan ik de bandjes lekker hard heb opgepompt.
lekkere snelheidquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:16 schreef CasB het volgende:
uur = 60 minuten
6*7 = 42 km/u
Hoe dan ook, niemand neemt je serieus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, topic mag dicht. Wel funny om te zien dat de ene helft er gewoon om lacht (zou ik ook doen) en de andere helft er tegenin gaat en uitlegt dat het niet kanLaatste categorie is een beetje lomp vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |