Van God he? zeg het het was God he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:06 schreef patty het volgende:
Ik was vorige week heel boos, en toen ben ik dus gaan rijden met een rollator. Krijg ik vandaag een bon, blijkt dus dat ik 180km/pu heb gereden met die rollator. Blijkbaar krijg ik heel veel krachten als ik boos ben
Is dat niet brechtje op die avatar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:08 schreef El_Bartos het volgende:
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet hem op je hoed
dan is morgen alles weer goed
Lekkere tieten, joh.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Is dat niet brechtje op die avatar?
Je zal je wel vervelen he, nou Get the picture is afgelopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:24 schreef Lucille het volgende:
Dat is niet normaal joh.
niet normaal hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Lekkere tieten, joh.
Heeft ze ook MSN?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:29 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
niet normaal he
brechtje is het niet, hoe kan een 13jarige al zulke tieten hebben![]()
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Heeft ze ook MSN?
Tuurlijk wel, kerel. Want Mijn snikkel is 29 cm.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:33 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:33 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ja, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ze niet geïnteresseert gaat zijn.
tuurlijk niet, vrouwen hebben haar voorkeurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:35 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kerel. Want Mijn snikkel is 29 cm.
dat ze liegt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
Kerel, als ze al iemand heeft, vraag ik jou het volgende. Heeft die iemand een snikkel van 29 cm?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:38 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vrouwen hebben haar voorkeur
Kereltje, heb jij al ooit eens een vrouw met een snikkel van 29cm gezien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:42 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Kerel, als ze al iemand heeft, vraag ik jou het volgende. Heeft die iemand een snikkel van 29 cm?
Waar heb jij het over? Is ze een pot ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Kereltje, heb jij al ooit eens een vrouw met een snikkel van 29cm gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |